Hyvinvointia

Anonyymi

KS kertoo, että kuntaan uusi hyvinvointipäällikkö..

18

1384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kuka on hyvinvointijohtaja tai hyvinvointityöntekijä, kun päällikkö oikein tarvitaan.,näin jo valmiiksi hyvinvoivaan kuntaan.

    • Anonyymi

      Pahoinvoinnin torjuntakomitean valmistelu ja valtuuskunnan järjestelyneuvoston asioidenhoitovaltuuston neuvottelukunnan työryhmän edustajiston asiainhoitokunnan valtuutetun ja virallisen lautakunnan toimivaltainen jäsen ja jämijärven hallinnollinen pesäpallopuulaakisarjan virallinen valvoja...

    • Anonyymi

      Paskan jauhanta jatkuu

    • Anonyymi

      no ei tänne pesäpallopuulaakisarjaa saa, sen kun tajuaa ni jatkaa matkaansa.

    • Anonyymi

      Turhasta työmaasta kovaa palkaa, missä ne aikaansaanokset on kun näkyisi myös jossain.

    • Anonyymi

      Ettei olisi taas KAMAa varten luotu suojatyöpaikka, joita varuskunnassa ja kankaanpäässä on ollut jo vuosikymmeniä. eikä siltikään oo saatu minkäänlaista tulosta. aina vaan hännänhuippuna, Kivelän aikana kaikkensa jopa valtio antoi varuskunnan kautta, mutta tulos oli pelkää paskaa...

    • Anonyymi

      KAMA levittää jo rihmastonsa, ennen kun kankaanpää ottaa "vajaa kykyisen" kunnan haltuunsa😂

    • Anonyymi

      apinat

    • Anonyymi

      mitä sillä nyyt tehdään kun heti alkaa hyvivointialue toimia

    • Anonyymi

      onneksi Rise ja muut k:pääläiset toi taas jämille mainetta ja mammonaa!!

    • Anonyymi

      Risto-Matti ja Markus nostattaa jämijärvisten maihin painunutta itsetuntoa. toivottavasti uusi hyvinvointipäällikkö tekee samoin. ettei aina ja kaikessa jäätäisi naapureitten jalkoihin.

    • Anonyymi

      Jämi Jänne on huippu seura, jonka juuret juontaa jo vuosikymmenten taa. ikävä kyllä jotku seuran uran uurtajista on myöhemmin painettu lokaan, myös kunnallispolitiikassa... ja aivan syyttä!

    • Anonyymi

      Kyllä terveyden huolto paranee kun aluevaltuusto täytetään laatuväellä.

    • Anonyymi

      mielestäni pitäisi tässä kohtaa muistaa JäminJänteen halonhakkaaja palkinnon saajat ja jopa kyseisen palkinnon perustaj, eikä vain näitä nykyisiä vjosikymmenten työn tulosten POKKAAJIA, jotka ei edes ole JÄMIJÄRVISIÄ, vaan isät tuoneet tänne nauttimaan seutukunnan parhaista laduista ja hiihtovalmennuksesta... puhumattakaan tietotaidosta jota alueelta löytyy!

      • Anonyymi

        Tämä ei ole mahdollista missään muualla kuin jämpällä... Prkl väärin voitettu.


    • Anonyymi

      näin on!! helppo kekkuloida ku hippohiihdoista asti on nautittu jämijärveläisten tekemästä.työstä... ilman kiitoksen sanaa. isä kyllä osaa olla esillä, niinku kaikki olis hänen ansiota... saatana muuta tehny ku siittäny ja tuonu pojan jämijärvelle.

      • Anonyymi

        Renfors aluevaalivoittoon, niin varmistetaan jatkossakin Merstolan ratapenkkojen soseuttaminen sairaalan asiakkaiden torsoilla.


    • Anonyymi

      Täälä taas keskustelee porukka joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe