Tunnen itteni tyhmäksi!

Anonyymi

Kuvittelin, että yks mies olisi ehkä kiinnostunut. Nähtyäni minkä "tasoisia" naisia ihailee nii haaveet karis samantien. Ainaki palauduin maan pinnalle. Se siitä sit!

42

1107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et sinä päätä mistä joku tykkää.

      • Anonyymi

        Tuskin oon poikkeus. Ihailee mallitasoisia niin miks kiinnostuis vähänkään ylipainoisesta taviksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin oon poikkeus. Ihailee mallitasoisia niin miks kiinnostuis vähänkään ylipainoisesta taviksesta.

        Olis kiva nähdä sun "mallitasoinen"


    • Anonyymi

      Ainahan sitä voi kuvitella 🤣

      • Anonyymi

        😔 Ei ois pitäny


    • Anonyymi

      Pitäis ehkä syödä jotain kun väsyttää🤔

      • Anonyymi

        Mites se tähän liittyy??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites se tähän liittyy??

        Ai mihin?


    • Anonyymi

      Et näytä pääsevän ylikään hänestä. Mitä jos juttelisit asiasta hänen kanssaan? Se ainakin helpottaa sinua ja tavistakin.

    • Anonyymi

      Jokainen löytää lopulta sen oikean uskoisin. Eikä kaikki ole kultaa mikä kimaltaa. Moni kakku päältä kaunis sisältä ihan jotain muuta. Ei, se elämä onnistu välttämättä jonkun barpi nuken kanssa. Älä menetä toivoasi,vaikka ei se täältä palstalta löydy ikinä. Se kumppani pitää etsiä ihan muualta. Tämä palsta on vaan turhautuneiden ihmisten leikkipaikka monelta osaa. Moni täällä puhuu Rakkauden sasnomaa julistaen,eiväkä tiedä ees mitä se tarkoittaa. Jokainen hokee minä Rakastan sinua. mutta ei täällä,sen pitemmälle edetä. Ei,tämän tosissaan palstan varaan rakentaa yhtään mitään. Mutta sinulle aloittaja toivon oikeasti että löytäisit jonkun,vaikka täältä palstalta. Jos kerran etsit itsellesi muutakin kuin palsta kaveria. Mulle ei ainakaan pitkässä juoksussa riitä mikään palsta kirjoittelu. Mutta jokainen tyylillään.

      • Anonyymi

        Mehän tiietään toisemme muutenkin

        Oikeesti

        Oikeessa elamassa


    • Anonyymi

      Mulle suuttui mies ja veti herneen nenään. Kun sanoin että ei kukaan päästänsä terve pidä minua kauniina. Ei kukaan minusta unelmoi. Hän kuulemma pitää ja unelmoi ja hermostui kun en uskonut 😂

      • Anonyymi

        Aww <3 ihana mies


    • Anonyymi

      Me vaaleat missityyppiset kauniskasvoiset joudumme tästä kärsimään…

      • Anonyymi

        Mä oon niiiiin samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon niiiiin samaa mieltä

        Onko normaalia jos ei tiedä minkälaisia naisia mies kuolaa?


      • Anonyymi

        Eilen satuin yhden oikean näkemään, ihan tässä lähellä. Mun mielestä oli ihan tavallinen.


    • Anonyymi

      Sori meni väärään kohtaan

    • Anonyymi

      Oletko vielä samaa mieltä?, joka herättää sinussa turva, raskasta ja tuo aamupala makuuhuoneen .ollet varmaan ihan varmaan että olen sen oikean sinulle? Mk

    • Anonyymi

      Jos ihailee tietyn näköisiä naisia, niin sehän on vain pintaa. Niin kliseistä kuin se onkin sanoa, niin se sisimmäinen on tärkein.

    • Anonyymi

      Tylsä, lumisateinen ja lähes hämärä tammikuun päivä. Huono ajokeli. Tyypillinen keskitalven päivä. Tylsyys ei kuitenkaan päivässä vaan mannessa.
      Poishan se vähäkin oli ajettava kun lisää on luvattu. Päivän valoisuus kuitenkin lisääntyy.

    • Anonyymi

      Älä välitä. Itsekin tippunut muutamat kerrat haaveista todellisuuteen, tajunnut ettei kukaan voi mun näköisestä naisesta pitää. Jopa naispuolisilta tuttavilta olen saanut kuulla totuuksia ei niin nätistä ulkonäöstä, niin ihme se olis ollutkin, jos joku olis ollut kiinnostunut musta. Jos nykyään edes katson jotain miestä, niin heti jysähtää päähän ajatus, ettei tuo voi mun näköisestä rumiluksesta pitää ja sillä torppaan alkuunsa kaikki ihastumiset pois mielestä. Eipä silti, ei kukaan mies ole tullut tekemään itseään tykö mun lähettyville, joten sekin kertoo jo paljon.

      • Anonyymi

        Sinäkö se taas olet m? Ei muutakuin melaa mekkoon ja naamariin, varmasti monikin mies on lääpällään, et vain näe sitä itsesi surkuttelulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö se taas olet m? Ei muutakuin melaa mekkoon ja naamariin, varmasti monikin mies on lääpällään, et vain näe sitä itsesi surkuttelulta.

        Kaikilla ei ole sun tavat. Sen kun itse haet nk. melaa mekkoon ja naamariin, jos niin kovasti olet sitä vailla keneltä tahansa.
        Mulle on yks naispuolinen tuttava sanonut ihan suoraan ettei kukaan mies katsele näin rumaa naista kuin mä olen ja on sanonut muutakin suoraan, hänen mielestään olen liian vanha, ruma, läski ja tylsä ja miehellä täytyisi olla pahasti päässä vikaa, joka musta kiinnostuisi. Eli tuskin on yksikään mies maailmassa lääpällään näinkin epäkelvoksi todetun naisen perään.


    • Aika moni mies ihaili Marilyniakin, mutta vain muutama hänen kanssaan naimisiin meni.

      • Anonyymi

        Ai niin että hän ois sit kelpuuttanut kaikki ketkä kuolas 😀😀 lollero


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin että hän ois sit kelpuuttanut kaikki ketkä kuolas 😀😀 lollero

        Ei voi tietää. Kaipa Marilynillä joku peruste miesten valikoimiseen oli, hän vain ei tehnyt siitä selkoa.


    • Anonyymi

      Me miehet olemme pahoja jos ihailemme naisia. Jeesus kun puhuu himoiten katsomisesta, tarkoittaa juuri sitäkin. Meidän on tarkoitus löytää yksi nainen ja pidettävä hänet vaimonamme. Kiinnittää katseemme vain häneen.

      • Anonyymi

        Kivointa juurikin kun puoliso kuolaa nenän edessä ja luulee sokeeksi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivointa juurikin kun puoliso kuolaa nenän edessä ja luulee sokeeksi :D

        Siinä ei ole mitään kivaa. Ei mitään hassua. Meillä miehillä on erityisen pahat silmät. Ne etsivät katseltavaa. Vaimossa miehen kuuluu antaa silmiensä levätä siitä levottomuudesta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvä ap, että ymmärrät realiteetit. Asiahan on niin, että miehet on melko mustavalkoisia naisista tykkäämisen suhteen. Osa miehistä tykkää naisen älykkyydestä, fiksuudesta ym. luonteen piirteistä ja heille muilla asioilla kuten ulkonäöllä ei ole väliä. Sitten on ne miehet jotka tykkäävät timmistä, hyvin hoikasta kropasta, kauneudesta ja barbimaisesta ulkonäöstä ja heille muilla asioilla naisessa ei ole niin väliä. Miehet on, kuten palstallakin on huomattu, hyvin yksioikoisia noiden asioiden suhteen. Naiset ajattelevat monimutkaisemmin ja se on miehille hankala monesti tajuta eli koko paketti ratkaisee sekä sisälmys että se, että viehättää myös toisen silmää, ainakin jonkin verran. Itse naisena sanoisin, että itsestäni (uskon, että monesta muustakin naisesta) on kiva näyttää hyvältä ja kauniilta kumppaninsa silmissä. Jos siis tiedän, että mies tykkää hoikista, barbimaisista naisista niin miksi ryhtyisin mihinkään semmoisen miehen kanssa, ei semmoinen kestäisi. Ok, voi sanoa että tykkään sinun luonteestasi ja sisimmästäsi, mutta pelkästään niistä tykkääminen ei saa suhdetta kestämään. Alkuvaiheiden jälkeen, vuoden parin päästä ihminen ei välttämättä tunnu enää niin ihastuttavalta kuin alussa ja jos ei oikein silmääkään ole viehättänyt niin eihän se kestä. Ulkonäkö tuon parin vuoden aikana harvemmin vielä rupsahtaa. Jos siis ap kiinnostuksen kohteesi on aiemmin tykännyt hoikista naisista, niin silloin hän tykkää niistä, sorry, mutta se on totuus. Toki, jos sinulle riittää, että hän tykkää sinun kultaisesta luonteestasi ja säkenöivästä älykkyydestäsi niin sitten teillä on mahkut. Itelle ei riittäisi.

    • Anonyymi

      Suapi sitä ihhailla vaikka koiranpaskoo mutta ei se kerro mihi lovestuu :) piähä lipppu korokeella

    • Anonyymi

      Mä ihailen suklaapatukkaa. Tulen kuolemaan suklaapatukka suussa. 🤤🍫

    • Anonyymi

      Jaksoin lukea peräti kaksi ekaa kommenttia. Täyttä tuubaa tuollainen ajattelu!

      No, joillekin sitä ominta, muttei mulle. Minä kun arvostan ihmisessä sitä tärkeintä eli sisintä. Se on tärkeintä eikä ulkokuori. Minä olen aina rakastunut vain tutustuttuani ihmiseen kunnolla ja silloinkin vain itseni kanssa samanlaisia asioita arvostaviin.
      Vain itsekin tyhjäpää voi ihastua ulkonäköön.
      Näin se vain menee, ajatelkoot muut mitä haluaa. <3

      • Anonyymi

        Mun yks naispuolinen tuttu pitää itseään älykkönä ja hänelle miehessä tärkeintä on pituus ja hyvä kroppa ja tietenkin hyvä koko varustuksen puolella, plussana kokee rahakkuuden, luonteella ei tunnu olevan niin väliä, melkoisten mulkeroiden kans on säädellyt, mutt ei luovu niistäkään vaan pitää heitäkin varalla vaikka ei tunteita noilla säädöillä ollutkaan häntä kohtaan.


      • Anonyymi

        Huijaat kommentillasi ellet muuta niin itseäsi. Voitko rehellisesti väittää, että et lainkaan katso ulkonäköä? Minkä näköinen muuten itse olet? Jännää ja suhteen kannalta ei toivottava ominaisuus on se, että et voi ihastua kuin samanlaisia asioita arvostaviin. Ootko kuullut, että esim. vassari ja kokuumuspolitikkoja on ollut keskenään parisuhteessa ja jotkut arvot voi olla hyvin erilaisia. Mielipiteesi on jyrkän kuuloisia, että kovin fiksuihin et ilmeisimmin ole ihastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijaat kommentillasi ellet muuta niin itseäsi. Voitko rehellisesti väittää, että et lainkaan katso ulkonäköä? Minkä näköinen muuten itse olet? Jännää ja suhteen kannalta ei toivottava ominaisuus on se, että et voi ihastua kuin samanlaisia asioita arvostaviin. Ootko kuullut, että esim. vassari ja kokuumuspolitikkoja on ollut keskenään parisuhteessa ja jotkut arvot voi olla hyvin erilaisia. Mielipiteesi on jyrkän kuuloisia, että kovin fiksuihin et ilmeisimmin ole ihastunut.

        Ja mun kommentti klo 23.22 oli tuolle 22.05 kommentoijalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mun kommentti klo 23.22 oli tuolle 22.05 kommentoijalle.

        Tuolle 23.18 kirjoittajalle sanoisin, että harvinaiseen naiseen olet törmännyt, jos hän pitää itseään älykkönä. Naiset ei yleensä arvosta itseään tarpeeksi ja tuollaisten kaltaisiesi mulkvistien vuoksi heidän itsetuntonsa saa kolhuja. Kun itselläsi on noin heikko itsetunto, on pakko painaa naisia alas! Tuommoisia naisia et ainakaan ole itsellesi ansainnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolle 23.18 kirjoittajalle sanoisin, että harvinaiseen naiseen olet törmännyt, jos hän pitää itseään älykkönä. Naiset ei yleensä arvosta itseään tarpeeksi ja tuollaisten kaltaisiesi mulkvistien vuoksi heidän itsetuntonsa saa kolhuja. Kun itselläsi on noin heikko itsetunto, on pakko painaa naisia alas! Tuommoisia naisia et ainakaan ole itsellesi ansainnut.

        Ikävä tuottaa pettymys, mutt en ole mies. Tuo kyseinen älykkö on kyllä painanut muita naisia alas, mullekin sanonut suoraan ett pitää mua rumana ja samalla kehunut itseään ja omaa ulkonäköään ja sitäkin miten kaikki miehet kuolaa vain hänen perään. Joten hänellä on helvetin hyvä itsetunto ja arvostaa todellakin itseään ja on nostanut itsensä muitten naisten yläpuolelle. Ja valitsee ja iskee miehiä ulkonäön ja pituuden perusteella, on sitten pettynyt, kun ne tyypit on paljastuneet vaan petiseuran hakijoiksi vaikka itsekin on vaan sitä hakenut niistä miehistä.


    • Anonyymi

      Vyötäisiltä kiva pitää kiinni, kun omistaa vyötärön.

      • Anonyymi

        Missähän suakin on ihailtu kun tähän vastasit? Ai ihanko anonyymipalstalla? -sivusta


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2020
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      911
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      850
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      849
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      770
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe