Miksi hävitettiin julkinen, kaikkien luettavissa oleva puskaradio, eihän se vähennä asiatonta kommentointia jos estetään pelkkä lukeminen. Keskisuomalaisista kunnista melkein jokainen pitää puskaradionsa avoimena, jos ei, niin olemassa on vastaava sivu jossa tietoa jaetaan. Niin että moderaattorit, miettikääpä vielä.
Puskaradio Saarijärvi
10
6720
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä kumma juttu. Ehkä siellä on liikaa henkilökohtaisuuksia?
- Anonyymi
Ettehän te saarijärven juntit muuta osaa kuin puuttua toisten ihmisten asioihin yllätys yllätys
- Anonyymi
Yle kirjoittaa tänään asiasta.
https://yle.fi/uutiset/3-12253806- Anonyymi
Uusavuton?
Ajattelin laittaa linkin lueskeluun, jotta sen löytää helpommin.
Kiitti nyt tästäkin tölväisystä taas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusavuton?
Ajattelin laittaa linkin lueskeluun, jotta sen löytää helpommin.
Kiitti nyt tästäkin tölväisystä taas.Jep jep ollos hyvä reppana
- Anonyymi
Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi reppanaa
- Anonyymi
oli hyvä paikallinen tiedosto harmi sai tärkeätkin asialliset viestit läpi toimi paikallisena tiedon välityksenä
- Anonyymi
Voi voi ei muuta ku ässä marketin käytäville siellä on jatkuva päivystys päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi ei muuta ku ässä marketin käytäville siellä on jatkuva päivystys päällä
Varmaankin itse viihdyt siellä kun noin kokemuksen rintaäänellä käsket muitakin sinne🤓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin itse viihdyt siellä kun noin kokemuksen rintaäänellä käsket muitakin sinne🤓
Sinähän sen tiedät puska kyyläri
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2892301Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161720Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2151359- 861255
Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851165Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel571089Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60973TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p19972Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva136940- 51886