Ensimmäinen parannettu: https://www.google.com/amp/s/www.nytimes.com/2021/11/27/health/diabetes-cure-stem-cells.amp.html
DM1 parannettu
5
280
Vastaukset
- Anonyymi
Toivossa on hyvä elää.
lapamato- Anonyymi
Niin on.
On sentään yksi d1 "vapautettu kahleista", kuten hän itse asian ilmaisi. Vähän piti pyyhkäistä silmäkulmaa tuota lukiessa.
- Anonyymi
NYT näytti olevan maksumuurin takana, mutta tässä toinen artikkeli samasta aiheesta: https://www.verywellhealth.com/how-stem-cells-are-helping-cure-type-1-diabetes-5212812
- Anonyymi
Ei yksi pääskynen kesää tee.
- Anonyymi
"Tähän asti ainoat parannuskeinot tyypin 1 diabetekseen olivat
- haimansiirto tai
- haiman insuliinia tuottavien solujen (saarekesolujen) siirto luovuttajalta .
Senior sanoi, että näiden vaihtoehtojen ongelmana on, että luovuttajia on rajoitettu määrä.
Immunosuppressanttien riskit ovat toinen tekijä, joka on otettava huomioon elinsiirroissa. "Jotta nuo solut säilyvät hengissä eivätkä joutuisi hylkimisen kohteiksi, meidän on käytettävä hylkimistä estäviä lääkkeitä,
__kuten käyttäisimme sydämen, munuaisen tai minkä tahansa muun elinsiirron tapauksessa__"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929