Hyvinvointia

Anonyymi

KS kertoo, että kuntaan uusi hyvinvointipäällikkö..

18

1384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kuka on hyvinvointijohtaja tai hyvinvointityöntekijä, kun päällikkö oikein tarvitaan.,näin jo valmiiksi hyvinvoivaan kuntaan.

    • Anonyymi

      Pahoinvoinnin torjuntakomitean valmistelu ja valtuuskunnan järjestelyneuvoston asioidenhoitovaltuuston neuvottelukunnan työryhmän edustajiston asiainhoitokunnan valtuutetun ja virallisen lautakunnan toimivaltainen jäsen ja jämijärven hallinnollinen pesäpallopuulaakisarjan virallinen valvoja...

    • Anonyymi

      Paskan jauhanta jatkuu

    • Anonyymi

      no ei tänne pesäpallopuulaakisarjaa saa, sen kun tajuaa ni jatkaa matkaansa.

    • Anonyymi

      Turhasta työmaasta kovaa palkaa, missä ne aikaansaanokset on kun näkyisi myös jossain.

    • Anonyymi

      Ettei olisi taas KAMAa varten luotu suojatyöpaikka, joita varuskunnassa ja kankaanpäässä on ollut jo vuosikymmeniä. eikä siltikään oo saatu minkäänlaista tulosta. aina vaan hännänhuippuna, Kivelän aikana kaikkensa jopa valtio antoi varuskunnan kautta, mutta tulos oli pelkää paskaa...

    • Anonyymi

      KAMA levittää jo rihmastonsa, ennen kun kankaanpää ottaa "vajaa kykyisen" kunnan haltuunsa😂

    • Anonyymi

      apinat

    • Anonyymi

      mitä sillä nyyt tehdään kun heti alkaa hyvivointialue toimia

    • Anonyymi

      onneksi Rise ja muut k:pääläiset toi taas jämille mainetta ja mammonaa!!

    • Anonyymi

      Risto-Matti ja Markus nostattaa jämijärvisten maihin painunutta itsetuntoa. toivottavasti uusi hyvinvointipäällikkö tekee samoin. ettei aina ja kaikessa jäätäisi naapureitten jalkoihin.

    • Anonyymi

      Jämi Jänne on huippu seura, jonka juuret juontaa jo vuosikymmenten taa. ikävä kyllä jotku seuran uran uurtajista on myöhemmin painettu lokaan, myös kunnallispolitiikassa... ja aivan syyttä!

    • Anonyymi

      Kyllä terveyden huolto paranee kun aluevaltuusto täytetään laatuväellä.

    • Anonyymi

      mielestäni pitäisi tässä kohtaa muistaa JäminJänteen halonhakkaaja palkinnon saajat ja jopa kyseisen palkinnon perustaj, eikä vain näitä nykyisiä vjosikymmenten työn tulosten POKKAAJIA, jotka ei edes ole JÄMIJÄRVISIÄ, vaan isät tuoneet tänne nauttimaan seutukunnan parhaista laduista ja hiihtovalmennuksesta... puhumattakaan tietotaidosta jota alueelta löytyy!

      • Anonyymi

        Tämä ei ole mahdollista missään muualla kuin jämpällä... Prkl väärin voitettu.


    • Anonyymi

      näin on!! helppo kekkuloida ku hippohiihdoista asti on nautittu jämijärveläisten tekemästä.työstä... ilman kiitoksen sanaa. isä kyllä osaa olla esillä, niinku kaikki olis hänen ansiota... saatana muuta tehny ku siittäny ja tuonu pojan jämijärvelle.

      • Anonyymi

        Renfors aluevaalivoittoon, niin varmistetaan jatkossakin Merstolan ratapenkkojen soseuttaminen sairaalan asiakkaiden torsoilla.


    • Anonyymi

      Täälä taas keskustelee porukka joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      802
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe