Kuulin juttua et ypäjän hoivakotia oltais lakkauttamassa ja vanhukset siirtämässä jokioisiin tai Forssaan. Pitääks tieto paikkansa
Ypäjän hoivakoti
4
3614
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oikeastaan. Yhden osaston toiminta muuttuu toiseen muotoon.
- Anonyymi
Olisi syytä palauttaa koko ypäjän palvelutalo hohtoonsa takaisin, kuuluu jo, ettei ole hoitopaikkoja sailaalasta palaaville Suomessa. Joku "viisas" sai aikaan hoitopaikkojen puutteen.
- Anonyymi
Joo, oli se tosi älyvapaa veto täällä mutta myös ympäri maan ajaa alas paljon hoivapaikkoja, kun tiedettiin palvelutarpeen lisääntyvän eliniän nousun sekä sairausprofiilin muutosten ja suurten ikäluokkien takia. Tietäähän se pöllömpikin ettei kotona voi kuka hyvänsä asua tai jos voisikin niin se maksaa enemmän kuin hoivapaikka.
Kyllä on mennyt ihme kohellukseks päätöksenteko... lisäksi mm. energian riittävyyden suhteen ei olis nyt niin kriittistä mutta kiitos kunnianhomoisen vihreän siirtymän, sähkötuki ei paljon auta pahimmassa tilanteessa olevia, velkaa surutta ties mihin, maatalous kriisissä!
lajijasuris - Anonyymi
No mihin he sit joutuvat kun ehkä palaavat sairaalasta...jos hoitopaikka sillä aikaa menee. Ei se nyt sillä voi mennä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328467Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571133Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?67682Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627- 37619