Mie oon nyt lopentat

Anonyymi

Uus vuos ja uuvet kujeet, käy kattoo vinkki miu sivuilt

55

960

    Vastaukset

    • Mitä? Lopentat?

      • Anonyymi

        Hyvä Nina! Jotain toimintaa siellä korvien välissä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Nina! Jotain toimintaa siellä korvien välissä on.

        Mitä tuo lopentat tarkoittaa?


      • 😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Nina! Jotain toimintaa siellä korvien välissä on.

        😀😀😀


      • Anonyymi

        Käy kattoo miu sivuilt


    • Pitiköhä siin lukkee et LOPETTANT? Ei oikee onnistunt miu matkimine. Kerro viel sekkii mitä oot lopettanu 😄

      • Anonyymi

        Pena osoitti jälleen kerran terävyytensä ja mahtavan päättelykykynsä. Tästä ei voi muuta päätellä kuin että Penan on pakko olla Penan porukan aivot.-Mies karkki joka osaa käyttää aivojaan, ilmankos Kotkan kimulit käyvät niin kuumana.


      • Anonyymi

        Nyt mie oon päättäny lopettaa. Uus kuukaus ja uuvet kujeet.


    • Anonyymi

      Kirjoittajalla dysleksia. Samaan törmäsin jo vuosia sitten täällä samalla palstalla.

      • Muistin ja löysin Imatran SoMe sota ketjust sen
        MummitKanootisa
        28.8.2016 14:54
        miul on dyslexia vaa mikäs on siu puolustus?
        hhhh :D


      • Anonyymi

        Mikä se sellainen dysleksia on?


    • Anonyymi

      Mie kävin siun sivuil ja tajusin mitä tarkoitit, muut eivät ymmärrä

      • Anonyymi

        Huomasitko vinkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasitko vinkin?

        No kyllä😂😂😂 olet todellakin lopenttant, katotaan meneekö pitkään kunnes muut huomaavat😀😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä😂😂😂 olet todellakin lopenttant, katotaan meneekö pitkään kunnes muut huomaavat😀😀

        Tajuaakohan ne sen vinkin???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuaakohan ne sen vinkin???

        Miust ainakkii on aika selkee vinkki


      • Anonyymi

        Kyl se sielt löytyy ku vähä etit😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä😂😂😂 olet todellakin lopenttant, katotaan meneekö pitkään kunnes muut huomaavat😀😀

        Ei tuohon enää viinaa tarvita, olet ilman sitäkin jo sekasin 🤪


    • Anonyymi

      Mie luulen et ens yönä tutkitaan sometilit ja tarkkaa 😀 sit tiijätte mitä mie oon lopettant, vinkki löytyy miun sivuilt

      • 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Kävin sivuilla ja tajusin jutun, onko päätös lopullinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin sivuilla ja tajusin jutun, onko päätös lopullinen?

        Siin siul onkii miettimist 😀


    • Anonyymi

      Kuka on lopettanut ja mitä?

      • Anonyymi

        Jos löyvät miun sivut niin siel on pikku vinkki 😀


    • Anonyymi

      Nyt on salaista touhua! Kuka jujuttaa ja ketä?

      • Anonyymi

        En mie mittää satua oo kehitelly, mie oon lopettant ja sil siisti


    • Anonyymi

      Siitä se taas alkaa, nimittäin tammikuu, tai kuten vanha kansa sanoi "sydänkuu"... Mitään uudenvuodenlupauksia en tehnyt, ajattelin silti pitää taas tipattoman tammikuun, tai kuten viime vuonna tipattoman tammi- ja helmikuun ja puolet maaliskuustakin 💙

      • Anonyymi

        Hyvä tavoite👍


      • Anonyymi

        HV / kansikuva 1.1.2022 10.26


    • Anonyymi

      Kopioinnit on loppu nyt mie oon lopettant, niistä ei miu tarvii ennää murehtii

      • Anonyymi

        Miu kirjotuksist ei kukaan enää ota kuvakaappauksii ! Mie oon poistant FB tilin, miulle riitti , hyvästi ! Kuten sanoin mie oon lopettant ja se vinkki miu sivuil oli se että niitä ei enää ole😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miu kirjotuksist ei kukaan enää ota kuvakaappauksii ! Mie oon poistant FB tilin, miulle riitti , hyvästi ! Kuten sanoin mie oon lopettant ja se vinkki miu sivuil oli se että niitä ei enää ole😂

        Muutama sen täällä jo tajuskii, mut ei kaikki


    • Anonyymi

      Aprillii… ja onha eläkeläisel paljo vapaa-aikaa ja on kyl paljo muita harrastuksiikii. Mut niisthä sie et tiijä ku seuraat vaa miu sivuu etkä tunne minnuu. Ja eihä niis muissa harrastuksis mee koko päivää, nii et jää muutakii aikaa . Facebookis on ollukkii aika hiljast viime aikoin. Onkoha koronavirus kaatanu näit entisii aktiivikommentoijii. Vai mist johtuu?

    • Anonyymi

      Mie tiijän et nyt käyvää sometillei läpi ja mietitään kuka on lopenttant, mut kuvakaappauksia ei ennää tule

      • Anonyymi

        Kukaan penderin listan ihmisistä ei ainakaan ole lopettanu facebook tiliään 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan penderin listan ihmisistä ei ainakaan ole lopettanu facebook tiliään 😆

        Mutta niitä voi olla useita, iha pien vinkki, ite kopiomiehelläkkii on usseita tilejä, tai sit mie voin olla ihan jokkuu muukin? Mie voin olla kuka vaan 😀 siin on imatran utelijail ihmettelemistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta niitä voi olla useita, iha pien vinkki, ite kopiomiehelläkkii on usseita tilejä, tai sit mie voin olla ihan jokkuu muukin? Mie voin olla kuka vaan 😀 siin on imatran utelijail ihmettelemistä

        No ehkä olet sit lopettanu feikkiprofiilisi 😂😂😂


      • Anonyymi

        😀😀😀


    • Anonyymi

      Miu tillii on kopioitu mut ei kopioia ennää nyt se on ohi 😀

    • Apua, apua, nyt joku on sulkent oman feikkiprofiilisa, enkä voi ennää kopioija hänen facebook kirjotuksii. Mut onneks on viel nuo penderin listan porukat. Eiköhä heillekkii ala selvitä jossakii vaihees et kannattiko sillo Oli kerran Tainionkoski ryhmän lopetuksen jälkee alottaa tänne kirjottelu.

      • Anonyymi

        Mie suljin miu fb tilin, nyt mie en nää ennää siu kirjotuksii 😭😭😭


      • Anonyymi

        Tarkoitatko että onneksi on penderinlistan porukat mitä voi vielä kopioida?


      • 👋🏽🤣👋🏽


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        👋🏽🤣👋🏽

        ☝🏽🙏🤘👆👌☝🏽✌️🙌👋👋👀👀👤👤🎅🎅


    • Tuo facebook profiilin lopettaminen on hieno saavutus, toivottavasti lopetat ne muutkin profiilisi sieltä, niitähän on siellä aika monta.
      Toivottavasti tää hullu anonyymi osaa lopettaa myös tänne palstalle kirjottelun.

      • Kirjota ihmees niist Imatran asioist. Mie ja ninni ei kuuluta niihi. Minuu ei ainakaa tarvii sotkee iha joka ketjuu.


    • Etkö sie osaa.

      • Anonyymi

        Olevinaa näppärä keskustelija.


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe