Uuden vuoden lupauksia

Anonyymi

Millaisia teillä ? Minä ajattelin pitää kroppani kunnossa, voi sitten naista peilissä katsella hyvin mielin, kun en muualla näe, enkä ole koskaan nähnytkään 😁

77

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en tosiaankaan kilpaile, enkä ole kilpaillut, en varsinkaan mustamaalaamalla ja valheilla, niinkuin eräät, mut kaik tavallaa 😕😁. Se säilyy vielä tänäkin vuonna minussa. Uskon RAKKAUDEN ja totuuden voittoon 🙂❤😘

      • Anonyymi

        No ehkä , oikee söböliini pääsee joskus saunaan 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä , oikee söböliini pääsee joskus saunaan 🙂

        Saunomista, vähän jotai syömistä ja hiven vinkkuu 🙂. Ja sit me kaksi ❤, no tietty kynttilöit 🙂, oisko se romanttista ? Ja sun upea vartalosi vieressäni ja SILMÄSI , niiden katse 😍😍😍😍, ja hymysi 🙂🙂🙂, sulle rakkaudella ❤❤❤❤❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunomista, vähän jotai syömistä ja hiven vinkkuu 🙂. Ja sit me kaksi ❤, no tietty kynttilöit 🙂, oisko se romanttista ? Ja sun upea vartalosi vieressäni ja SILMÄSI , niiden katse 😍😍😍😍, ja hymysi 🙂🙂🙂, sulle rakkaudella ❤❤❤❤❤

        Ja valkone t-paita sinne, uuh !!!!😍😍😘😘😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja valkone t-paita sinne, uuh !!!!😍😍😘😘😘

        Ot UPEIN !!!!!😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja valkone t-paita sinne, uuh !!!!😍😍😘😘😘

        Nii...joku katseli tunnin 😁. Minä voisin katsella 24/7 🙂😘. No, pakko kai ois välil töihi lähtee 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii...joku katseli tunnin 😁. Minä voisin katsella 24/7 🙂😘. No, pakko kai ois välil töihi lähtee 😂😂😂

        Enkä vain katsella 🙂❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä vain katsella 🙂❤

        Niiii....niinhän ne kaikki muutkin 🙂, mut mitähän itse haluut ???!!! 🤔


    • Anonyymi

      Lupaan, että...
      en juokse treffeillä lukuisten naisten kanssa, eli rima korkealla ja silmät auki muttei väkisin yrittämistä.

      • Anonyymi

        👍🙂


      • Anonyymi

        Mä taas lupasin mennä edes kerran treffeille 2022.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas lupasin mennä edes kerran treffeille 2022.

        Mä taas en usko yksiinkää treffeihin. Se ei muutu vaik vuodet vaihtuu


      • Anonyymi

        Nii pääset juoksee treffeil monie kaa, no sulle 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas lupasin mennä edes kerran treffeille 2022.

        Ok, mene ihmeessä 🙂. Pyydetäänkö sua useinkin ? jos oot nyt päättänyt yksille mennä. Minua ei kyllä ole kukaan pyytänyt 🤔, no kai tarttis ol josai tinderis 😂😂😂, ehkä sit vois joku pyytääkin 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, mene ihmeessä 🙂. Pyydetäänkö sua useinkin ? jos oot nyt päättänyt yksille mennä. Minua ei kyllä ole kukaan pyytänyt 🤔, no kai tarttis ol josai tinderis 😂😂😂, ehkä sit vois joku pyytääkin 😂😂😂

        Nii, ei kai kukaa kotoa tule hakee, mut kiinnostaa vain yksi 🙂. Hän hakee jos haluu, vielä tietää osotteen 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii pääset juoksee treffeil monie kaa, no sulle 👍

        Pääsen ja pääsen. 😄 Osa näist tapaamisista sovittu liian äkkiä, pikainen näkeminen ja välistä joutuu kuuntelemaan exästä valitusta.
        Jatkossa selvitän pari oleellista faktaa. 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, mene ihmeessä 🙂. Pyydetäänkö sua useinkin ? jos oot nyt päättänyt yksille mennä. Minua ei kyllä ole kukaan pyytänyt 🤔, no kai tarttis ol josai tinderis 😂😂😂, ehkä sit vois joku pyytääkin 😂😂😂

        No ei ja en itsekään pyydä. En oo tinderissä ja tietysti se vähän hankaloittaa hommaa kun pitäs tuolla ihan oikeassa elämässä niitä treffejä kehitellä. Mutta jos edes yrittäisin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsen ja pääsen. 😄 Osa näist tapaamisista sovittu liian äkkiä, pikainen näkeminen ja välistä joutuu kuuntelemaan exästä valitusta.
        Jatkossa selvitän pari oleellista faktaa. 😏

        Ja hyvännäkösiä saa etsiä koirien ja kissojen kanssa. Lesbodeittailun realismia päiväänne, sori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hyvännäkösiä saa etsiä koirien ja kissojen kanssa. Lesbodeittailun realismia päiväänne, sori.

        Plaa Plaa. Kauneus on katsojan silmässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsen ja pääsen. 😄 Osa näist tapaamisista sovittu liian äkkiä, pikainen näkeminen ja välistä joutuu kuuntelemaan exästä valitusta.
        Jatkossa selvitän pari oleellista faktaa. 😏

        Tinderin kautta vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hyvännäkösiä saa etsiä koirien ja kissojen kanssa. Lesbodeittailun realismia päiväänne, sori.

        Sehän on makuasia mikä on hyvännäköinen. Mä itse olen ihan hyvässä kunnossa ja minua viehättää naisellinen ja liikunnallinen nainen. Jonkun muun mielestä hyvännäköinen on jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on makuasia mikä on hyvännäköinen. Mä itse olen ihan hyvässä kunnossa ja minua viehättää naisellinen ja liikunnallinen nainen. Jonkun muun mielestä hyvännäköinen on jotain muuta.

        Kauneuskäsitykset on kuitenkin universaaleja enemmän kuin useimmat myöntää itselleen. Tai tiedostaa.
        Että ei ne "naismaut" niin uniikkeja ole kuin kukin haluaa uskotella itselleen.😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauneuskäsitykset on kuitenkin universaaleja enemmän kuin useimmat myöntää itselleen. Tai tiedostaa.
        Että ei ne "naismaut" niin uniikkeja ole kuin kukin haluaa uskotella itselleen.😉

        Hahha. No itelles voit uskotella. Tai mistä minä tiedän muista. Oma kauneus käsitykseni poikkeaa aika tavalla valtavirrasta. En voi sille mitään enkä haluiskaan. Sitä vaan kuvittelee kun itse tuntee näin niin että suurin osa muistakin tuntee näin 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauneuskäsitykset on kuitenkin universaaleja enemmän kuin useimmat myöntää itselleen. Tai tiedostaa.
        Että ei ne "naismaut" niin uniikkeja ole kuin kukin haluaa uskotella itselleen.😉

        Ei tietenkään. Mutta kuitenkin, toinen tykkää runsaasta, toinen hoikasta, yksi tiimistä, joku pitkästä, toinen lyhyestä jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään. Mutta kuitenkin, toinen tykkää runsaasta, toinen hoikasta, yksi tiimistä, joku pitkästä, toinen lyhyestä jne

        Tämä.
        Ja kuitenki loppujen lopuks kauneuskäsitysel ei oo rakkauden kans mitääää tekemistä. Rakkaus sokaisee ja oman kultansa näkee maailman kauniimpana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahha. No itelles voit uskotella. Tai mistä minä tiedän muista. Oma kauneus käsitykseni poikkeaa aika tavalla valtavirrasta. En voi sille mitään enkä haluiskaan. Sitä vaan kuvittelee kun itse tuntee näin niin että suurin osa muistakin tuntee näin 😆

        Ei puhuttu sun mausta. Näkyy ihan tän palstan kirjoittajien kommenteis, että tietyt piirteet toistuu mitä ihannoidaan. Koskee erityisesti ulkonäköä.
        Mutta jatkakaa kuvittelua senkin uniikit lumihiutaleet😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä.
        Ja kuitenki loppujen lopuks kauneuskäsitysel ei oo rakkauden kans mitääää tekemistä. Rakkaus sokaisee ja oman kultansa näkee maailman kauniimpana.

        Ei mitään tekemistä? Taidat olla noviisi deittimaailmassa. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä.
        Ja kuitenki loppujen lopuks kauneuskäsitysel ei oo rakkauden kans mitääää tekemistä. Rakkaus sokaisee ja oman kultansa näkee maailman kauniimpana.

        Mietipä kuinka monta ulkonäöllisesti hyvin epäsuhtaista pariskuntaa tiedät? Siinä vastaus.
        Mä en tunne yhtään, ihan rehellisesti sanoen.
        Sugarmammat on oma lukunsa, eiks niin.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään tekemistä? Taidat olla noviisi deittimaailmassa. 🤣

        No minä puhuin minusta ja mun tunteista.

        No mitä vit'tua teen yleisö kauneuskäsityksel jos oon maailmaan kuumimpaa naiseen ihastunut?

        Mitä nyt on tullut kuultua vaikken haluis kuulla niin törkeää puhetta.. Niin toisten suusta kuinka hän on niin vastenmielinen. _heidän_ mielestään. Ja ottavat oikeudekseen alkaa mulle siitä aukomaan. Ei mitään käytöstapoja ja haluan poistaa heidät mun elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään tekemistä? Taidat olla noviisi deittimaailmassa. 🤣

        No mä meen tunteen kans ja kuuntelen sydäntäni. En mee muitten odotusten mukaan.
        Et hehe hehe vaan 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä meen tunteen kans ja kuuntelen sydäntäni. En mee muitten odotusten mukaan.
        Et hehe hehe vaan 😁

        No en jatka keskustelua kun ei porukka tajua mistä puhun. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hyvännäkösiä saa etsiä koirien ja kissojen kanssa. Lesbodeittailun realismia päiväänne, sori.

        Ok, no toivottavasti sulla on itellä paljon niit koiria ja kissoja, ja varsinkin hiton hyvä ULKONÄKÖ !!!!!!!! Sehän on aina plussaa 🙂, mitä välii sielulla tai sydämellä, kunhan vaan oot upee siellä peilikuvassasi !!!!!😙😙😙😙😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, no toivottavasti sulla on itellä paljon niit koiria ja kissoja, ja varsinkin hiton hyvä ULKONÄKÖ !!!!!!!! Sehän on aina plussaa 🙂, mitä välii sielulla tai sydämellä, kunhan vaan oot upee siellä peilikuvassasi !!!!!😙😙😙😙😙

        Niinpä. Etsikää rauhassa kissojen ja koirien kanssa niitä hyvännäköisiä!


    • Lupaan olla kiltisti.

      • Anonyymi

        Hyvä 👍🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä 👍🙂

        Onnistunee helposti, kun pidän pikku breikkiä suomi24:ta. 😋


    • Anonyymi

      Eipä oo ollu kroppa kunnos eikä tuu olemaan.

    • Anonyymi

      Haluaisin rakastua mutten tiedä enää mistä etsiä. Huoh.

    • Anonyymi

      Minkä ikäisiä ootte? Jos keski-ikäisiä, tulkaa Jodelin kanavalle @n❤️n40

      • Anonyymi

        Oon jo 50 mutta toki pidän itsestäni huolta mm liikkumalla paljon. Mutta keski-ikäinen siis jo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon jo 50 mutta toki pidän itsestäni huolta mm liikkumalla paljon. Mutta keski-ikäinen siis jo..

        No siellä on muitakin 50 , kukaan ei juuri enää käytä näitä keskusteluapalstoja.


      • Anonyymi

        Ai vieläkii tääl kuiteskii käyt, miksi ? Eikö sulle riitä siel jodelis tarpeeksi tarjontaa ?! 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai vieläkii tääl kuiteskii käyt, miksi ? Eikö sulle riitä siel jodelis tarpeeksi tarjontaa ?! 🤔

        Tulin mainostamaan Jodelin kanavaa. Siellä on noin 80, mutta mitä enemmän, sitä enemmän keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin mainostamaan Jodelin kanavaa. Siellä on noin 80, mutta mitä enemmän, sitä enemmän keskustelua.

        Ok, saatko jotkut provikat mainostamisesta ?! 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, saatko jotkut provikat mainostamisesta ?! 🤔

        Sehän oli se foorumi, et ihmiset näkee missä milloinkin oot ja liikut ? Oliko näin ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, saatko jotkut provikat mainostamisesta ?! 🤔

        Öö, en🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän oli se foorumi, et ihmiset näkee missä milloinkin oot ja liikut ? Oliko näin ???

        Paikkakunta näkyy, mitä salaamista kenenkään liikkumisessa on. Vai oletteko jotain FBI-agentteja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän oli se foorumi, et ihmiset näkee missä milloinkin oot ja liikut ? Oliko näin ???

        Minä kuljen niin vähän, joskus kaupassa, ja sit kotiin ja töihin , et minun kulkemisesta ei siellä olisi kellää mitää nautintoo 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikkakunta näkyy, mitä salaamista kenenkään liikkumisessa on. Vai oletteko jotain FBI-agentteja...

        Ei tarvii teititellä 🙂. En oo fbi:ssä, oon josai cia:ssa 😐. Hyvää elämää sullekii 😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikkakunta näkyy, mitä salaamista kenenkään liikkumisessa on. Vai oletteko jotain FBI-agentteja...

        Ai jaa...paikkakunta näkyy, no joskus käyn tuol tampereen suunnal kaverin luona 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö, en🙄

        No jumaleisson, oot nii hyvä, et koitas vähä selvittää...varmaa provikkaa tuut saamaan 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jumaleisson, oot nii hyvä, et koitas vähä selvittää...varmaa provikkaa tuut saamaan 🙂

        Kiitti neuvosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin mainostamaan Jodelin kanavaa. Siellä on noin 80, mutta mitä enemmän, sitä enemmän keskustelua.

        Hm...🤔 ai siellä voi keskustella ? Asiallisesti ? Eikö niistä 80 joukosta löydy ketään selkään puukottajia ? Hiton upee kanava jos näin on 🙂. Varsinkin jos kaikki on naisia ?🤔. Täällähän , me vaan vitt**uilemme toisillemme 🙂. Mut se on välil vähän rankkaa, ku kaikki haluu vaan sen yhden 😂. Mut kosintaani jo kaks kertaa vastattu myöntävästi 🙂❤, mut yrittäkää nyt VIELÄKIN saada hänet ymmärtämään, et olen sairas, ja MINÄ olen se, joka sairastuttaa hänetkin 🙂. Teillä ja omilla tarpeillanne ei ole mitään tekemistä asioiden suhteen 😂😂😂😂😂😂, varsinkin suhteen ...??!!!, pusui 😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hm...🤔 ai siellä voi keskustella ? Asiallisesti ? Eikö niistä 80 joukosta löydy ketään selkään puukottajia ? Hiton upee kanava jos näin on 🙂. Varsinkin jos kaikki on naisia ?🤔. Täällähän , me vaan vitt**uilemme toisillemme 🙂. Mut se on välil vähän rankkaa, ku kaikki haluu vaan sen yhden 😂. Mut kosintaani jo kaks kertaa vastattu myöntävästi 🙂❤, mut yrittäkää nyt VIELÄKIN saada hänet ymmärtämään, et olen sairas, ja MINÄ olen se, joka sairastuttaa hänetkin 🙂. Teillä ja omilla tarpeillanne ei ole mitään tekemistä asioiden suhteen 😂😂😂😂😂😂, varsinkin suhteen ...??!!!, pusui 😛

        Saa*tanan omahyväset pers*eenuolijat !!!!!😡😡😡😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa*tanan omahyväset pers*eenuolijat !!!!!😡😡😡😡

        Minä minä minä minä ja mulle mulle mulle mulle..toi mitä näin , näki kahden ihmisen RAKKAUDEN ❤. Mulle toi heti paikalla, hinnalla millä hyvänsä !!!!!!! SAIRASTA !!!!!!!! Mut kaik tavallaan 🙂. No varmasti tulee saamaan edestään 🙂😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hm...🤔 ai siellä voi keskustella ? Asiallisesti ? Eikö niistä 80 joukosta löydy ketään selkään puukottajia ? Hiton upee kanava jos näin on 🙂. Varsinkin jos kaikki on naisia ?🤔. Täällähän , me vaan vitt**uilemme toisillemme 🙂. Mut se on välil vähän rankkaa, ku kaikki haluu vaan sen yhden 😂. Mut kosintaani jo kaks kertaa vastattu myöntävästi 🙂❤, mut yrittäkää nyt VIELÄKIN saada hänet ymmärtämään, et olen sairas, ja MINÄ olen se, joka sairastuttaa hänetkin 🙂. Teillä ja omilla tarpeillanne ei ole mitään tekemistä asioiden suhteen 😂😂😂😂😂😂, varsinkin suhteen ...??!!!, pusui 😛

