Hyvinvointia

Anonyymi

KS kertoo, että kuntaan uusi hyvinvointipäällikkö..

18

1384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kuka on hyvinvointijohtaja tai hyvinvointityöntekijä, kun päällikkö oikein tarvitaan.,näin jo valmiiksi hyvinvoivaan kuntaan.

    • Anonyymi

      Pahoinvoinnin torjuntakomitean valmistelu ja valtuuskunnan järjestelyneuvoston asioidenhoitovaltuuston neuvottelukunnan työryhmän edustajiston asiainhoitokunnan valtuutetun ja virallisen lautakunnan toimivaltainen jäsen ja jämijärven hallinnollinen pesäpallopuulaakisarjan virallinen valvoja...

    • Anonyymi

      Paskan jauhanta jatkuu

    • Anonyymi

      no ei tänne pesäpallopuulaakisarjaa saa, sen kun tajuaa ni jatkaa matkaansa.

    • Anonyymi

      Turhasta työmaasta kovaa palkaa, missä ne aikaansaanokset on kun näkyisi myös jossain.

    • Anonyymi

      Ettei olisi taas KAMAa varten luotu suojatyöpaikka, joita varuskunnassa ja kankaanpäässä on ollut jo vuosikymmeniä. eikä siltikään oo saatu minkäänlaista tulosta. aina vaan hännänhuippuna, Kivelän aikana kaikkensa jopa valtio antoi varuskunnan kautta, mutta tulos oli pelkää paskaa...

    • Anonyymi

      KAMA levittää jo rihmastonsa, ennen kun kankaanpää ottaa "vajaa kykyisen" kunnan haltuunsa😂

    • Anonyymi

      apinat

    • Anonyymi

      mitä sillä nyyt tehdään kun heti alkaa hyvivointialue toimia

    • Anonyymi

      onneksi Rise ja muut k:pääläiset toi taas jämille mainetta ja mammonaa!!

    • Anonyymi

      Risto-Matti ja Markus nostattaa jämijärvisten maihin painunutta itsetuntoa. toivottavasti uusi hyvinvointipäällikkö tekee samoin. ettei aina ja kaikessa jäätäisi naapureitten jalkoihin.

    • Anonyymi

      Jämi Jänne on huippu seura, jonka juuret juontaa jo vuosikymmenten taa. ikävä kyllä jotku seuran uran uurtajista on myöhemmin painettu lokaan, myös kunnallispolitiikassa... ja aivan syyttä!

    • Anonyymi

      Kyllä terveyden huolto paranee kun aluevaltuusto täytetään laatuväellä.

    • Anonyymi

      mielestäni pitäisi tässä kohtaa muistaa JäminJänteen halonhakkaaja palkinnon saajat ja jopa kyseisen palkinnon perustaj, eikä vain näitä nykyisiä vjosikymmenten työn tulosten POKKAAJIA, jotka ei edes ole JÄMIJÄRVISIÄ, vaan isät tuoneet tänne nauttimaan seutukunnan parhaista laduista ja hiihtovalmennuksesta... puhumattakaan tietotaidosta jota alueelta löytyy!

      • Anonyymi

        Tämä ei ole mahdollista missään muualla kuin jämpällä... Prkl väärin voitettu.


    • Anonyymi

      näin on!! helppo kekkuloida ku hippohiihdoista asti on nautittu jämijärveläisten tekemästä.työstä... ilman kiitoksen sanaa. isä kyllä osaa olla esillä, niinku kaikki olis hänen ansiota... saatana muuta tehny ku siittäny ja tuonu pojan jämijärvelle.

      • Anonyymi

        Renfors aluevaalivoittoon, niin varmistetaan jatkossakin Merstolan ratapenkkojen soseuttaminen sairaalan asiakkaiden torsoilla.


    • Anonyymi

      Täälä taas keskustelee porukka joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      173
      976
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      835
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      67
      787
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe