NAANTALIN POTILASTOIMISTO

Anonyymi

Tänään.Jonotus kesti tunti 10 minuuttia, siis käytännössä paikka jossa varataan aika lääkärille. Jonottajia ei silti ollut kun kymmenkunta joten olisiko systeemissä parantamisen varaa?

6

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli siis kymmenkunta jonotti ja aikaa meni kymmenen minuuttia eli siis minuutti per asiakas. Oikein reippaasti meni, ei pidä valittaa, pitää kiittää nopeaa toimintaa.

    • Anonyymi

      Jos pelkästään lääkärin AJAN varaamiseen menee yli tunti, niin jokin mättää pahasti. Siis ajavaraus kestää neljä kertaa kauemmin kun lääkärin vastaanotto. Voihan sen ajan netistä tilata, mutta kun fakta on se ettei kaikkien taidot riitä. Itsekkin siellä käyneenä huomasin etteivät läheskään kaikki osanneet ottaa edes vuoronumeroa saati sitten tilata aikaa netistä.

    • Anonyymi

      Itse kävin eilen tunti meni aikaa eikä edessä ollut kun neljä. Edellisen kerran kun olen siellä käynyt oli kaksi luukkujen takana nyt oli eri koppi ja yksi antamassa ajan.

    • Anonyymi

      Medvedev ja tämän kaksi ystävää kohtasivat kalastusreissullaan karhun Venäjän Tjumenissa lokakuussa. Eläin tappoi 48-vuotiaan Vjatsheslav Dudnikin.

      Karhu kävi myös Medvedevin kimppuun, mutta alakynteen jäänyt nuorimies onnistui iskemään karhua puukolla niin, että se perääntyi ja kuoli saamiinsa iskuihin pian.

      Mukana ollut kolmas henkilö selvisi tilanteesta vammoitta ja sai kiidätettyä Medvedevin sairaalaan.

      Nuori nyrkkeilijä oli venäläistietojen mukaan koomassa vuodenvaihteeseen saakka. Nyt hän on herännyt, muttei ole vielä kommentoinut tapahtunutta.

    • Anonyymi

      Jätin soittopyynnön eilen eli maanantaina 03.02.22 ei ole vieläkään kukaan soitellut. Kävin tänään sitten varaamassa ajan ja homma kesti varmaan 2min. Sanoin kyllä kohteliaasti tuosta soittamisesta ja potilastoimiston henkilö pahoitteli asiaa joten kaikki taas hyvin..

    • Anonyymi

      SENHÄN AJAN SE PITÄSIKIN KESTÄÄ. OOT VARMAAN OLLUT SITTEN AINUT ASIAKAS ,,,,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe