Miesten ja naisten tulkinnat...argh!

Anonyymi

Täällä moni kaipailee ja ikävöi, eikä juuri kukaan uskalla ottaa kontaktia IRL. Sitten jos ottaakin kontaktia, niin tulkinnat astuu kehiin. Naiset tulkitsevat, että vaikka mies vastailee yhteydenottoihin, niin jos mies ei koskaan ota ensin yhteyttä, hän ei ole kiinnostunut. Nainen ei halua olla missään nimessä tyrkky. Mies tulkitsee, että jos ottaa aina ensin yhteyttä vaikuttaa liian innokkaalta ahdistelijalta, ja jos nainen ei ota ensin yhteyttä, niin nainen ei ole kiinnostunut.

Ainakin naiset tekevät herkästi tulkintojaan niin hyvässä kuin pahassa ja ihan kaikessa. Onko miehillä sama juttu?

Miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mua ainakin loukkais jos ihastukseni lirkuttelisi täällä muille muijille ja puhuisi miten panisi sen kanssa ja miten rakastaa, koskettelee ja suutelee jotain randomii sen sijaan että ottais yhteyttä muhun ja sanoisi ne mulle eikä jollekin toiselle naiselle netissä.

      Mä varmaan antasin pakit jo pelkästään siks et oo nähny miten netissä lirkuttaa muille. Musta se olisi jo tarpeeksi iso näyttö pleijeristä ja pettäjästä jollasta en halua elämääni.

      Noi muut jutut.. tekosyitä. Todellisuus mielestäni on ettei henkilö edes suhdetta halua jos keksii ehtoja ja sääntöjä miten suhteen pitää alkaa.

      Ja noinhan hommat ei tod. etene.

      Onneks mä oon niin jääräpää etten jää edes katteleen moista temppuilua vaan äänestän jaloillani ja lähen meneen. Vaihtoon temppuilijat

      • Anonyymi

        Tuossa sä oot varmaan ihan oikeassa. Ehtojen ja sääntöjen keksiminen on tekosyitä eikä hommat silloin tod. etene. Voihan se olla myös rohkeuden puutetta ja hylätyksi tulemisen pelkoa. Silloin vaan kaikki hävii jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa sä oot varmaan ihan oikeassa. Ehtojen ja sääntöjen keksiminen on tekosyitä eikä hommat silloin tod. etene. Voihan se olla myös rohkeuden puutetta ja hylätyksi tulemisen pelkoa. Silloin vaan kaikki hävii jotain

        Oon ehkä vähän tunteeton ja armoton mut musta jos rohkeus riittää muiden muijien kans pelehtimiseen muttei mun niin se on pakit. Turha selitellä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Koska mies ottaa yhteyttä jos ON KIINNOSTUNUT.
      Hän ei ole kiinnostunut jos ei ota yhteyttä.
      Miehet eivät ole kovin monimutkaisia kuten naiset.

      • Anonyymi

        Täten tuli todistettua siis että RISTO_ on nainen


      • Anonyymi

        Se olisikin siksi helpompaa, että molemmat sanoisivat suoraan. Silloin sukupuolesta riippumatta jokainen voisi ottaa yhteyttä, ja jos toista ei kiinnosta, hän voisi sanoa sen ihan muitta mutkitta. Ei tulisi kenellekään tarvetta tulkita mitään. Aika moni mies tänä päivänä toivoo myös naisten ottavan reippaasti yhteyttä, mutta jos naiset odottavat vain miesten yhteydenottoja, koska uskovat sen kertovan kiinnostuksen tasosta, niin eihän se ihme ole, että niin moni epätoivoinen ikävöi (sekä mies että nainen)


      • Ei se nainenkaan ota yhteyttä, jos ei nappaa.
        Outoa, miten tämä ei kiinnostuneisuus korostetaan aina näin päin, ettei mies ota yhteyttä .
        Ja hei, mies voi olla tosi pahan luokan tyrkky joka totaali turn off ainakin mulle.
        Jos puhutaan nyt kahdesta AIKUISESTA, jotka jostain kumman syystä kokevat viehätystä toistensa suuntaan, niin miten olis ihan perinteinen: lähdetkö kahville, lounaalle, drinksulle, kävelylle tai mitä tahansa, että saisi sen viestin perille, että NYT KIINNOSTAA KUULE.
        Ja sitten vois perään vaikka vähän kehaista, että näytätpä nätiltä/ oletpa komea tänään tms♥️

        Ihan v tyhmää pohtia nyt koko pieni elinikä, että tykkääkö musta😄
        Sehän selviää helposti, eikö?


