Heippa!
Mä olen juuri hankkimassa animal crossingia, mutta mulla ei ole vielä nintendo onlinea. Mietin, että onko pelissä mitään järkeä jos sitä ei osta. Minulla ei ole yhtäkään ystävää joka kyseistä peliä pelaisi, mutta kertokaa ihmeessä onko pelissä mieltä ilman onlinea.
Kertokaa toki samalla kokemuksianne pelistä ja mitä olette tykänneet!
Kiitos vastauksista jo valmiiksi
Animal crossing ilman nintendo onlinea
Anonyymi
1
178
Vastaukset
- Anonyymi
Moi!
Ostin Animal Crossing- pelin kaksi vuotta sitten, pelitunteja takana jo reippaat 400-500tuntia, enkä kertaakaan ole pelannut online- tilassa (pelaisin jos olisi parempi netti).
Ja tietysti jos joku lähellä oleva henkilö hankkii myös saman pelin, niin voitte pelata ns. lähiominaisuudella, johon ei tarvitse Online- tilausta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471909
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir2851047- 35858
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.80854Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31779Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta17723- 70684
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681- 43670
Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48666