KS kertoo, että kuntaan uusi hyvinvointipäällikkö..
Hyvinvointia
18
1384
Vastaukset
- Anonyymi
kuka on hyvinvointijohtaja tai hyvinvointityöntekijä, kun päällikkö oikein tarvitaan.,näin jo valmiiksi hyvinvoivaan kuntaan.
- Anonyymi
Pahoinvoinnin torjuntakomitean valmistelu ja valtuuskunnan järjestelyneuvoston asioidenhoitovaltuuston neuvottelukunnan työryhmän edustajiston asiainhoitokunnan valtuutetun ja virallisen lautakunnan toimivaltainen jäsen ja jämijärven hallinnollinen pesäpallopuulaakisarjan virallinen valvoja...
- Anonyymi
Paskan jauhanta jatkuu
- Anonyymi
no ei tänne pesäpallopuulaakisarjaa saa, sen kun tajuaa ni jatkaa matkaansa.
- Anonyymi
Turhasta työmaasta kovaa palkaa, missä ne aikaansaanokset on kun näkyisi myös jossain.
- Anonyymi
Ettei olisi taas KAMAa varten luotu suojatyöpaikka, joita varuskunnassa ja kankaanpäässä on ollut jo vuosikymmeniä. eikä siltikään oo saatu minkäänlaista tulosta. aina vaan hännänhuippuna, Kivelän aikana kaikkensa jopa valtio antoi varuskunnan kautta, mutta tulos oli pelkää paskaa...
- Anonyymi
KAMA levittää jo rihmastonsa, ennen kun kankaanpää ottaa "vajaa kykyisen" kunnan haltuunsa😂
- Anonyymi
apinat
- Anonyymi
mitä sillä nyyt tehdään kun heti alkaa hyvivointialue toimia
- Anonyymi
onneksi Rise ja muut k:pääläiset toi taas jämille mainetta ja mammonaa!!
- Anonyymi
Risto-Matti ja Markus nostattaa jämijärvisten maihin painunutta itsetuntoa. toivottavasti uusi hyvinvointipäällikkö tekee samoin. ettei aina ja kaikessa jäätäisi naapureitten jalkoihin.
- Anonyymi
Jämi Jänne on huippu seura, jonka juuret juontaa jo vuosikymmenten taa. ikävä kyllä jotku seuran uran uurtajista on myöhemmin painettu lokaan, myös kunnallispolitiikassa... ja aivan syyttä!
- Anonyymi
Kyllä terveyden huolto paranee kun aluevaltuusto täytetään laatuväellä.
- Anonyymi
mielestäni pitäisi tässä kohtaa muistaa JäminJänteen halonhakkaaja palkinnon saajat ja jopa kyseisen palkinnon perustaj, eikä vain näitä nykyisiä vjosikymmenten työn tulosten POKKAAJIA, jotka ei edes ole JÄMIJÄRVISIÄ, vaan isät tuoneet tänne nauttimaan seutukunnan parhaista laduista ja hiihtovalmennuksesta... puhumattakaan tietotaidosta jota alueelta löytyy!
- Anonyymi
Tämä ei ole mahdollista missään muualla kuin jämpällä... Prkl väärin voitettu.
- Anonyymi
näin on!! helppo kekkuloida ku hippohiihdoista asti on nautittu jämijärveläisten tekemästä.työstä... ilman kiitoksen sanaa. isä kyllä osaa olla esillä, niinku kaikki olis hänen ansiota... saatana muuta tehny ku siittäny ja tuonu pojan jämijärvelle.
- Anonyymi
Renfors aluevaalivoittoon, niin varmistetaan jatkossakin Merstolan ratapenkkojen soseuttaminen sairaalan asiakkaiden torsoilla.
- Anonyymi
Täälä taas keskustelee porukka joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482