Ja vietetään se rakastellen, olisi ihanaa, vai mitä mies? ;)
Varataas hotelli viikonlopuksi.
56
775
Vastaukset
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Mihis hotelliin mennään? Onko jotain tiettyä tunnesidettä jotain hotellia kohtaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihis hotelliin mennään? Onko jotain tiettyä tunnesidettä jotain hotellia kohtaan...
mmm, merihelmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mmm, merihelmi
https://c.tenor.com/926QPdsy4c8AAAAC/homer-simpson-drooling.gif
mmm
- Anonyymi
Ei mitään hotellii tarvita. Mennää ktk-pihalle parkkii nii mä otan sulta sui hin ja nielen kaiken nii tuu niin kauheasti sitä sotkuu vaatteille.
- Anonyymi
Ei ole oikein tuota suihinotettavaa...
- Anonyymi
Taitaa olla jollekin rikkaalle miehelle tämä aloitus kun kokonainen hotelli täytyy varata viikonlopuksi. Sellaisella miehellä on paalua varata vaikka kokonainen ruotsinlaiva huviviikonlopun viihdykkeeksi. Minä riepu kykenen tarjoamaan korkeintaan telttaviikonlopun kamiinalämmityksellä ja järveen jäätyneen soutuveneristeilyn talvipakkasella. :(
- Anonyymi
En siitä rahapuolesta niin välitä, varmasti tajuat aloituksen pointin ilman nokeluuttakin. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En siitä rahapuolesta niin välitä, varmasti tajuat aloituksen pointin ilman nokeluuttakin. ;)
Olet oikeasti tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeasti tyhmä.
Ei kyllä sinä olet se harvinaisen vähällä kapasiteetilla varusteltu yksilö, valitan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä sinä olet se harvinaisen vähällä kapasiteetilla varusteltu yksilö, valitan. :)
Ei, valitan. Olen samaa mieltä edellisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata ylpeillä että olet yhtä urpo kuin hän..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan samikset me.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata ylpeillä että olet yhtä urpo kuin hän..
Sä olet hölmö
- Anonyymi
Ajatushan on kannatettavan hyvä! m>n
- Anonyymi
Todellakin. Harrastan jo mielikuvaharjoittelua asian suhteen. :)
- Anonyymi
Mikset tuu vaan mun luo?
- Anonyymi
Vähän samaa mietin tuota lukiessa. Miksi mies ei tulisi tänne. Täällä on paljon viihtyisämpää kuin hotelleissa.
- Anonyymi
Voisi kokeilla jotain uutta vaihteeksi..
- Anonyymi
Eri mies pölöjä. Sun kielen käytöstä jo näkee, että ihan toisenlaiset miehet meillä kyseessä.
- Anonyymi
Pelaatko jotain palloa?
- Anonyymi
Omena
- Anonyymi
Sie luet ajatuksia
- Anonyymi
Olet helppolukuinen.
- Anonyymi
Onko asiat jo näin huonosti tällä tolalla Pamela Tolalla?
- Anonyymi
Mikä mies? Kelpaako kuka tahansa mies?
- Anonyymi
Pamela
- Anonyymi
Suukkoja ei saa unohtaa.
- Anonyymi
Ei tietenkään helposti menee tunti parikin siinä pusutellessa.
- Anonyymi
Koita saada vähän tunnetta näihin mukaan. Missä on intohimo, rakkaus tai edes alkeellinen välittäminen. Harjoittele. Lue vaikka pari romaania. Arvosana korkeintaan 6/10.
- Anonyymi
Ei " näissä" pidä olla sellaista tunnetta joka sinua viehättäisi. Romaaneja olen lukenut enemmän kuin sinä ehdit koko elinikäsi aikana, joten neuvo lapsiasi, jos niitä olisi, älä minua. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei " näissä" pidä olla sellaista tunnetta joka sinua viehättäisi. Romaaneja olen lukenut enemmän kuin sinä ehdit koko elinikäsi aikana, joten neuvo lapsiasi, jos niitä olisi, älä minua. ;)
Mitä järkeä on kirjoittaa tuollaista sontaa ilman tunnetta? Ja sitten esittää aikuista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät miten paljon tuo kommentoija on lukenut romaaneja. Ethän sinä tyhmä nainen tiedä, vaikka hän kirjoittaisi niitä romaaneja. Älä puolustaudu tuulesta temmatuilla kommenteilla. Tässä puhuttiin nyt siitä, että kirjoituksesi on vajaamieIisen tunteetonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät miten paljon tuo kommentoija on lukenut romaaneja. Ethän sinä tyhmä nainen tiedä, vaikka hän kirjoittaisi niitä romaaneja. Älä puolustaudu tuulesta temmatuilla kommenteilla. Tässä puhuttiin nyt siitä, että kirjoituksesi on vajaamieIisen tunteetonta.
Edelleenkään, sillä ei ole väliä mitä SINÄ NAINEN tästä ajattelet. Tunteetonta tai ei, minä en ainakaan kiukuttele palstalla muille naisille, koska oma elämä sattuu olemaan täysin sisältöä vailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä olet yksi ja sama kommentoija, turha esittää ja puolustella itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkään, sillä ei ole väliä mitä SINÄ NAINEN tästä ajattelet. Tunteetonta tai ei, minä en ainakaan kiukuttele palstalla muille naisille, koska oma elämä sattuu olemaan täysin sisältöä vailla.
Voi miten reppana ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä oli nuo kommentit ja toinekin tuossa kirjoittaa. En ole nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi miten reppana ihminen
Voi kun toista kiukuttaa 💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä olet yksi ja sama kommentoija, turha esittää ja puolustella itseäsi.
Tuossa on oikeasti kaksi kommentoijaa. Me kaksi se tiedetään molemmat, sinä et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä oli nuo kommentit ja toinekin tuossa kirjoittaa. En ole nainen.
Ketään ei kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta
Olet sairas ja mustasukkainen lehma. Et kiinnosta minua yhtään. Näen kyllä tekstiesi läpi kylmyytesi.
- Anonyymi
Ei kyllä oli tosi hyvä ehdotus.
- Anonyymi
Varataan jostain päin Lappia, niin ei harmita yhtään vaikka sinne sattuisi päätymään yksinään.
- Anonyymi
Tämä minulla olikin mielessä, hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin vähän haaveilin lapin reissusta hänen kanssaan.
Kun juteltiin mökeistä, en ole voinut muuta ajatellakaan!
Tai no, en mä ole voinut ajatella muuta kuin häntä enää vuosiin muutenkaan, mutta tällainen matka olisi niin ihanaa, että mä sulaisin onnesta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän sattui. Lapissa nähdään! 😍🦌
- Anonyymi
Koko hotellinko meinasit varata?
- Anonyymi
Yksi lasi-iglu riittää.
- Anonyymi
Pitkään ja hartaasti. . .
- Anonyymi
Et ole hän. Muutaman kerran luullut, mutta hän on paljon älykkäämpi ja lämpimämpi kuin sinä. Mutta voin halata hyvästiksi, näin ja taputan olalle noin. :)
- Anonyymi
En todellakaan olekaan minkään sinun hän hyi sinua yöööök
- Anonyymi
Muista ap käydä kakalla välillä. Palsta ei katoa täältä minnekään. :)
- Anonyymi
Paskat housussa istuu täällä hievahtamatta. Katsoin aikoja vähän minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat housussa istuu täällä hievahtamatta. Katsoin aikoja vähän minäkin.
Käytän vaippoja kuten kunnon palstalaisen kuuluukin. En hievahda täältä mihinkään käykö kateeksi kyllä käy. Tule vaihtaa vaipat
- Anonyymi
Aloitus on mitä todennäköisemmin mieheltä.
- Anonyymi
Whatta great idea. Viikoksi olis parempi 😍
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6312405Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175321Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344938Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4752407Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142260Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931843FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01491Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu951345- 391256
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101225