Hyundai tekee Linja-autot, Kuorma-autot ym.
Maailman suurin laivanrakenteja ym.
https://platesmania.com/catalog/hyundai
Hyundai kuvia yli 314 000
23
2701
Vastaukset 23
- Anonyymi
Nostan korkealle
YKS PARHAIMMISTA AASIAN MERKEISTÄ HONDAN. TOYOTAN MAZDAN OHELLA
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on.
Mallivalikoima on todella laaja.
- Anonyymi00021
Autot täyttä kuraa, mikään ei pelaa, huolto täys paska, liike saa nyhtää rahaa huolloista, 515 euroa makso toisen vuoden öljynvaihto. ja oaien katselu
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Autot täyttä kuraa, mikään ei pelaa, huolto täys paska, liike saa nyhtää rahaa huolloista, 515 euroa makso toisen vuoden öljynvaihto. ja oaien katselu
Ei kukaan tuollaisia hintoja pyydä.
- Anonyymi
Hyundai on hyvä automerkki.
- Anonyymi
Muun muassa maailman suurin jääluokitettu öljytankkeri M/T Stena Arctica on rakennettu Hyundai Heavy Industriesin telakalla.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Heavy_Industries - Anonyymi
Hyvä valikoima, eri malleja
- Anonyymi
Hyundai on hyvä.
- Anonyymi
On paljon muutakin mitä Hyundai valmistaa. Raivaussahat kaivinkoneet, elektroniikka ym.ym.
- Anonyymi
Hyundai osaa.
- Anonyymi
Hienoa
- Anonyymi
Hyundai osaa.
- Anonyymi
Hyundai osaa.
- Anonyymi
Hyundai kaivinkoneita näkee todella paljon.
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Hyundai on hyvä automerkki.
- Anonyymi
Todella lakonisia ja saman tyylisiä toteamuksia ketju täynnä. Puhuuko täällä sama henkilö yksinään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella lakonisia ja saman tyylisiä toteamuksia ketju täynnä. Puhuuko täällä sama henkilö yksinään?
Hyvä että joku pitää yllä tätäkin palstaa. On muuten niin hiljaista.
- Anonyymi
No jopas on malleja.
- Anonyymi00020
Hyundai osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931719
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4701279- 871154
- 721088
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861063Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.40971- 93917
- 65695
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta174680Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60672