    • Anonyymi

      Tarviiko tuotakin nyt vattu pohtia? Otat yhteyttä jos on asiaa ja lakkaat analysoimasta typeriä. Mä en todellakaan jaksais tollasta "pohdiskelijaa".

      • Anonyymi

        Voi, voi, sitä on kuule paljon hölmömpiäkin pahdintoja ihmisillä ja jotkut ei pohdi ihan lähipiiriin vaan toisella puolella maailmaa olevien ihmisien asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, voi, sitä on kuule paljon hölmömpiäkin pahdintoja ihmisillä ja jotkut ei pohdi ihan lähipiiriin vaan toisella puolella maailmaa olevien ihmisien asioita.

        Hyvin harvoin kuulen pöljempää kun tämä. Meillä lienee hieman erilaiset piirit. Vaan ei siinä mitään. Ihan vapaasti sitä saa tehdä helpoista asioista itselleen vaikeita. Itsehän siitä kärsii, muita se vain huvittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin harvoin kuulen pöljempää kun tämä. Meillä lienee hieman erilaiset piirit. Vaan ei siinä mitään. Ihan vapaasti sitä saa tehdä helpoista asioista itselleen vaikeita. Itsehän siitä kärsii, muita se vain huvittaa.

        Niin, joidenkin ihmisten mielestä esim. kehitysmaiden lapsien nälänhätä on huvittavaa, ei väliä kunhan itsellä ja läheisillä on ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, joidenkin ihmisten mielestä esim. kehitysmaiden lapsien nälänhätä on huvittavaa, ei väliä kunhan itsellä ja läheisillä on ruokaa.

        Mutta olet kyllä oikeassa, ei sitä nälänhätää kannata pohtia, siinä voi iteltä lähtee nälkä. Aina voi ryhtyä kuukausilahjottajaksi, siinä sitten mieli ja kukkaro kevenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, joidenkin ihmisten mielestä esim. kehitysmaiden lapsien nälänhätä on huvittavaa, ei väliä kunhan itsellä ja läheisillä on ruokaa.

        Sulla on tosiaan erikoinen lähipiiri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on tosiaan erikoinen lähipiiri.

        Ilmeisimmin kohdistit kirjoitukses tuolle, joka jostain pölyistä kirjoitti ja oman piirinsä huvittuneisuudesta. Aika erikoisia tosiaan kuulostaa olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisimmin kohdistit kirjoitukses tuolle, joka jostain pölyistä kirjoitti ja oman piirinsä huvittuneisuudesta. Aika erikoisia tosiaan kuulostaa olevan.

        Siis pöljistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisimmin kohdistit kirjoitukses tuolle, joka jostain pölyistä kirjoitti ja oman piirinsä huvittuneisuudesta. Aika erikoisia tosiaan kuulostaa olevan.

        Ei kun sinulle. Soun porukkashan nälänhästä huvittuu. Musta huvittavia ovat ihmiset, jotka tekevät helpoista asioista ongelmallisia. No kuten sanottu, niin ihan vapaasti. Ei näistä pöljyyksistä kukaan muu kärsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun sinulle. Soun porukkashan nälänhästä huvittuu. Musta huvittavia ovat ihmiset, jotka tekevät helpoista asioista ongelmallisia. No kuten sanottu, niin ihan vapaasti. Ei näistä pöljyyksistä kukaan muu kärsi.

        Etkö lainkaan tunne tuskaa maailmantilasta, luonnon tukehduttamisesta ym, taidat olla joku ikivanha papparoinen.


    • Anonyymi

      Nosto. Haluun lisää vastauksia tähän ketjuun

      • Anonyymi

        Mitä väliä sillä on mitä joku anonyymi on mieltä?


    • Anonyymi

      Elämäntilanteet voi myös olla väärät ja tää ainoa väylä päästä purkamaan.
      Ja harvalla on toistensa yhteystiedot..

      • Anonyymi

        Nämä on tosiasioita monella. Sitä eivät nuo yhteyksiä mouruavat osaa ottaa huomioon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      392
      1545
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1155
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      814
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      170
      709
    Aihe