Jos minun läheinen kuolee en ala sillä julkisuudessa hakemaan itselleni huomiota, vaikka olisinkin sitten vaikka poliitikko.
Aivan uskomatonta että tuollaisella asialla voidaan mässäillä vuodesta toiseen!
Kuolemalla mässäily
11
110
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan oikein! Lehdethän näillä "julkkisten" kuolemilla tuntuvat mässäilevän myyntinsä lisäämiseksi!
- Anonyymi
On ihmisiä, jotka omaa julkista uraansa kohottaen käyttävät kaikki mahdolliset ja mahdottomat keinot menestyäkseen. Myötätunnon kerjääminen on alhaista.
- Anonyymi
Todellakin ala-arvoista vähätellä ihmisen suurta surua läheisen omaisen kuoltua. Niin kylmän jäätävää ovat mielipiteet. Lyödään lyötyä.
Näkee, että tällaisilla "besserwissereillä", jotka muka tietävät, mikä on mm. oikea tapa surra, ei itsellään ole pienintäkään myötätuntoa tai hienotunteisuutta.
Jokaisella ihmisellä on oikeus ja lupa saada surra ja käsitellä asiaa omalla tavallaan.
Ja mitä tulee siihen AP:n lehtijulkisuuteen, etusivuilla patsastelee harva-se-päivä tietyn suvun edustaja milloin minkäkin "tärkeän" asian tiimoilta. Jos heille tapahtuisi tällainen e.m. surullinen asia, varmaan lehdestä julkaistaisiin erikoispainos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin ala-arvoista vähätellä ihmisen suurta surua läheisen omaisen kuoltua. Niin kylmän jäätävää ovat mielipiteet. Lyödään lyötyä.
Näkee, että tällaisilla "besserwissereillä", jotka muka tietävät, mikä on mm. oikea tapa surra, ei itsellään ole pienintäkään myötätuntoa tai hienotunteisuutta.
Jokaisella ihmisellä on oikeus ja lupa saada surra ja käsitellä asiaa omalla tavallaan.
Ja mitä tulee siihen AP:n lehtijulkisuuteen, etusivuilla patsastelee harva-se-päivä tietyn suvun edustaja milloin minkäkin "tärkeän" asian tiimoilta. Jos heille tapahtuisi tällainen e.m. surullinen asia, varmaan lehdestä julkaistaisiin erikoispainos.Luulen, että myötätunnon keräämistä voi olla siinä muodossa,että "please, antakaa minun nyt olla rauhassa."
- Anonyymi
Kun ihminen itse aiheuttaa kuolemansa, niin....
- Anonyymi
Miten tämä kommentti liittyy omaisten tekemään surutyöhön?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö sitä surutyötä tehdä julkisuuden kautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö sitä surutyötä tehdä julkisuuden kautta?
Käyttäydytkö itse oikein ja korrektisti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyy se sen verran, että eihän se vainaja ole julkisuutta hamuamassa vaan hänen perheensä ja omaisensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyy se sen verran, että eihän se vainaja ole julkisuutta hamuamassa vaan hänen perheensä ja omaisensa.
No onpa ikävää, että "vainaja, hänen perheensä ja omaisensa" ovat loukanneet sinua noin pahasti, että "hamuat" mustamaalata näiden ihmisten elämän tavalla tai toisella.
Olet törkeä ja pahansuopa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onpa ikävää, että "vainaja, hänen perheensä ja omaisensa" ovat loukanneet sinua noin pahasti, että "hamuat" mustamaalata näiden ihmisten elämän tavalla tai toisella.
Olet törkeä ja pahansuopa.Ei vainaja voi ketään loukata, eikä kukaan ihminen pysty vainajaa loukkaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954