Kuulin juttua et ypäjän hoivakotia oltais lakkauttamassa ja vanhukset siirtämässä jokioisiin tai Forssaan. Pitääks tieto paikkansa
Ypäjän hoivakoti
4
3688
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oikeastaan. Yhden osaston toiminta muuttuu toiseen muotoon.
- Anonyymi
Olisi syytä palauttaa koko ypäjän palvelutalo hohtoonsa takaisin, kuuluu jo, ettei ole hoitopaikkoja sailaalasta palaaville Suomessa. Joku "viisas" sai aikaan hoitopaikkojen puutteen.
- Anonyymi
Joo, oli se tosi älyvapaa veto täällä mutta myös ympäri maan ajaa alas paljon hoivapaikkoja, kun tiedettiin palvelutarpeen lisääntyvän eliniän nousun sekä sairausprofiilin muutosten ja suurten ikäluokkien takia. Tietäähän se pöllömpikin ettei kotona voi kuka hyvänsä asua tai jos voisikin niin se maksaa enemmän kuin hoivapaikka.
Kyllä on mennyt ihme kohellukseks päätöksenteko... lisäksi mm. energian riittävyyden suhteen ei olis nyt niin kriittistä mutta kiitos kunnianhomoisen vihreän siirtymän, sähkötuki ei paljon auta pahimmassa tilanteessa olevia, velkaa surutta ties mihin, maatalous kriisissä!
lajijasuris - Anonyymi
No mihin he sit joutuvat kun ehkä palaavat sairaalasta...jos hoitopaikka sillä aikaa menee. Ei se nyt sillä voi mennä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006