Mitä mieltä naisesta, joka hylkää lapsena ja kulkee huumejengissä

Anonyymi

Vittu että säälittää tollasen lapset. Lapsia piti sit hankkia mutta sitten ei ollutkaan nukkeleikit kivoja ja lapset hylättiin. Siellä ne ny itkee mutta pääasia että mutsilla on kivaa.

32

4500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis hylkää lapsensa. Ei oo ite hylätty

    • Anonyymi

      Ei liene ainoa tapaus suomessa ja ei edes jämsässä!!

      • Anonyymi

        Joo ei. Mutta yhtä surullisia joka tapaus. Varsinainen vuoden äiti tääkin


    • Anonyymi

      Kun tiedätte, niin olkaa hyvä ja tehkää viranomaisille ilmoitus, ei lasten tarvitse kärsiä, eihän se lapsen elämä helppoa ole narkin äidin kanssa eikä huostaan otettunakaan.

    • Anonyymi

      En jaksa käsittää, kuka antaa omat lapsensa huostaanotettavaksi ja samaan aikaan itse bilettää kavereineen. Miten ihmeessä ne huumeet voi olla tärkeempiä?

      • Anonyymi

        Huumeet, viina, raha, valta. niin on todellakin mahdotonta ymmärtää. miksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumeet, viina, raha, valta. niin on todellakin mahdotonta ymmärtää. miksi ?

        Raha, valta? Heh Heh! Taitaa olla päinvastoin, velkaa joka suuntaan ja joka sormelle, homma ei voi päättyä kuin yhdellä tavoin.


    • Anonyymi

      Näitä sossuelätti äitejä jämsässä riittää. Kakaraa väännetään siinä toivossa ettei töihin tarvitse mennä. Sitten lapsista tulee mitä tulee, kierre jatkuu...

    • Anonyymi

      Ihminen on itsekäs olento. Halutaan sitä ja halutaan tätä. Ensin halutaan lapsia. Sitten ei enää halutakaan lapsia. Lapsista viis

    • Anonyymi

      Ei se lapsille hyväksi ole kun äiti käyttää huumeita. Parempi paikka olla jossain muualla.

      • Anonyymi

        Ei se ole hyväksi kenellekään. Täysin mahdoton yhtälö loppupeleissä.


    • Anonyymi

      Meille ainakin koulussa valistuksessa jo opetettiin, että aiheuttaa erittäin kovan riippuvuuden. Jopa kerta kokeilusta. Jos ei itse ole ollut mihinkään koukussa ei voikkaan ymmärtää. Helppo huudella sivusta että ite lopettasin tossa tilanteessa. Tupakka riippuvuuskin mietoa huumeisiin verrattuna. Sitä ei vaa pysty kukaan hallitsemaan kun on koukussa. Kaikki muu elämässä jää kakkoseksi jos on huumekoukussa.

      • Anonyymi

        Ei hemmetti. Miksi edes kokeilla? Idiootti luulee, että kyllä mä pystyn lopettaan tän jälkeen. Ei se mene niin. Siitä muodostuu tietty verkosto, joka pitää huolen että homma jatkuu ja velat suurenee ja sitä myöten oot kusessa polviasi myöten. Ei auta paikkakunnan vaihto, ei huostaanotot, ei sossun/ kelan rahat, kaikki menee jonkun pätkän, läskiperse paviaanin kassaan, jonka omanarvon kohotus uhrina olet.
        Mä olen näitä niin paljon jo aikaisempien työurieni aikana nähnyt ja jokainen näkee, ei tarvi kuin lukea lehtiä.
        Uskokaan mua oikeesti, tuolla niitä on hautausmaat pullollaan kokeilijoita ja myyjiä. Jos ei muuta niin psyykkeen ne vie.


    • Anonyymi

      Kovien jätkien matkaan lisää kovia tyttöjä.

      • Anonyymi

        Mutta miksi ihmeessä näiden kovien tyttöjen pitää hankkia lapsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi ihmeessä näiden kovien tyttöjen pitää hankkia lapsia?

        Ne ole muuta kuin repaleisia ihmisriekaleita, joilla ei muiden silmissä ole kuin halveksuva ja säälittävä maine.


    • Anonyymi

      Ai sanna maristako, se pistää riitelyksi. Ai että mitä mieltä, asialle ei voi mitää eikä ole tarkoituskaan.

    • Anonyymi

      Halveksittava lurtti tämäkin "äiti"

    • Anonyymi

      Ylen Linna - sarjassa on yksi Jämsänkoskellakin pyörinyt. Kolme lasta, keskimmäinen kuollut. Sarjan mukaan 8-vuotias lapsi kyselee miksi äiti ei lopeta. Katos kun äidille on aineet tärkeempiä kuin lapset.

      • Anonyymi

        Ai toi Tiina vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai toi Tiina vai?

        Just se


    • Anonyymi

      Onko se Linna- sarjan Tiina tämä

    • Anonyymi

      Siis ei tämä josta ketju on. Ketjun naisen etunimi alkaa N-kirjaimella.

      • Anonyymi

        Ja nämä kaikki mäntän tytöt varastelee iha röyhkeesti kuulemma ihan kavereiltakin...en tiiä mikä ajaa tuohon pisteeseen ihmisen. Vai onko näillä elämäntapanarkeilla edes kavereita


      • Anonyymi

        Alkaako sukunimikin N-kirjaimella


    • Anonyymi

      Lapset jätetään omille vanhemmille. Ei välitetä lapsista eikä omista vanhemmista. Aineet vaan. Ja että on itsellä kivaa.

    • Anonyymi

      Ihan hauska ketju tää 😂

      • Anonyymi

        Aika kieroutunut huumorintaju pitää olla, jos tässä jotain hauskaa näkee.


    • Anonyymi

      En puolista ketään mut mietin ketjua lukiessa että ootteko koskaan kuulet riippuuvuudesta? Yleensä se on addiktille syy miksi ei pysty lopettaa ja kama näyttää tottakai muille edelle menevänsä asiana vaikkei se ole niin.

      • Anonyymi

        Kyllä mutta onneksi riippuvuudesta irrottautumiseen saa apua kun vain suostuu vastaanottamaan. Oma tahto on ensimmäinen askel. Kun haluaa laittaa lapset ja muut rakkaat etsuijalle eikä huumeet.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe