Ku näin sut uudelleen

Anonyymi

En ois tajunnutkaan et se olit sä.
Mut se katse oli kiva. :) en enempää viittiny tuijotellakaan, vähän ehkä petyin. Joskus ehkä sit oikeeseen aikaan, mut nyt päästän irti.
So long..

24

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se nyt niin pitkä ole sentään.

      • Anonyymi

        Määrittele pitkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määrittele pitkä

        Että riittäisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että riittäisi

        Varmasti naisen sillä siittäisi


    • Anonyymi

      Samapa tuo. Täällä kaikki jää hämärään. Kukaan ei koskaan saa tietää kenelle aloitus on ja eipä sillä ole väliäkään. Heippa vaan ap.

      • Anonyymi

        Ap lähtee mielellään vaikka jädelle, jos kohde tuntee samoin ja tilanne antaa myöden 😌
        voi iskeä meilillä > [email protected] < lisätunnisteita jos pokkaa.
        Täysin en asian suhteen halua luovuttaa vaikka mahdottomalta tuntuukin :)
        Senverta tuli hyvät vibat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap lähtee mielellään vaikka jädelle, jos kohde tuntee samoin ja tilanne antaa myöden 😌
        voi iskeä meilillä > [email protected] < lisätunnisteita jos pokkaa.
        Täysin en asian suhteen halua luovuttaa vaikka mahdottomalta tuntuukin :)
        Senverta tuli hyvät vibat.

        En lähde ventovieraan kanssa kirjoittelemaan sähköoisteihin. Liian sekavaa mulle. Menee pilalle tämä rakkaus häneen noissa leikeissä. Laita kunnon tunnisteita. Sukupuolikin puuttuu. Ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lähde ventovieraan kanssa kirjoittelemaan sähköoisteihin. Liian sekavaa mulle. Menee pilalle tämä rakkaus häneen noissa leikeissä. Laita kunnon tunnisteita. Sukupuolikin puuttuu. Ei jatkoon.

        Tuskin sinä kohde oletkaan ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin sinä kohde oletkaan ..

        Todella toivon, ettei hän pelleile noin. Aikuinen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella toivon, ettei hän pelleile noin. Aikuinen mies.

        Kuinkas niin? Täälä harva näyttää antavan julkisesti tunnisteita niin musta kyllä mainio idea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas niin? Täälä harva näyttää antavan julkisesti tunnisteita niin musta kyllä mainio idea.

        Multakin 10 pistettä. Hyvä idea ja ap on Rohkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella toivon, ettei hän pelleile noin. Aikuinen mies.

        Ja kukas sano että kakslahkeinen 🤪 ehkä Ap myös varjelee yksityisyyttään.
        - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas niin? Täälä harva näyttää antavan julkisesti tunnisteita niin musta kyllä mainio idea.

        Olen joskus sortunut tuollaiseen ja hukannut elämääni kirjoittelen ventovieraan ihmisen kanssa vaikka olisi pitänyt keskittyä siihen kenelle ne tunteet oli. Hukkaan menee.


    • Anonyymi

      Petyit mihin?

    • Anonyymi

      Tänään näit?

    • Anonyymi

      Voi luoja mikä urpo olet😆

      • Anonyymi

        Niin sinäkin kun jaksat olla niin aidon riemuissasi jostain muutaman rivin palstahöpinöistä. Varmaan tunnet aloittajan mielestäsi ja hän on katsellut kaikki tuttusi lävitse tai jotain muuta mystistä ja harhaista.


      • Anonyymi

        Miehen sydän tää, ei nää häpeää


    • Anonyymi

      👀💏👀💏👀💏👀💏👀💏👀💏👀💏🦢💏🦢💏🦢💏🦢👀🦢👀🦢👀👀🦢👀💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫🥺💏👀💏

      Sinä olet upein ja uskomattomin ja mielestäni, sielultasi, upein ja kaunein,

      mutta, se, että elät käsittämättömän pitkän elämän tai ikuisen elämän,

      ja, upeimman elämän,

      se, on suurin haaveeni, ja, unelmani,

      eikä, mikään katse voi, ikinä täysin korvata sitä,

      että, voisin, vain, antaa, sinulle paratiisin avaimet, maan päälle,

      ja, jos, sen, saan,

      olisi, se, katseista upein ja uskomattomin,

      ja, en osaa, paremmin sanoa, olen aika pitkälti mieleni vanki,

      ja, mielestäni on tullut vankila minulle,

      mutta, silti haaveilen, upeinta paratiisia maailman,

      sinun, hymyäsi,

      ja, paratiisia kanssasi,

      ikuista, unelmissani, vain, ja, ikuisesti, vain,

      =)

      N

    • Anonyymi

      Nähtiinkö milloin?

      Suostuisin näkemään heti jos hän mies kysyisi. En uskalla itse kysyä... Aavistat varmaan et olen kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Sama tällä jos hän mies menneisyydestäni. " Silloin kuin maa järisi" Sitä on niin kauan unohtanut, kasvot mutta muistan äänen aina.


    • Anonyymi

      No kylhän mä sen tiesin että jokainen minnuun pettyy, kun ilmeet on mitä on, so on, näin seehkä mäni,,,!!!

      • Anonyymi

        :D


    • Anonyymi

      Se mies särki minun sydämen. Ajattelin, että meillä oli jotain, mutta sitten ei ollutkaan. Jouduin vain kuuntelemaan vierestä kuinka ihana elämä hänellä onkaan ja kuinka onnellinen hän tulee olemaan ja hän saa varmasti niin paljon parempaa ellei ole jo. Jouduin katsomaan hänen täydellistä naamansa ja silmiään ja seuraamaan sivusta kuinka on niin täydellinen ja parempi on joka kohdasta. Kyllä se hajottaa vain huudella täällä ja tajuta ettei hänen täydelliseen elämään kuulu minun kaipaaminen tai täällä käynti. Hän vain varmaan nauroi minulle että mitä minäkin ajattelen hänestä kun olen niin säälittävä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe