Mikä eläin?

miiinnäää

Mikä eläin sopisi allergiselle astmaatikolle?

8

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lupu

Gotton de tulear rotuinen koira(en tiedä tuliko nimi ihan oikein).Tuttavalla on tuollainen koira ja heillä on lapset allerkisia eikä mitään oireita ole ilmaantunut.

• jonna

jos sairastaa astmaa niin ei suositella oikeestaan mitään eläintä!!!!!!

• karbidi
        jonna kirjoitti:

jos sairastaa astmaa niin ei suositella oikeestaan mitään eläintä!!!!!!

vois sopia !

• Astmaatikko

Astma ei ole este minkään eläimen ottamiselle, allergia sen sijaan on.

Sanoit olevasi allerginen. Mille? Ota joku sellainen eläin jolle ET ole allerginen. Ei siinä sen isompaa logiikkaa tarvita.

Itselläni on kaksi koiraa ja rottia. Eläimistä olen allerginen lampaalle ja lohelle, joten niitä en ota.

• memmu

kilpikonna ja sitten olen kuullut afrikkalainen kääpiösiili vois olla hyvä

• memmu

niin ja sitten olen kuullut myös että fretti sopis hyvin myös.

• Kotilotyttö

Akaattikotilo sopii useimmille allergisille, varmaan melkein kaikille. Se on halpa, helppo hoitaa ja pitkäikäinen. Sitä voi pitää kädellä. Kysele jos haluat lisää tietoja! Multa voit saada myös poikasia välillä.

Itelläni on akaattien lisäksi tuommonen Furby-lelu! Nää lelulemmikit on ihan hauskoja :D

• mä vaan

Oon allerginen ja sairasta astmaa. Eläimistä pahimmat ovat hevonen ja kissa. Nyt kesäkuussa otettiin koiranpentu, eikä kummosempia oireita ole ollut. Toiset koirat ovat vähemmän allergisoivia, kuten villakoirat ja bichon frise, kun taas toiset. Oon myös kuullut, että joiltakin allergia on ns. hävinnyt, kun elämänlaatu on parantunut eläimen myötä. Eläimen hankkimista kannattaa harkita tarkkaan, sillä jokainen allergia on yksilöllinen ja toinen reagoi johonkin aivan erillailla kuin toinen. Vaikka itse eläin ei aiheuttaisikaan allergiaa, kannattaa kuitenkin miettiä, että esim. eläimen ruoka ja nukkumapaikan siistiminen voi aiheuttaa allergisoivia oireita riippuen allergiastasi. Ite kuitenkin tiedän, kuinka paljon rikkaampaa elämästä voi tulla eläimen myötä, joten toivon, että löydät itsellesi sopivan lemmikin, jota voit huoletta hoidella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      33
      6981
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      21
      3340
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1460
    4. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      22
      1391
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      28
      1356
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      179
      1340
    7. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      142
      1199
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      51
      1133
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      39
      966
    10. Kehumisesta voi saada sakkoja?

Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v
      Sinkut
      160
      937
    Aihe