Heippa!
Mä olen juuri hankkimassa animal crossingia, mutta mulla ei ole vielä nintendo onlinea. Mietin, että onko pelissä mitään järkeä jos sitä ei osta. Minulla ei ole yhtäkään ystävää joka kyseistä peliä pelaisi, mutta kertokaa ihmeessä onko pelissä mieltä ilman onlinea.
Kertokaa toki samalla kokemuksianne pelistä ja mitä olette tykänneet!
Kiitos vastauksista jo valmiiksi
Animal crossing ilman nintendo onlinea
Anonyymi
1
276
Vastaukset 1
- Anonyymi
Moi!
Ostin Animal Crossing- pelin kaksi vuotta sitten, pelitunteja takana jo reippaat 400-500tuntia, enkä kertaakaan ole pelannut online- tilassa (pelaisin jos olisi parempi netti).
Ja tietysti jos joku lähellä oleva henkilö hankkii myös saman pelin, niin voitte pelata ns. lähiominaisuudella, johon ei tarvitse Online- tilausta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS802479Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.15965Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.52806Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke46741- 50734
- 47654
- 80616
- 50595
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35594Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29576