Yhdyskuntapalvelukseni ohjaaja haluaa koko ajan laittaa noita palvelupäiviä työpäivieni päälle, niin että menetän palkan niiltä päiviltä ja pomon luottamus kärsii. Voiko tämä olla laillista? Eikö Suomen kansalaisen tehtävä ole ennen kaikkea hoitaa työnsä ja elättää perheensä? En löydä finlexistä aiheesta mitään, mutta sen tiedän että lapsen etu menee kaiken ohi. Ei ole lapseni etu, että menetän työpaikkani. Miksi lainvalvojat haluavat luoda kaaosta?... finlex mainitsee asetuksista tätä aihetta koskien, mutta mistä ne löytyvät?...
Yhdyskuntapalvelus työajan päälle, onko oikein?
23
187
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä sekaantua huumeisiin.
- Anonyymi
No en ole sekaantunut. Enkä myöskään viinaan, olen absolutisti. Minua vainotaan, koska olen kristitty ihminen.
- Anonyymi
Mitä tämä palstan aktivointi kertoo tekijästään?
- Anonyymi
Mitä tämä sinun kommenttisi kertoo sinusta? Onko Risellä oikeus kostaa myös yhdyskuntapalveluksen suorittajan työtovereille ja pomolle??? ...
- Anonyymi
Miksi helvetissä noita palveluvuoroja ei voida laittaa työpäivän jälkeiselle ajalle???... siksi kai, koska hallintoviroissa toimii tunnevammaisia psykopaatteja ja narsisteja.. jee aiheutetaan ongelmia ihmisille! Niin saan orkut tästä vallantunteesta!
- Anonyymi
Näinhän se valitettavasti on.
- Anonyymi
Aloittaja päihteettömänä uskovaisena on kuitenkin syyllistynyt rikokseen, josta on saanut ehdottoman vankeusrangaistuksen. Kehtaa vielä valittaa täällä..
Aloittaja linnaan ja lapset huostaanottoon! Niin on kaikille paras!!- Anonyymi
No kuule ei mene noin, senkin rikokseen yllyttäjä! Lapsi on oikeus huostaanottaa vain, jos hänen terveytensä tai kehityksensä on kotona vakavassa välittömässä vaarassa! Muuten se on ihmisryöstö ja kidnappaus, mikä on törkeä rikos! Minun lapseni ovat minun kanssani iloisia ja onnellisia ja tunnetaan suloisina lapsina. Ja kuten tuosta lakitekstistä huomataan niin yhdyskunta rangaistus pitäisi suorittaa vapaa-aikana eikä työaikana!
- Anonyymi
"Yhdyskuntapalvelu käsittää vähintään 20 ja enintään 200 tuntia valvonnan alaisena tehtävää säännöllistä, palkatonta työtä sovitussa palvelupaikassa. Tuomittu tekee työtä vapaa-aikanaan, joten hän voi säilyttää koulutus- ja työpaikkansa rangaistuksen aikana."
https://www.edilex.fi/he/20100017
Ohjaajasi rikkoo lakia. Soita juristillesi. - Anonyymi
Konnat itkee ja yhteiskunta kärsii. Jos ei pysty hoitaa hommiaan töissään, niin jää ylitöihin.
Ihme vinkumista, mutta kun tekokristittynä tekee rikoksen kuvittelee ettei hän saa rangaistusta, ihme epeli
Ranghaistus tulee ! Viimeistään Pietarin portilla, MUISTA- Anonyymi
Taivaan portilla tulee rangaistus vain synneistä, ei niiden uhriksi joutumisesta. Ja pidä sinäkin vaan turpas kiinni jos ei laki ja sen noudattaminen asiaa koskevalla palstalla kiinnosta. Mitä siitä tulee, kun lainvalvojat itse tekevät rikoksia kun eivät noudata selviä lakeja!
- Anonyymi
En ole koskaan kuvitellut, ettenkö voisi joutua vainon kohteeksi, kun olen uskoni mukaan toimiva kristitty. Silti taistelen yhteiskuntamme epäkohtia vastaan, olin niiden uhrina sitten itse tai joku muu. Tässä tapauksessa työyhteisöni. En silti suostu elämään syntisesti, vaikka yhteiskunta sitä vaatisi ja joku sen haluaisi minulle kostaa. Tätä on uskovan ihmisen elämä. Jeesuskin sanoi, ettei meidän pidä ihmetellä kun maailma vihaa meitä, se on vihannut häntä ensin.
- Anonyymi
Eikä ylityöt ole mahdollisia kaikissa töissä, joissa töitä tehdään vain tiettynä kellonaikana. No, onneksi tuollaiset jurpot kuin sinä eivät ole olleet päättämässä laeista. Lasten etu ensin, se menee perustuslainkin ylitse, kuulemma!
- Anonyymi
Jos ei tee mitään niin ei joudu kuseen.Itse olet itselesi aiheuttanut tilanteesi.Se on oikein
- Anonyymi
Yritä pysyä asiassa imbesilli.
- Anonyymi
Jos ei kukaan tekis mitään niin tää maailma olis aika paska paikka.
- Anonyymi
Ei tietenkään ole.teet sitten yhdyskunta palvelua,kun sinulle sopii.ei sitä mikään pelle päätä. Vapaa ajalla,jos kerkeät.ei muulloin.
- Anonyymi
Ihme jengiä täällä. Näköjään korruptoituneita virkamiehiä täynnä koko palsta. Ei vois lait vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi
Hauskoja kommentteja, tekokristitty haukkuu porukkaa imbesilleiksi ja toinenpuoli haluu äpärät kunnanholhokeiksi.
On tainnut molemmilta unohtua lääkkeet, joku jo totesi, syyttömät vapaaksi jää.
Kun noudattaa lakeja, niin niitä noudattaa myös virkamiehet, yllättävää ? - Anonyymi
Aloittajalla on selvästi "konnavaihde" päällä, hän ei yksinkertaisesti pysty neuvottelemaan, hän on tottunut siihen, että häntä totellaan ja hän on aina oikeassa, tyypillinen narsisti. Jos joku hiemankin asettuu hieman poikiteloin tai on toista mieltä, häneltä nousee karvat pystyy, kuten olette huomanneet.
Kannattaa lukea mitä konnanaivoissa liikkuu:
https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/huijari-nukkuu-makeasti/ - Anonyymi
Jos oma ei riitä, niin hyvää jatkoa
- Anonyymi
Toivottavasti aloittaja muistaa pysyä pois rikoksista, ettei tarvitse intternetterissä itkeä kun joutuu rangaistustaan suorittamaan.
- Anonyymi
Aloittajan suurin ongelma on se, ettei yhteiskunta tanssikaan hänen pillin mukaan. Hän on tottunut, että hän saa kaiken mitä pyytää, nyt kun tulee lunta tupaan omasta tyhmyydestä, se osuu pahasti leukaan.
Olis kuin mies, ja hyvittäisi yhteiskunnalle tyhmät tekonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2946666Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972