Onko kellään käytännön kokemuksia Iridium GO! "palikasta" ja säägridien latailusta läppärille? Olen kuullut että tuon kautta puhe on kovin metallista ja huonolaatuista, eli että olisi enemmänkin datakäyttöön? Soittelin parille laitetta myyvälle taholle mutta eivät tiennyt oikein näitä käytännön asioita eikä osannut sanoa mitään asennukseen jne. liittyvääkään. Olen kuulut että asennus ei ole ihan helpoimmista homma että saa sen pelittämään.
Iridium GO! kokemuksia
13
1145
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro mitä iloa moisesta hommasta käytännössä olisi?
- Anonyymi
Tuossahan se oli jo kirjoitettu: säägridien latailu.
Ilmoittele, mikäli tarvitset lisää apua luetun ymmärtämisessä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossahan se oli jo kirjoitettu: säägridien latailu.
Ilmoittele, mikäli tarvitset lisää apua luetun ymmärtämisessä!Mikä on säägridi, larailun ymmärrän kyllä.
- Anonyymi
Eikö löytynyt mitään säägridi haulla? No voi, jos omaisit edes keskinkertaisen asioiden yleisen hahmottamiskyvyn ja englannin kielen alkeet, olisi silloin ollut hakutulos seuraava: Noin 262 000 000 tulosta (0,63 sekuntia).
Hyviä hakuja ;-)
Ihan hyvä tuo GO on. Äänenlaatu ei kovin kummoinen, vaikka päivittäisi kännykän ns parempaan, mutta tonnin palikalla ei hirveesti parempaa voi saadakaan. Mulla toimii s-posti ja säät aivan pirun hyvin. Se on oiva peli. - Anonyymi
Teeppä uusi haku.
Minä ainakin sain useita vastauksia hakuun säägridi
Sää Gridi huomenna tunneittain| freemeteo.fi
https://freemeteo.fi › saa › gridi › ennuste-tunneittain
Gridi - Huomisen sää, tunneittain 16.10.2021. Lev.: -7,3 | Pit.: 112,35 | Ennuste korkeus: 74m | Kartta. Gridi, sää tunneittain Huomennalauantai 16 ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö löytynyt mitään säägridi haulla? No voi, jos omaisit edes keskinkertaisen asioiden yleisen hahmottamiskyvyn ja englannin kielen alkeet, olisi silloin ollut hakutulos seuraava: Noin 262 000 000 tulosta (0,63 sekuntia).
Hyviä hakuja ;-)
Ihan hyvä tuo GO on. Äänenlaatu ei kovin kummoinen, vaikka päivittäisi kännykän ns parempaan, mutta tonnin palikalla ei hirveesti parempaa voi saadakaan. Mulla toimii s-posti ja säät aivan pirun hyvin. Se on oiva peli.Taitaa olla grib eikä grid.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teeppä uusi haku.
Minä ainakin sain useita vastauksia hakuun säägridi
Sää Gridi huomenna tunneittain| freemeteo.fi
https://freemeteo.fi › saa › gridi › ennuste-tunneittain
Gridi - Huomisen sää, tunneittain 16.10.2021. Lev.: -7,3 | Pit.: 112,35 | Ennuste korkeus: 74m | Kartta. Gridi, sää tunneittain Huomennalauantai 16 ...Katsopa mihin se ”säägrid” vie. Minusta näyttää siltä, että kyseessä on Romanialaisen paikkakunnan säätila.
Tuossa jo joku kertoikin sen oikean hakusanan.
Muutenkin kannattaa jättää nuo alatyyliset ilmaukset teinien käyttöön D. - Anonyymi
” Osta tonnilla vuohia kehitysmaahan.”
Minkä ihmeen takia? Tuskin edes haluavat niitä. Ja miksi juuri kehitysmaahan?
Vuohien osto ei ole tätä päivää. Herää jo! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsopa mihin se ”säägrid” vie. Minusta näyttää siltä, että kyseessä on Romanialaisen paikkakunnan säätila.
Tuossa jo joku kertoikin sen oikean hakusanan.
Muutenkin kannattaa jättää nuo alatyyliset ilmaukset teinien käyttöön D.👍💩👄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Osta tonnilla vuohia kehitysmaahan.”
Minkä ihmeen takia? Tuskin edes haluavat niitä. Ja miksi juuri kehitysmaahan?
Vuohien osto ei ole tätä päivää. Herää jo!https://www.financiallyfitafrica.com/financially-fit-africa-and-the-goat-foundation/
Kyllä on vaihtoehto välittää muustakin, kuin purjehduksesta
- Anonyymi
Mulla on tuo. Säätöjen (meili ja sääpalvelu) jälkeen pitää sanoa että TODELLA hyvä laite. Puheääni on ihan hyvä enkä tunnista tässä keskustelussa ollutta arvostelua sen huonosta laadusta. Itse laite on niin pieni että mahtuu hyvin poveen ja sen kautta sitten satelliittipuhelua omalla kännykällä. Useimmiten kun mulle soitetaan ja jos olen maissa, hylkään saapuvan puhelun ja käytän whatsupia kun soitan takaisin.
Meili kulkee 'plain text' ajatuksella oikein hyvin ja nopeampi käyttää kuin SSB.llä meili, joka oli ennen pääviestimenä. Joskus saatan käyttää SSM mailia vieläkin.
Säädata kulkee hyvin mutta on hieman kallista koska yhteydenmuodostusaika menee laskutukseen (100 taalaa / kk johon sis 10 min aikaa), sen jälkeen 2,5e/min. Mutta varmaan on muitakin operaattoreita, mulla nyt tällainen. SSB oli käytännössä ilmainen mutta vähän hitaampi. Jos otan säätä useammin tai olen merellä, niin käytän edelleen SSB.
Tarkastin niin 1000-1200e on hinta, ja sen on sen väärti. Ei välttämättä tarvii edes ulkoista antennia koska laitteen voi siirtää ulos kun siinä on oma antenni, ja toimii hyvin. Mulla oli vuoden noin mutta nyt syksyllä asensin kiint. antennin takakaiteeseen kun aika aja tarmoa oli :-) - Anonyymi
Ihan ehdoton laite ostettavaksi, en pärjäisi Hki-Mhamn-Saaristomer-Hki matkalla ilman laitteiden jatkuvaa pläräilyä navipöydän äärellä. Mahtava lisä purjehtian elämään, suosittelen lämpimästi...vähän jää täyhstäminen vähille, mutta mitäs siitä, mulla on on line kamerat 360° ja niintä välillä silmäilen kartta/komentokeskukseni pelituolista. Vaimo säätää purjeita, kun on reippaampi, itse päällikkönä ohjaan AP kauko ohjaimella.
Mulla on myös barista käden ulottumilla, saan ihan kermalattea yms. Irtokarkkeja ja iso näyttö meemien katseluun jos tulee tylsä hetki säägridien latailuissa, yleensä ei.- Anonyymi
Kahvikone veneeseen laten ysävälle
https://www.delonghi.com/de-de/produkte/kaffee/kaffeevollautomaten/lattecrema-system
Täystystä varten kamerat noita mulla on muutama asetettu hyviin kyttäys paikkoihin, myös naapuriveneiden tarkkailuun
https://www.mytrendyphone.fi/shop/360-asteen-ulkokamera-xdv360-tarvikkeet-278139p.html
Peli tuoli kiinteällä asennulsella, perse hieman hikoo, mutta ei se haittaa, käytän talkkia.
https://www.masku.com/tuotteet/265625-game-pelituoli/?conf[78]=6722
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101651- 1711598
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1681506Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231308Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901184Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146963Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961- 92851
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr185805Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud207769