Hei, etsin vuokrahevosta porvoo, askola, pukkila, mäntsälä, orimattila suunnalta. Ratsastustaustaa saa jos tarvisee. Ja vuokrahevosta etsitään siis 2008 vuonna syntyneelle tytölle.
Etsin vuokralle hevosta/ponia
9
806
Vastaukset
- Anonyymi
Moi olen tyttö ja meidän talille voisi ehkä mutta kirjota Googleen että pinsiön ratasastus koulun niin sieltä voi löytää
- Anonyymi
Hei multa sais vuokralle hevosen
- Anonyymi
missä päin talli on? paljonko kerta ja millainen hevonen?
- Anonyymi
Okei no hei missäs päi talli on?
Haluisitko kertoo lisää hevosesta esim paljonko hinta on ja missä päin? Esim såhköpostissa tai jossain muussa sovelluksessa?
- Anonyymi
Moi! Minä tiedän paikan josta saatat saada hevosen
- Anonyymi
Okwi no hei olis ihan kiva jos kertoisit joko tässä tai sähköpostissa tai jonkun muun sovelluksen kautta! :)
- Anonyymi
Hei etsin itsekkin tältä alueelta vuokraheppaa.
Olen 16-vuotta täyttävä ja olisi kiva jos joku tietäis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1189724- 959437
- 217891
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä337261Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776274Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585428Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?84798Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.294486En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234385- 384333