Hvallassa iso tissistä muodokasta vanhempaa naista seuraksi?
Mistä sais nannaa
12
2929
Vastaukset
- Anonyymi
On.Mäkin yhteen tutustuin Holvissa ja hoomat jäi vähän kesken kun oltiin porukka taksissa liikeellä.Seuraavan kerran kun menin Holviin niin oikein odotin et olisko gimma taas siellä.No ei ollut mutta tuli myöhemmin sisään yhden mamun kanssa.
Luovutin.- Anonyymi
Kaikki paikalliset varmaan tietää kenestä tässä on kyse🤣
- Anonyymi
Oli ikäisekseen kaunis mutta nuorena varmaan missiainesta.
- Anonyymi
Jos Holviin haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt! ; )
- Anonyymi
Käytii taannoin ja saatiin kaverin kanssa kimppa. Eka kerta paikassa ja natsas heti .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytii taannoin ja saatiin kaverin kanssa kimppa. Eka kerta paikassa ja natsas heti .
Eikös kimppas ole vähän sama juttu kuin imisit suoraan kaveris eritteitä? Ei tainnut olla naista ollenkaan.
- Anonyymi
Palmikolla on.
- Anonyymi
On heitä upeuksia kaikkialla turuilla ja toreilla, mutta minulle on jäänyt tunne, että heitä ei pätkääkään kiinnosta enää ns. seuralaiset.
En tiedä loppuuko heidän mielenkiinto ’hommiin’ iän myötä. - Anonyymi
Hairyltä saa pemppaa ja pimppii
- Anonyymi
Vieläköhän saa?
- Anonyymi
Aika ajaa ohi kun epäröi. Kerroin hemaisevalle isoliiviselle.
- Anonyymi
Kyllä niitä löytyy paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759