siun sote kahden kerroksen väki

Anonyymi

Onko sote semmoinen johon tulee päällekkäisiä hillo tolppa virkoja,kun tuntuuvat tulevan ihmisten kukkaroille.Jos sais selvää mitä tämä kusetus oikein on.Näyttää ainakin niin kova pyrky olevan ehdokkailla

16

955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä siellä näyttää monella olevan "oma lehmä ojassa". 😡

    • Anonyymi

      Niinhän tuolla on persuja ainakin jonoksi asti!

    • Anonyymi

      Näin juuri on. Siellä on jo aloitettu rahojen jakaminen osanottajien kesken. Rahat tulevat veronmaksajilta.

      Ainut keino välttää vedätystä on siirtyä pimeille markkinoille. Muuten tuet tätä kehitystä. Myös aluevaaleissa äänestämättä jättäminen antaa signaalin ettei järjestelmään uskota. Äänestäminen on vain muodollisuus, johon tukeutuen tulevaa voidaan perustella.

      • Anonyymi

        Niin varmasti suhmuroivat veronmaksajien rahat ja sekös ottaa päähän😂
        Harmittaako kun et itse ole jakamassa?
        Jatka vaan katkeroitumista kaikessa rauhassa ja ota äitisi sulle ostamasta keskari pullosta pitkä ryyppy.
        Ehdotatko vielä veronkiertoa?? Ja veisit veronmaksajien rahat itse? Aika veijari taidat olla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmasti suhmuroivat veronmaksajien rahat ja sekös ottaa päähän😂
        Harmittaako kun et itse ole jakamassa?
        Jatka vaan katkeroitumista kaikessa rauhassa ja ota äitisi sulle ostamasta keskari pullosta pitkä ryyppy.
        Ehdotatko vielä veronkiertoa?? Ja veisit veronmaksajien rahat itse? Aika veijari taidat olla..

        Olen katkera siitä että minun rahojani käytetään näin. Niinkuin sinunkin. Eikä asialta voi välttyä laillisin keinoin. Johtuu rakennetun järjestelmän kieroudesta. Toivon että järjestelmä olisi tehty niin että se palvelisi "asiakastaan". Tässä viedään vain sinulta rahat. Kai olet iloinen siitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen katkera siitä että minun rahojani käytetään näin. Niinkuin sinunkin. Eikä asialta voi välttyä laillisin keinoin. Johtuu rakennetun järjestelmän kieroudesta. Toivon että järjestelmä olisi tehty niin että se palvelisi "asiakastaan". Tässä viedään vain sinulta rahat. Kai olet iloinen siitä?

        Sinne on vaan mentävä itse sinne järjestelmään ja pyrkiä ajamaan asioita joihin uskoo. Se vaan menee niin jos tietysti meinataan pysyä tässä Suomen nykylakien puitteissa. Toki muitakin keinoja on mutta räkyttäminenkään ei siihen ole oikein hyvä konsti, johon toki itsekkin ehkä syyllistyin. Mutta eikun uurnille ja äänestämään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne on vaan mentävä itse sinne järjestelmään ja pyrkiä ajamaan asioita joihin uskoo. Se vaan menee niin jos tietysti meinataan pysyä tässä Suomen nykylakien puitteissa. Toki muitakin keinoja on mutta räkyttäminenkään ei siihen ole oikein hyvä konsti, johon toki itsekkin ehkä syyllistyin. Mutta eikun uurnille ja äänestämään!

        Kun nimenomaan en usko että se himmeli auttaa mitään, niin tietwnkään sinne ei pidä mennä eikä sitä hyväksyä. Pelkkään hallinnointiin laitetaan miljoonia lisää. Hoitajille ei yhtään lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen katkera siitä että minun rahojani käytetään näin. Niinkuin sinunkin. Eikä asialta voi välttyä laillisin keinoin. Johtuu rakennetun järjestelmän kieroudesta. Toivon että järjestelmä olisi tehty niin että se palvelisi "asiakastaan". Tässä viedään vain sinulta rahat. Kai olet iloinen siitä?

        Paljoko maksoitkaan veroja viime vuoden tuloista? Saitko siihen vastiketta esim. koulutuksesta, kouluruuasta, vapaa-ajalle tarkoitetuista alueista, joita ylläpidetään verovaroin, neuvolasta, Kela korvauksista, verovaroin tuetusta liikenteestä esim. lentämisestä, linja-autoliikenteestä ja junaliikenteestä. Ehkäpä piipahdit Ruotsissa laivalla, jota avustetaan verovaroin, käytit ilmaisia terveyspalveluita kuten labraa ja terveydenhoitajan aikaa sekä itsestään selvyytenä pitämiäsi kunnan ilmaisia palveluita, muutamia vain luetellakseni. Kuljet verovaroin yllä pidettyjä yleisiä teitä ja katuja. Eiköhän ilmaiseksi saamasi palvelujen arvo ylitä maksamiesi valtion -ja kunnan verojen määrää.


    • Anonyymi

      en kyllä ymmärrä miksi aiemmin toimivaa terveyden huoltoa yli päätään pitää muuttaa.Sote vouhotus kun alkoi niin kaikki alkoi mennä pieleen ei saa aikoja pittää puhelimessa jonottoo tunti kausia ja kun menee terkkarille niin siellä vaan ranskalaisten korkojen kopinaa kun kuuntelee niin ei kuulu eikä näy mittää tyhjät käytävät vain kumisoo jotennii haisoo kyllä pahasti koko homma ja tuommosesta vielä pitäs vero rahoilla maksoo ei kyllä tuommoselle porukalle kyllä taija iännii kyllä antoo männöö kuttiraiskan p.....n koko homma
      selittäkkee etes mikä parannoo tästä vouhkasta,esimakua tästä on jo saatu,eipä hyvältä näytä

      • Anonyymi

        Verottako ne vähätuloisiakin? Kovin tuntuu olevan raskaasti verotettavia, kun peräävät veromarkkojensa käyttöä yleisillä palstoilla. Mistäs ne muut ilmaiset palvelut verotetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verottako ne vähätuloisiakin? Kovin tuntuu olevan raskaasti verotettavia, kun peräävät veromarkkojensa käyttöä yleisillä palstoilla. Mistäs ne muut ilmaiset palvelut verotetaan?

        Ihmettelen edelleen, että mitä kannattaa täällä marista näistä verotuksesta sun sun muista. Ei ne joitten pitäisi näitä asioita viedä eteen päin näitä palstoja lueskele. Tietenkin onhan se helpottavaa, kun saa jossakin purkaa mikä asettaa tässä yhteis kunnan meiningissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verottako ne vähätuloisiakin? Kovin tuntuu olevan raskaasti verotettavia, kun peräävät veromarkkojensa käyttöä yleisillä palstoilla. Mistäs ne muut ilmaiset palvelut verotetaan?

        eihän köyhällä ole vara sairastaa saavatpahan ne kellä hilloja riittää,mennä vaikka yksityiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verottako ne vähätuloisiakin? Kovin tuntuu olevan raskaasti verotettavia, kun peräävät veromarkkojensa käyttöä yleisillä palstoilla. Mistäs ne muut ilmaiset palvelut verotetaan?

        vähätuloisella ei rahat riitä lääkkeisiin vaikka onistuisi pääsemään lääkäriin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vähätuloisella ei rahat riitä lääkkeisiin vaikka onistuisi pääsemään lääkäriin

        Mitä kalliita lääkkeitä sinulle on määrätty? Omavastuuosuuden jälkeen lähes kaikki lääkkeet ovat kohtuuhintaisia. Esim. suomalaisille yleisimpiin sairauksiin määrätyt: useamman kuukauden kilpirauhaslääke jotain vähän yli 5 euroa ja verenpainelääke vähän yli 3 euroa. Jos syöt luontaistuotteita, niin nehän maksavat, eikä lääkäri niitä määrää. 30 kpl Buranasta joudut maksamaan lähes kympin. Kaikki on suhteellista, tupakka ja kalja on joillekin halpaa, toiset ostavat samalla rahalla ruokaa.


      • Anonyymi

        Sillo se on hyvä, ko joka tason narreilla ja herroilla on tekemisen meininki ja tunne että ovat töitä tekemässä. Verovarat ja kalliit terveyskojjeet tehokkaassa käytössä. Ei labra tyhjillään iltaisin ja öisin käyttämättä muuta tuota kuin kuluja. Joka kylässä ei kauneuskirurgeja tarvita.


    • Anonyymi

      tehköön himmelit olki pilleistä kun tunttuut niin himmeleitä rakastavan hoitsut saa taas kylmän luun näppiin pitännöötkö kakkos luokan kansalaisina tärkeän työn tekijöitä,Hehän ovat potilaiden kanssa tekemisissä enemmän kuin himmeli porukka äly hoi älä jätä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe