Olisipa Suomessa ikuinen talvi

Anonyymi

Kyllä on mukavaa liikkua kaupungilla nyt jalkaisin, kun ei ennätystään polkevat spandex-ääliöt eivätkä itseään toteuttavat minä minä kaupunkipyörä-aktivistit ole häiritsemässä jalankulkijoita jalkakäytävillä. Puhumattakaan itsensä ulkomaailmasta sulkeneista, laput silmillä ja korvilla kiitävistä sähköpotkulautailijoista. Näiden häiriötekijöiden kokonaan puuttuessa tuntuu kaupunki taas oikealta kaupungilta. Hienoa talvi.

5

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jalankulkijoille tapahtuu eniten liukastumisonnettomuuksia.

• Anonyymi

Sun pitäisi muuttaa jonnekin korpeen, tosin siellä voi jänikset ja ketut vituttamaan.

• Anonyymi

Sinä pyöräilijä/sähköpotkulautailija, opettele liikennesäännöt!

Jos tulee paskat housuihin ajaessasi pyörällä/sähköpotkulaudalla ajoradalla etkä jalkakäytävällä niin eiköhän äiti auta asiassa!

Miksi Te pyöräilijät/sähköpotkulautailijat, pelkurit, luulette, että Te saatte vaarantaa meidän jalankulkijoiden turvallisuuden?

Oletteko vielä sitä mieltä, kun joku Teidän kaltainen vammauttaa tai pahemmassa tapauksessa tappaa perheenjäsenenne?

Itse uskallan ajaa kaikkialla Eurooopassa polkupyörällä ajoradalla ellei ole pyörätietä, eikä minulla tule paskat housuihin!

• Anonyymi

Kannattaa käydä terveydenhoidon ammattilaisen juttusilla, jos jatkuvasti näkee "spandexiin" pukeutuneita ihan kaikkialla.

• Anonyymi

Jotain käyttöä lumellakin. Mihinkää muuhun sitä ei tarvita. Hankaloitaa pienen ihmisen elämää kamalasti. Perhanan ilmastonmuutos, kun toi metriset hanget.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1746
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1469
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1388
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1292
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      1005
    Aihe