https://www.bikeworld.fi/honda-power-tuotteet/lumilingot/hss-655-hts-lumilinko
Jos ensitalveksi saisi hankittua tuon pienen TELA hondan. Hydrostattista vaihteistoa ei ole mutta ei surkeaa kumilautasvetoa jota olen korjannut ja ikinä ei tule omaan koneeseen semmoista. Mutta onko hondan pakki kuinka hidas? Semmoiseenkin on törmätty kun pakkia on niin hidas että estää koneen käytön koska ei kerta kaikkiaan kestä odotella konetta vaikka hihdas ja kömpelö olen itsekkin.
Mallimerkintä voi muuttua mutta honda ja telaversio ja mieluiten hydrostaatti veto mutta niitä ei taida pienimmissä ollakkaan? Kevyt kone mutta ikuisen toimiva ja pieni kevyt kone ei 760 hondaa vaikka testivoittoja juhliikin ,se on kalliimpi ja isompi raskaampi. Tuota pientä mahtuu kuskaamaan autossa on yksi juttu myös. Askarruttaa myös tuo honda manuaali säätö kun suuntaa pitää käytössäni suuntailla usein joten miten lie tuo varmatoiminen manuaali säätö.
Kumma miten on vaikea saada koneita myyntiin.
Ehkä kesänmittaan saa tilattua jostain euroopasta vaikka uudenkarhean kevyt tela mini hondan.
Honda HSS 655 HTS pakki nopeus?
12
1257
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkea roskaa sitä myydään. Pikkulinko teloilla. Vielä mitä, hydrostaatti? Samalla rahalla saa kolme parempaa.
- Anonyymi
Meillä on tommonen hydrostaati, ainut ongelma kun tehtiin ns teho pakoputki tuohon niin hydrostaati väkisin säätää nyt nopeuden liiaksi, eli ei taho ajamaan hisuksiin.
- Anonyymi
Kiitän asiallisista tiedoista sille yhdelle ihmispoloiselle. Loukkaat sinulle
täysin vierasta ihmistä täysin aiheetta. Miksi suomi24 moderaattorit ei poista niitä muutamaa foorumin häirikköä? - Anonyymi
Mitenköhän se karsinta tapahtuisi? Pitäiskö poistaa kaikki päättömät aloitukset, kirjoitusvirheelliset tekstit, asianvierestä kirjoittelut, mistään mitään ymmärtämättömät mielipiteet ym. Myös?
Mitä jäisi?- Anonyymi
"Mitenköhän se karsinta tapahtuisi? Pitäiskö poistaa kaikki päättömät aloitukset, kirjoitusvirheelliset tekstit, asianvierestä kirjoittelut, mistään mitään ymmärtämättömät mielipiteet ym. Myös?
Mitä jäisi?"
Kuulut niihin joiden loukkaavat asiattomat viestit pitää poistaa.
- Anonyymi
Hondat on laadukkaita ja hyvin tehtyjä mutta turhan teknisiä. Ei ole hintansa väärttejä. Muilta saa enemmän rahalle vastinetta.
- Anonyymi
Hondissa on mm.levykytkin ja vaihdelaatikko hammasrattain. Selittää hintaa ja on hyvin kestävä. Toisaalta lumilinko toimii ja kestää ihan hyvin ilman levykytkimiä ja hammasratasvaihteitakin. Ja huolto on yksinkertaisempaa. Vanhoihin hondan vaihdelaatikoihin ei saa varaosia ja uudemmat mihin saa on niin kalliita ettei kannata aina palkkatyöllä korjata jos esim. Huollon laiminlyöntien vuoksi hajoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hondissa on mm.levykytkin ja vaihdelaatikko hammasrattain. Selittää hintaa ja on hyvin kestävä. Toisaalta lumilinko toimii ja kestää ihan hyvin ilman levykytkimiä ja hammasratasvaihteitakin. Ja huolto on yksinkertaisempaa. Vanhoihin hondan vaihdelaatikoihin ei saa varaosia ja uudemmat mihin saa on niin kalliita ettei kannata aina palkkatyöllä korjata jos esim. Huollon laiminlyöntien vuoksi hajoaa.
Muovilaatikko ja rattaat sisällä on lumilingossa varokaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muovilaatikko ja rattaat sisällä on lumilingossa varokaa
Hondassa on metallia. Ja pakki aika nopea.
- Anonyymi
Hanki joku 5hb tecumseh ilman pakkia niin ei tarvii miettiä pakkien nopeuksia, niin minä tein ja lumi lentää kun vielä teho putken laitoin
- Anonyymi
Pakki on riittävän nopea katso linkki
https://issuu.com/ottobrandt/docs/honda-lumilinkoesite-2015-2016?e=6250167/31737592
Harmillista ettei hondia saa nyt tähän hätään mistään. ISO HARMI! Ostaisin . - Anonyymi
Honda ja yamaha on hyviä mutta kalliita ja talvi lyhyt.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059