Yhdyskuntapalvelus työajan päälle, onko oikein?

Anonyymi

Yhdyskuntapalvelukseni ohjaaja haluaa koko ajan laittaa noita palvelupäiviä työpäivieni päälle, niin että menetän palkan niiltä päiviltä ja pomon luottamus kärsii. Voiko tämä olla laillista? Eikö Suomen kansalaisen tehtävä ole ennen kaikkea hoitaa työnsä ja elättää perheensä? En löydä finlexistä aiheesta mitään, mutta sen tiedän että lapsen etu menee kaiken ohi. Ei ole lapseni etu, että menetän työpaikkani. Miksi lainvalvojat haluavat luoda kaaosta?... finlex mainitsee asetuksista tätä aihetta koskien, mutta mistä ne löytyvät?...

23

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei pidä sekaantua huumeisiin.

      • Anonyymi

        No en ole sekaantunut. Enkä myöskään viinaan, olen absolutisti. Minua vainotaan, koska olen kristitty ihminen.


    • Anonyymi

      Mitä tämä palstan aktivointi kertoo tekijästään?

      • Anonyymi

        Mitä tämä sinun kommenttisi kertoo sinusta? Onko Risellä oikeus kostaa myös yhdyskuntapalveluksen suorittajan työtovereille ja pomolle??? ...


    • Anonyymi

      Miksi helvetissä noita palveluvuoroja ei voida laittaa työpäivän jälkeiselle ajalle???... siksi kai, koska hallintoviroissa toimii tunnevammaisia psykopaatteja ja narsisteja.. jee aiheutetaan ongelmia ihmisille! Niin saan orkut tästä vallantunteesta!

      • Anonyymi

        Näinhän se valitettavasti on.


    • Anonyymi

      Aloittaja päihteettömänä uskovaisena on kuitenkin syyllistynyt rikokseen, josta on saanut ehdottoman vankeusrangaistuksen. Kehtaa vielä valittaa täällä..

      Aloittaja linnaan ja lapset huostaanottoon! Niin on kaikille paras!!

      • Anonyymi

        No kuule ei mene noin, senkin rikokseen yllyttäjä! Lapsi on oikeus huostaanottaa vain, jos hänen terveytensä tai kehityksensä on kotona vakavassa välittömässä vaarassa! Muuten se on ihmisryöstö ja kidnappaus, mikä on törkeä rikos! Minun lapseni ovat minun kanssani iloisia ja onnellisia ja tunnetaan suloisina lapsina. Ja kuten tuosta lakitekstistä huomataan niin yhdyskunta rangaistus pitäisi suorittaa vapaa-aikana eikä työaikana!


    • Anonyymi

      "Yhdyskuntapalvelu käsittää vähintään 20 ja enintään 200 tuntia valvonnan alaisena tehtävää säännöllistä, palkatonta työtä sovitussa palvelupaikassa. Tuomittu tekee työtä vapaa-aikanaan, joten hän voi säilyttää koulutus- ja työpaikkansa rangaistuksen aikana."
      https://www.edilex.fi/he/20100017

      Ohjaajasi rikkoo lakia. Soita juristillesi.

    • Anonyymi

      Konnat itkee ja yhteiskunta kärsii. Jos ei pysty hoitaa hommiaan töissään, niin jää ylitöihin.

      Ihme vinkumista, mutta kun tekokristittynä tekee rikoksen kuvittelee ettei hän saa rangaistusta, ihme epeli

      Ranghaistus tulee ! Viimeistään Pietarin portilla, MUISTA

      • Anonyymi

        Taivaan portilla tulee rangaistus vain synneistä, ei niiden uhriksi joutumisesta. Ja pidä sinäkin vaan turpas kiinni jos ei laki ja sen noudattaminen asiaa koskevalla palstalla kiinnosta. Mitä siitä tulee, kun lainvalvojat itse tekevät rikoksia kun eivät noudata selviä lakeja!


      • Anonyymi

        En ole koskaan kuvitellut, ettenkö voisi joutua vainon kohteeksi, kun olen uskoni mukaan toimiva kristitty. Silti taistelen yhteiskuntamme epäkohtia vastaan, olin niiden uhrina sitten itse tai joku muu. Tässä tapauksessa työyhteisöni. En silti suostu elämään syntisesti, vaikka yhteiskunta sitä vaatisi ja joku sen haluaisi minulle kostaa. Tätä on uskovan ihmisen elämä. Jeesuskin sanoi, ettei meidän pidä ihmetellä kun maailma vihaa meitä, se on vihannut häntä ensin.


    • Anonyymi

      Eikä ylityöt ole mahdollisia kaikissa töissä, joissa töitä tehdään vain tiettynä kellonaikana. No, onneksi tuollaiset jurpot kuin sinä eivät ole olleet päättämässä laeista. Lasten etu ensin, se menee perustuslainkin ylitse, kuulemma!

    • Anonyymi

      Jos ei tee mitään niin ei joudu kuseen.Itse olet itselesi aiheuttanut tilanteesi.Se on oikein

      • Anonyymi

        Yritä pysyä asiassa imbesilli.


      • Anonyymi

        Jos ei kukaan tekis mitään niin tää maailma olis aika paska paikka.


    • Anonyymi

      Ei tietenkään ole.teet sitten yhdyskunta palvelua,kun sinulle sopii.ei sitä mikään pelle päätä. Vapaa ajalla,jos kerkeät.ei muulloin.

    • Anonyymi

      Ihme jengiä täällä. Näköjään korruptoituneita virkamiehiä täynnä koko palsta. Ei vois lait vähempää kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Hauskoja kommentteja, tekokristitty haukkuu porukkaa imbesilleiksi ja toinenpuoli haluu äpärät kunnanholhokeiksi.

      On tainnut molemmilta unohtua lääkkeet, joku jo totesi, syyttömät vapaaksi jää.

      Kun noudattaa lakeja, niin niitä noudattaa myös virkamiehet, yllättävää ?

    • Anonyymi

      Aloittajalla on selvästi "konnavaihde" päällä, hän ei yksinkertaisesti pysty neuvottelemaan, hän on tottunut siihen, että häntä totellaan ja hän on aina oikeassa, tyypillinen narsisti. Jos joku hiemankin asettuu hieman poikiteloin tai on toista mieltä, häneltä nousee karvat pystyy, kuten olette huomanneet.

      Kannattaa lukea mitä konnanaivoissa liikkuu:
      https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/huijari-nukkuu-makeasti/

    • Anonyymi

      Jos oma ei riitä, niin hyvää jatkoa

    • Anonyymi

      Toivottavasti aloittaja muistaa pysyä pois rikoksista, ettei tarvitse intternetterissä itkeä kun joutuu rangaistustaan suorittamaan.

      • Anonyymi

        Aloittajan suurin ongelma on se, ettei yhteiskunta tanssikaan hänen pillin mukaan. Hän on tottunut, että hän saa kaiken mitä pyytää, nyt kun tulee lunta tupaan omasta tyhmyydestä, se osuu pahasti leukaan.

        Olis kuin mies, ja hyvittäisi yhteiskunnalle tyhmät tekonsa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1173
    Aihe