Onko tulossa tynkämessut ?
Näytteilleasettajien luettelosta puuttuu kaikki merkittävät valmistajat.
Venemessut 2022
19
933
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo varmastikin täydentyy alkuvuodesta. Listalta puuttuu messuille osallistuvia näyteilleasettajia.
- Anonyymi
Uskotteko oikeasti, että messut järjestetään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotteko oikeasti, että messut järjestetään?
Miksi ei järjestettäisi ?
Korona vai ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei järjestettäisi ?
Korona vai ?Korona on ohi parin viikon päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona on ohi parin viikon päästä.
Ihan varmaan juu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei järjestettäisi ?
Korona vai ?Niin. Peruttiinhan juuri Düsseldorfin venemessutkin eikä viime vuonnakaan venemessuja ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan varmaan juu...
No mutta toivossa on hyvä elää. Korona on ohi sitten kun ihmiset eivät enää ole siitä kiinnostuneita.
- Anonyymi
Ei nykyaikainen veneilijä missään messuilla käy, autotkin ostetaan kotona sohvalla maaten, nyt on digiaika ja veneen maahantuojien pitäisi elää tässä päivässä.
- Anonyymi
Olet oikeassa, viimevuonna kävin digivenemesduilla, niissä veneissä joissa halusin ja ihan ok renkaanpotkimis mielessä. Osto housut jalassa kävisin valmistajalla tai isommalla diilerillä Euroopassa hieromassa diiliä. Suomalaisilta ketkuilta en ostaisi mitään... Oppi rahat maksettu!
Venemessut on ainakin toistaiseksi tulossa ja järjestelyt etenevät. Miten käy sitten oikeasti en tiedä. Pahasti pelkään, että tulee lunta tupaan tänäkin vuonna. Venemessujen sarja on logistiikan ja järjestelyjen paletti. Kausi alkaa Dusseldorfista ja kamat kiertää sitten pitkin poikin eurooppaa. Jos messut alkaa perumaan, tulee vaikeuksia koko homman kanssa. Muutama iso näytteilleasettaja jos jää pois, tulee tapahtuman kanssa tukalaa. Meillä on sinne osasto varattu ja ollaan menossa, mutta tää löyhässä hirressä olo on aika tuskaa myös. Jossain vaiheessa on helpompi lyödä hanskat tiskiin ja tehdä jotain muuta. Ja toisin kun sanotaan, messut on erittäin tärkeä uusasiakashankinnan lähde edelleenkin.
- Anonyymi
Avin rajoitukset ovat voimassa 18 tammikuuta saakka. Koronan ilmaantumisluku on viime tammikuuhun verrattuna n. 100 kertainen pääkaupunkiseudulla. Viime vuonna peruttiin messut kun Husin alueella oli n 80-130 tapausta päivässä. Nyt pääkaupunkiseudun tartuntaluvut on n. 8000 päivässä. Tällä hetkellä ei ole lainsäädännön mukaan mahdollista järjestää tilaisuuksia missä vierailisi parhaimmillaan n. 20.000 ihmistä päivässä jotka kokoontuisivat sisätiloihin. Messujen pitäisi alkaa n. kuukauden päästä joten hyvin epätodennäköistä on että messut perutaan. Hyvin ikävää mutta en usko että ala siitä kärsii sen enempää. Viime vuosi oli uusien veneiden myynti ihan tapissaan vaikka kaikki Suomen venemessut peruttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avin rajoitukset ovat voimassa 18 tammikuuta saakka. Koronan ilmaantumisluku on viime tammikuuhun verrattuna n. 100 kertainen pääkaupunkiseudulla. Viime vuonna peruttiin messut kun Husin alueella oli n 80-130 tapausta päivässä. Nyt pääkaupunkiseudun tartuntaluvut on n. 8000 päivässä. Tällä hetkellä ei ole lainsäädännön mukaan mahdollista järjestää tilaisuuksia missä vierailisi parhaimmillaan n. 20.000 ihmistä päivässä jotka kokoontuisivat sisätiloihin. Messujen pitäisi alkaa n. kuukauden päästä joten hyvin epätodennäköistä on että messut perutaan. Hyvin ikävää mutta en usko että ala siitä kärsii sen enempää. Viime vuosi oli uusien veneiden myynti ihan tapissaan vaikka kaikki Suomen venemessut peruttiin.
Siis todennäköistä on että perutaan.
- Anonyymi
Me ainakin ollaan menossa messuille, siis vieraaksi. Ostettiin vene, ja tarvikkeita/vaatteita olisi tarkoitus katsella.
- Anonyymi
Jos aluevaalit on nyt hallituksen mielestä turvallista järjestää, kun tautia diaknosoidaan n.4000 päivässä vs kunnallisvasli aikaan 200-300 tapausta ja vaaleja siirrettiin.
Niin logiikka on, että messut ovat riski ja vaalit eivät, joten mesuja ei järjestetä ja opposition kannattajat eivät ole tervetulleita äänestämään aluevaaleissa, jotta demokratia toteutuisi.- Anonyymi
Vaalihuoneistossa ollaan keskimäärin 4 minuuttia ja sisälle ei päästetä odottamaan enempää kuin laki sallii eli tällä hetkellä 5 henkilöä.
Messuilla ollaan keskimäärin 4 tuntia tuhansien muiden kanssa sisätiloissa. Vaikka messut järjestettäisiinkin niin veneisiin sisälle tuskin pääsee ja tämähän on huono yhtälö matkaveneiden kauppiaille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaalihuoneistossa ollaan keskimäärin 4 minuuttia ja sisälle ei päästetä odottamaan enempää kuin laki sallii eli tällä hetkellä 5 henkilöä.
Messuilla ollaan keskimäärin 4 tuntia tuhansien muiden kanssa sisätiloissa. Vaikka messut järjestettäisiinkin niin veneisiin sisälle tuskin pääsee ja tämähän on huono yhtälö matkaveneiden kauppiaille.Mesuilla on tehokas ilmanvaihto, äänestys paikassa haisee poliittinen 💩 ja omaedun tavoittelu rahasta, vallasta, siellä on koronalinko huonossa ilmanvaihdossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mesuilla on tehokas ilmanvaihto, äänestys paikassa haisee poliittinen 💩 ja omaedun tavoittelu rahasta, vallasta, siellä on koronalinko huonossa ilmanvaihdossa.
En ota kantaa mutta tiesin jo etukäteen että messut tullaan perumaan.
Sääli juttu sinänsä. On ollut minun kauden aloitus harrastukselle.
- Anonyymi
....mutta oliko sinne edes näytteilleasettajia ilmottautunut ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683