        Mut joo, kahden kauppoja 🙂😙


      • Anonyymi

        Ilmeisesti tää kuningatar sai miehensä tekemään senkin, mut meit o nii monee junaa SAIRAITA !!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti tää kuningatar sai miehensä tekemään senkin, mut meit o nii monee junaa SAIRAITA !!!!!!!

        TOTUUS ei pala tulessakaan !!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Sairastin traumoista johtuvan psykoosin noin 6 vuotta sitten , kesti about kuukauden, tai no viikon, mut kuukauden olin sairaalas, lääkitys auttoi heti 🙂. Et sellainen mielisairas olen !!!!🙂😙❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairastin traumoista johtuvan psykoosin noin 6 vuotta sitten , kesti about kuukauden, tai no viikon, mut kuukauden olin sairaalas, lääkitys auttoi heti 🙂. Et sellainen mielisairas olen !!!!🙂😙❤

        Niiiii, joo sehän oli vaan se hihi psykoosi !!!!! Et hehheeeeeeee vaa !!!!!😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairastin traumoista johtuvan psykoosin noin 6 vuotta sitten , kesti about kuukauden, tai no viikon, mut kuukauden olin sairaalas, lääkitys auttoi heti 🙂. Et sellainen mielisairas olen !!!!🙂😙❤

        Äärettömän vahva, mut ehkä kuitenkin liian herkkä, tähän sairaaseen maailmaan ! Yksinäinen keiju 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äärettömän vahva, mut ehkä kuitenkin liian herkkä, tähän sairaaseen maailmaan ! Yksinäinen keiju 🙂

        Naiivi sinisilmä🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiivi sinisilmä🙂

        Mitähän HÄN ❤ ajattelesi käytöksestänne ????!!!!!! 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän HÄN ❤ ajattelesi käytöksestänne ????!!!!!! 🤔

        Voi kauheeta !!!!!!!!!! Kuollut ...oon ollut 20v ystävä ja minä olen serkku ja minä serkun vaimo ym. hirvee tragedia, minun nyt ehdottamasti pitää saada lohtua !!!!!! Ai kauheetaaaaaaaaas, auttakaa mua nyt joku !!!!!!!!!!!!!!!! Paniikkiiiiiiiiii, ootte sairait itsekeskeisii kus^ipäit !!!!!!!!!! 😡😡😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kauheeta !!!!!!!!!! Kuollut ...oon ollut 20v ystävä ja minä olen serkku ja minä serkun vaimo ym. hirvee tragedia, minun nyt ehdottamasti pitää saada lohtua !!!!!! Ai kauheetaaaaaaaaas, auttakaa mua nyt joku !!!!!!!!!!!!!!!! Paniikkiiiiiiiiii, ootte sairait itsekeskeisii kus^ipäit !!!!!!!!!! 😡😡😡

        Mut pusui kaikil !🙂🙂🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut pusui kaikil !🙂🙂🙂

        Mut sinä, tappomääräyksen antanut 🙂, ihastuitko kuitenkin keijukaiseen ? Ei kannattais sekottaa tunteita "sotaan" 😙😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut sinä, tappomääräyksen antanut 🙂, ihastuitko kuitenkin keijukaiseen ? Ei kannattais sekottaa tunteita "sotaan" 😙😂😂😂😂

        Nyt tuskin painan enää ees 60 kiloo, en oo vaaal käyny, mut tietty kandee miettii maksuu kilojen mukaan, et onko hinta viel sama ???!! Et sit ite pystynyt 😂😂😂😂, ois ollu halvempaa, siit vaa oisit jauhonu koirille ruokaa, ja ilmaista 👍😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuskin painan enää ees 60 kiloo, en oo vaaal käyny, mut tietty kandee miettii maksuu kilojen mukaan, et onko hinta viel sama ???!! Et sit ite pystynyt 😂😂😂😂, ois ollu halvempaa, siit vaa oisit jauhonu koirille ruokaa, ja ilmaista 👍😙

        Aika olematon, oisit hyvin pystynyt toteuttaa unelmas, ei pokka riittänyt 🙂. Ai niiiiiiii, eihän sun ite tarvii mitää tehä, oottelet vaa et joku muu hoitelee tonkin homman 🙂😙😂


    • Anonyymi

      Toivoisin löytäväni rinnalle sen ihanan femmen, jonka kanssa vois aloittaa neljättä kymppii taivaltaa.
      Ehkä löydän hänet kotisuomesta, mutta kiehtoo myös ajatus kv-suhteesta. Jos korona suo niin olis kiva päästä istuksii joku Köpiksen kahvila tai yökerho nyt keväällä 💋 Näkee samalla taas yhden Euroopan suosikkikaupungeista.
      T. Toinen femme

      • Anonyymi

        Sama täällä löytää joku ihana femme rinnnalle❤️ Toivottavasti korona hellittää ja päästään ihmisten ilmoille.. Lupaan olla armollisempi itseäni kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä löytää joku ihana femme rinnnalle❤️ Toivottavasti korona hellittää ja päästään ihmisten ilmoille.. Lupaan olla armollisempi itseäni kohtaan.

        Ööö, en ole koskaan ymmärtänyt näitä lesbojen luokituksia ??!! Mut mikä femme-buuki nyt o meneillää ? Johtuuko esim. Saarasta ? Vai mikä hitto teitä vaivaa??!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööö, en ole koskaan ymmärtänyt näitä lesbojen luokituksia ??!! Mut mikä femme-buuki nyt o meneillää ? Johtuuko esim. Saarasta ? Vai mikä hitto teitä vaivaa??!!

        Ite kun oon lesbouteni hyväksynyt, ni mua karsastettiin, ku olin naisellinen ja huulipunalesbo 😂. Ja te vaaditte et ei ois rasismia, en oo rasistisempaa sakkii kohdannut, ku nää AIDOT lesbot !!!!!!!!😙


      • Anonyymi

        Minua on aina kiehtonut päästä pariisiin johki katukahvilaan. T: yks femme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööö, en ole koskaan ymmärtänyt näitä lesbojen luokituksia ??!! Mut mikä femme-buuki nyt o meneillää ? Johtuuko esim. Saarasta ? Vai mikä hitto teitä vaivaa??!!

        No ei varmasti johdu mun tapauksessa Saarasta eikä edes Shirlystä. Saara ei oo yhtään mun makuun. Mutta silti olen kiinnostunut tähän asti vain femmeistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööö, en ole koskaan ymmärtänyt näitä lesbojen luokituksia ??!! Mut mikä femme-buuki nyt o meneillää ? Johtuuko esim. Saarasta ? Vai mikä hitto teitä vaivaa??!!

        Minua ei vaivaa mikään, kiitos kysymästä. Haluan vain omassa kommentissani korostaa, että toivon rinnalleni femmeä, koska mä ihastun vain ja ainoastaan naisellisiin naisiin. Fiksuihin, tasapainoisiin, meikkaaviin (yikes, I know) naisiin. Mun silmissä siis ihan tavallisiin naisiin. Ehkä se tinder pitää viritellä taas.

        Happy New Year kaikille pusuhuulille huulipunalla tahi ilman, kuten kukin haluaa 💋🥂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei vaivaa mikään, kiitos kysymästä. Haluan vain omassa kommentissani korostaa, että toivon rinnalleni femmeä, koska mä ihastun vain ja ainoastaan naisellisiin naisiin. Fiksuihin, tasapainoisiin, meikkaaviin (yikes, I know) naisiin. Mun silmissä siis ihan tavallisiin naisiin. Ehkä se tinder pitää viritellä taas.

        Happy New Year kaikille pusuhuulille huulipunalla tahi ilman, kuten kukin haluaa 💋🥂

        Sama maku. Kiinnostuksesta kysyn, ootko itsekin femme/naisellinen vai jotain muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama maku. Kiinnostuksesta kysyn, ootko itsekin femme/naisellinen vai jotain muuta?

        Olen femme itsekin ja ihastun vain naisellisiin naisiin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe