Vuonna 2022..

Anonyymi

Vuosi vaihtui, samat vanhat tarinat jatkuvat täällä, joista osa jo vuoden 2020 puolella aloitettuja.

Eikö paikkakunnalla Outokumpu tapahdu mitään uutta ja raportoinnin arvoista ?? Sähkölaitoksen myynti ja kaikki mennyt on asioita joille emme voi enää mitään, niistä purhnaus ei auta mitään..

Onko kaikilla kirjoittajilla takki tyhjä eikä tekstiä synny ? Epäkohdat eivät ole poistuneet mutta niistä ei kirjoitella vaikka olisi aiheellistakin.

-- Tunkkainen luotaantyöntävä ilmapiiri on ja pysyy, kukaan ei muutosta parempaan laita alulle.
-- Kateellisuus, kierous, uteliaisuus, pilkkaaminen on ja pysyy.
-- Haahuilemme paremmasta tulevaisuudesta matkailun piristykseksi, missä viipyy tulevan kesän markkinointi ? Tuskin mitään suunnitelmiakaan löytyy mainoksiin tai juttuihin niin kauan kun U-R toimii pomona..

6

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tulevaisuudesta viis, katsopa menneisyyteen: https://postimg.cc/qhGgb76s
      Eikös vain ollutkin upea pääkatu 2019, ennen kuin se tuhottiin 'remontilla'.

    • Anonyymi

      Sähkölaitoksen myynti asiat tulevat julkisiksi muutaman vuoden päästä ja salaisuudet avautuvat!

    • Anonyymi

      Turha palsta, hyvä vain jos tämä sivu hiljenee. Muutama henkilö puhuu jokaisessa langassa keskenään niin ei tässä isoja muutoksia tai ongelmanratkaisuja synny.

      • Anonyymi

        Useammalla paikkakunnan FB sivustolla löytyy järkeviä keskusteluja joita eivät nämä muutamat herjapetterit pilaa. Puskista on täällä helppo huudella vaikka ja mitä, ilman vastuuta ja velvollisuuksia.

        Itse olen aloittajan kanssa samaa mieltä, samojen johtajien vedolla ei matkailu nouse. Onneksi on sähkölaitoksen rahaa jolla syntyy matkailuleikki kuin itsestään, tuottavuus on ja pysyy - merkkisenä...


    • Anonyymi

      Sinulla olisi aloittajana ollut hyvä tilaisuus muuttaa tilanne.
      Etkö todella ole huomannut myönteisiä muutoksia?
      Jos oma näkymä on tummanharmaa, ei voi nähdä valoa.
      Tilanne on muuten ihan sama muidenkin kuntien Suoliston palstoille. Pelkkää valitusta.

      • Anonyymi

        Muutan maailmaa fb sivustolla riittävästi, siellä voi järkevästi keskustella mistä vaan..
        Maailmankuvani on valoisa ja avoin kaikelle paitsi negatiiviselle jota kummussa on aivan liikaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe