Olin mun kaaverilla yötä. Meillä sitten oli tylsää, niin oltais menty meettiin, mut sielä ei ollut ketään. Sitten mun kaveri meni käymään vessassa ja anto mulle luvan mennä omegleen. Sitte ku menin sinne, niin siihen sivuun tuli jotain ilmotuksia viruksista ja puolialastomia naisia, sitte kun me niitä koitettiin poistaa niitä, niin eihän se mitään auttanut, koska ne tuli vaan takas. Mun kaverilla on se tälläkin hetkellä, joten tuntuu vähän pahalta. PLS AUTTAKAAAAA!!!???!!?!?
Omegle virus!
26
4887
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ja mun kaverilla kävi silleen kun oltiin yötä ja oli tylsää mentiin omegleen ja sieltä sitte se virus tulikin
- Anonyymi
Moi ootko suomalainen
- Anonyymi
Mitä luulet
- Anonyymi
itselle ainakin kun on menny sinne teksti chattiin on yulllu jotain linkkejä ja botteja
- Anonyymi
Niitä tulee aina jokaiselle että ”paina tästä linkistä niin näy alastomia naisia”
- Anonyymi
Saitteko viruksen pois
- Anonyymi
Itelläi ei ole tullut Virusta mutta kyssärinä vaan että onko tässä sovelluksessa jokin ikäraja?
- Anonyymi
Niin voisiko joku kertoa miten ne saa pois😍🥲
- Anonyymi
Minä tiedän oletteko käynnistänyt sun kaverin puhelimen mulla autto kun tein sen
- Anonyymi
Ai mitä käynnistää??!! Tarvii. Tiedon mun puhelimes on näitä huoranainen ilmotuksii Omegle viruksii
- Anonyymi
Pieni vinkki ei kannata näyttää siellä omeglessa naamaa koska ne näkeee että ootte alaikäisille niin voi niitä viruksia tulla !!
- Anonyymi
Mullakin on nyt virus puhelimella kun käytiin eilen nopee omeglessa niin en saa sitä pois
- Anonyymi
Mulla ei toimi
- Anonyymi
Joo eli ei kannata mennä omegleen!
- Anonyymi
Apua en koita omeglee
- Anonyymi
Mä oon klikannut sitä linkii ja siel oli isot tissit
- Anonyymi
AYO
- Anonyymi
Olin normaalisti mun kaverinkaa omegles kunnes nähtii joku englantilainen Mies nii sitte ku oltiin puhuttu siin vähän aikaa nii sitte mun puhelin sammuu ja sit siinä kuuluu se miehen ääni koko ajan toistuu ja vasta varmaa 1 minan päästä se loppuu niinku wtf-
- Anonyymi
VOI EI!
- Anonyymi
Voiko Omeglea ladata puhelimelle
- Anonyymi
Mulle kävi sama
- Anonyymi
Mulla on omeglesta viirus
- Anonyymi
Samassa en osaa ittekkää😱😱😱😱😱😱😱😱😱
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Mulle kävi sama
- Anonyymi
Ei yksin Omegle syy ibn omien valvonta kameroiden vitsaus.
Käynnit Ylivieska Gigantti luistelu hiihto tyyli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216484Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552251- 1471837
- 821214
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971012- 72960
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.74886Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10823- 30814
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon145747