Mitä te touhuutte näin vappuna?Meikäläinen kävi ekaks rippijuhlissa ja nyt sitten miehen kans saunassa nauttimassa:´)Ja nyt sitten otamme olutta
Heippa rallaa
4
284
Vastaukset
- Paamitäpaat
Mitä Matille kuuluu?
- lätkässä
tuo on ihan ok.meininki ,hyvä niin ,ja kohta katotaan jäkistä,hyvää illan jatkoa kaikille
- sitten :)
aluksi kävin kaupungilla avomiehen kanssa yhdellä siiderillä terassilla ja sitten eräässä kahvilassa jätskiannoksella. sitten avomies jäi kotiin kattomaan lätkää ja menin kaverille pelaamaan aliasta :) nytten kotiuduin takaisin (kotona edelleen lätkää.. peli vain vaihtunut) ja pari kaveriani on tulossa tänne saunomaan. jatkosta ei vielä tietoa :) hauskaa vappua kaikille vapusta nauttiville! oli ylioppilaslakki tai sitten ei :)
- vietän vapun näin
Tässä näkyy vain seurustelevia vastaavan, joten on aika jonkun sinkun vastata;). Itse vietän vapun kotona tietokoneen äärellä. En juo ollenkaan niin ei vapun "juhlinta" vois vähempää kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834873- 1902268
- 1331869
- 371828
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231598- 1781520
- 751492
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136