aito intuitiivinen selvänäkijä ja guru

Anonyymi

Hei, sinä yksinäinen ihminen, kyllä juuri sinä! Kaipaatko juttu seuraa hengellistä tukea ja neuvoa elämässäsi ? Tunnetko olevasi eksynyt ja päämäärä vailla ja kiertelektö ympyrää käyden aina samat vastoinkäymiset uudestaan?. Ei hätää jätä sähköposti osoitteesi kommenttikenttään niin otan yhteyttä sinuun , niin minä autan sinua löytämään sen mitä etsit, koska vain sinä itse sen tiedät, mutta jokainen meistä tarvitsee apua sen löytämiseen. Olen 30-vuotias lukenut psykologiaa ja osaan 5 erikieltä. Lapsena minulla oli kyky aistia asioita ennen niiden tapahtumista ja uskon, että jokaisella on tämä lahja, mutta jotkut osaavat sen vaistomaisesti ja toiset vaativat opettelua ja vaikka et haluaisikaan aistia ja opetella tätä kykyä voin auttaa sinua myös muilla keinoin kuten kuunnella ja opastaa ja antaa aitoa myötätuntoa mitä esimerkiksi muualta ei saa. Tarvittaessa toteutan myös erikoistoiveita maasta taivaaseen kunhan ne voi tehdä etänä esim. Puhelimessa. Ota yhteyttä. Mitään pyyntöjä ei tarvitse hävetä ja keskustelut ovat luottamuksellisia . Palvelun hinta riippuu yksilön tarpeesta

109

1812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikset anna omaa sähköpostia, johon ihmiset voivat kirjoitella? Avaa vaikka uusi tätä varten. Moni ei halua yhteystietojaan julkisesti jaella….

      • Anonyymi

        Sähköposti on : [email protected]
        Alhaalla on myös tili numero ja tiedot. 50 ensimmäistä saatavat koko vuoden jokaisen kuukauden ennustuksen 20e hintaan ja lisäksi syväkatsauksen nykytilanteesta ja apua ja tukea ja työkalut siitä selviämiseen. Missään muualla ei btämä palvelu ole näin halpaa.


    • Anonyymi

      Kotiasiat mitä näkyy? Tuleeko muutoksia ja miten ne vaikuttavat elämääni 2022? Kerro kaikki mitä näytetään? Kiitos jo etukäteen<3

      • Anonyymi

        Näen sinun kohdalla paljon stressiä ja kiirettä ja sellaisen tilanteen mistä olet halunnut pois jo kauan ja yrität johtaa tilannetta ja pitää asiat järjestyksessä, mutta ihmiset ympärilläsi tuntuvat vain haluavan sen jatkuvan samana sekamelskana. Sinulla on ilmeisesti lapsia ja olet huolissasi heidän jaksamisestaan, mutta hekin kaipaavat vain pientä ulosottoa arjesta ja kaikkeen ei aina tarvitse rahaa tai lähteä Teneriffalle. Ottakaa töistä vapaata tai menkää lomalle heti kun sellainen mahdollisuus järjestyy. Myös yksin olo ei tekisi pahaa joskus jos arjessa ei riitä aikaa tarpeeksi siihen, että voisi kysyä itseltään , että olenko onnellinen ja miten minä voin. Muutoksia tulee aina, mutta aina ne eivät ole haluttuja, mutta sinä tiedät jo mitä sinä haluat sinä et vain ole uskaltanut tehdä sitä mitä haluat. Aluksi on aina katastrofi ennen kuin muutos parempaan voi tapahtua, mutta pitää muistaa kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen avautuu. Suosittelen sinulle joogaa tai meditaatiota kun mieli on seesteisempi paremmat ideat tulevat silloin mieleen ,mutta jos olet stressaantunut näet vain kaaoksen. Kun olet saanut aikaa itsellesi ja perheellesi alat voimaan paremmin niin henkisesti ja fyysisesti. Keho ei ole oikeasti temppeli keho on oikeasti kuin auto eli jos sitä käyttää liikaa osat hajoavat ja ilman huoltoa kone ei kestä ja jos autolla ei liiku niin se ruostuu ja sammaloituu ja jää paikoilleen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen sinun kohdalla paljon stressiä ja kiirettä ja sellaisen tilanteen mistä olet halunnut pois jo kauan ja yrität johtaa tilannetta ja pitää asiat järjestyksessä, mutta ihmiset ympärilläsi tuntuvat vain haluavan sen jatkuvan samana sekamelskana. Sinulla on ilmeisesti lapsia ja olet huolissasi heidän jaksamisestaan, mutta hekin kaipaavat vain pientä ulosottoa arjesta ja kaikkeen ei aina tarvitse rahaa tai lähteä Teneriffalle. Ottakaa töistä vapaata tai menkää lomalle heti kun sellainen mahdollisuus järjestyy. Myös yksin olo ei tekisi pahaa joskus jos arjessa ei riitä aikaa tarpeeksi siihen, että voisi kysyä itseltään , että olenko onnellinen ja miten minä voin. Muutoksia tulee aina, mutta aina ne eivät ole haluttuja, mutta sinä tiedät jo mitä sinä haluat sinä et vain ole uskaltanut tehdä sitä mitä haluat. Aluksi on aina katastrofi ennen kuin muutos parempaan voi tapahtua, mutta pitää muistaa kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen avautuu. Suosittelen sinulle joogaa tai meditaatiota kun mieli on seesteisempi paremmat ideat tulevat silloin mieleen ,mutta jos olet stressaantunut näet vain kaaoksen. Kun olet saanut aikaa itsellesi ja perheellesi alat voimaan paremmin niin henkisesti ja fyysisesti. Keho ei ole oikeasti temppeli keho on oikeasti kuin auto eli jos sitä käyttää liikaa osat hajoavat ja ilman huoltoa kone ei kestä ja jos autolla ei liiku niin se ruostuu ja sammaloituu ja jää paikoilleen .

        Anteeksi. Annan palautetta ja en siksi maksanut. Minulla ei ole kiirettä mihinkään. Eikä ole lapsia/naista ympärillä. Työasia ei myöskään natsaa. Ei ole kysymys kateudesta.


    • Anonyymi

      Minun sähköpostini on suoraan nimelläni joten jos vastailet tänne? Tapahtuuko mitään hyvää 2022? Tausta: Olen yksinäinen ei ole miestä eikä ystäviä. Odotan uusia tuulia elämääni – mitä näkyy?

      • Anonyymi

        Ota rohkeasti elämästä kiinni..näen paljon haaveita ja unelmia ja ehkä koet ettet koskaan saavuta niitä, mutta mitä jos yrität vielä kerran, vaikka saavuttaisit unelmastasi vain yhden osan voit saada sitäkin suuremman kokemuksen ja löydät ehkä sellainen uuden ihmisen elämääsi jota olet aina odottanut.
        Elämä on seikkailu tartu siihen ja uskalla avata maailmasi.
        Jotkut ihmiset ovat imeneet sinulta voimia ja pelkäät joutuvasi uudelleen samaantilanteeseen, mutta nyt tiedät virheesi , jos tapaat ihmisen joka on minä keskeinen niin jätä hänet omaan arvoonsa. Kysy itseltäsi mitä haluat ja mitä toivot ja tee sitä mitä rakastat mene, vaikka elokuviin tai museoon yksin tai etsi joku tapahtuma johon et muuten menisi ja koe uusia asioita.


    • Piparin jakaminen tuottaa paremmin, ellei tietysti 'parasta ennen' päiväys ole ohi, eikä tarvitse edes satuja keksiä.

      • Anonyymi

        Guru ei jaa pipareita ja huomaan ettet sinä usko tällaiseen, mutta en tarkoittanut mitään sellaista pyyntöä ja etänä on vähän vaikea piparia jakaa, mutta toisille ihmisille omien vaikeiden asioiden jakaminen ventovieraalle ei ole helppoa ja jotkut esimerkiksi pyytävät apua miten saada unta paremmin tai miten laihtua tai miten päästäeroon epämukavista asioista ja ne voivat olla todella vaikeita asioita . Mutta kysyn miksi sinua vituttaa? Haluatko kertoa ? Minä en ole mikään taikuri tai ennustaja vaan intuitiivinen lukija ja minä en väitä tietäväni kaikkea ja jos esimerkiksi valehtelet niin en tiedä sitä minä yritän lukea energiaasi ja sitä mitä sinä yrität sanoa rivien välissä. Jotkut ovat sanoneet, että olen ennustaja, mutta en halua väittää todellakaan, että tietäisin kaiken, koska kukaan ei voi tietää kaikkea, mutta tiedän että osaan auttaa jokaista joka haluaa tulla autetuksi ja keventää mieltään. Lähetän sinulle oikein lämpimän halauksen <3


      • Anonyymi kirjoitti:

        Guru ei jaa pipareita ja huomaan ettet sinä usko tällaiseen, mutta en tarkoittanut mitään sellaista pyyntöä ja etänä on vähän vaikea piparia jakaa, mutta toisille ihmisille omien vaikeiden asioiden jakaminen ventovieraalle ei ole helppoa ja jotkut esimerkiksi pyytävät apua miten saada unta paremmin tai miten laihtua tai miten päästäeroon epämukavista asioista ja ne voivat olla todella vaikeita asioita . Mutta kysyn miksi sinua vituttaa? Haluatko kertoa ? Minä en ole mikään taikuri tai ennustaja vaan intuitiivinen lukija ja minä en väitä tietäväni kaikkea ja jos esimerkiksi valehtelet niin en tiedä sitä minä yritän lukea energiaasi ja sitä mitä sinä yrität sanoa rivien välissä. Jotkut ovat sanoneet, että olen ennustaja, mutta en halua väittää todellakaan, että tietäisin kaiken, koska kukaan ei voi tietää kaikkea, mutta tiedän että osaan auttaa jokaista joka haluaa tulla autetuksi ja keventää mieltään. Lähetän sinulle oikein lämpimän halauksen <3

        Kylmät väreet tuli, hrrr!

        Ilmeisesti se parasta ennen päivä on mennyt jo ajat sitten, koska etäpiparia myydään koko ajan.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Kylmät väreet tuli, hrrr!

        Ilmeisesti se parasta ennen päivä on mennyt jo ajat sitten, koska etäpiparia myydään koko ajan.

        Laita toki sähköpostia jos haluat purkaa minulle yksityisesti mikä mieltäsi vaivaa ha jos 30-vuotiaalla on sinun mielestäsi parasta ennen päiväys mennyt niin itse olet varmasti silloin kovin nuori. Toivottavasti pääset irti kaikesta negatiivisuudesta sinun elämässä on jos naurat tälle nyt niin sekin on ok, koska sitten olen onnistunut tavoitteessani. Ihanaa päivää sinulle<3


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita toki sähköpostia jos haluat purkaa minulle yksityisesti mikä mieltäsi vaivaa ha jos 30-vuotiaalla on sinun mielestäsi parasta ennen päiväys mennyt niin itse olet varmasti silloin kovin nuori. Toivottavasti pääset irti kaikesta negatiivisuudesta sinun elämässä on jos naurat tälle nyt niin sekin on ok, koska sitten olen onnistunut tavoitteessani. Ihanaa päivää sinulle<3

        Netissähän voi kertoa mitä tahansa, oikea ikä lienee ylli 55, paino 150 ja älykkyysosamäärä varmasti täsmää tuohon kolmeenkymmeneen.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Netissähän voi kertoa mitä tahansa, oikea ikä lienee ylli 55, paino 150 ja älykkyysosamäärä varmasti täsmää tuohon kolmeenkymmeneen.

        55 vuotiaat ovat viisaita, koska heillä on elämänkokemusta ja miksi ajattelet, että lihava ihminen on tyhmempi ja huonompi? Näen sinulla olevan paljon traumaattisista kokemusta ja jopa vihaa tuon ikäisiä ihmisiä kohtaan ja lihavia.
        Oliko kenties joku täti tai äitisi tai mummosi sellainen ja hän oli sinulle ilkeä? Haluan vain ymmärtää ja auttaa sinua ja älykkyys osamäärähän ei kerro ihmisen todellista älykkyyttä se vertaa vain ongelmien ratkaisu kykyä ja mikään yksi testi ei pysty kertomaan miten viisas ihminen on tosin silloin jos äö on oikeasti jo alle 42 niin silloin puhutaan jo kehitysvammaisesta ihmisestä , mutta Guru on tavannut myös paljon viisaita kehitysvammaisia eikö heidän älykkyys määrittele heidän ihmisarvoa.
        "Tyhmä luulee olevansa viisas ja viisas kuvittelee olevansa tyhmä "yleensä pitää paikkaansa, mutta viisautta on niin monenlaista. Tiedän, että aikomuksesi on vain provo, mutta ilmeisesti ärsyynnyt vain enemmän siitä kun joku ei ärsyynny takaisin ja jaksan kumminkin kiinnittää sinuun huomiota. Olet kuitenkin jokatapuksessa tärkeä ihminen myös ja sinulla on ihmisarvoa ja olen surullinen sinun puolestasi kun tunnet noin suurtaa vihaa ja jaksat nähdä vaivaa yrittäessäsi saada minulle pahan mielen, mutta se ei kuitenkaan oikeasti paranna sinun oloasi .
        Kaikkea hyvää elämääsi jos haluat voimme jutella<3❤


    • Anonyymi

      Voitko katsoa minulle rakkauselämää? Ollut jo niin pitkään mietinnässä yhden ihmisen merkitys minulle.

      • Anonyymi

        Kerro sille ihmiselle mitä tunnet ja puhukaa yhdessä ja muista myös kuunnella. Jos olette kavereita niin ei ystävyys kuole jos sanot välittäväsi enemmän, vaikka kiusallista se voi olla sinulle jos vastakaikua et saa. Voisit vielä vähän enemmän avartaa asiaa miksi olet huolissani ja miksi mietit? Guru aistii nyt, että hän ei taida ehkä olla sinun kaveri, vaan kyseessä on joku muu asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sille ihmiselle mitä tunnet ja puhukaa yhdessä ja muista myös kuunnella. Jos olette kavereita niin ei ystävyys kuole jos sanot välittäväsi enemmän, vaikka kiusallista se voi olla sinulle jos vastakaikua et saa. Voisit vielä vähän enemmän avartaa asiaa miksi olet huolissani ja miksi mietit? Guru aistii nyt, että hän ei taida ehkä olla sinun kaveri, vaan kyseessä on joku muu asia.

        Kiitos. Ei ole kyseessä kaveri vaan täysin muu asia ja sen haluaisinkin tietää mitä se merkitsee minun elämääni. Jäin miettimään oliko sillä jokin suurempi merkitys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Ei ole kyseessä kaveri vaan täysin muu asia ja sen haluaisinkin tietää mitä se merkitsee minun elämääni. Jäin miettimään oliko sillä jokin suurempi merkitys?

        Uskon, että kaikki ihmiset tuovat jotain suurta merkitystä meidän elämään gurunkin elämässä on ollut paljon negatiivinen kokemuksen antaneita ihmisiä, mutta niistä on saanut myös jotain hyvää voimaa ja uskoa ja luottoa siihen, että pärjää, mutta sinun kohdalla nyt uskon, että merkitys on suuri jos niin jo tunnet ehkä pelkäät, että jotain ikävää tapahtuu tai tai koet hylätyksi tulemisen tunnetta, mutta et ole koskaan yksin ja tämä ihminen voi ehkä antaa sinulle varmuutta itsestäsi . Etene omalla tahdilla ja juttele ensin ja kerro hänelle, koska hön voi tuntea samoin kuin sinä toivon sinulle onnea ja rohkeautta ja sitä, että se ihminen arvostaa sinua yhtä paljon kuin itseään ja vielä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, että kaikki ihmiset tuovat jotain suurta merkitystä meidän elämään gurunkin elämässä on ollut paljon negatiivinen kokemuksen antaneita ihmisiä, mutta niistä on saanut myös jotain hyvää voimaa ja uskoa ja luottoa siihen, että pärjää, mutta sinun kohdalla nyt uskon, että merkitys on suuri jos niin jo tunnet ehkä pelkäät, että jotain ikävää tapahtuu tai tai koet hylätyksi tulemisen tunnetta, mutta et ole koskaan yksin ja tämä ihminen voi ehkä antaa sinulle varmuutta itsestäsi . Etene omalla tahdilla ja juttele ensin ja kerro hänelle, koska hön voi tuntea samoin kuin sinä toivon sinulle onnea ja rohkeautta ja sitä, että se ihminen arvostaa sinua yhtä paljon kuin itseään ja vielä enemmän.

        Kiitos. Onko meillä sitten jokin muu yhteys hänen kanssaan kuin tämä jutteleminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Onko meillä sitten jokin muu yhteys hänen kanssaan kuin tämä jutteleminen?

        Yleensä ihminen tuntee suuria tunteita sellaisia ihmisiä kohtaan joiden kanssa on joku muukin yhteys vähän niin kuin sielunkumppanuus.
        Rakkautta ei voi selittää sanoin ja silloin kyse on aina suuremmasta yhteydestä jota ihminen ei voi ymmärtää.
        Se voi olla toisen katse tai tuoksu tai tapa millä tavalla se toinen ihminen sinulle puhuu se on kuin hän puhuisi sinulle sanoin sillä tavalla jota muut eivät osaa tai ymmärrä silloin kyse on aina sielujen yhteydestä ja on tarkoitettu, että te tutustutte toisiinne. Aurinko nousee sinulle tänään tunnet valon ja voiman ja sen kirkkauden.


    • Anonyymi

      Hei, katsotko mullekin? Olen juuri yksinäinen, ei ole ystäviä, ei rakasta eikä edes oma lapsi välitä minusta. Kesällä rakastuin erääseen mieheen, jonka kanssa lähennyimme mutta sitten hän katosi, niin kuin kaikki muutkin. En enää jaksa ymmärtää. Minulla olisi ollut paljon annettavaa . Miksi elämäni on tällainen?

      • Anonyymi

        Minä voisin laittaa jossain vaiheessa sähköpostiosoitteen tänne kun on niin paljon kysyntää ja voitte ottaa myöhemmin myös uudestaan yhteyttä sen kautta,mutta vastaan lyhyesti. Ehkä sinun lapsi on jotenkin tulkinnut sinut väärin ehkä voisit puhua hänen kanssaan jos hän on jo täysi ikäinen niin voit puhua hänelle tunteista, mutta pitää muistaa, että lapsella on tarve itsenäistyä ja hän kamppailee niiden kysymysten kanssa, että kuka hän on ja mikä on suhde omaan vanhempaan ja se tilanne voi jatkua vielä pitkäänkin ellei asioista pysty tai osaa puhua. Luulen, että olet ihana ja sympaattinen ihminen muut saattavat kavahtaa ja kokea sellaisen epä aidoksi ja nykyajan yhteiskunta on niin kiireinen ja usein ajatellaan vain omia haaveita ja työuraa ja sinä taidat olla sellainen, että tunnet olevasi elossa kun olet muita varten ja tavallinen puurtaminen tekisi sinut vain surulliseksi, koska vain toisten ihmisten onni tekee sinut onnelliseksi
        . Sinussa ei ole mitään vikaa ehkä et ole vain vielä löytänyt sellaista ihmisiä jotka ymmärtävät sinua ja osaavat ymmärtää myös sinun tarpeesi. Guru on sinun ystävä ja antaa sinulle suuren halauksen ja neuvon tämän :rakasta itseasiassa olet mahtava ja kyvykäs muutkin huomaavat sen pian . Ole kuin lapsi ja älä pelkää huomista. Mene ja etsi itsellesi myös jokin uusi tai jo vanha harrastus ja myös eläimet kuten hevoset, koirat ja kissat voivat tuoda lohtua ellei ole allergioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä voisin laittaa jossain vaiheessa sähköpostiosoitteen tänne kun on niin paljon kysyntää ja voitte ottaa myöhemmin myös uudestaan yhteyttä sen kautta,mutta vastaan lyhyesti. Ehkä sinun lapsi on jotenkin tulkinnut sinut väärin ehkä voisit puhua hänen kanssaan jos hän on jo täysi ikäinen niin voit puhua hänelle tunteista, mutta pitää muistaa, että lapsella on tarve itsenäistyä ja hän kamppailee niiden kysymysten kanssa, että kuka hän on ja mikä on suhde omaan vanhempaan ja se tilanne voi jatkua vielä pitkäänkin ellei asioista pysty tai osaa puhua. Luulen, että olet ihana ja sympaattinen ihminen muut saattavat kavahtaa ja kokea sellaisen epä aidoksi ja nykyajan yhteiskunta on niin kiireinen ja usein ajatellaan vain omia haaveita ja työuraa ja sinä taidat olla sellainen, että tunnet olevasi elossa kun olet muita varten ja tavallinen puurtaminen tekisi sinut vain surulliseksi, koska vain toisten ihmisten onni tekee sinut onnelliseksi
        . Sinussa ei ole mitään vikaa ehkä et ole vain vielä löytänyt sellaista ihmisiä jotka ymmärtävät sinua ja osaavat ymmärtää myös sinun tarpeesi. Guru on sinun ystävä ja antaa sinulle suuren halauksen ja neuvon tämän :rakasta itseasiassa olet mahtava ja kyvykäs muutkin huomaavat sen pian . Ole kuin lapsi ja älä pelkää huomista. Mene ja etsi itsellesi myös jokin uusi tai jo vanha harrastus ja myös eläimet kuten hevoset, koirat ja kissat voivat tuoda lohtua ellei ole allergioita.

        Kiitos tästä, vaikken oikein saanut vastauksia kysymyksiini. Tietenkin olen yrittänyt puhua lapsen kanssa, olen ehdottanut ammattiapua meille ja vaikka mitä, ilman mitään hyvää tulosta.
        Ja tuo mies, en ymmärrä miksi teki näin.
        En ole kovin eläinrakas, eikä elämäntyyliini sovi lemmikit. No, onneksi tämä elämä joskus loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä, vaikken oikein saanut vastauksia kysymyksiini. Tietenkin olen yrittänyt puhua lapsen kanssa, olen ehdottanut ammattiapua meille ja vaikka mitä, ilman mitään hyvää tulosta.
        Ja tuo mies, en ymmärrä miksi teki näin.
        En ole kovin eläinrakas, eikä elämäntyyliini sovi lemmikit. No, onneksi tämä elämä joskus loppuu.

        Kamalaa kun tunnet noin ;( älä luovuta hyvä ihminen tässä sinulle halaus <3 ..aina eivät ammattilaisetkaan osaa auttaa . Minusta tuntuu, että se mies käytti sinua vain hyväkseen ja häipyi , mutta voit löytää uuden rakkauden ja sitten kun olet itse onnellisempi voit yrittää uudestaan sopia lapsesi kanssa . Tällaiset asiat eivät ole helppoja ja tuntuu varmasti pahalta kun sanon tämän jotka ammattilaiset eivät varmasti ole koskaan sanoneet, mutta jos se syö sinun voimia yrittää korjata jotain mitä ei voi korjata niin älä korjaa sitä. Masennus vaan uudestaan ja tulet surulliseksi ja katkeraksi siitä kun yhteisymmärrystä ei löydä . koita antaa itsellesi aikaa ensin ja ehkä myöhemmin saat sovittua lapsesi kanssa . Koeta löytää asioita jotka tekevät sinut onnelliseksi<3


    • Anonyymi

      Mitä nykyinen vuosi tuo tullessaan minulle jos voisit katsoa? :) kiitos etukäteen.

      • Anonyymi

        Uuden vuoden tullessa ihmisillä on usein korkeita odotusksia ja lupauksia muutoksista, mutta on hyvä muistaa, että aika ja kalenteri on vain ihmisen keksintö ja vuoden vaihtuminen ei aiheuta mitään maagista vaihtoa niin kuin joissain uskonnoissa ajatellaan tai kuten meille annetaan ymmärtää, kun ammutaan raketteja ja moni lakiuudistus sattuu voimaan, silloin voi tulla paljo odotuksia ja jopa pettymyksiä kun uusi vuosi ei muuttanutkaan asioita tai mitään yllättävää ei tapahtunut, mutta kerron sinulle, että yllättäviä asioita tapahtuu kun menee tekee ja kohtaa ihmisiä ja tekee paljon asioita ja varsinkin jos saa inspiraatioita kokeilla uusia asioita . Aina jokaisen elämään mahtuu paljon vastoinkäymisiä ja niistä saattaa syyttää itseään tai muita, mutta syyttelemisen sijaan energia kannattaa suunnata eteenpäin ensin itkeä tai huutaa hetken, mutta sitten vain uusi suunta. Kaikki se mitä toivot voi tapahtua kunhan uskot ja ajattelet positiivisesti ja se ei tarkoita sitä, etteikö saisi itkeä tai olla vihainen, mutta siitä vihasta pitää osata päästää irti ja myös ymmärtää, että kaikkea ei voi muuttaa ja kaikkea ei voi ohjata ei edes omia ajatuksia tai tunteita, mutta tekoja voi hallita ja aina se lopulta palkitsee. Tosin helpompaa on jo valmiiksi niillä ihmisillä joilla on hyvä tukiverkosto ja hyvä itsetunto. Haluan sanoa sinulle, että tee tästä vuodesta sellainen kuin sinä haluat ja asiat eivät itsestään muutu kuin hyvin harvoin . Sinä olet upea ja sinä olet kaunis ihminen . Tiedän etten vastannut suoraan sinun kysymykseesi, mutta kaikki riippuu sinun valinnoista haluista ja toiveista ja jos kaikki ei mene niin kuin olet halunnut niin aina voi tapahtua tilalle jotain sellaista mitä et osannut toivoa , mutta on paljon parempaa kuin se mitä toivoit.monesti ihmiset muistavat negatiivien muistot paremmin kuin onnelliset muistot, koska ihminen on jumal hahmo joka pyrkii aina parempaan ja parempaan ja onnellisuuteen, mutta onnelisuus on tässä ja nyt ja sillä ei ole aikaa ja sen voi nähdä kuin oikein katsot.


    • Anonyymi

      Toivoisin kainaloa johon käpertyä,onko näkyvissä?

      • Anonyymi

        Sulje silmäsi ja kuvittele se ihminen ja kuvittele se paikka . Mene tänään illalla kävelylle ja mene sinne minne intuitio sinut vie ja puhu hänelle rohkeasti jonka tapaat. Näen sinut yhdessä sylikkäin hänen kanssaan olet ainakin sillä hetkellä onnellinen. Sano hänelle suoraan, että haluat lämpöä hänkin kaipaa sitä.


    • Anonyymi

      Katsoisitko minulle rakkauselämään? Olen ollut pitkään yksin, on ollut myös huonoja kokemuksia. Löydänkö koskaan hyvää kumppania? Miten käy opiskelupaikan kanssa? Onko mitään mahdollisuutta päästä syksyllä opiskelemaan unelmieni alaa? Sinne otetaan kovin vähän opiskelijoita. Hirveä stressi tulevasta pääsykokeesta.

      • Anonyymi

        Nuorilla on nykyjään kauheasti paineita tulevaisuudesta ja varsinkin nyt korona aikana ku tuntuu ettei mikään ole varmaa, kun yhteiskunta voi antaa omenan, mutta ottaa sen pois milloin haluaa. Älä stressaa liikaa jos se on unelmasi koita lukea ja luottaa itseesi. Suomessa valitettavasti tiettyjä aloja pääsee opiskelemaan vain yhdelle tai kahdelle paikkakunnalle ja kriteerit ja pääsykokeet ovat joissakin kouluissa tiukat ja siinä voi herätä tunne, että enkö minä olenkaan tarpeeksi hyvä ja pätevä minun omalle unelmalle, mutta se on vain illuusio. Jos pääset sisään olet onnekas ja olet pärjännyt hyvin, mutta jos et niin sitten et vain ole pystynyt antamaan parastasi siinä hetkellä ja ehkä unelmasi pitää antaa kypsyä hieman ja voit kokeilla jotain muuta ja yrittää seuraavana vuonna uudestaan. Elämä ei ole viiva jota kuljet ja elämä ei katso suunnitelmiasi. Elämässä omiin unelmiin ja suunnitelmiin vaikuttavat toisten ihmisten päätökset ja tekemiset. Pystyt kuitenkin hallitsemaan tilannetta kuin tilannetta tässä hetkessä. Guru näkee sen, että ilmeisesti lukio meni ihan hyvin, vaikka etä opiskelu oli välillä " sluibaamista" . Muista , että elämässä on muutakin kuin työ ja koulu ja, että ne asiat ei määrittele sinua ja yritä myös luoda itselle sellaisia haaveita jotka eivät vaadi toteuttamiseen töitä tai rahaa niin paljon , koska monesti ihmiset pääsisivät myös helpommalla itsensä suhteen .
        Nykyisessä maailmassa ihmiset ovat hyvin kiireisiä ja siksi tapahtuu paljon mielenterveys ongelmia ja burnout out tapahtumia , koska ihminen ei voi kaiken kiireen keskellä keskittyä omaan hyvinvointiinsa vaan aina pitää siivota ja ladata puhelin tehdä ruokaa ja maksaa laskut ja tietysti näitä asioita pitää tehdä, mutta ihmisten työ ja tekemisen määrä on lisääntynyt ja henkinen kuormitus kasvanut ja rahan tarve ja rahan arvo on samaan aikaan menettänyt merkityksen ja kasvanut.
        Kaikki deitti sovellukset kannattaa unohtaa ja kumppania kannattaa lähteä etsimään , vaikka uusista paikoista ja harrastuksista sinulla on varmasti jäänyt moni hyvä ihminen huomaamatta tai et ole uskaltanut puhua. Ihmiset puhuvat helpommin toisilleen jos he ovat samassa tilanteessa ja sen takia esimerkiksi rippikoulussa ja armeijassa ihmisille tulee jopa mystisiltä tuntuvia ystävyys ja ryhmääntymiskokemuksia. Perusta vaikka joku oma lukupiiri aiheesta mistä pidät, vaikka etänä tai voit mennä mukaan johonkin ryhmäharrastunseen mieti missä sinun ikäiset voivat liikkua esimerkiksi pelitapahtumat tai valokuvaus kurssit tai sellaiset kurssit joista voi olla myöhemmin hyötyä sinun suunnitelmiesi ja unelmien kannalta tai opiskele , vaikka joku kiva uusi kieli ja etsi sellainen joka puhuu sitä kieltä ja harjoittele hänen kanssaan.
        Suomalaiset ovat ujoja ja vähäpuheisia, mutta yleensä muuttuvat rohkeammiksi puhuessaan ulkomaalaisten kanssa ja heiltä voi saada uutta näkökulmaa elämään . Toivotan sinulle onnea pääsykokeen lukuun, mutta koita lukea niitä pääsykoe kirjoja avoimin mielin eikä sillä tavalla, että "pakko muistaa nyt kaikki", koska sitten aivot eivät pysty prosessoimaan tietoa. Lue ensin ja älä oleta, että sinun pitää heti ymmärtää ja tietää kaikki voit myös lukea ääneen ja äänittää puhelimelle mitä luet ja kuunnella äänikirjana, vaikka tiskatessa siivotessa tai lenkillä käydessäsi sillä tavoin opiskelu taakka vähenee . Ja suosittelen vahvasti katsomaan youtubesta englanninkielisiä videoita alastasi , koska kun käännät lauseita päässäsi oppiminen on tehokkaampaa ja jos sinun englanti ei ole kovin vahva niin sitten ruotsiksi. Olet nuori ystäviä tulee ja menee eikä tuossa iässä pysyviä ystäviä synny juuri kenellekään, koska kaikki muuttavat eripaikkakunnille ja heillä on erisuunnitelmia elämälle. Varmasti löydät vielä ystäviä ja ihmisiä jotka sinusta välittävät olet vain ollut vielä väärissä paikoissa ja he eivät ole vielä löytäneet sinua. Guru antaa sinulle nyt ison halauksen ja antaa positiivista energiaa sinulle<3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorilla on nykyjään kauheasti paineita tulevaisuudesta ja varsinkin nyt korona aikana ku tuntuu ettei mikään ole varmaa, kun yhteiskunta voi antaa omenan, mutta ottaa sen pois milloin haluaa. Älä stressaa liikaa jos se on unelmasi koita lukea ja luottaa itseesi. Suomessa valitettavasti tiettyjä aloja pääsee opiskelemaan vain yhdelle tai kahdelle paikkakunnalle ja kriteerit ja pääsykokeet ovat joissakin kouluissa tiukat ja siinä voi herätä tunne, että enkö minä olenkaan tarpeeksi hyvä ja pätevä minun omalle unelmalle, mutta se on vain illuusio. Jos pääset sisään olet onnekas ja olet pärjännyt hyvin, mutta jos et niin sitten et vain ole pystynyt antamaan parastasi siinä hetkellä ja ehkä unelmasi pitää antaa kypsyä hieman ja voit kokeilla jotain muuta ja yrittää seuraavana vuonna uudestaan. Elämä ei ole viiva jota kuljet ja elämä ei katso suunnitelmiasi. Elämässä omiin unelmiin ja suunnitelmiin vaikuttavat toisten ihmisten päätökset ja tekemiset. Pystyt kuitenkin hallitsemaan tilannetta kuin tilannetta tässä hetkessä. Guru näkee sen, että ilmeisesti lukio meni ihan hyvin, vaikka etä opiskelu oli välillä " sluibaamista" . Muista , että elämässä on muutakin kuin työ ja koulu ja, että ne asiat ei määrittele sinua ja yritä myös luoda itselle sellaisia haaveita jotka eivät vaadi toteuttamiseen töitä tai rahaa niin paljon , koska monesti ihmiset pääsisivät myös helpommalla itsensä suhteen .
        Nykyisessä maailmassa ihmiset ovat hyvin kiireisiä ja siksi tapahtuu paljon mielenterveys ongelmia ja burnout out tapahtumia , koska ihminen ei voi kaiken kiireen keskellä keskittyä omaan hyvinvointiinsa vaan aina pitää siivota ja ladata puhelin tehdä ruokaa ja maksaa laskut ja tietysti näitä asioita pitää tehdä, mutta ihmisten työ ja tekemisen määrä on lisääntynyt ja henkinen kuormitus kasvanut ja rahan tarve ja rahan arvo on samaan aikaan menettänyt merkityksen ja kasvanut.
        Kaikki deitti sovellukset kannattaa unohtaa ja kumppania kannattaa lähteä etsimään , vaikka uusista paikoista ja harrastuksista sinulla on varmasti jäänyt moni hyvä ihminen huomaamatta tai et ole uskaltanut puhua. Ihmiset puhuvat helpommin toisilleen jos he ovat samassa tilanteessa ja sen takia esimerkiksi rippikoulussa ja armeijassa ihmisille tulee jopa mystisiltä tuntuvia ystävyys ja ryhmääntymiskokemuksia. Perusta vaikka joku oma lukupiiri aiheesta mistä pidät, vaikka etänä tai voit mennä mukaan johonkin ryhmäharrastunseen mieti missä sinun ikäiset voivat liikkua esimerkiksi pelitapahtumat tai valokuvaus kurssit tai sellaiset kurssit joista voi olla myöhemmin hyötyä sinun suunnitelmiesi ja unelmien kannalta tai opiskele , vaikka joku kiva uusi kieli ja etsi sellainen joka puhuu sitä kieltä ja harjoittele hänen kanssaan.
        Suomalaiset ovat ujoja ja vähäpuheisia, mutta yleensä muuttuvat rohkeammiksi puhuessaan ulkomaalaisten kanssa ja heiltä voi saada uutta näkökulmaa elämään . Toivotan sinulle onnea pääsykokeen lukuun, mutta koita lukea niitä pääsykoe kirjoja avoimin mielin eikä sillä tavalla, että "pakko muistaa nyt kaikki", koska sitten aivot eivät pysty prosessoimaan tietoa. Lue ensin ja älä oleta, että sinun pitää heti ymmärtää ja tietää kaikki voit myös lukea ääneen ja äänittää puhelimelle mitä luet ja kuunnella äänikirjana, vaikka tiskatessa siivotessa tai lenkillä käydessäsi sillä tavoin opiskelu taakka vähenee . Ja suosittelen vahvasti katsomaan youtubesta englanninkielisiä videoita alastasi , koska kun käännät lauseita päässäsi oppiminen on tehokkaampaa ja jos sinun englanti ei ole kovin vahva niin sitten ruotsiksi. Olet nuori ystäviä tulee ja menee eikä tuossa iässä pysyviä ystäviä synny juuri kenellekään, koska kaikki muuttavat eripaikkakunnille ja heillä on erisuunnitelmia elämälle. Varmasti löydät vielä ystäviä ja ihmisiä jotka sinusta välittävät olet vain ollut vielä väärissä paikoissa ja he eivät ole vielä löytäneet sinua. Guru antaa sinulle nyt ison halauksen ja antaa positiivista energiaa sinulle<3

        Kiitos <3


    • Anonyymi

      Mitä näkyy rakkauteeni sekä ystävävyyssuhteet? Tuleeko minusta mummi joskus? Kiitos ja halaus jo etukäteen<3

      • Anonyymi

        Voi että :) ..Guru näkee sen miten paljon pidät lapsista ja koet haluavasi olla isoäiti, mutta ilmeisesti sinun lapsi ei ole hirveän halukas saamaan lapsia ainakaan vielä eikä varmasti vielä edes tiedä haluaako hän lapsia.
        Muista, että et voi vaikuttaa siihen tuleeko sinusta isoäiti, mutta ehkä voisit laittaa ilmoituksen johonkin, että voisit toimia varamummuna jollekin, koska täällä suomessa on myös paljon lapsia joilta puuttuu mummo täysin.
        Guru tietää ettei se ole sama asia kun oma lapsenlapsi, mutta se on asia johon et voi vaikuttaa, mutta toivon todella , että saat elämääsi tarkoitusta ja koet sellaisen asian vielä joskus. Näen, että voit saada rakkauden kunhan sinäkin puhkeaa uudelleen kukkaan. Ystävä suhteiden näen parantuvan ehkä teille tulee joku yhteinen reissu joka yhdistää teitä ja ehkä olette jo suunnitellut menevänne johonkin. Mene ja voit löytää rakkauden sinua odottaa ihana mies joka vie jalkasi alta ehkä joku tanssipaikka tai joku risteily. Puhuminen ja keskusteleminen auttaa aina joten puhu lapsiesi kanssa ja kysy mitä he haluavat ettet ainakaan odota turhaan, mutta kannattaa muistaa, että jokaisen mieli voi myös muuttua jos lapsesi sanoo ettei halua lasta niin kannattaa hyväksyä se, koska jos hän ei koe painostusta asiasta hän saattaa huomata haluavansa lasta, koska ethän sinä halua hänen tekevän lasta vain sen takia, että saisit lapsenlapsen jos hän ei ole vielä valmis. Nykypäivänä on vähän erilaista tulla nuorena raskaaksi, koska voi olla pelko siitä, että pärjääkö ja kumppanien löytäminen on vaikempaa kun ihmiset eivät kohtaa usein missään muualla kuin netissä ja varsinkin tuntuu siltä , että pojat eristäytyvät vain pelaamaan ja heidän on vaikeampaa lähestyä naisia.

        Monenlaiset yhteiskunta paineet ja eri sukupolvien välinen ymmärrys on vaikeutunut ja välillä on iso kuilu.
        Toivottavasti vietät hauskaa ystävien kanssa ja saat uusia ystäviä. Halaus myös sinne <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että :) ..Guru näkee sen miten paljon pidät lapsista ja koet haluavasi olla isoäiti, mutta ilmeisesti sinun lapsi ei ole hirveän halukas saamaan lapsia ainakaan vielä eikä varmasti vielä edes tiedä haluaako hän lapsia.
        Muista, että et voi vaikuttaa siihen tuleeko sinusta isoäiti, mutta ehkä voisit laittaa ilmoituksen johonkin, että voisit toimia varamummuna jollekin, koska täällä suomessa on myös paljon lapsia joilta puuttuu mummo täysin.
        Guru tietää ettei se ole sama asia kun oma lapsenlapsi, mutta se on asia johon et voi vaikuttaa, mutta toivon todella , että saat elämääsi tarkoitusta ja koet sellaisen asian vielä joskus. Näen, että voit saada rakkauden kunhan sinäkin puhkeaa uudelleen kukkaan. Ystävä suhteiden näen parantuvan ehkä teille tulee joku yhteinen reissu joka yhdistää teitä ja ehkä olette jo suunnitellut menevänne johonkin. Mene ja voit löytää rakkauden sinua odottaa ihana mies joka vie jalkasi alta ehkä joku tanssipaikka tai joku risteily. Puhuminen ja keskusteleminen auttaa aina joten puhu lapsiesi kanssa ja kysy mitä he haluavat ettet ainakaan odota turhaan, mutta kannattaa muistaa, että jokaisen mieli voi myös muuttua jos lapsesi sanoo ettei halua lasta niin kannattaa hyväksyä se, koska jos hän ei koe painostusta asiasta hän saattaa huomata haluavansa lasta, koska ethän sinä halua hänen tekevän lasta vain sen takia, että saisit lapsenlapsen jos hän ei ole vielä valmis. Nykypäivänä on vähän erilaista tulla nuorena raskaaksi, koska voi olla pelko siitä, että pärjääkö ja kumppanien löytäminen on vaikempaa kun ihmiset eivät kohtaa usein missään muualla kuin netissä ja varsinkin tuntuu siltä , että pojat eristäytyvät vain pelaamaan ja heidän on vaikeampaa lähestyä naisia.

        Monenlaiset yhteiskunta paineet ja eri sukupolvien välinen ymmärrys on vaikeutunut ja välillä on iso kuilu.
        Toivottavasti vietät hauskaa ystävien kanssa ja saat uusia ystäviä. Halaus myös sinne <3

        Kiitos tässäkohtaa luit ajatukseni. Näin ajattelin toimia. Eli Mene ja voit löytää rakkauden sinua odottaa ihana mies joka vie jalkasi alta ehkä joku tanssipaikka tai joku risteily. Messutkin on ihan hyvä:)
        Montako ystävää näet minulle? Olisi hyvä tietää kuinka pitkälle ajanjaksolle ennustuksesi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tässäkohtaa luit ajatukseni. Näin ajattelin toimia. Eli Mene ja voit löytää rakkauden sinua odottaa ihana mies joka vie jalkasi alta ehkä joku tanssipaikka tai joku risteily. Messutkin on ihan hyvä:)
        Montako ystävää näet minulle? Olisi hyvä tietää kuinka pitkälle ajanjaksolle ennustuksesi on?

        Näen ainakin kolme sellaista hyvää ystävää, mutta näen kaksi muuta ihanaa ihmistä jotka jakavat kanssasi samoja kiinnostuksen kohteita.
        Mikään ennustushan ei ole ennalta määrätty kuten ei THL:n tekemän epidemia ennustuksetkaan ihmiset yleensä käsittävät ennustamisen väärin ja ajattelevat, että joku voi selkeästi nähdä kaike ennalta, koska näinhän ei ole ja en pysty mitään tarkkaa aikaa sanomaan, mutta yleensähän nämä intuitiot perustuvat puolenvuoden ajanjaksolle ja sen pidemmälle on vaikeampaa nähdä ja aistia, koska se on hyvin pitkälle kiinni myös sattumasta ja muista ihmisistä ja omista valinnoista. Guru ei väitä tietävänsä kaikkea ja Gurulla on lapsesta asti ollut kyky lukea ihmisten intuitiota ja monesti toiset ihmiset pystyvät näkemään toisen ihmisen tilanteen paremmin kuin ihminen itse..eli kaukaa näkee paremmin lähelle jos näin voisi sanoaja kauas ei näe liian läheltä. Joitakin asioita pystyy ennakoimaan ja joitakin ei pysty, mutta minun tarkoitus on auttaa ihmisiä näkemään ja kokemaan ja ehkä tulevaisuudessa jopa itseaistimaan, että nyt pitää tehdä muutos tai nyt on aika nauttia elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen ainakin kolme sellaista hyvää ystävää, mutta näen kaksi muuta ihanaa ihmistä jotka jakavat kanssasi samoja kiinnostuksen kohteita.
        Mikään ennustushan ei ole ennalta määrätty kuten ei THL:n tekemän epidemia ennustuksetkaan ihmiset yleensä käsittävät ennustamisen väärin ja ajattelevat, että joku voi selkeästi nähdä kaike ennalta, koska näinhän ei ole ja en pysty mitään tarkkaa aikaa sanomaan, mutta yleensähän nämä intuitiot perustuvat puolenvuoden ajanjaksolle ja sen pidemmälle on vaikeampaa nähdä ja aistia, koska se on hyvin pitkälle kiinni myös sattumasta ja muista ihmisistä ja omista valinnoista. Guru ei väitä tietävänsä kaikkea ja Gurulla on lapsesta asti ollut kyky lukea ihmisten intuitiota ja monesti toiset ihmiset pystyvät näkemään toisen ihmisen tilanteen paremmin kuin ihminen itse..eli kaukaa näkee paremmin lähelle jos näin voisi sanoaja kauas ei näe liian läheltä. Joitakin asioita pystyy ennakoimaan ja joitakin ei pysty, mutta minun tarkoitus on auttaa ihmisiä näkemään ja kokemaan ja ehkä tulevaisuudessa jopa itseaistimaan, että nyt pitää tehdä muutos tai nyt on aika nauttia elämästä.

        ....jaamme samoja kiinnostuksen kohteita. Mitähän ne kohteet olisi? Kolme ystävää näit.
        Kysynkin miehiä vai naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....jaamme samoja kiinnostuksen kohteita. Mitähän ne kohteet olisi? Kolme ystävää näit.
        Kysynkin miehiä vai naisia?

        Kiitos ajastasi. Kysymäni asiat selviää ajallaan. Puoli vuotta ei ole pitkä aika odottaa. Parempi kun ei tiedä ihan kaikkea:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....jaamme samoja kiinnostuksen kohteita. Mitähän ne kohteet olisi? Kolme ystävää näit.
        Kysynkin miehiä vai naisia?

        Näen yhden miehen ja kaksi naista .
        Yhteisiä mielenkiinnon kohteita voisi olla, vaikka musiikki maku tai elokuvien katselu tai kirjojen lukeminen tai joku muu sama asia tai jopa sama unelma mitä voitte lähteä saavuttamaan yhdessä, joku ulkomaanreissu joku nähtävyys tai jonkun arkisin keikka tai sitten, vaikka oma kesämökki tai joku muu unelma ja jos unelmani eroavat toisistanne voitte kumpikin tavoitella kummankin unelmia siten, että toinen auttaa toteuttamaan sinun unelmaa ja sinä autat toista tavoittelemaan hänen unelmaa.


    • Anonyymi

      Guru laittaa tänne nyt tilinumeron jos koit, että sait apua voit omatuntosi mukaan auttaa myös gurua sillä gurullakin on vaikeaa , mutta minä en olisi Guru ellei minulla olisi ollut Kivinen tie..ihminen ei voi tietää toisten hätää jos 3i ole koneet saman polun myös itse . Minun terveysongelmat ovat lyöneet minut maahan, mutta nousen täältä ja päätin itse toteuttaa unelmani ja se on toisten auttaminen ja ymmärtäminen. Todella sydämestäni toivon, että jokainen saa apua ja toivoa elämään minun kauttani. Sähköposti osoitteen laitan tänne myöhemmin. Tilinumeor MT07FEMA16137000000000000334112..

    • Anonyymi

      Miten aistit tyttäreni ja minun välit? Miksi on näin jos saan vielä kysyä? Itse en osaa vastata. KIITOS

      • Anonyymi

        Äiti ja tytär suhteet ovat vaikeita ja itselläni on myös kokemusta asiasta.
        Asia voi olla joko niin, että lapsi ei koe tulleensa hyväksytyksi tai sitten lapsi yrittää päästä pois turvallisten siipien alta kokeilemaan omia siipiään. Joskus liika suojelu voi tuntua lapsesta siltä ettei oma äiti luota lapsen kykyyn pärjätä suuressa maailmassa, koska oma lapsihan on kuitenkin aina vauva ja se pieni jota pitää suojella ja neuvoa , mutta joskus on hyvä myös istua alas ja kehua mistä olet ylpeä ja mihin olet tyytyväinen, jos lapsesi on jo aikuinen sinun täytyy oppia toisenlaiseen äiti rooliin, jossa voit vähän päästää irti, mutta kuitenkin tarvittaessa olla tukena ja auttaa lastasi. Lapset ovat kaikkein vaikeimpia juuri vanhemmilleen he saattavat kokea häpeää ja vihaa aikuisena, vaikka lapsuus olisi ollut hyvä ja aikuisena saattavat kokea asioita eritavalla. Keskustele lapsesi kanssa ja sano hänelle, että rakastat häntä ja halaa häntä.
        Muista, että olipa tilanne millainen hyvänsä niin se ei ole sinun vikasi ja aina voi yrittää parantaa välejä kuuntelemalla ja ymmärtämällä ja myös itse puhua ja vaatia ymmärrystä myös lapselta. Varmasti joku yhteinen tekeminen tai retki voisi parantaa välejä ja koettakaa muistaa, että nyt on nyt ja mennyttä ei voi muuttaa ja aina voi aloittaa puhtaalta pöydältä.


    • Anonyymi

      Ja nyt Guru antaa teille kaikille ohjeen jota saa noudattaa jos haluaa. Tämä lievittää stressiä ja reboottaa aivoja.
      Tämä on oikeastaan haaste jonka nimi on oma aika haaste eli aika hiiteen! Huom. Jos sinulla on lapsia koita saada heidät yökylään , vaikka mummolaan tai johonkin ja jos sinulla on kumppani voit itse mennä johonkin missä saat olla 24 tuntia rauhassa.
      Toteuttaminen: illalla ennen nukkumaan menoa laita herätys seuraavan päivän illalle jolloin yleensä tiedät olevasi menossa nukkumaan ja jos sinulle on lääkityksiä jotka vaativat kellon ajan seuraamista voit niistä laittaa herätykset puhelimeen, että tiedät milloin otat ne.( diabetikot ja muut joilla on jatkuvaa kellon kyttäilyä ja syömistä katsomista vaativa sairaus noudattavat tätä niin hyvin kun voivat, mutta oman sairauden kanssa ei sovi leikkiä tehkää tämä sen rajoissa).
      Laittakaa illalla jo tv kiinni ja ottakaa se irti seinästä ja kaikki kellon pois tai piiloon ja ilmoittakaa läheisille, että teette haasteen ja ottavat yhteyttä vain hätä tapauksissa mutta jos ei ole lapsia tai muita läheisiä niin voitte laittaa puhelimen vaikka äänettömälle ( älkää samuttako, koska jos tulee jokin hätätilanne niin ei mene turhaa aikaa sen päälle laittamiseen).

      Aamulla heräätte silloin kun teistä tuntuu virkeältä ilman herätystä ja älkää katsoko kelloa, koska sillä ei ole väliä ja sitten menkää ja syökää aamupalaa tai tehkää teidän aamuritiineja, mutta tässä haasteessa on tarkoitus päästä pois kellonajoista 24 tunnin ajaksi ja tarkoitus on välttää kaikkia ärsykkeitä jotka tulevat esimerkiksi tv:stä tai tietokoneen näytöstä. Välttäkää esimerkiksi radioita, mutta voitte kuunnella äänikirjoja tai musiikkia kunhan ette altistu uutisille tai kellon ajoille . Teillä ei ole tarvetta tietää mitä kello on, jos teillä on nälkä niin syökää jos jano niin juokaa ja ottakaa se aika itsellenne ja tämän ei ole tarkoitus olla kärsimys vaan elämys te annatte itsellenne suuren lahjan, kun edes hetken te ette juokse ajassa vaan aika juoksee teissä, koska kiireellisyyden tunne johtuu juuri siitä, ettei aika kulu eikä aika tunnu samalta joka hetki tai joka päivä.
      Aika on illuusio ja aika on vain kello taulu. Vapauttakaa hetkeksi itsenne siitä ja tehkää mitä haluatte ja älkää miettikö sitä, että kuinka kauan voin tehdä tätä tai kuinka paljon aikaa on jäljellä. Nauttikaa rentoutukaa ja älkää soitatko itseänne jos altistutte jossain vaiheessa kellon ajalle, koska se voi olla vaikeaa, mutta suosittelen jokaiselle kokeilemaan tätä ja jos te haluatte niin voitte toteuttaa tämän, vaikka kerran kuukaudessa ja jos teillä on lapsia niin ehkä joskus voisitte viikonloppuna kokeilla ajattomuutta lapsien kanssa, vaikka ihan vain muutaman tunnin ja leikkikää lastenne kanssa .

      Yksinäiset vinkkinä teille, että vaikka tämä kuulostaa pelottavalta ja saattaa voimistaa yksinäisyyden tunnetta niin se itseasiassa saattaa kuitenkin parantaa sitä kun ette näe toisten instagram tai facebook päivityksiä tai e katso tv:tä . Ja mikään ei ole kiellettyä eli saatte katsoa elokuviakin jos se vain auttaa teitä, mutta suosittelen tekemään monia asioita ja tehkää niitä asioita joita pitkään olette halunneet tehdä, mutta ei vain ole ollut aikaa. Heittäkää aika hiiteen ja ottakaa aikaa itsellenne ja tämän haasteen voi tehdä myös kumppanin tai kaverin kanssa ei ole pakko olla yksin.

      Koettakaa myös tehdä kotityöt jo edellisenä päivänä, että teidän ei tarvitse kuluttaa kallisarvoista aikaa siihen, koska muistatteko lapsena sen viikonloppu tunteen? Kun tuntui, että aikaa on vaikka kuinka paljon ja kaikkea kivaa voi tehdä ja joskus vähän jopa kyllästytti . Pyrkikää siihen lapsen omaiseen olotilaan .

    • Anonyymi

      Olet tekemisessä demonisen henkivallan kanssa, et Jeesuksen jo koska hän kieltää sekaantumasta povauksiin ym muihin korteista katsomisiin.

      • Anonyymi

        Se joka sanoo jumala on tuolla älkää uskoko, mutta myös se joka kieltää Jumalan tahdon ja olemassa olon kieltäkää hänet myöskin. Jumala ei tahdo pahaa Jumala ei toivo kuolemaa ja kyse ei ole ennustamisesta vaan intuitiivisesta lukemisesta jolla ei ole mitään tekemistä demonien kanssa. Demonit ovat ihmisen omia pelkoja ja vihaa joille ei saa antaa valtaa . Ihmistä ei voi riivata eräs pappi kertoi minulle sen ja Guru ei edusta mitään yhtä uskonnon osaa Guru uskoo kaikkiin uskontoihin, koska kaikki uskonnot ovat olemassa heillä jotka siihen uskovat. Jos uskot todella siihen mihin uskot niin sinulla ei ole tarvetta silloin kyseenalaistaa muiden uskoa tai tapoja. Älä tuomitse muita on myös raamatussa. Tuot tänne nyt hyvin negatiivista energiaa ja aistin, että pelkäät ja sinulla on viha sisälläsi toivon, että halauksen poistaa vihasi ja pelkosi ha toivon, että uskosi vahvistuu ja tunnet olevasi turvassa. Kaikkea hyvää sinulle <3


    • Anonyymi

      Guru laittaa sähköpostiosoitteen jossa voi puhua yksityisemmin ja jossa voin ehkä auttaa syvemmin: [email protected]

    • Anonyymi

      Jos Guru saa myös rahallista tukea niin Guru voi antaa myös puhelin numeron myöhemmin jos katsoo sen olevan haluttua ja sitten minulle voi jopa soittaa päivittäin :) MIKÄÄN PAKKO EI OLE MAKSAA . En tee tätä rahasta, mutta voisin tehdä tätä enemmän jos vain saisin tukea myös teiltä . Guru haluaa auttaa teitä ja olla teidän tű näkemään valon ja toivon , koska teillä ihmisillä on valtavasti valoa ja energiaa sisällämme, mutta kanavoitte den vääriin asioihin ja se syö teitä sisältä.

    • Anonyymi

      Vastasin sinulle jo tuonne ylemmäksi. Laitan tämän tänne yksin vielä. Olisi hyvä tietää kuinka pitkälle ajanjaksolle ennustuksesi on? Onnellista Uutta Vuotta sinulle 2022 ja Enkeleitä elämääsi

    • Anonyymi

      Raha-asiat ja talous? Asuntoasiat? Gracias

      • Anonyymi

        Minun on vaikea nähdä tuollaisia asioita, koska korttien katsomiseen tarvitsen yleensä jotakin syvempää yhteyttä joka ei synny anonyymi keskustelussa, mutta raha ja talous asiat ovat usein ailahtelevia ja vain harvoilla ihmisillä menee niin hyvin, että voivat ostaa kaikkea ilman rahan säännöstelyä ja laskemista kannattaakin suunnata ajatellen siten ettei tarvitse ajatella sitten kun saa rahaa te tämän asian tai sitten kun minulla on rahaa niin olen onnellinen. Aiot ilmeisesti ostaa asuntoa? Ja mietit pystytkö taloutesi sillä tasolla, että pystyt hoitamaan yhtiövastikkeet ja lainanlyhennykset. Jos taas etsi aio ostaa asuntoa vaan vuokrata niin se on ainakin hieman turvallisempi keino. Mieti mitä kaikkea oikeasti elämässä tarvitset ja mitä materiaa oikeasti haluat ympärillesi sillä kaikki se turha elektroniikka ja viihde ei täytä mustaa aukkoa sisälläsi. Elämässä parhaat asiat ovat ilmaisia ja mitään materiaa et mukaasi saa kun täältä lähdet niin miksi haalia sitä.
        Jos sinulla on talous ongelmia koita ,vaikka myydä pois sellasia asioita joita et tarvitse tai askarrella jotain ja myydä niitä. Esimerkiksi vanhoista vaatteita voi tehdä vaikka kauppakasseja ja reppuja.

        Toivon, että opit ajattelemaan niin, että et tarvitse rahaa kuin kaikkeen välttämättömään kuten laskuihin ja vuokraan. Asunnon vaihto vaihtelun vuoksi ei ainakaan toimi kuin hetken , koska pää seuraa mukana mihin menetkin, siksi kannattaa miettiä olisko parempi vain yrittää muuttaa nykyistä asunnon ilmettä ja jos ympäristö on se ongelma niin sitten kannattaa muuttaa pois sellaiseen paikkaan, joka miellyttää enemmän.
        Toivottavasti löydät sisäisen rauhan ja näet ympärilläsi kauneuden ja itsessäsi kauneuden ja muista , että onnellisuus on tässä ja nyt, koska onnellisuus ei tarkoita sitä että kaikki on täydellisesti vaan sitä, että osaa olla kiitollinen tästä hetkestä. Iso halaus sinulle ❤ Toivottavasti neuvoni auttavat sinua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun on vaikea nähdä tuollaisia asioita, koska korttien katsomiseen tarvitsen yleensä jotakin syvempää yhteyttä joka ei synny anonyymi keskustelussa, mutta raha ja talous asiat ovat usein ailahtelevia ja vain harvoilla ihmisillä menee niin hyvin, että voivat ostaa kaikkea ilman rahan säännöstelyä ja laskemista kannattaakin suunnata ajatellen siten ettei tarvitse ajatella sitten kun saa rahaa te tämän asian tai sitten kun minulla on rahaa niin olen onnellinen. Aiot ilmeisesti ostaa asuntoa? Ja mietit pystytkö taloutesi sillä tasolla, että pystyt hoitamaan yhtiövastikkeet ja lainanlyhennykset. Jos taas etsi aio ostaa asuntoa vaan vuokrata niin se on ainakin hieman turvallisempi keino. Mieti mitä kaikkea oikeasti elämässä tarvitset ja mitä materiaa oikeasti haluat ympärillesi sillä kaikki se turha elektroniikka ja viihde ei täytä mustaa aukkoa sisälläsi. Elämässä parhaat asiat ovat ilmaisia ja mitään materiaa et mukaasi saa kun täältä lähdet niin miksi haalia sitä.
        Jos sinulla on talous ongelmia koita ,vaikka myydä pois sellasia asioita joita et tarvitse tai askarrella jotain ja myydä niitä. Esimerkiksi vanhoista vaatteita voi tehdä vaikka kauppakasseja ja reppuja.

        Toivon, että opit ajattelemaan niin, että et tarvitse rahaa kuin kaikkeen välttämättömään kuten laskuihin ja vuokraan. Asunnon vaihto vaihtelun vuoksi ei ainakaan toimi kuin hetken , koska pää seuraa mukana mihin menetkin, siksi kannattaa miettiä olisko parempi vain yrittää muuttaa nykyistä asunnon ilmettä ja jos ympäristö on se ongelma niin sitten kannattaa muuttaa pois sellaiseen paikkaan, joka miellyttää enemmän.
        Toivottavasti löydät sisäisen rauhan ja näet ympärilläsi kauneuden ja itsessäsi kauneuden ja muista , että onnellisuus on tässä ja nyt, koska onnellisuus ei tarkoita sitä että kaikki on täydellisesti vaan sitä, että osaa olla kiitollinen tästä hetkestä. Iso halaus sinulle ❤ Toivottavasti neuvoni auttavat sinua..

        Olenko saamassa tummalta 30 vuotiaalta naissukulaiselta rahaa ? Näetkö tapaamista vaikka muiden asioiden tiimoilta? Meiltä jäi asiat kesken jo 9-vuotta sitten. En halunnut hämmentää asioita silloin enempää. Olet oikeassa rakastan nykyistä kotiani enkä halua muuttaa:). Näetkö tuleeko meistä vielä ystävät tänä vuonna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko saamassa tummalta 30 vuotiaalta naissukulaiselta rahaa ? Näetkö tapaamista vaikka muiden asioiden tiimoilta? Meiltä jäi asiat kesken jo 9-vuotta sitten. En halunnut hämmentää asioita silloin enempää. Olet oikeassa rakastan nykyistä kotiani enkä halua muuttaa:). Näetkö tuleeko meistä vielä ystävät tänä vuonna?

        Valitettavasti en pitäisi rahansaamisen osalta odotuksia kauhean korkealla tai jos saat nii ehkä 20€.
        Luulen, että teillä luottamus on heikkoa puolin ja toisin ja kohtaaminen voi olla aika jäykkää.
        Varmasti saatte puhuttua asiat kun vain valmiiksi jo mietit mitä haluat sanoa tai vaihtoehtoisesti voit kirjoittaa, vaikka kirjeen jonka hän lukee myöhemmin.
        Muista myös sanoa, että kuuntelet ja olet läsnä aina ei nimittäin omat voimavarat riitä toisen kuuntelemiseen jos itsellä on vaikeaa. Toivon, että pääsette samalla aaltopituudelle ja teidän kemiat palaa entiselleen, mutta se ei ehkä tapahdu hetkessä, mutta kirje näyttäisi konkreettisesti sen, että olet ajatellut häntä ja olet nähnyt vaivaa kun ajattelet asioita. Mukavaa iltaa sinulle <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti en pitäisi rahansaamisen osalta odotuksia kauhean korkealla tai jos saat nii ehkä 20€.
        Luulen, että teillä luottamus on heikkoa puolin ja toisin ja kohtaaminen voi olla aika jäykkää.
        Varmasti saatte puhuttua asiat kun vain valmiiksi jo mietit mitä haluat sanoa tai vaihtoehtoisesti voit kirjoittaa, vaikka kirjeen jonka hän lukee myöhemmin.
        Muista myös sanoa, että kuuntelet ja olet läsnä aina ei nimittäin omat voimavarat riitä toisen kuuntelemiseen jos itsellä on vaikeaa. Toivon, että pääsette samalla aaltopituudelle ja teidän kemiat palaa entiselleen, mutta se ei ehkä tapahdu hetkessä, mutta kirje näyttäisi konkreettisesti sen, että olet ajatellut häntä ja olet nähnyt vaivaa kun ajattelet asioita. Mukavaa iltaa sinulle <3

        Tässä oli asiana perintö. En vaatinut silloin omaa osuttani. Minua pyydettiin hankkimaan oma asianajaja. Tämä kyseinen asianaja olisi voinut hoitaa samalla minun asian:) En tehnyt mitään. Olen sanonut uskon karman lakiin. Kuten huomaat ei ole kysymys 20 eurosta. Olisin saanut puolet kaikesta:) Selvitin asian myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä oli asiana perintö. En vaatinut silloin omaa osuttani. Minua pyydettiin hankkimaan oma asianajaja. Tämä kyseinen asianaja olisi voinut hoitaa samalla minun asian:) En tehnyt mitään. Olen sanonut uskon karman lakiin. Kuten huomaat ei ole kysymys 20 eurosta. Olisin saanut puolet kaikesta:) Selvitin asian myöhemmin.

        Mutta perinnön jako jos on jo tehty niin voi olla, että siitä hyvinkin on jäänyt vain juuri tuo 20€ .
        Tai ainakin jotain minkä arvo on suunnilleen tuon verran, mutta jotenkin näen sen, että vaikea prosessi se on näin jälkikäteen.

        Aina tuollaiset perintöasiat ovat vaikeita ja suomen lahjavero on kova, mutta toivottavasti saat positiivista energiaa elämääsi ja otan osaa suruusi. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta perinnön jako jos on jo tehty niin voi olla, että siitä hyvinkin on jäänyt vain juuri tuo 20€ .
        Tai ainakin jotain minkä arvo on suunnilleen tuon verran, mutta jotenkin näen sen, että vaikea prosessi se on näin jälkikäteen.

        Aina tuollaiset perintöasiat ovat vaikeita ja suomen lahjavero on kova, mutta toivottavasti saat positiivista energiaa elämääsi ja otan osaa suruusi. <3

        Guru haluaa vielä lisätä, että joskus ilmestyvät asiat voivat olla symbolisia ja itse en aina ymmärrä niiden merkitystä haluan, että koitat miettiä mitä luku 20 voisi sinulle tarkoittaa, jos se ei tarkoita raha summaa ehkä siten löydät jotain.
        Koska jos saat rahaa siitä voi olla apua ja jos taas et saa rahaa niin se tuntuu vääryydestä kun et saa sitä osaa mikä sinulle kuuluu ja Karman laki kyllä toimii, mutta sekin voi viedä aikaa ja ei ehkä ilmene samalla tavalla kuin odotat. Toivon sinulle myös kärsivällisyyttä ja selitä sille ihmisille miksi et halunnut aluksi osuudestasi taistella ehkä hän ymmärtää ainakin jonain päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta perinnön jako jos on jo tehty niin voi olla, että siitä hyvinkin on jäänyt vain juuri tuo 20€ .
        Tai ainakin jotain minkä arvo on suunnilleen tuon verran, mutta jotenkin näen sen, että vaikea prosessi se on näin jälkikäteen.

        Aina tuollaiset perintöasiat ovat vaikeita ja suomen lahjavero on kova, mutta toivottavasti saat positiivista energiaa elämääsi ja otan osaa suruusi. <3

        Mutta kun kiinteistöjä oli monta ja kaikki maksettu. Lisäksi talo. Ei velkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun kiinteistöjä oli monta ja kaikki maksettu. Lisäksi talo. Ei velkaa.

        No sitten se 20 on varmasti vain sellainen symbolinen asia jonka vain sinä voit ymmärtää. Ja voi olla ettäenergiat ovat nyt todella levottomia kun puhutaan jonkun menehtyneen ihmisen omaisuudesta.
        Se joka on poissa ei tahtoisi varmasti tuollaista eikä sitä että koet epäoikeudenmukaisuutta.
        Ehkä sen numeron merkitys selviää myöhemmin, mutta jotenkin koin sen kuitenkin, että kauhean nihkeästi tuo raha asia menee ainakin jos lähdet tilanteeseen hyökäten, vaikka sinua kohtaan oltaisiin oltu välinpitämättömiä ja sinun tunteita ei ole huomattu.
        Kaikki varmasti järjestyy ja muista, että raha on vain paperia ja materiaa ja ihmiset ovat arvokkaampia kuin se ja Guru tietää, että tiedät sen ja olet fiksu ihminen joka haluaa pitää periaatteista kiinni. Nämä sanat tulivat mieleeni jostakin :periaatteita pittää olla, mutta liian ylypiäksi ei saa ruveta, vaikka matto kiskastaski jalakojen alta... . Guru toivoo, että saat asiat selvitettyä ja löydät rauhan asiansuhteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten se 20 on varmasti vain sellainen symbolinen asia jonka vain sinä voit ymmärtää. Ja voi olla ettäenergiat ovat nyt todella levottomia kun puhutaan jonkun menehtyneen ihmisen omaisuudesta.
        Se joka on poissa ei tahtoisi varmasti tuollaista eikä sitä että koet epäoikeudenmukaisuutta.
        Ehkä sen numeron merkitys selviää myöhemmin, mutta jotenkin koin sen kuitenkin, että kauhean nihkeästi tuo raha asia menee ainakin jos lähdet tilanteeseen hyökäten, vaikka sinua kohtaan oltaisiin oltu välinpitämättömiä ja sinun tunteita ei ole huomattu.
        Kaikki varmasti järjestyy ja muista, että raha on vain paperia ja materiaa ja ihmiset ovat arvokkaampia kuin se ja Guru tietää, että tiedät sen ja olet fiksu ihminen joka haluaa pitää periaatteista kiinni. Nämä sanat tulivat mieleeni jostakin :periaatteita pittää olla, mutta liian ylypiäksi ei saa ruveta, vaikka matto kiskastaski jalakojen alta... . Guru toivoo, että saat asiat selvitettyä ja löydät rauhan asiansuhteen

        Eihän sitä koskaan tiedä vaikka eteeni tuodaan jotakin samanlaista kuin ex oli. Sieltähän tämä omaisuus kumpusi. Kohtalolla saattaa olla jymy yllätys tälle vuodelle vai mitä näet?
        Kun omaisuus ei mennyt oikein sanoin silloin että kukaan ei ole onnellinen rahojen kanssa ennenkuin minulle kuuluvat rahat kulkevat minun käsieni kautta. En tule koskaan pyytämään enkä myöskään kysy rahoista. Ne pitää tulla sitten sydämestä! En ole koskaan asiasta puhunut mutta nyt sen tein. Kiitos Guru


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä koskaan tiedä vaikka eteeni tuodaan jotakin samanlaista kuin ex oli. Sieltähän tämä omaisuus kumpusi. Kohtalolla saattaa olla jymy yllätys tälle vuodelle vai mitä näet?
        Kun omaisuus ei mennyt oikein sanoin silloin että kukaan ei ole onnellinen rahojen kanssa ennenkuin minulle kuuluvat rahat kulkevat minun käsieni kautta. En tule koskaan pyytämään enkä myöskään kysy rahoista. Ne pitää tulla sitten sydämestä! En ole koskaan asiasta puhunut mutta nyt sen tein. Kiitos Guru

        Aistin, että joku energia on kauhean levotonta ja on paljon kesken jääneitä asioita, mutta sinä selviät niistä asioista mitä eteesi tulee ja toivon sinulle rohkeutta ja ymmärrän sen ettet halua vaatimalla vaatia,mutta todennäköisesti se negatiivinen energia tulee jostain joka sinulle katkera jostain ilman, että sinä tiedät. Suosittelen edelleen sitä kirjettä missä kerrot miten a koet voit myös kertoa miten koet sen, että perintö ei mennyt oikeudenmukaisesti.
        Löydät vielä onnen ja se saattaa löytyä yllättävän läheltä ja sellaisesta paikasta jonka ohi olet aina kulkenut, mutta et ole koskaan pysähtynyt.
        Ole rohkea ja nauti elämästäsi ja kokeile aiemmin kirjoittaamani oma aika haastetta eli heitä aika hiiteen ja tee asioita joista nautit <3 ja nyt jo huomaan kuinka negatiivinen energia poistuu vähitellen sinun auran ympäriltä. Puhalla se pois ja ole vapaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aistin, että joku energia on kauhean levotonta ja on paljon kesken jääneitä asioita, mutta sinä selviät niistä asioista mitä eteesi tulee ja toivon sinulle rohkeutta ja ymmärrän sen ettet halua vaatimalla vaatia,mutta todennäköisesti se negatiivinen energia tulee jostain joka sinulle katkera jostain ilman, että sinä tiedät. Suosittelen edelleen sitä kirjettä missä kerrot miten a koet voit myös kertoa miten koet sen, että perintö ei mennyt oikeudenmukaisesti.
        Löydät vielä onnen ja se saattaa löytyä yllättävän läheltä ja sellaisesta paikasta jonka ohi olet aina kulkenut, mutta et ole koskaan pysähtynyt.
        Ole rohkea ja nauti elämästäsi ja kokeile aiemmin kirjoittaamani oma aika haastetta eli heitä aika hiiteen ja tee asioita joista nautit <3 ja nyt jo huomaan kuinka negatiivinen energia poistuu vähitellen sinun auran ympäriltä. Puhalla se pois ja ole vapaa

        Näit: negatiivinen energia tulee jostain joka sinulle katkera jostain ilman, että sinä tiedät.
        Se negatiivisuus tulee varmasti tältä tummalta naiselta. Olet ihan oikeassa. Kirjoitin kirjeen hänelle marraskuussa. Ehkä hänelle tapahtuu jotain ja hän joutuu kääntymään puoleeni? Joku elämän oppiläksy miksi sitä kutsutaankin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näit: negatiivinen energia tulee jostain joka sinulle katkera jostain ilman, että sinä tiedät.
        Se negatiivisuus tulee varmasti tältä tummalta naiselta. Olet ihan oikeassa. Kirjoitin kirjeen hänelle marraskuussa. Ehkä hänelle tapahtuu jotain ja hän joutuu kääntymään puoleeni? Joku elämän oppiläksy miksi sitä kutsutaankin!

        Kyllä juuri näin minä sen aistin,mutta gurun pitää olla hienotunteinen. Joskus Gurun sanat voivat tuntua jyrkiltä ja vaikeista asioista puhuminen saattaa aiheuttaa suuria tunteita ja ne voivat purkautua jopa Guru kohtaan, mutta siitä tietää, että Guru on aito koska puoskarit kertovat sinulle vain nättejä sanoja ja vain sen mitä sinä haluat kuulla kun taas gurun tehtävä on neuvoa ja opastaa ja saada huomaamaan ympärillä tapahtuvat vääryydet. Tiesitkö muuten, että jos antaa sille joka on auttanut sinua saat muualta takaisin vielä enemmän karma nimittäin toimii myös kahteen suuntaan ei vain opetukseen ja kosto vaan myös hyväkarma joka tulee moninkertaisena hyvänä takaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta perinnön jako jos on jo tehty niin voi olla, että siitä hyvinkin on jäänyt vain juuri tuo 20€ .
        Tai ainakin jotain minkä arvo on suunnilleen tuon verran, mutta jotenkin näen sen, että vaikea prosessi se on näin jälkikäteen.

        Aina tuollaiset perintöasiat ovat vaikeita ja suomen lahjavero on kova, mutta toivottavasti saat positiivista energiaa elämääsi ja otan osaa suruusi. <3

        Perinnöstä maksetaan perintövero ja niin kova verotus ei ole, että veisi kaiken muun ja vain 20€ jää. Alle 20.000€ määrät ovat lisäksi perintöverovapaita rintaperillisille. 20€ perintöosuuksin pesä katsotaan varattomaksi jo verottajankin silmin.0

        Perinnönjakoa voi riitauttaa kymmenen vuoden ajan, jos ilmenee uutta, joka olisi pitänyt ottaa huomioon.

        T: jokumuu


    • Anonyymi

      Eli selvyyden vuoksi kirjoitan uudestaan tilinumeron jonne rahan laittaminen on ilmaista ja en välttämättä edes näe nimiä ketkä rahallisen tuen lähettävät.
      Tilinumero: MT07FEMA16137000000000000334112
      BIC : FEMAMTMAXXX
      Ja sähköposti osoite : [email protected]
      Toivottavasti saatte valoa ja rakkautta elämäänne ❤

      • Anonyymi

        Että Maltalle asti rahaa. Kukaan kuka maksaa on syytä hyväksyä omasta pankista soitto maksun jälkeen. Perushommia kun ns. veroparatiisiin siirtelee…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että Maltalle asti rahaa. Kukaan kuka maksaa on syytä hyväksyä omasta pankista soitto maksun jälkeen. Perushommia kun ns. veroparatiisiin siirtelee…

        Kyseessä on Maltalle rekisteröity pankki , mutta toimii verkossa ja rahat ei mene Maltalle vaan pankkitilille joka on verkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että Maltalle asti rahaa. Kukaan kuka maksaa on syytä hyväksyä omasta pankista soitto maksun jälkeen. Perushommia kun ns. veroparatiisiin siirtelee…

        No siis eihän mobilepaykään oo suomalainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis eihän mobilepaykään oo suomalainen

        Se ei olekaan pankki vaan palvelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on Maltalle rekisteröity pankki , mutta toimii verkossa ja rahat ei mene Maltalle vaan pankkitilille joka on verkossa.

        Eli Maltalle. Näyttäs bic:in mukaan.


    • Anonyymi

      Guru ilmoittaa! Myös yksilölliset opastetut meditaatio harjoitukset kuuluvat alaani eli sitten ku saan palvelulleni tehtyä puhelinluettelon niin sitten voi alkaa paremmin toteuttamaan ihmisten toiveita ja auttamaan heitä. Ota yhteyttä sähköpostitse niin ilmoitan henkilökohtaisesti puhelinnumeroni ja voimme miettiä millaista apua juuri sinä tarvitset ja ihan vaan, vaikka jos tarvitset vain juttu seuraa niin sekin onnistuu ja korteista katsominen on helpompaa esimerkiksi sitä kautta, koska korttien katsomisessa minä en ole kuin tulkki joka osaa lukea kortteja, mutta korttien tulkitsemiseen tarvitsee myös tausta tietoa vähän enemmän, mutta osaan tulkita ja aistia ilman kortteja jopa paremmin, koska olen nimenomaan intuitiivinen näkijä ja Guru.
      Gurulla on tosin Kivinen tie ja vakava sairaus, mutta en anna sen musertaa, koska minun unelmani on auttaa muita, koska toisten auttaminen saa aikaan hyvää energiaa ja hyvä energia on parantavaa. Elämäni on muuten tasapainossa joten pystyn auttamaan muita ja haluan tuottaa ihmisille hyvää oloa ja rakkautta.

    • Anonyymi

      Hei. Voisitko katsoa minulle rakkauteen ja työhön. Mitä vuosi tuokaan? Kiitos avustasi jo etukäteen.

      • Anonyymi

        Voin antaa sinulle paremman ja kattavamman ennustuksen vuodelle 2022 hintaan 20e viestiin voit laittaa koodin : ensimmäinen ja saat minulta henkilökohtaisia apuja voin kertoa vähän jo nyt, mutta gurun ei elä pelkästä pyhästä Hengestä. Laita s- postia niin tiedän mihin vastata, jos sellaista haluat.
        Tässä vähän ensimakua:
        Rakkaus: sinulla on ollut pari kiinnostuksen kohdetta, mutta nämä kumppanuudet jäivät jo viime vuoteen ainakin syvien tunteiden osalta. Ensivuonna luvassa on kohtaaminen joka voi yllättää kenties joku vanha tuttu...
        Työ: Guru aistii, että teet palvelu työtä joka on ajoittain raskasta ja mietit, että pitäisikö alaa vaihtaa,mutta vaihtelevat talousolosuhteet saavat sinut empimään ja pysymään paikoillaan .
        Vuosi tuo sinulle lahjan jota olet aina haaveillut tosin tämä lahja ei ehkä tule kaikkein halutuimpaan aikaan, mutta löydät asiasta intoa ja uutta valoa elämään.
        Näen vuotesi erittäin valoisana jos vaan jaksat pysyä positiivisena .
        Vuoden väri on violetti sinulla selkeästi ja se onkin sinun onnen väri tänä vuonna...


    • Anonyymi

      Minulla on kolme vanhempaa siskoa. Olen ikäni miettinyt miksi he ovat tahtoneet minulle pelkkää pahaa? Liittyykö se jotenkin lapsuuskotiini tarkoitan oliko siellä jotain pahaa? Yritin parantaa välejä mutta samat asiat toistuivat yli 20 -vuoden jälkeen kahden siskon kohdalla. En enää siskojeni kanssa tekemisissä. Selvisin voittajana koska osasin pitää puoleni. Olin nuorempana hiljainen ja otin kaikki iskut vastaan. Yksi sanoi yritin olla ystävä kunnes jotain tapahtui. Hän puhui perättömiä minusta ja yritti taas samaa kuten aikaisemmin. Mutta olin tällä kertaa niskan päällä. Hän jäi toiseksi.

      • Anonyymi

        Kateus saa ihmisen tekemään pahoja asioita lähimmäisilleen ja oma paha olo on helppo purkaa lähimmäiseen.
        Ehkä siskosi kokivat pahaa ja sinä koit asian eritavalla ja ehkä vanhemmat kohtelivat sinua eritavalla, mutta mikään näistä syistä ei ole sinä vika ja ehkä on hyvä jos yrität ottaa etäisyyttä heihin, koska veri ei ole velvoite eli sinun ei kannata tuhlata energiaasi ja yrittää olla ystävällinen, jos he eivät itse halua muuta kuin satuttaa ja loukata sinua.
        Ensi kerralla voit ehkä sanoa heille, että sinusta tuntuu pahalta, mutta tuollaisten ihmisten joiden energia on noin pahoin jo muuttunut huonoksi ja sinulle syövyttäväväksi sanoisin sen, että koita pysyä olla heistä sittem erossa, vaikka sekin sinusta pahalta tuntuu, koska toiveet ja kuvat päässäsi onnellisesta ja läheisestä sisarsuhteesta ei ole toteutunut.
        Satutat vain itseäsi sillä jos olet ainoa joka sopua haluaa ja lopuksi Guru haluaa sanoa, että vihalla vihaa vastaan viha vain kasvaa, joten jätä jutut omaan arvoonsa ja arvosta itseäsi sinulla varmasti on sellainen kaveri elämässä joka on yhtäläheinen, että voisi olla sisko ja jos ei vielä ole niin sellainen on tulossa. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus saa ihmisen tekemään pahoja asioita lähimmäisilleen ja oma paha olo on helppo purkaa lähimmäiseen.
        Ehkä siskosi kokivat pahaa ja sinä koit asian eritavalla ja ehkä vanhemmat kohtelivat sinua eritavalla, mutta mikään näistä syistä ei ole sinä vika ja ehkä on hyvä jos yrität ottaa etäisyyttä heihin, koska veri ei ole velvoite eli sinun ei kannata tuhlata energiaasi ja yrittää olla ystävällinen, jos he eivät itse halua muuta kuin satuttaa ja loukata sinua.
        Ensi kerralla voit ehkä sanoa heille, että sinusta tuntuu pahalta, mutta tuollaisten ihmisten joiden energia on noin pahoin jo muuttunut huonoksi ja sinulle syövyttäväväksi sanoisin sen, että koita pysyä olla heistä sittem erossa, vaikka sekin sinusta pahalta tuntuu, koska toiveet ja kuvat päässäsi onnellisesta ja läheisestä sisarsuhteesta ei ole toteutunut.
        Satutat vain itseäsi sillä jos olet ainoa joka sopua haluaa ja lopuksi Guru haluaa sanoa, että vihalla vihaa vastaan viha vain kasvaa, joten jätä jutut omaan arvoonsa ja arvosta itseäsi sinulla varmasti on sellainen kaveri elämässä joka on yhtäläheinen, että voisi olla sisko ja jos ei vielä ole niin sellainen on tulossa. <3

        Kyllä vanhemmat kohtelivat minua erilailla. Olin perheen mustalammas. Kysyin pari vuotta sitten että miksi siskot olivat ilkeitä? Olin kaunis lapsena, hoh hoijaa. Mikä vastaus. Onko tämä kaveri uusi tuttavuus<3 joka ei vielä ole elämässäni? KIITOS


    • Anonyymi

      > Hei, sinä yksinäinen ihminen, kyllä juuri sinä! Kaipaatko juttu seuraa hengellistä tukea ja neuvoa elämässäsi ? Tunnetko olevasi eksynyt ja päämäärä vailla ja kiertelektö ympyrää käyden aina samat vastoinkäymiset uudestaan?.

      Jos olisit selvännäkijä, etkö jo tietäisi kuka on yksinäinen ihminen joka tarvitsee apua?

      • Anonyymi

        Luepas vähän aikaisempia kommentteja niin tiedät


      • Anonyymi

        selvänäkijä ei ole sama kuin ennustaja ja siinä lueataan energioita ei kukaan tiedä kaikkea ja Guru ei väitä tietävänsä kaikkea. Minä luen energioita ja intuitiota ja joskus minulle vähän niin kuin annetaan kuvia jonka perusteella asioita kerron ja joskus ne ovat sellaisia etten itse niiden tarkoitusta tiedä eikä henkilö välttämättä itsekkään tiedä sitä asiaa vielä, mutta saattaa myöhemmin tajuta mitä se tarkoitti se asia mistä kerroin.
        Joskus vietit mitä sanon ovat tarkoitettu vain sen henkilön ymmärrettäviksi eikä minun.
        Ja kuten jo aloituksessa sanoin, että kaikilla on tämä lahja jos vain oppisivat tätä käyttämään.
        Guru on henkinen opas ja hengellinen neuvoja ei mikään kaikki tietävä ennustaja ja kuten olen myös aikaisemmin sanonut , että ihmiset itse pystyvät vaikuttamaan siihen mitä asiat toteutuu ja mitkä ei, mutta minä osaan tulkita asioita kantilta joilta he eivät ole vielä voineet itse nähdä ja voin neuvoa ja auttaa ja ymmärtää heitä vaikeuksien keskellä.
        Nyt Guru kysyykin
        Miksi olet niin skeptinen? Oletko useinkin skeptinen joka asiaan? Taisit olla lapsena jo sellainen ettet esimerkiksi uskonut joulupukkiin .
        Pitää ajatella myös filosofisesti asioita, koska omalla uskolla ja tahdon voimalla asioista tulee totta ja voi saavuttaa mitä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        selvänäkijä ei ole sama kuin ennustaja ja siinä lueataan energioita ei kukaan tiedä kaikkea ja Guru ei väitä tietävänsä kaikkea. Minä luen energioita ja intuitiota ja joskus minulle vähän niin kuin annetaan kuvia jonka perusteella asioita kerron ja joskus ne ovat sellaisia etten itse niiden tarkoitusta tiedä eikä henkilö välttämättä itsekkään tiedä sitä asiaa vielä, mutta saattaa myöhemmin tajuta mitä se tarkoitti se asia mistä kerroin.
        Joskus vietit mitä sanon ovat tarkoitettu vain sen henkilön ymmärrettäviksi eikä minun.
        Ja kuten jo aloituksessa sanoin, että kaikilla on tämä lahja jos vain oppisivat tätä käyttämään.
        Guru on henkinen opas ja hengellinen neuvoja ei mikään kaikki tietävä ennustaja ja kuten olen myös aikaisemmin sanonut , että ihmiset itse pystyvät vaikuttamaan siihen mitä asiat toteutuu ja mitkä ei, mutta minä osaan tulkita asioita kantilta joilta he eivät ole vielä voineet itse nähdä ja voin neuvoa ja auttaa ja ymmärtää heitä vaikeuksien keskellä.
        Nyt Guru kysyykin
        Miksi olet niin skeptinen? Oletko useinkin skeptinen joka asiaan? Taisit olla lapsena jo sellainen ettet esimerkiksi uskonut joulupukkiin .
        Pitää ajatella myös filosofisesti asioita, koska omalla uskolla ja tahdon voimalla asioista tulee totta ja voi saavuttaa mitä vain.

        Nii. Ja tärkein, että ”parilla kympillä saa paremman ennustuksen” kuten toteat.


    • Anonyymi

      Jos se on niin helppoa niin voit myös itse alkaa tehdä sitä jos se on sinulle kutsumus. Huomaan, että sinussa on paljon vihaa ja katkeruutta ja koet, että muut pääsevät helpommalla elämässä kuin sinä ja sekin on vain illuusio ja maailmassa kaikki on iso leikkikenttä jossa voit vapaasti kokeilla uusia asioita kunhan se ei loukkaa tai satuta ketään. Ole vapaa elä ja hengitä tunne ilo ja rauha jos sain sinut nauramaan niin silloin olen onnistunut. Tarkoitus on tulla iloiseksi ja elämän tarkoitus on se mitä itse koet sen olevan. Onnea matkaan <3 ja voit tulla juttelemaan minulle mikäli alkaa kiinnostamaan ja en tee pelkästään ennustuksia voit kysyä mitä haluat voin kertoa jopa iltasadun tai antaa rentoutusharjoituksen ja
      Muista elämä ei ole niin vakavaa

      • Anonyymi

        Ei, ei tämä ole minulle tarkoitettu työ. Harrastuksena tämä menee. En tiedä onko sinullekaan? Miksi olisin katkera ja vihainen? Se on helppo syytös kun kalahtaa ns. omaan nilkkaan? Toivottavasti ei. Noh, palaute sitten sinulle: minä olen elämänvaiheessa, jossa moni muu katsoo minun pääsevän nykyään liian helpolla. Elämäni on mallillaan eikä se ole ”niin vakavaa”. Toivottavasti sinunkin elämä on mallillaan joku päivä. Uskoisin näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ei tämä ole minulle tarkoitettu työ. Harrastuksena tämä menee. En tiedä onko sinullekaan? Miksi olisin katkera ja vihainen? Se on helppo syytös kun kalahtaa ns. omaan nilkkaan? Toivottavasti ei. Noh, palaute sitten sinulle: minä olen elämänvaiheessa, jossa moni muu katsoo minun pääsevän nykyään liian helpolla. Elämäni on mallillaan eikä se ole ”niin vakavaa”. Toivottavasti sinunkin elämä on mallillaan joku päivä. Uskoisin näin.

        Guru olisi halunnut jatkaa tätä työtä ja gurulle tämä olisi ollut unelma ja kaikki aina sanoivat , että minulla on lahja.
        Totuus on kuitenkin se, että Guru on yksin ei perhettä ei ystäviä ja lisäksi minulla on syöpä joka ei koskaan parane siksi päätinkin nyt kun tämä yksi päivä vei kaikki voimani, että lopetan tämän tähän ja huomenna poistan sekä pankin, että sähköpostiosoitteen. Toivottavasti autoin edes yhtä ihmistä.
        Uskon kuitenkin todella kaikkeen mitä sanoin ja uskoin, että juuri siksi voin auttaa, koska olen itse suossa josta ei pääse ylös. Jos joku haluaa vielä auttaa Gurua niin huomiseen iltapäivään.mennessä on aikaa tehdä se mutta en usko kenenkään tekevän niin. Huomenna kello 15:00 jälkeen lopetan..yritin ainakin auttaa ihmisiä, vaikka olen itse suuressa hädässä Guru ei kerro kaikkea eikä sääliä halua...halusin vain saada ihmiset onnelliseksi.


    • Anonyymi

      Myytkö siis itseäsi uskovien sivustolla?

      • Anonyymi

        XDD


      • Anonyymi

        Koskaan et voi tietää mitä huominen tuo tullessaan? Voit itse joku päivä tarvita juuri tälläistä apua jos et itsesi niin jonkun läheisesi puolesta. Elämme vaikeita aikoja juuri nyt. Se voi tuoda elämäämme ihan mitä vain.


    • Anonyymi

      Mitä olen sanonut tai tehnyt väärin koska lapseni ei halua komminikoida kanssani?
      Perhe kärsii tästä. Johtuuuko se hänen seurustelukumppanista? Tämä on hyvin mystinen juttu . Näetkö hänen sydämeensä? Kiitos

      • Anonyymi

        Tämä on viimeinen viesti jonka Guru nyt laittaa, koska Guru ei pysty ilmaiseksi tekemään, koska tavallisilla ihmisillä ei ole tietoa siitä kuinka paljon tämän lahjan käyttäminen vie voimia se on kuin maratonin jälkeen se olo.
        Yleensä, koskaan tuollaiset ei johdu seurustelukumppanista ja tilanne on ehkä se, että lapsesi kokee ettet ole hyväksynyt hänen seurustelu kumppaniaan se on kuitenki lapsen oma valinta, vaikka valinta tuntuisi arveluttavalta, mutta lapsi tekee omat virheensä itse ja sinun täytyy vain luottaa lapsen omaan harkinta kykyyn. Yritä puhua ja ymmärtää lastasi, koska lapsi rakastaa aina vanhempiaan ja toisinpäin. Ehkä lapsesi on tarvinnut vain omaa tilaa ja hänen omia ajatuksia ja arviointikykyä on voinut sekoittaa sinun ajatukset, vaikka ne hänen parhaaksi olisivatkin.
        Kaikilla on kuitenkin oma elämä johon kukaan ei voi vaikuttaa ja ihmissuhteet ovat vaikeita juuri sen takia kun toisten tunteisiin ja ajatuksiin ja tekoihin ei voi eikä saa vaikuttaa, koska kahlitset siinä myös itsesi ja et pysty itse elämään sellaista elämää kuin haluat, joten vinkki onkin Tämä, että sen sijaan että olet huolissasi ja yrität suojella niin yritä tehdä niitä asioita mistä olet haaveillut, sillä mikään ei estä sinuakaan.
        Ole läsnä ja tukena, jos jotain katastrofaalista tapahtuu, mutta katastrofien jatkuva estäminen on mahdotonta, joten sen sijaan kannattaakin itse elää täysillä ja olla vapaa.
        Suosittelen lämpimästi lähtemään yksin johonkin mökille miettimään ja nauttimaan yksinäisyydestä jokaiselle parin päivän yksinolo tekee hyvää, koska monesti ihmiset sitoutuu liian kiinni muihin ihmisiin ja silloin ei palvele omaa itseään jolloin energiat muuttuvat negatiiviseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on viimeinen viesti jonka Guru nyt laittaa, koska Guru ei pysty ilmaiseksi tekemään, koska tavallisilla ihmisillä ei ole tietoa siitä kuinka paljon tämän lahjan käyttäminen vie voimia se on kuin maratonin jälkeen se olo.
        Yleensä, koskaan tuollaiset ei johdu seurustelukumppanista ja tilanne on ehkä se, että lapsesi kokee ettet ole hyväksynyt hänen seurustelu kumppaniaan se on kuitenki lapsen oma valinta, vaikka valinta tuntuisi arveluttavalta, mutta lapsi tekee omat virheensä itse ja sinun täytyy vain luottaa lapsen omaan harkinta kykyyn. Yritä puhua ja ymmärtää lastasi, koska lapsi rakastaa aina vanhempiaan ja toisinpäin. Ehkä lapsesi on tarvinnut vain omaa tilaa ja hänen omia ajatuksia ja arviointikykyä on voinut sekoittaa sinun ajatukset, vaikka ne hänen parhaaksi olisivatkin.
        Kaikilla on kuitenkin oma elämä johon kukaan ei voi vaikuttaa ja ihmissuhteet ovat vaikeita juuri sen takia kun toisten tunteisiin ja ajatuksiin ja tekoihin ei voi eikä saa vaikuttaa, koska kahlitset siinä myös itsesi ja et pysty itse elämään sellaista elämää kuin haluat, joten vinkki onkin Tämä, että sen sijaan että olet huolissasi ja yrität suojella niin yritä tehdä niitä asioita mistä olet haaveillut, sillä mikään ei estä sinuakaan.
        Ole läsnä ja tukena, jos jotain katastrofaalista tapahtuu, mutta katastrofien jatkuva estäminen on mahdotonta, joten sen sijaan kannattaakin itse elää täysillä ja olla vapaa.
        Suosittelen lämpimästi lähtemään yksin johonkin mökille miettimään ja nauttimaan yksinäisyydestä jokaiselle parin päivän yksinolo tekee hyvää, koska monesti ihmiset sitoutuu liian kiinni muihin ihmisiin ja silloin ei palvele omaa itseään jolloin energiat muuttuvat negatiiviseksi.

        Kiitos. Ottaako hän itse yhteyttä tässä lähikuukausina? Se tässä on tärkeintä tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Ottaako hän itse yhteyttä tässä lähikuukausina? Se tässä on tärkeintä tietää.

        Ottaa varmasti kunhan saa aikaa ja jos ei ota niin voit lähettää viestin missä kerrot kuulumisia ja kysyt ite kuulumisia ja kerrot, että kaipaat häntä, mutta anna pölyn ensin laskeutua, mutta toivon, että tämä uusi kumppani on oikeasti mukava ja löydätte yhteisin sävelen myös hänen kanssaan jos kun sellainen tilanne tulee. Muistat varmaan omastakin nuoruudesta sen kuinka vanhemmat olivat epäileväisiä kumppaineden suhteen ja joskus he olivat oikeassa ja joskus väärässä ja kaikista ei tarvi tykätä, mutta tärkeintä on varmasti myös sinulle se, että lapsesi on onnellinen ja , että hän on turvassa eikä häntä kohdella kaltoin. Lapsesi on todennäköisesti viisas ja osaa myös lähteä siitä suhteesta jos tilanne on uhkaava.toivon onnea ja rakkautta teidän perheelle <3


    • Anonyymi

      Kiitos. Tämä oli isolla MIES jonka hän silloin otti ja rakastui. Mutta 5-vuoden jälkeen sitä miestä ei enää olekkaan. Vaan aivan jotain muuta ja etunimikin vaihtui. Naiseksi.
      Kuten kirjoitit en hyväksynyt miestä alun alken. Hän otti esim. setelin omaan taskuunsa jonka lapselle annoin. Hälytyskellot soi jo sillon minulla. Tässä o n paljon muutakin. Olen kiitollien sinulle koska vastasit. Olen antanut hänen kulkea oman polkunsa ja hän voi tulla luokseni kun asiat niin vaatii. Muutin samaan kaupunkiin ja olen ilmoittanut hänelle siitä. Mutta odotan että sieltäpäin tulee se yhteenotto<3
      En sano mitä minä sanoin silloin vaan kuuntelen ja olen tukena. Moni muuttuu esim. avioliiton jälkeen näyttäen ns. karvansa.

      • Anonyymi

        Joskus ja hyvin usein äidin vaisto osuu oikeaan, mutta rakkaus sokaisee. Uskon lapsesi kokevan juuri sitä häpeän tunnetta , kun äiti olikin oikeassa muista sanoa lapselle, ett luotat, että hän pärjää. Toivon, että saatte välinne kuntoon ja löydätte toisenne uudestaan uudella tavalla . Joskus tarvitaan myrskyjä, että tyynestä voi nauttia.


    • Anonyymi

      Olen hyvin yksinäinen, varsinkin kun työskentelen etänä. Ikävä on sukua, he eivät välitä kutsua minua luokseen. En tiedä miksi? Työkin mietityttää. Mitä kevääseen nousee?

      • Anonyymi

        Voin katsoa , mutta jos lupaat laittaa pientä korvausta , koska kuten sanoin tämä vie voimia ja halusin tehdä tätä ilmaiseksi hetken jotta muut näkevät tyylini ja tapani.

        Guru on työtön, koska olen työkyvytön syövän takia ja oma alani olisikin liian raskas nyt .

        Annan ensimakua niin voit päättää haluatko maksaa ja summan saat päättää itse jos niin laita maksun viestikenttään sana Guru01 niin tiedän vastata.

        Tässä ensimakua.
        Näen, että kaipasit tehdä työtä käsilläsi ja tunnet olevasi toimistorotta lisäksi sinä olet sellaista tyyppiä jonka energiat häiriintyvät etätyössä, k koti on lepopaikka, eikä konttori ja nyt ilmeisesti mietit, että otatko riskin ja vaihdat toiseen työhön, jossa palkka saattaa olla pienempi , mutta sitten sinulla olisi selkeämpi työ aika .
        Sukulaistesi kohdalla saattaa liittyä ikävä juoru ja kokonaan ja rokotteisiin liittyvät mielipiteet....
        Keväälle näkisin junamatkan T....ja vanhoja tuttavia ja yksi mies.
        Teen kartoituksen loppuun ja saat 3 kk korteista tulkinnan kaupan päälle mikäli kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Kiitos Guru01. Voinko vielä ennen päätöstä kysyä mikä tuo juoru on? Kuka sitä levittää?

      • Anonyymi

        Juoru on jonkun tutun kuulema ja sukulaisille välittämä väärin ymmärrys jostain mitä olet sanonut tarkalleen ei minullekkaan tule käsitystä siitä mikä se juoru on, mutta kyseessä on väärin ymmärrys. Ja jotenkin se todennäköisesti liitty korona tilanteeseen. Joku mies henkilö on ilmeisesti rokotuksia vastaan ja toisaalta myös perheesi välttelee kaikkia korona pelon takia.
        Joidenkin ihmisten mielestä baareissa tai laskettelmassa tai muutenkaan missään muualla kuin kaupassa ja välttämättömistä paikoissa käynti on vain sallittua oli rokotus tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoru on jonkun tutun kuulema ja sukulaisille välittämä väärin ymmärrys jostain mitä olet sanonut tarkalleen ei minullekkaan tule käsitystä siitä mikä se juoru on, mutta kyseessä on väärin ymmärrys. Ja jotenkin se todennäköisesti liitty korona tilanteeseen. Joku mies henkilö on ilmeisesti rokotuksia vastaan ja toisaalta myös perheesi välttelee kaikkia korona pelon takia.
        Joidenkin ihmisten mielestä baareissa tai laskettelmassa tai muutenkaan missään muualla kuin kaupassa ja välttämättömistä paikoissa käynti on vain sallittua oli rokotus tai ei.

        Outoa kun en käy baareissa enkä
        muualla kuin kaupassa. Olisiko kyse jostain muusta kuin Koronasta? Saitko sähköpostini?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa kun en käy baareissa enkä
        muualla kuin kaupassa. Olisiko kyse jostain muusta kuin Koronasta? Saitko sähköpostini?

        Guru sulki sähköpostin, koska se ei toiminut odotettavalla tavalla.
        Ehkä juuri joku luulee, että käyt , vaikka tosiasiassa et käy.
        Neuvoisin kuitenkin puhumaan sukulaisten kanssa, koska ehkä he itse elävät vähän rohkeammin.
        Guru ei tiedä kaikkea Guru lukee vain energioita ja kuten sanoin kyse on todennäköisesti väärin ymmärryksestä tai jostain asiasta ei uskalleta puhua tai kysyä suoraan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa kun en käy baareissa enkä
        muualla kuin kaupassa. Olisiko kyse jostain muusta kuin Koronasta? Saitko sähköpostini?

        Guru aistii, että olet luotettava niin Guru auttaa sinua

        TAMMIKUU: stressiä ja muutoksen havinaa on luvassa ei kannata kuitenkaan muutoksiin hypätä pää edellä vaan varovasti niin kuin portaita pitkin porras kerrallaan. Pieniä ristiriitoja..
        Helmikuu: työolosuhteisiin on tullut muutosta ja uudet tuulet ja haasteet elämässä antavat sinulle lisää energiaa. Tapaat vanhan ystävän . Vähän sairastumista näen, mutta ei vakavaa. Perheen suhteen asiat alkavat mennä paremmin.
        Maaliskuu: Maaliskuu maata näyttää ja pikkuhiljaa kevään odotusta jo rinnassa ja ja luvassa voi olla pieni matka.
        Kevään tullessa tapaat miehen josta aluksi et pidä yhtään, mutta jonka kanssa myöhemmin roihahtaa romanssi ja jaatte samoja arvoja. Älä anna pienten asioiden ärsyttää liikaa sillä henkilö jonka tapaat ei ole parhaimmillaan juuri sillä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoru on jonkun tutun kuulema ja sukulaisille välittämä väärin ymmärrys jostain mitä olet sanonut tarkalleen ei minullekkaan tule käsitystä siitä mikä se juoru on, mutta kyseessä on väärin ymmärrys. Ja jotenkin se todennäköisesti liitty korona tilanteeseen. Joku mies henkilö on ilmeisesti rokotuksia vastaan ja toisaalta myös perheesi välttelee kaikkia korona pelon takia.
        Joidenkin ihmisten mielestä baareissa tai laskettelmassa tai muutenkaan missään muualla kuin kaupassa ja välttämättömistä paikoissa käynti on vain sallittua oli rokotus tai ei.

        Tällaista ei kukaan näkijä näe, sepittämistä. Oikea näkijä ei koskaan näe tällaista määrää detaljeja liukuhihnalta.


    • Anonyymi

      Sanon vielä tämän, että selkä ongelmia kannattaa ennakoida ja käydä hierojalla

      • Anonyymi

        Kiitos, selkävaivoja on. Onhan tämä oikea: MT07FEMA16137000000000000334112
        BIC : FEMAMTMAXXX


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, selkävaivoja on. Onhan tämä oikea: MT07FEMA16137000000000000334112
        BIC : FEMAMTMAXXX

        Kyllä se on oikea ja suosittelen sinulle sellaista kuumakivi käsittelyä . Istuma työ ja stressi ja huono sänky/patja voivat lisätä selkävaivoja . Tarkasta patjan kunto ja varsinkin tyyny, vaikka huonon tyyny luulisi aiheuttavan vai niska ja hartia vaivoja niin se voi vaikuttaa koko selkään. Toivon sinulle oikeen hyvää onnea ja rakkautta vuodelle 2022<3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on oikea ja suosittelen sinulle sellaista kuumakivi käsittelyä . Istuma työ ja stressi ja huono sänky/patja voivat lisätä selkävaivoja . Tarkasta patjan kunto ja varsinkin tyyny, vaikka huonon tyyny luulisi aiheuttavan vai niska ja hartia vaivoja niin se voi vaikuttaa koko selkään. Toivon sinulle oikeen hyvää onnea ja rakkautta vuodelle 2022<3

        Kiitos. Onnellista vuotta 2022 myös sinulle!


    • Anonyymi

      Tuleeko elämääni sielunkumppani/herra jonka kanssa asumme sitten joskus yhdessä ja milloin hänet tapaan? Tuleeko minulle rahavoitto jostakin?

      • Anonyymi

        Onni ei tule etsiessä onni tulee yllättäen kun sitä vähiten odotat.
        Lottovoitto mahdollisuus on niin pieni ja se on vain iso huijaus tietty monopoli Suomessa rahastaa ja myy unelmia, mutta vain erittäin harva joka sen oikeasti ansaitsee sellaisen saa valitettavasti.
        Yritä ajatella elämääsi niin, että tarvitset rahaa vain ruokaan ja asumiseen ja muihin välttämättömään, koska elämä ei muutu paremmaksi, vaikka olisit taideteosten ja kalliiden esineiden ympäröimänä. Virikkeet vain harhauttavat sinua ja puuduttavaa, mutta eivät poista mustaa aukkoa sisällä. Löydä elämämällesi tarkoitus niin voit olla onnellinen.
        Gurulla ei ole rahaa yhtään eikä ruokaa eikä gurulla ole läheisiä ihmisiä, mutta minä olen hyväksynyt sen ja Guru viihtyy yksin oikein hyvin, vaikka joskus läheisyyttä tarvitseekin. Guru on pyytänyt rahallista apua juuri sen takia , mutta gurun ei halua olla puoskarit tai tehdä tätä työtä pelkästään rahasta, koska se on minun mielestäni väärin, mutta tietysti toivon, että ihmiset auttaisivat myös takaisin .
        Ihmiset unohtavat karman lain joka toimii myös toiseen suuntaan auta muita ja ole hyvä muille niin saat itse takaisin, joskus kuitenkaan se hyvä ei tule takaisin heti ja pitää olla kärsivällisyyttä niin kuin Gurulla nyt on.
        Guru näkee sinun löytävän onnen kun vain jaksat mennä sekkailemaanbja kokemaan uusia asioita.


    • Anonyymi

      Mitä minulle tulee Guru
      Olen uteilias mitä näet
      Taidat tietää paljon
      Uni ei tulee
      Yksinäinen nainen olen
      Jatkuuko elämä näin

      • Anonyymi

        Gurulla on myös uniongelmia sairauden takia jä kerran Guru ei nukkunut viikkoon, vaikka yritti. Mene lääkäriin ja yritä pohtia lääkärin kanssa mistä asia johtuu, joskus uni vaikeudet voivat olla stressiä ja murheita ja joskus ne voivat johtua jostain sairaudesta kuten kilpirauhasen toiminnan tai lisämunuaisen häiriöstä tai mistä muusta tahansa. Itselläni on imusolmuke syöpä ja yöllä on kuumia aaltoja levottomuutta kipua ja kutinaa .
        Annan vinkin käy lääkärissä puhumasta asiasta.
        Kun voit fyysisesti hyvin myös henkinen osaalue kirkastuu.
        Sinusta tulee henkisesti vahvempi kun selviät ongelmistasi näen sinun ehkä auttamassa jossain tärkeässä asiassa ja elämä hymyilee sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gurulla on myös uniongelmia sairauden takia jä kerran Guru ei nukkunut viikkoon, vaikka yritti. Mene lääkäriin ja yritä pohtia lääkärin kanssa mistä asia johtuu, joskus uni vaikeudet voivat olla stressiä ja murheita ja joskus ne voivat johtua jostain sairaudesta kuten kilpirauhasen toiminnan tai lisämunuaisen häiriöstä tai mistä muusta tahansa. Itselläni on imusolmuke syöpä ja yöllä on kuumia aaltoja levottomuutta kipua ja kutinaa .
        Annan vinkin käy lääkärissä puhumasta asiasta.
        Kun voit fyysisesti hyvin myös henkinen osaalue kirkastuu.
        Sinusta tulee henkisesti vahvempi kun selviät ongelmistasi näen sinun ehkä auttamassa jossain tärkeässä asiassa ja elämä hymyilee sinulle.

        KIITOS Guru
        Olen käynyt lääkärissä ja joudun käymään vielä
        Voi jos elämä hymyilee minulle joku päivä niin itku tulee
        Voimia sinulle myös


    • Anonyymi

      Guru näkee, että verottaja ottaa yhteyttä, kun täällä tilinumeroaan jakoi. Avasi oikein uuden tilin tätä varten. Verottaja saa tilinumerolla tilinomistajan tiedot pyytäessään pankista. Gurun jaksaminen kun on kortilla, syytä säästää voimia selvitykseen.

      • Anonyymi

        Verottajaa tuskin kiinnostaa se ettei Guru edes ole hyötynyt tästä lisäksi sinuna menisin verottajan sivuille kuinka paljon saa tienata ennen kuin se verottajaa edes kiinnostaa ja kiitos kysymästä Guru toimii täysin laillisesti ja vero asiat hoidan kyllä, mutta tällä hetkellä mitään ilmoitettavaa edes ole varmaan itse saisit enemmän rahaa kirpputori myynnillä.
        Kumma on ihmisen kateus.. Guru lopettaa tämän nyt tähän ja pyydän ihmisiä olemaan laittamatta rahaa tosin en sitä edes saanut. Guru ei kaipaa ongelmia ja guru tietää toimineensa täysin laillisesti, mutta Guru on oikeasti syöpäsairas eikä jaksa mitään ylimääräistä sotkua elämään muiden turhan ilkeiyden takia. Hyvää jatkoa kaikille toivottavasti autoin edes yhtä teistä ja yksi teistä auttoi joten yhden puolesta rukoilen ja kiitos ja hyvää jatkoa kaikille <3 .


    • Anonyymi

      Kiitos sinulle Guru ja kaikkea hyvää tulevaan!

    • Anonyymi

      Muista väkivalta pitää olla sillä joka sitä on ei muille siirtoa
      Tanssit guru systeemi luonti,Edin tehdään tietty kanta väkivaltaisia sen jälkeen ns parempaa.
      Kuulokkeet ohje liitäntä luettu tänään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe