onko punastumiseen kunnon lääkettä tai luontaistuotetta??siis jotain joka TODELLA auttaa???ja jos sais vielä jotain noin hinta tietoja niin hyvä..kiitos
punastumiseen???
6
1329
Vastaukset
- Per Saukko
Punastumiseen ei ole lääkettä. Punastuminen on kaunista. Se johtuu viattomuudesta. Ihanaa.
- jeppa
Propralin pitäis auttaa jännityksen oireissa, mm. juuri punastumisessa.
- Rouge
Punastuminen saattaa joidenkin - sellaisten joilla vaivaa ei ole - mielestä olla kaunista, mutta se saattaa myös olla todellinen ongelma! Itse olen yläasteelta alkaen kärsinyt punastumisesta, eikä vaiva ole vieläkään mennyt ohi (täytän 21). Koulussa esitelmien pito oli aivan hirveää, kun tiesi että koko naama poskia ja korvia myöten lehahtaa tulipunaiseksi, ja tietysti kun jännitin sitä jo etukäteen, vaiva vain paheni. Lisäksi jos joudun hämmentävään tilanteeseen, tai pitäisi esimerkiksi yksin suoritua jostain "tehtävästä", josta ei vielä ole kokemusta ja jos joku vieläpä vahtaa vieressä ja homman pitäisi onnistua, niin poskia alkaa taas mukavasti kuumottaa... Ne joilla ei ole taipumusta punastella, eivät yleensä ymmärrä kuinka kiusallinen juttu se voi olla. Muun jännittämisen kun yleensä pystyy kuitenkin tavalla tai toisella peittämään, mutta punastumista ei..
- kuulin
Joskus luin artikkelin jostain homeopaattisesta aineesta joka auttaa kaikenlaiseen jännitykseen,kuulema jotkut lääkäritkin olivat ennen luentoja käyttäneet.En muista nimeä ,mutta varmaan jostain nesivulta löytyy tietoa..
Joo, Propral auttaa mm. tuohon. Käytän sitä itse esiintymistilanteissa. Se lieventää/poistaa kaikkia jännityksen aiheuttamia oireita, punastumisen lisäksi mm. sydämen hakkausta, käsien vapinaa ym. Kannattaa kokeilla! Se on reseptilääke, ei mikään kolmiolääke kuitenkaan. En ole huomannut mitään sivuvaikutuksia.
- lääkärille?
niinkuin otsikkokin sanoo eli miten selititte asian lääkärille..itsellä sama ongelma ja pitäs tota saada mutta kun ei tiedä miten selittäs ton asian lääkärille..:S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814