kuinka nauhoittaa VHS-kasetille tv-ohjelmia uudesta televisiosta
vhs nauhoitus
3
250
Vastaukset
varmaan tiedätte että enään kaupoissa ei oiken myydä enään VHS-kasetteja niin mä sain ostettua eilen jyskän varastonmyymälästä yhen tyhjän VHS-kasetin ja hinta oli 5,95
- Anonyymi
Ja sinä et varmaan tiedä, että Suomi 24:llä on myös palsta: https://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/kodintekniikka/viihde-elektroniikka/video-ja-kuvaus/vhs
Kysele kytkennät sieltä, ellei videissasi ole joku elektonikan vika päällä.
- Anonyymi
No, sen nauhurin voi kytkeä scartin avulla, mutta pitää sitten olla tv:ssä joko decoder-out tai erillisessä digiboksissa vastaava. Yksinkertaisella kytkennällä kaikki ei ole mahdollista, paras tulos saavutetaan, jos pystyy kytkemään kaiken looppiin eli joka laitteessa on 2x scart-liitin(scart out, scart in).
Jossakin vaiheessa en omistanut tarpeeksi scart-johtoja tuota varten(6 kpl), joten käytin nauhoitukseen erillistä digi-boksia, josta signaali antenni-liitännän kautta videoille. Toimii ihan riittävästi matka-tv:n kanssa ja pärjää yhdellä scart-johdolla.. varmaan kaikilla lojuu nurkissa joku vanha boxi nykyään, millä ton saa tehtyä.
Uudemmissa boxeissa on muuten usb-tikulle paikka ja voi nauhottaa ohjelmia ilman videoita tikulle katsottavaksi myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541073
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4111012- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651