Täällä on lähes uskonnollista fanaattisuutta

Anonyymi

Olen tässä seurannut tämän palstan keskusteluja ja minua hämmästyttää täällä kirjoittelevien fanaattisuus oman suosikki kanavan puolustamisessa ja niiden mollaamisessa joista ei pidä. TV keskusteluissa ei näe tällaista hyvin outoa kiihkoa joka täällä vallitsee.
Siihen varmaan liittyy vahvasti jokaisen oma musiikkimaku ja musiikki herättää paljon tunteita. Kummallista on että joitakin suorastaan loukkaa ettei kaikilla kanavilla satuta soittamaan uutuuksia yhtä ahkerasti kuin toisilla kanavilla.
YLE radio Suomi saa eniten ehkä kritiikkiä mutta se varmaan johtuu YLE verosta...
Monilla kuohahtaa heti kun YLE mainitaan. Toiset tuohtuu jos joku ei pidä sea FM kanavasta ja omaa radiota puolustetaan heti agressiivisesti jos joku asettuu toiselle kannalle.
Käytös on monella kuin aivopestyllä lahkolaisella, joka puolustaa omaa kulttiaan. Olen ollut aikoinaan sellaisessa mukana ja tunnistan täällä tuon saman, lähes uskonnolliseen fanaattisuuteen yltävän mentaliteetin ja se kummastuttaa.
Pari kysymystä:
Miksi hyökkäät sellaista kohtaan joka ei pidä sinun lempi kanavastasi?
Loukkaako sinua ettei kaikki kuuntele juuri sinulle mieluisinta kanavaa?
Jokaisella on omanlainen maku niin musiikin kuin kanavien suhteen.
Asiallinen keskustelu tältä kanavalta puuttuu tyystin.

20

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu, olet ihan oikeassa. Varsinkin SEAFM-fanit on fanaattisia ja lähes uskonnollisia kanavaansa kohtaan! Ja heti jos joku vähänkin arvostelee ko. kanavaa niin p*skaa saa niskaansa ja naamalleen!

      • Anonyymi

        Valheita ja virheitä jos oikaisee, sillä ole mitään tekemistä fanaattisuuden kanssa.


    • Anonyymi

      Puhut käänteisesti itsestäsi. Sinä ja sinun sea äfämmäsi🤣

      • Anonyymi

        Niinpä. Tänäänkin sai mm. lukea että Sea FM kuuntelijat on varhaisteinejä. Mielipide esitettiin jälleen faktana. Ei vaan jaksa koko ajan näitä kaikkien alojen asiantuntijoiden viisauksia ja muiden lokerointia. Itse ei tuotetta kuluteta mutta osataan sanoa muidenkin puolesta miten asiat 'oikeasti' on.


    • Anonyymi

      Minä vain oikaisen valheita ja virheitä tai kerron rehellisen mielipiteeni eikä siihen kuulu valheellisen tiedon levittäminen.

      Fanaattinen en todellakaan ole. Korkeintaan pidän jostain/ jostakin radiokanavasta ja toisista en.

      • Anonyymi

        Sinä "oikaiset virheitä" omasta suppeasta näkökulmastasi. Natseilet myös mistä sinun mielestäsi pitäisi puhua ja mistä muut eivät saa puhua. Sekopäiseltä vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä "oikaiset virheitä" omasta suppeasta näkökulmastasi. Natseilet myös mistä sinun mielestäsi pitäisi puhua ja mistä muut eivät saa puhua. Sekopäiseltä vaikuttaa.

        En okaise virheitä mistään näkökulmasta vaan faktoista.

        Missä olen kenenkään sanomisia canceloinut ja kieltänyt puhumasta?

        Minä kannatan myös asiallista sananvapautta.
        Siihen ei toisten vaientaminen kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En okaise virheitä mistään näkökulmasta vaan faktoista.

        Missä olen kenenkään sanomisia canceloinut ja kieltänyt puhumasta?

        Minä kannatan myös asiallista sananvapautta.
        Siihen ei toisten vaientaminen kuulu.

        Tässä keskustelua itsesi kanssa, aiheesta puolesta ja vastaan:
        "Missä olen kenenkään sanomisia canceloinut ja kieltänyt puhumasta?

        "Minä kannatan myös asiallista sananvapautta. Siihen ei toisten vaientaminen kuulu."

        - Minä EN ole nillittänyt ja pillittänyt toisinkuin eräät seafm-fanit!!! Ja niinkuin sinä! Joten lopetappas nyt se p*skanjauhaminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä keskustelua itsesi kanssa, aiheesta puolesta ja vastaan:
        "Missä olen kenenkään sanomisia canceloinut ja kieltänyt puhumasta?

        "Minä kannatan myös asiallista sananvapautta. Siihen ei toisten vaientaminen kuulu."

        - Minä EN ole nillittänyt ja pillittänyt toisinkuin eräät seafm-fanit!!! Ja niinkuin sinä! Joten lopetappas nyt se p*skanjauhaminen!

        Viimeinen lausepari ei ole minun kirjoittamani. Kaksi ensimmäistä lainausta ovat omiani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä keskustelua itsesi kanssa, aiheesta puolesta ja vastaan:
        "Missä olen kenenkään sanomisia canceloinut ja kieltänyt puhumasta?

        "Minä kannatan myös asiallista sananvapautta. Siihen ei toisten vaientaminen kuulu."

        - Minä EN ole nillittänyt ja pillittänyt toisinkuin eräät seafm-fanit!!! Ja niinkuin sinä! Joten lopetappas nyt se p*skanjauhaminen!

        Hanki hotellihuone.🤑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä keskustelua itsesi kanssa, aiheesta puolesta ja vastaan:
        "Missä olen kenenkään sanomisia canceloinut ja kieltänyt puhumasta?

        "Minä kannatan myös asiallista sananvapautta. Siihen ei toisten vaientaminen kuulu."

        - Minä EN ole nillittänyt ja pillittänyt toisinkuin eräät seafm-fanit!!! Ja niinkuin sinä! Joten lopetappas nyt se p*skanjauhaminen!

        Mitä helvettiä sotket mun kommenttiani toisten sanomisiin??
        Minä sanoin: "Minä EN ole nillittänyt ja pillittänyt toisinkuin eräät seafm-fanit!!! Ja niinkuin sinä! Joten lopetappas nyt se p*skanjauhaminen!"

        Sen sijaan en ole sanonut mitään muuta mitä lainasit!!! Täällä käy useita eri kirjoittajia joten jos kuvittelet jonkun keskustelevan itsensä kanssa niin olet vahvasti vainoharhainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helvettiä sotket mun kommenttiani toisten sanomisiin??
        Minä sanoin: "Minä EN ole nillittänyt ja pillittänyt toisinkuin eräät seafm-fanit!!! Ja niinkuin sinä! Joten lopetappas nyt se p*skanjauhaminen!"

        Sen sijaan en ole sanonut mitään muuta mitä lainasit!!! Täällä käy useita eri kirjoittajia joten jos kuvittelet jonkun keskustelevan itsensä kanssa niin olet vahvasti vainoharhainen!

        fanaattisesti luulet että tälläkin ketjulla on jotakin tekemistä sea fmn tai sen fanien kanssa. Olet jotenkin sairas. Ensin kiljut sea fmää ja sitten raivoat kun siitä puhutaan. Aivan ufo tapaus


      • Anonyymi

        Mistä ihmeestä sä ton keksit että joku muka täällä kirjoittavista olis Bauerilla töissä (mikä ei todellakaan pidä paikkaansa) ja mitä ihmettä sulla sitten on Baueria vastaan? Ookkonä oulusta, pelekääkkönä Baueria? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ihmeestä sä ton keksit että joku muka täällä kirjoittavista olis Bauerilla töissä (mikä ei todellakaan pidä paikkaansa) ja mitä ihmettä sulla sitten on Baueria vastaan? Ookkonä oulusta, pelekääkkönä Baueria? :D

        "mitä ihmettä sulla sitten on Baueria vastaan" kuka niin väittää, ja en oo oulusta. plus että oot väärässä


    • Anonyymi

      Entäs Pooki?

      • Anonyymi

        Melko paljon joukossa hurmosuskovaisia. Huomaa monesta kommentista täällä, ettei ole kaikki inkkarit kanootissa. Valitettavasti.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe