punastumiseen???

Angel

onko punastumiseen kunnon lääkettä tai luontaistuotetta??siis jotain joka TODELLA auttaa???ja jos sais vielä jotain noin hinta tietoja niin hyvä..kiitos

6

1329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Per Saukko

Punastumiseen ei ole lääkettä. Punastuminen on kaunista. Se johtuu viattomuudesta. Ihanaa.

• jeppa

Propralin pitäis auttaa jännityksen oireissa, mm. juuri punastumisessa.

• Rouge

Punastuminen saattaa joidenkin - sellaisten joilla vaivaa ei ole - mielestä olla kaunista, mutta se saattaa myös olla todellinen ongelma! Itse olen yläasteelta alkaen kärsinyt punastumisesta, eikä vaiva ole vieläkään mennyt ohi (täytän 21). Koulussa esitelmien pito oli aivan hirveää, kun tiesi että koko naama poskia ja korvia myöten lehahtaa tulipunaiseksi, ja tietysti kun jännitin sitä jo etukäteen, vaiva vain paheni. Lisäksi jos joudun hämmentävään tilanteeseen, tai pitäisi esimerkiksi yksin suoritua jostain "tehtävästä", josta ei vielä ole kokemusta ja jos joku vieläpä vahtaa vieressä ja homman pitäisi onnistua, niin poskia alkaa taas mukavasti kuumottaa... Ne joilla ei ole taipumusta punastella, eivät yleensä ymmärrä kuinka kiusallinen juttu se voi olla. Muun jännittämisen kun yleensä pystyy kuitenkin tavalla tai toisella peittämään, mutta punastumista ei..

• kuulin

Joskus luin artikkelin jostain homeopaattisesta aineesta joka auttaa kaikenlaiseen jännitykseen,kuulema jotkut lääkäritkin olivat ennen luentoja käyttäneet.En muista nimeä ,mutta varmaan jostain nesivulta löytyy tietoa..

• Joo, Propral auttaa mm. tuohon. Käytän sitä itse esiintymistilanteissa. Se lieventää/poistaa kaikkia jännityksen aiheuttamia oireita, punastumisen lisäksi mm. sydämen hakkausta, käsien vapinaa ym. Kannattaa kokeilla! Se on reseptilääke, ei mikään kolmiolääke kuitenkaan. En ole huomannut mitään sivuvaikutuksia.

• lääkärille?

niinkuin otsikkokin sanoo eli miten selititte asian lääkärille..itsellä sama ongelma ja pitäs tota saada mutta kun ei tiedä miten selittäs ton asian lääkärille..:S

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      59
      1059
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe