Olen tässä seurannut tämän palstan keskusteluja ja minua hämmästyttää täällä kirjoittelevien fanaattisuus oman suosikki kanavan puolustamisessa ja niiden mollaamisessa joista ei pidä. TV keskusteluissa ei näe tällaista hyvin outoa kiihkoa joka täällä vallitsee.
Siihen varmaan liittyy vahvasti jokaisen oma musiikkimaku ja musiikki herättää paljon tunteita. Kummallista on että joitakin suorastaan loukkaa ettei kaikilla kanavilla satuta soittamaan uutuuksia yhtä ahkerasti kuin toisilla kanavilla.
YLE radio Suomi saa eniten ehkä kritiikkiä mutta se varmaan johtuu YLE verosta...
Monilla kuohahtaa heti kun YLE mainitaan. Toiset tuohtuu jos joku ei pidä sea FM kanavasta ja omaa radiota puolustetaan heti agressiivisesti jos joku asettuu toiselle kannalle.
Käytös on monella kuin aivopestyllä lahkolaisella, joka puolustaa omaa kulttiaan. Olen ollut aikoinaan sellaisessa mukana ja tunnistan täällä tuon saman, lähes uskonnolliseen fanaattisuuteen yltävän mentaliteetin ja se kummastuttaa.
Pari kysymystä:
Miksi hyökkäät sellaista kohtaan joka ei pidä sinun lempi kanavastasi?
Loukkaako sinua ettei kaikki kuuntele juuri sinulle mieluisinta kanavaa?
Jokaisella on omanlainen maku niin musiikin kuin kanavien suhteen.
Asiallinen keskustelu tältä kanavalta puuttuu tyystin.
Täällä on lähes uskonnollista fanaattisuutta
20
97
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, olet ihan oikeassa. Varsinkin SEAFM-fanit on fanaattisia ja lähes uskonnollisia kanavaansa kohtaan! Ja heti jos joku vähänkin arvostelee ko. kanavaa niin p*skaa saa niskaansa ja naamalleen!
- Anonyymi
Valheita ja virheitä jos oikaisee, sillä ole mitään tekemistä fanaattisuuden kanssa.
- Anonyymi
Puhut käänteisesti itsestäsi. Sinä ja sinun sea äfämmäsi🤣
- Anonyymi
Niinpä. Tänäänkin sai mm. lukea että Sea FM kuuntelijat on varhaisteinejä. Mielipide esitettiin jälleen faktana. Ei vaan jaksa koko ajan näitä kaikkien alojen asiantuntijoiden viisauksia ja muiden lokerointia. Itse ei tuotetta kuluteta mutta osataan sanoa muidenkin puolesta miten asiat 'oikeasti' on.
- Anonyymi
Minä vain oikaisen valheita ja virheitä tai kerron rehellisen mielipiteeni eikä siihen kuulu valheellisen tiedon levittäminen.
Fanaattinen en todellakaan ole. Korkeintaan pidän jostain/ jostakin radiokanavasta ja toisista en.- Anonyymi
Sinä "oikaiset virheitä" omasta suppeasta näkökulmastasi. Natseilet myös mistä sinun mielestäsi pitäisi puhua ja mistä muut eivät saa puhua. Sekopäiseltä vaikuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä "oikaiset virheitä" omasta suppeasta näkökulmastasi. Natseilet myös mistä sinun mielestäsi pitäisi puhua ja mistä muut eivät saa puhua. Sekopäiseltä vaikuttaa.
En okaise virheitä mistään näkökulmasta vaan faktoista.
Missä olen kenenkään sanomisia canceloinut ja kieltänyt puhumasta?
Minä kannatan myös asiallista sananvapautta.
Siihen ei toisten vaientaminen kuulu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En okaise virheitä mistään näkökulmasta vaan faktoista.
Missä olen kenenkään sanomisia canceloinut ja kieltänyt puhumasta?
Minä kannatan myös asiallista sananvapautta.
Siihen ei toisten vaientaminen kuulu.Tässä keskustelua itsesi kanssa, aiheesta puolesta ja vastaan:
"Missä olen kenenkään sanomisia canceloinut ja kieltänyt puhumasta?
"Minä kannatan myös asiallista sananvapautta. Siihen ei toisten vaientaminen kuulu."
- Minä EN ole nillittänyt ja pillittänyt toisinkuin eräät seafm-fanit!!! Ja niinkuin sinä! Joten lopetappas nyt se p*skanjauhaminen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä keskustelua itsesi kanssa, aiheesta puolesta ja vastaan:
"Minä kannatan myös asiallista sananvapautta. Siihen ei toisten vaientaminen kuulu."
- Minä EN ole nillittänyt ja pillittänyt toisinkuin eräät seafm-fanit!!! Ja niinkuin sinä! Joten lopetappas nyt se p*skanjauhaminen!Viimeinen lausepari ei ole minun kirjoittamani. Kaksi ensimmäistä lainausta ovat omiani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Minä EN ole nillittänyt ja pillittänyt toisinkuin eräät seafm-fanit!!! Ja niinkuin sinä! Joten lopetappas nyt se p*skanjauhaminen!Hanki hotellihuone.🤑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Minä EN ole nillittänyt ja pillittänyt toisinkuin eräät seafm-fanit!!! Ja niinkuin sinä! Joten lopetappas nyt se p*skanjauhaminen!Mitä helvettiä sotket mun kommenttiani toisten sanomisiin??
Minä sanoin: "Minä EN ole nillittänyt ja pillittänyt toisinkuin eräät seafm-fanit!!! Ja niinkuin sinä! Joten lopetappas nyt se p*skanjauhaminen!"
Sen sijaan en ole sanonut mitään muuta mitä lainasit!!! Täällä käy useita eri kirjoittajia joten jos kuvittelet jonkun keskustelevan itsensä kanssa niin olet vahvasti vainoharhainen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä helvettiä sotket mun kommenttiani toisten sanomisiin??
Minä sanoin: "Minä EN ole nillittänyt ja pillittänyt toisinkuin eräät seafm-fanit!!! Ja niinkuin sinä! Joten lopetappas nyt se p*skanjauhaminen!"
Sen sijaan en ole sanonut mitään muuta mitä lainasit!!! Täällä käy useita eri kirjoittajia joten jos kuvittelet jonkun keskustelevan itsensä kanssa niin olet vahvasti vainoharhainen!fanaattisesti luulet että tälläkin ketjulla on jotakin tekemistä sea fmn tai sen fanien kanssa. Olet jotenkin sairas. Ensin kiljut sea fmää ja sitten raivoat kun siitä puhutaan. Aivan ufo tapaus
- Anonyymi
Mistä ihmeestä sä ton keksit että joku muka täällä kirjoittavista olis Bauerilla töissä (mikä ei todellakaan pidä paikkaansa) ja mitä ihmettä sulla sitten on Baueria vastaan? Ookkonä oulusta, pelekääkkönä Baueria? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeestä sä ton keksit että joku muka täällä kirjoittavista olis Bauerilla töissä (mikä ei todellakaan pidä paikkaansa) ja mitä ihmettä sulla sitten on Baueria vastaan? Ookkonä oulusta, pelekääkkönä Baueria? :D
"mitä ihmettä sulla sitten on Baueria vastaan" kuka niin väittää, ja en oo oulusta. plus että oot väärässä
- Anonyymi
Entäs Pooki?
- Anonyymi
Melko paljon joukossa hurmosuskovaisia. Huomaa monesta kommentista täällä, ettei ole kaikki inkkarit kanootissa. Valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235528Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891908Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3651858- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704