Ku näin sut uudelleen

Anonyymi

En ois tajunnutkaan et se olit sä.
Mut se katse oli kiva. :) en enempää viittiny tuijotellakaan, vähän ehkä petyin. Joskus ehkä sit oikeeseen aikaan, mut nyt päästän irti.
So long..

24

950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se nyt niin pitkä ole sentään.

• Anonyymi

Määrittele pitkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Määrittele pitkä

Että riittäisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että riittäisi

Varmasti naisen sillä siittäisi

• Anonyymi

Samapa tuo. Täällä kaikki jää hämärään. Kukaan ei koskaan saa tietää kenelle aloitus on ja eipä sillä ole väliäkään. Heippa vaan ap.

• Anonyymi

Ap lähtee mielellään vaikka jädelle, jos kohde tuntee samoin ja tilanne antaa myöden 😌
        voi iskeä meilillä > [email protected] < lisätunnisteita jos pokkaa.
        Täysin en asian suhteen halua luovuttaa vaikka mahdottomalta tuntuukin :)
        Senverta tuli hyvät vibat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap lähtee mielellään vaikka jädelle, jos kohde tuntee samoin ja tilanne antaa myöden 😌
        voi iskeä meilillä > [email protected] < lisätunnisteita jos pokkaa.
        Täysin en asian suhteen halua luovuttaa vaikka mahdottomalta tuntuukin :)
        Senverta tuli hyvät vibat.

En lähde ventovieraan kanssa kirjoittelemaan sähköoisteihin. Liian sekavaa mulle. Menee pilalle tämä rakkaus häneen noissa leikeissä. Laita kunnon tunnisteita. Sukupuolikin puuttuu. Ei jatkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En lähde ventovieraan kanssa kirjoittelemaan sähköoisteihin. Liian sekavaa mulle. Menee pilalle tämä rakkaus häneen noissa leikeissä. Laita kunnon tunnisteita. Sukupuolikin puuttuu. Ei jatkoon.

Tuskin sinä kohde oletkaan ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin sinä kohde oletkaan ..

Todella toivon, ettei hän pelleile noin. Aikuinen mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinkas niin? Täälä harva näyttää antavan julkisesti tunnisteita niin musta kyllä mainio idea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinkas niin? Täälä harva näyttää antavan julkisesti tunnisteita niin musta kyllä mainio idea.

Multakin 10 pistettä. Hyvä idea ja ap on Rohkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kukas sano että kakslahkeinen 🤪 ehkä Ap myös varjelee yksityisyyttään.
        - ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen joskus sortunut tuollaiseen ja hukannut elämääni kirjoittelen ventovieraan ihmisen kanssa vaikka olisi pitänyt keskittyä siihen kenelle ne tunteet oli. Hukkaan menee.

• Anonyymi

Petyit mihin?

• Anonyymi

Tänään näit?

• Anonyymi

Voi luoja mikä urpo olet😆

• Anonyymi

Niin sinäkin kun jaksat olla niin aidon riemuissasi jostain muutaman rivin palstahöpinöistä. Varmaan tunnet aloittajan mielestäsi ja hän on katsellut kaikki tuttusi lävitse tai jotain muuta mystistä ja harhaista.

• Anonyymi

Miehen sydän tää, ei nää häpeää

• Anonyymi

👀💏👀💏👀💏👀💏👀💏👀💏👀💏🦢💏🦢💏🦢💏🦢👀🦢👀🦢👀👀🦢👀💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫🥺💏👀💏

Sinä olet upein ja uskomattomin ja mielestäni, sielultasi, upein ja kaunein,

mutta, se, että elät käsittämättömän pitkän elämän tai ikuisen elämän,

ja, upeimman elämän,

se, on suurin haaveeni, ja, unelmani,

eikä, mikään katse voi, ikinä täysin korvata sitä,

että, voisin, vain, antaa, sinulle paratiisin avaimet, maan päälle,

ja, jos, sen, saan,

olisi, se, katseista upein ja uskomattomin,

ja, en osaa, paremmin sanoa, olen aika pitkälti mieleni vanki,

ja, mielestäni on tullut vankila minulle,

mutta, silti haaveilen, upeinta paratiisia maailman,

sinun, hymyäsi,

ja, paratiisia kanssasi,

ikuista, unelmissani, vain, ja, ikuisesti, vain,

=)

N

• Anonyymi

Nähtiinkö milloin?

Suostuisin näkemään heti jos hän mies kysyisi. En uskalla itse kysyä... Aavistat varmaan et olen kiinnostunut.

• Anonyymi

Sama tällä jos hän mies menneisyydestäni. " Silloin kuin maa järisi" Sitä on niin kauan unohtanut, kasvot mutta muistan äänen aina.

• Anonyymi

No kylhän mä sen tiesin että jokainen minnuun pettyy, kun ilmeet on mitä on, so on, näin seehkä mäni,,,!!!

• Anonyymi

:D

• Anonyymi

Se mies särki minun sydämen. Ajattelin, että meillä oli jotain, mutta sitten ei ollutkaan. Jouduin vain kuuntelemaan vierestä kuinka ihana elämä hänellä onkaan ja kuinka onnellinen hän tulee olemaan ja hän saa varmasti niin paljon parempaa ellei ole jo. Jouduin katsomaan hänen täydellistä naamansa ja silmiään ja seuraamaan sivusta kuinka on niin täydellinen ja parempi on joka kohdasta. Kyllä se hajottaa vain huudella täällä ja tajuta ettei hänen täydelliseen elämään kuulu minun kaipaaminen tai täällä käynti. Hän vain varmaan nauroi minulle että mitä minäkin ajattelen hänestä kun olen niin säälittävä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      272
      18328
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      101
      10520
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      389
      7059
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      70
      6155
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      41
      4656
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      85
      3424
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      124
      3008
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      97
      2545
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      33
      2240
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      28
      2118
    Aihe