Kyllä on mukavaa liikkua kaupungilla nyt jalkaisin, kun ei ennätystään polkevat spandex-ääliöt eivätkä itseään toteuttavat minä minä kaupunkipyörä-aktivistit ole häiritsemässä jalankulkijoita jalkakäytävillä. Puhumattakaan itsensä ulkomaailmasta sulkeneista, laput silmillä ja korvilla kiitävistä sähköpotkulautailijoista. Näiden häiriötekijöiden kokonaan puuttuessa tuntuu kaupunki taas oikealta kaupungilta. Hienoa talvi.
Olisipa Suomessa ikuinen talvi
5
698
Vastaukset
- Anonyymi
Jalankulkijoille tapahtuu eniten liukastumisonnettomuuksia.
- Anonyymi
Sun pitäisi muuttaa jonnekin korpeen, tosin siellä voi jänikset ja ketut vituttamaan.
- Anonyymi
Sinä pyöräilijä/sähköpotkulautailija, opettele liikennesäännöt!
Jos tulee paskat housuihin ajaessasi pyörällä/sähköpotkulaudalla ajoradalla etkä jalkakäytävällä niin eiköhän äiti auta asiassa!
Miksi Te pyöräilijät/sähköpotkulautailijat, pelkurit, luulette, että Te saatte vaarantaa meidän jalankulkijoiden turvallisuuden?
Oletteko vielä sitä mieltä, kun joku Teidän kaltainen vammauttaa tai pahemmassa tapauksessa tappaa perheenjäsenenne?
Itse uskallan ajaa kaikkialla Eurooopassa polkupyörällä ajoradalla ellei ole pyörätietä, eikä minulla tule paskat housuihin!
- Anonyymi
Kannattaa käydä terveydenhoidon ammattilaisen juttusilla, jos jatkuvasti näkee "spandexiin" pukeutuneita ihan kaikkialla.
- Anonyymi
Jotain käyttöä lumellakin. Mihinkää muuhun sitä ei tarvita. Hankaloitaa pienen ihmisen elämää kamalasti. Perhanan ilmastonmuutos, kun toi metriset hanget.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683