Kuinka moni huomasi kun IL ja IS ja MTV alkoi alko muuta kk sitten uutisoida sydänkohatuksista, kuukautishäiriöistä ym ja miten tulee toimia jos "tällaisia ja tällaisia" oireita tulee? Mielenkiintoista eikö vaan.?
Tänään huomasin artikkelin jossa puhuttiin lapsettomuudesta. Miten tulikaan niin sopivaan aikaan,
Pfizerin pillerin kanssa on sitten syytä olla varovainen koska yhteivaikutukset muiden lääkkeiden kanssa ovat arvaamattomat. Jos niitä popsii, kannattaa kysyä lääkäriltä mitkä lääkkeet eivät käy yhteen. Jos ne lääkäritkään enää mitään välittävät.
Uutiset kuinka hoidat asiat
Anonyymi
0
106
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842023
- 1321722
- 1671333
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273884