Mikä on isännöintipäällikkö?

Anonyymi

Joissain firmoissa on seksikäs titteli käytössä: isännöintipäällikkö

Miten isännöintipäällikkö eroaa isännöitsijästä? Kuinka paljon vähemmän taloyhtiöitä päällikkö hoitaa verrattuna tavalliseen isännöitsijään? Paljonko parempi on palkka?

12

1399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Isännöitsijän ja isännöintipäällikön eri on sama kuin myyntineuvottelijan ja myyntipäällikön ero. Ei käytännössä yhtään mitään.

      Olin myyntineuvottelija, kun yrityksessä tehtiin päätös, että jatkossa kaikki myyjät ovat vähintään myyntipäällikköjä, koska se kuulostaa paremmalta. Asiakas saa "enemmän" kuin on tekemisissä myyntipäällikön kanssa. Myyntineuvottelijaa vähäteltiin, kun päällikkyys sai arvostusta.

      Jos kaikista isännöitsijöistä tehdään isännöintipäälliköitä, ehkä arvostus nousee. Asiakkaan saavat enemmän, kun se isännöitsijä onkin yhtäkkiä päällikkö, vaikka käytännössä mikään työhön liittyvä asia ei muutu.

      • Anonyymi

        Niinhän aikoinaan metsäteknikot keksivät ihan itse komeamman tittelin "metsätalousinsinööri". Nykyään se on jopa yleisessä käytössä. Tulos on sama kun ennen kaupoissa myytiin porsaankyljyksiä ja niiden rinnalle tuli halpamalli "talouskyljykset". Talousinsinööri on kai sellainen joka tekee kirjanpidot ja tilinpäätökset eli ei ole mikään insinööri.

        Jos joltain alaa tuntemattomalta kysyttäisiin kummalla on korkeampi koulutus: metsänhoitajalla vai metsätalousinsinöörillä. Moni varmaan veikkaisi väärin.


    • Anonyymi

      Saattaa liittyä siihen että päälikkö hoitaa keskitetysti mm. tarjousten jättämiset, sopimusten laadinnan/sopimusneuvottelut, järjestelmähankinnat ym.. yhteiset työkalut ja ohjelmistot sekä toimii niissä pääkäyttäjänä. Hoitaa myös rekrytointeja, sisäisiä koulutuksia ja perehdyttämisiä jne...

      • Anonyymi

        Ja reklamaatiot...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja reklamaatiot...

        Kuulostaa rankalta työltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa rankalta työltä.

        Kuinkahan paljon enemmän isännöintipäällikkö saa palkkaa vastineena suuremmasta vastuustaan? Voisiko joku isännöintipäällikkö avautua asiasta nimettömänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan paljon enemmän isännöintipäällikkö saa palkkaa vastineena suuremmasta vastuustaan? Voisiko joku isännöintipäällikkö avautua asiasta nimettömänä?

        500 brt kk tarjottiin, en ottanut 12 hlö esimiesvastuuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        500 brt kk tarjottiin, en ottanut 12 hlö esimiesvastuuta

        Suomen marginaaliverotuksella 500 €/kk bruttoa lisää on noin 250 €/kk nettona. Ei siinä paljon juhlita 12 henkilön esimiehenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen marginaaliverotuksella 500 €/kk bruttoa lisää on noin 250 €/kk nettona. Ei siinä paljon juhlita 12 henkilön esimiehenä.

        Joo näin laskin ja exit


    • Anonyymi

      sillä on sellainen iso sulkapäähine ja tiukat housut

    • Anonyymi

      Meidän isännöintipäälliköllä on sellaiset mustat ja kireät nahkahousut.

      • Anonyymi

        Meidän isännöinti päälliköllä on koppalakki ja kauluslaatta miekoilla ja tammenlehvillä. Kuulemma tekee vaikutuksen alempiin sidosryhmiin. ( A1- luokan pillumagneetti siis)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe