Elän päiväunelmissani 24/7, eläydyn niihin, vietän paljon aikaa yksin ihmetellen mielenliikkeitäni. Ryhmissä olen hiljainen tai vastaan kun kysytään, kahden kesken uskallan jutella. Välttelen vihantunteita ja niiden esittämistä tai eniten ehkä riitelyä. Olen huono näyttämään positiivisia tunteita, en osaa niitä näyttää muuten kuin viesteissä. Murehdin paljon: aktiivisesti ja epäaktiivisesti. Koen itseni vaillinaiseksi, yksinäiseksi tyhjäksi sivustakatsojaksi ja muiden ihmisten varjoksi. Näkymättömyys on minulle hyvä olotila, vaikka yritän näyttää normaalilta ja vastata ihmisten toiveisiin vastuunotosta. Yleensä vetäydyn hyvän sään aikaa, ennen kuin joudun kiusalliseen tilanteeseen. Liioittelen uhkakuvia asioista, jotka voivat mennä pieleen ja jätän tekemättä tärkeitä eteenpäin vieviä asioita. Lähipiirini on suppea, sillä kuka tälläisen kanssa haluaisi viettää aikaa enkä osaa ystävystyä/aloittaa keskusteluja porukoissa.
Mikä häiriö kyseessä?
5
896
Vastaukset
- Anonyymi
Terve kuin pukki
- Anonyymi
Aina väärin ymmärretty
- Anonyymi
Kuulostaa psykoosipiirteiseltä persoonallisuudelta
- Anonyymi
Mulla on skitsotyyppi ja tunnistan itseni monessa kohden. Toisaalta rajat on häilyviä eri persoonallisuushäiriöissä. Voisi olla myös eristäytynyt persoonallisuus.
- Anonyymi
eli sama kuin psykoosipiirteinen persoonallisuus.Itse olen saanut diagnoosin koska mulla on vain kaksi pitkäiaikasta ystävää ja juttelen netissä parin muun kanssa.Lääkäri pitää tätä liian vähäisenä määränä sosiaalisena kanssakäymisenä. Minulla ei ole hoitosuhdetta eikä lääkitystä.Vaikka ei ne lääkkeet lisäis sen yhtään enempää niitä sosiaalisia suhteita.Kaikki ei ole niin halukkaita olee joukon keskipisteenä.Ikinä ei ole todellisuuden taju pettämään tai ei ole maagisia ajatuksia.Minulla ei vaan satu olemaan paljon ihmissuhteita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192562Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262364Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3301383- 601083
- 2591039
- 541017
- 146933
- 45908