kuinka nauhoittaa VHS-kasetille tv-ohjelmia uudesta televisiosta
vhs nauhoitus
3
119
Vastaukset
varmaan tiedätte että enään kaupoissa ei oiken myydä enään VHS-kasetteja niin mä sain ostettua eilen jyskän varastonmyymälästä yhen tyhjän VHS-kasetin ja hinta oli 5,95
- Anonyymi
Ja sinä et varmaan tiedä, että Suomi 24:llä on myös palsta: https://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/kodintekniikka/viihde-elektroniikka/video-ja-kuvaus/vhs
Kysele kytkennät sieltä, ellei videissasi ole joku elektonikan vika päällä.
- Anonyymi
No, sen nauhurin voi kytkeä scartin avulla, mutta pitää sitten olla tv:ssä joko decoder-out tai erillisessä digiboksissa vastaava. Yksinkertaisella kytkennällä kaikki ei ole mahdollista, paras tulos saavutetaan, jos pystyy kytkemään kaiken looppiin eli joka laitteessa on 2x scart-liitin(scart out, scart in).
Jossakin vaiheessa en omistanut tarpeeksi scart-johtoja tuota varten(6 kpl), joten käytin nauhoitukseen erillistä digi-boksia, josta signaali antenni-liitännän kautta videoille. Toimii ihan riittävästi matka-tv:n kanssa ja pärjää yhdellä scart-johdolla.. varmaan kaikilla lojuu nurkissa joku vanha boxi nykyään, millä ton saa tehtyä.
Uudemmissa boxeissa on muuten usb-tikulle paikka ja voi nauhottaa ohjelmia ilman videoita tikulle katsottavaksi myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla372651- 382467
- 951779
Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861321Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511320Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51205Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2871132- 561048
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi38799- 27770