Mikä häiriö kyseessä?

Anonyymi

Elän päiväunelmissani 24/7, eläydyn niihin, vietän paljon aikaa yksin ihmetellen mielenliikkeitäni. Ryhmissä olen hiljainen tai vastaan kun kysytään, kahden kesken uskallan jutella. Välttelen vihantunteita ja niiden esittämistä tai eniten ehkä riitelyä. Olen huono näyttämään positiivisia tunteita, en osaa niitä näyttää muuten kuin viesteissä. Murehdin paljon: aktiivisesti ja epäaktiivisesti. Koen itseni vaillinaiseksi, yksinäiseksi tyhjäksi sivustakatsojaksi ja muiden ihmisten varjoksi. Näkymättömyys on minulle hyvä olotila, vaikka yritän näyttää normaalilta ja vastata ihmisten toiveisiin vastuunotosta. Yleensä vetäydyn hyvän sään aikaa, ennen kuin joudun kiusalliseen tilanteeseen. Liioittelen uhkakuvia asioista, jotka voivat mennä pieleen ja jätän tekemättä tärkeitä eteenpäin vieviä asioita. Lähipiirini on suppea, sillä kuka tälläisen kanssa haluaisi viettää aikaa enkä osaa ystävystyä/aloittaa keskusteluja porukoissa.

5

1009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Terve kuin pukki

• Anonyymi

Aina väärin ymmärretty

• Anonyymi

Kuulostaa psykoosipiirteiseltä persoonallisuudelta

• Anonyymi

Mulla on skitsotyyppi ja tunnistan itseni monessa kohden. Toisaalta rajat on häilyviä eri persoonallisuushäiriöissä. Voisi olla myös eristäytynyt persoonallisuus.

• Anonyymi

eli sama kuin psykoosipiirteinen persoonallisuus.Itse olen saanut diagnoosin koska mulla on vain kaksi pitkäiaikasta ystävää ja juttelen netissä parin muun kanssa.Lääkäri pitää tätä liian vähäisenä määränä sosiaalisena kanssakäymisenä. Minulla ei ole hoitosuhdetta eikä lääkitystä.Vaikka ei ne lääkkeet lisäis sen yhtään enempää niitä sosiaalisia suhteita.Kaikki ei ole niin halukkaita olee joukon keskipisteenä.Ikinä ei ole todellisuuden taju pettämään tai ei ole maagisia ajatuksia.Minulla ei vaan satu olemaan paljon ihmissuhteita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2368
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2262
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      14
      1767
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1572
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      52
      1542
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      915
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      837
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      787
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      758
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      713
    Aihe