Voisitteko ressukka ja aspa!

Jättää se meidän avaukset rauhaan kiitos! Siinä teille uuden vuoden lupaus!

14

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokkola lehessä persujen vaalimainos jossa paljon naamoja, mutta Reijo Kivelän(the greatest) lärvi loistaa poissaolollaan! Mitenkähän nyt näin on päässyt käymään, ettei euroopan komeimman ja salskeimman työttömän kuvaa huolinut edes painokonetkaan?
      Tämä on Reijo vastalauseen paikka! Kostat niille Sinulle nauraville (Sinua halveksiville) painokoneille ja teet niin ku muutkin järkevät tolokun ihmiset: jätät äänestämättä ihtees!

      • Anonyymi

        Kukaan muu, kuin perseet eivät noin epätoivoisesti hae ääniä. Kamalan iso mainoskampanja meidän veronmaksajien rahoilla ja listoille haaalitaan kylähullujakin, jotta puolue näyttäisi isolta.

        Todellisuudessa tälle persepuolueelle käy, kuten muillekin populisti puolueille. Kuihtuu pois ja idiotismi väistyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan muu, kuin perseet eivät noin epätoivoisesti hae ääniä. Kamalan iso mainoskampanja meidän veronmaksajien rahoilla ja listoille haaalitaan kylähullujakin, jotta puolue näyttäisi isolta.

        Todellisuudessa tälle persepuolueelle käy, kuten muillekin populisti puolueille. Kuihtuu pois ja idiotismi väistyy.

        Näkemyksen ihmisillä on aina vihollisia ja niin on nytkin,PerusS laisten kohdalla huomaa varsin selvästi että heitä arvostelevat erityisesti sellaiset heikkolahjaiset punaviher puolueiden kannattajat joila puuttuu kyky esittää oma mieliteensä ja pupeltaa heille valmiiksi purtua potaskaa juuri sitä,mitä esimerkiksi heidän puoluenjohtajansa heille syöttää onhan se helppoa elämää.Esimerkiksi onha se helppoa olla demari ja uskoa kaiken sen potaskan mitä neiti punainen heille syöttää hymyillen:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkemyksen ihmisillä on aina vihollisia ja niin on nytkin,PerusS laisten kohdalla huomaa varsin selvästi että heitä arvostelevat erityisesti sellaiset heikkolahjaiset punaviher puolueiden kannattajat joila puuttuu kyky esittää oma mieliteensä ja pupeltaa heille valmiiksi purtua potaskaa juuri sitä,mitä esimerkiksi heidän puoluenjohtajansa heille syöttää onhan se helppoa elämää.Esimerkiksi onha se helppoa olla demari ja uskoa kaiken sen potaskan mitä neiti punainen heille syöttää hymyillen:)

        No mitä konkreettista Persut on saannut aikaiseksi?


    • Anonyymi

      Edelleenkään kukaan ei pakota sinua avaamaan näitä aloituksia. Ymmärrätkö?

      • Hups! Tuli vahinko peukutus! Onpa lapsellista kopioida kommenttiani, minkä ikäinen oikein olet?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Hups! Tuli vahinko peukutus! Onpa lapsellista kopioida kommenttiani, minkä ikäinen oikein olet?

        Minäminäminäminä kaikki on teidän ja kaikki pyörii teidän ympärillä. Minun kommentti minun kommentti. Taitaa sairastaa myös narsismia.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Hups! Tuli vahinko peukutus! Onpa lapsellista kopioida kommenttiani, minkä ikäinen oikein olet?

        Aiheutetaan toiselle vakava masennus. Minkä ikäinen oikein olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäminäminäminä kaikki on teidän ja kaikki pyörii teidän ympärillä. Minun kommentti minun kommentti. Taitaa sairastaa myös narsismia.

        No en omista kommenttia! Kysyin ihan selvästi, miksi kopioit suoraan kommenttiani/keskustelua???

        Ymmärrätkö???!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aiheutetaan toiselle vakava masennus. Minkä ikäinen oikein olet?

        Masennusta on myös minulla! Mene ottamaan apua itsellesi jos sitä tarvitset! Niin ei tarvitse täällä vinkua koko ajan!!


      • Ota iltalääke.


    • Anonyymi

      Tää on kyllä semmonen riitapalsta, että jos ei vituta valmiiksi kun tän aukasee, niin pian vituttaa ja lujaa.

      • Anonyymi

        Huomaa jo otsikosta, että tarkoitus on vain haastaa riitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa jo otsikosta, että tarkoitus on vain haastaa riitaa.

        Huom. Tekijän oikeudet koskee myöskin kirjoituksia, ei kenenkään kirjailijan kirjastakaan saa ottaa kopioita ja julkaista.
        Se on erittäin tarkkaa tämä tekijnoikeus asia.
        Netissä on esim. nettisivuja, joihin netinkäyttäjät saa vapasti julkaista valokuvia, videoita ja nauhoitettua erilaisia luonnon ääniä ja kaikki on vapaasti käytettävissä.
        Tosin ehto on, että alkupeäistä kuvaa tai ääntä ei saa julkaista, jos niistä koostaa vaikka 5 tunnin mittaisen rentoutumis videon youtubeen, jossa on vesisadetta ja videokuvaa vesisateesta.
        Eli eivät ole vapaasti käytettävissä, vaikka sivuilla niin mainitaan, täytyy siis ediotida ja muokata kuvaa ja ääntä, lisätä siihen jotain mukaan, niin sitten saa julkaista omana videona.
        Samoin youtube, monesti näkee videoita, jotka on suoraan kopioitu ja laitettu omalle kanavalle toisen tekemään videota, jonkun suositun tubettajan ja sitten kopioiden tekijän videon otsikkona on tunnetun tubettajan nimimerkki, jolloin tuben hakukone näyttää haun perusteella ja näin toinen kopiova tubettaja tienaa ja hyötyy toisen tubettajan tuotannolla, kun samoja videoita on kanavalleen kopioitu,
        Tubettajan videot ovat myös tekijänoikus suojan piirissä ja voi haastaa oikeuteen videoidensa kopioijan.
        Asia pitäisi mennä niin, että tubettajalta pyydetään kirjallinen lupa ja siinä mainitaan paljonko videoiden tuotosta alkuperäinen tubettaja saa, koska hän menettää rahaa, kun toinen tienaa hänen tekemillään videoilla.
        Siinä voi mennä useita vuosia, ennekuin tubettamisella tienaa ja kovan työn takana on saada tuhatkin tilaajaa ja videoille tuhansia näyttökertoja.
        Voi mennä niin, että vaikka olisi tubekanava, niin viisikin vuotta, että videoilla ei ole edes 100 näyttökertaa ja tunnetuimmilla tubettajilla tulee tunnissa jopa 100 000 näyttökertaa ja 5000 näyttökertaa on 5€, josta tube vie ainakin 40% ja verotikin pitää maksaa.
        Tämä on siis tekijänoikeus, joka koskee myös palstan aloituksia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      161
      1692
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1255
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      249
      1213
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1017
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      892
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      889
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      62
      858
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      796
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      53
      721
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    Aihe