Hyvinvointia

Anonyymi

KS kertoo, että kuntaan uusi hyvinvointipäällikkö..

18

1384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kuka on hyvinvointijohtaja tai hyvinvointityöntekijä, kun päällikkö oikein tarvitaan.,näin jo valmiiksi hyvinvoivaan kuntaan.

    • Anonyymi

      Pahoinvoinnin torjuntakomitean valmistelu ja valtuuskunnan järjestelyneuvoston asioidenhoitovaltuuston neuvottelukunnan työryhmän edustajiston asiainhoitokunnan valtuutetun ja virallisen lautakunnan toimivaltainen jäsen ja jämijärven hallinnollinen pesäpallopuulaakisarjan virallinen valvoja...

    • Anonyymi

      Paskan jauhanta jatkuu

    • Anonyymi

      no ei tänne pesäpallopuulaakisarjaa saa, sen kun tajuaa ni jatkaa matkaansa.

    • Anonyymi

      Turhasta työmaasta kovaa palkaa, missä ne aikaansaanokset on kun näkyisi myös jossain.

    • Anonyymi

      Ettei olisi taas KAMAa varten luotu suojatyöpaikka, joita varuskunnassa ja kankaanpäässä on ollut jo vuosikymmeniä. eikä siltikään oo saatu minkäänlaista tulosta. aina vaan hännänhuippuna, Kivelän aikana kaikkensa jopa valtio antoi varuskunnan kautta, mutta tulos oli pelkää paskaa...

    • Anonyymi

      KAMA levittää jo rihmastonsa, ennen kun kankaanpää ottaa "vajaa kykyisen" kunnan haltuunsa😂

    • Anonyymi

      apinat

    • Anonyymi

      mitä sillä nyyt tehdään kun heti alkaa hyvivointialue toimia

    • Anonyymi

      onneksi Rise ja muut k:pääläiset toi taas jämille mainetta ja mammonaa!!

    • Anonyymi

      Risto-Matti ja Markus nostattaa jämijärvisten maihin painunutta itsetuntoa. toivottavasti uusi hyvinvointipäällikkö tekee samoin. ettei aina ja kaikessa jäätäisi naapureitten jalkoihin.

    • Anonyymi

      Jämi Jänne on huippu seura, jonka juuret juontaa jo vuosikymmenten taa. ikävä kyllä jotku seuran uran uurtajista on myöhemmin painettu lokaan, myös kunnallispolitiikassa... ja aivan syyttä!

    • Anonyymi

      Kyllä terveyden huolto paranee kun aluevaltuusto täytetään laatuväellä.

    • Anonyymi

      mielestäni pitäisi tässä kohtaa muistaa JäminJänteen halonhakkaaja palkinnon saajat ja jopa kyseisen palkinnon perustaj, eikä vain näitä nykyisiä vjosikymmenten työn tulosten POKKAAJIA, jotka ei edes ole JÄMIJÄRVISIÄ, vaan isät tuoneet tänne nauttimaan seutukunnan parhaista laduista ja hiihtovalmennuksesta... puhumattakaan tietotaidosta jota alueelta löytyy!

      • Anonyymi

        Tämä ei ole mahdollista missään muualla kuin jämpällä... Prkl väärin voitettu.


    • Anonyymi

      näin on!! helppo kekkuloida ku hippohiihdoista asti on nautittu jämijärveläisten tekemästä.työstä... ilman kiitoksen sanaa. isä kyllä osaa olla esillä, niinku kaikki olis hänen ansiota... saatana muuta tehny ku siittäny ja tuonu pojan jämijärvelle.

      • Anonyymi

        Renfors aluevaalivoittoon, niin varmistetaan jatkossakin Merstolan ratapenkkojen soseuttaminen sairaalan asiakkaiden torsoilla.


    • Anonyymi

      Täälä taas keskustelee porukka joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      57
      2956
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      1007
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      998
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      854
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      771
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      739
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      625
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe