Onko olemassa langattomat vastamelukuulokkeet ilman Bluetoothia?

Anonyymi

Hei kaikki tekniikkaviisaat, neuvokaa tyhmää!

Tarvitsisin langattomat vastamelukuulokkeet, ja niitähän löytyy kaikista alan liikkeistä. Mutta onko totta, että ei ole olemassa muunlaisia langattomia vastamelukuulokkeita kuin Bluetooth-yhteydellä toimivia? Erään G******n myyjä näin väitti. Olen yrittänyt netistä etsiä, mutta niissäkin kaikissa jankutetaan vain bluetooth, bluetooth...

Eikö muka ole olemassa sellaisia, että lähettimen voi liittää musiikkilaitteeseen tavallisella 5,3 mm:n tai 6,3 mm:n plugilla? Minun kotiteatterivehkeet on niin vanhat, etteivät ne osaa puhua bluetoothia... :(

Enkä kyllä tämän takia rupea uusia ostamaan, kun vanhatkin toimivat! :D

Ilman bluetoothia toimivia langattomia kyllä on olemassa, minulla on sellaiset parasta aikaa itsellänikin, mutta ne eivät taas ole vastamelukuulokkeet, vaan kaikki ulkopuolinen möly tulee läpi. :(

Mahtaisiko jollakin olla tietoa asiasta?

9

1614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin Denon AH-GC30:ssa on molemmat vaihtoehdot. Saat tuon langattomuuden siis myös mukana kun myöhemmin kalustoasi päivittelet joten tuossa on sulle kuuloketta pitkäksi aikaa. Mielestäni äänenlaatu noissa on hyvä jollei loistava, tuon vastamelun laatu ja hyöty on sitten vähän niin ja näin. Olen niitä autossa testannut, yllä rengasäänet tulevat läpi. Niissä on 3 eri asetusta, "City -mode, Office -mode, Airplane -mode" ;) Mitään eroa en noiden kesken huomaa.

      Niin, ja mukana on tukeva kuljetusboxi, mukana on 2 eri adapterijohtoa langalliselle vaihtoehdolle sekä usb -latausjohto. Kaikenkaikkiaan on erinomainen ostos.

      • Anonyymi

        Paljon kiitoksia tiedoista! :)


    • Anonyymi

      Löytyy myös esim. Sennheiser ja JBL merkkisiä kuulokkeita, joissa on bluetoothin lisäksi irrotettava kaapeli, varmaan monia muitakin. Tyttären JBL:ssä on myös tuo vastamelu. En ole varma toimiiko se myös kaapelin kautta kuunnellessa. Muistaakseni käyttöohjeessa mainittiin, että toimisi niinkin, mutta tuo on varmaankin sellainen asia johon kannattaa kiinnittää huomiota kuulokkeita ostaessa.

      • Anonyymi

        Kiitoksia myös näistä tiedoista!


    • Avaaja:
      Kuten suurin osa täällä on jo maininnut... Lähes jokainen vastamelukuuloke (oli valmistajana sitten Denon, Sennheiser, Bose, Sony tai jotain muuta) toimii myös kaapelilla tarvittaessa (tai akun loputtua).

      Sen lisäksi on olemassa myös kokonaan langallisia vastamelukuulokkeita, esim. PSB M4U2 joita löytyy lähinnä HiFi-alan erityisliikkeistä.

      Kuten kauppias viittasi tosin, suurin osa nykyisin myytävistä ja peruskaupoista löytyvistä tosin sisältää Bluetoothin, joka tekee niistä paljon kätevämmät jos tahdot ottaa kuulokkeet mukaan esim. lennolle tai tahdot käyttää kännykän kanssa.

    • Anonyymi

      Hommaa Bluetooth- lähetin, jonka kytket vahvistimesi kuulokelähtöön.

      Sitten bt-vastamelukuulokkeilla voit kuunnella musiikkia ja vastamelua.

      • Anonyymi

        Kiitoksia tiedosta, tämä oli juuri sellainen tieto, jollaisen halusinkin kuulla!


    • Anonyymi

      Valcon kuulottimissa on myös kaapeli ja vastamelu pelaa

    • Anonyymi

      Hei, hyviä vastauksia jo tuli, mutta minä tarvitsisin vielä tiedon siitä, että onko olemassa vastamelukuulokkeita, joissa ei ole bluetooth ominaisuutta? Tarvitsen vastamelukuulokkeita yo-kirjoituksiin. Siellä käytettävissä kuulokkeissa ei saa olla bt-ominaisuutta olemassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe