Etevan sivuilla lukee kysymys voiko kehitysvamman saaneet ihmiset saada persoonallisuushäiriötä? Toinen on minulla vaikea ADHD Verraton lehdessä luki ADHD liitännäinen diagnoosi Persoonallisuushäiriöt. Eli persoonallisuus häiriö on lähellä Narsistia ja ADHD saaneena olen leikkinyt roolilekkejä lapsena/, rinnakkais leikkejä nyt Autismi oireet ja lääkäri lausunnoissa lukee olen Kehitysvamma puolella muille Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneille heidän hengelle vaaraksi. Ja Eteva kuntayhtymästä vaadin kirjallisesti selvityksen miksi hylkäsi lääkärin lähettämän palvelu pyynnön kirjoitin että jos ei tule kirjallista vastausta niin sitten oikeus teitse vaadin vastauksia. Oli kirjeessä että ADHD hoito ei kuulu Etevaan ja Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi lukee papereissa koska mielenterveys puolella hylkää koska toinen on lievä älyllinen kehitysvamma jos Lievään älylliseen kehitysvamman saaneet ihmiset eivät voi saada persoonallisuus häiriötä ja ADHD diagnoosi on vahvin oireinen ja siitä syystä voi olla persoonallisuus häiriö. Eli onko tämä mahdollista että miksi Kehitysvamma puolella ohjaajat sanoo että käytös ei kuulu Lievään älylliseen kehitysvammmaan minulla jos olen ollut alusta asti ADHD ja Persoonallisuushäiriöinen.. Eli jos Lievää älyllistä kehitysvammaa ei suostu purkaa ei ne voi jättää persoonallisuus juttua selvittämättä Kehitysvamma puolella oikeasti vaikka olisi Kehitysvamman kohdalla todettu että kehitysvammma diagnoosi ihmiset eivät voi saada persoonallisuushäiriötä. Jos minulla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja ADHD niiden Kehitysvamma puolella kuulu hoitaa jos ADHD diagnoosi on vahvin ja siihen on todettu persoonallisuushäiriö. Tai niiden kuulu Kehitysvamma puolelle sitten lopettaa se että Kehitysvamma diagnoosi on ehduttomasti oikein. Miksi Eteva kuntayhtymä ei hoida meitä ADHD ihmisiä miksi Kehitysvamma ja Autismi osaaminen on Etevassa ADHD kuluu myös Etevassa hoitaa ja meidän ADHD ihmisten persoonallisuushäiriöt Etevassa selvittää vaikka käytös ei kuulu Lievään älylliseen kehitysvammmaan ohjaajien mielestä eli ei se ole minun valinta ollut ja äitini on alusta asti hoitotyön ammattilaisena vaatinut tutkimaan laajemmin minut koska Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi kehitysvamma kirjoissa ei lue numerosarjojen luetteleminen josta nyt Asperger kirjoissa on kirjoitettu. Kun nyt kesällä nuorin veljeni kysy mitä Asperger kirjassa luki ja kun ja luin sen ääneen sano että jos todella tarkasti miettii niin en osaa tulkita ihmisistä ilmeitä. Entä jos olen ADHD ja Autismi sekoitus ADHD liitännäinen lukee Autismi ja Persoonallisuushäiriö. Eli siksi olen muille Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneille asiakkaille vaaraksi. Ja jos suurin osa ADHD ihmisistä ei sovellu niin ei meidän ADHD ihmisten oikea paikka ole oikeasti Kehitysvamma puolella ryhmäkodissa millä perusteella lääkärit haluaa ADHD lapsille suojelevana diagnoosina Lievän älyllisen kehitysvamman. Koska jos meillä on Persoonallisuushäiriö ja älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset myös huomaa että minä kirjoitan pitkiä viestejä ja sanoo miksi ei ymmärrä asioita kuten minä ja me ADHD ihmiset käytämme Lievän älyllisen kehitysvamman saaneita asiakkaita hyväksi ADHD on oikeasti pahempi kuin kehitysvamma. Tuskin kukaan älyllisen kehitysvamman saaneen asiakaan omaiset haluaa meitä vaikean ADHD ihmisiä samaan ryhmään. Eli Kehitysvamma puolella täytyy ne löytää joilla on ADHD selkeästi vahvin oireinen ja ne sijoittaa samaan ryhmiin asumaan.
Kuuluuko persoonallisuus häiriö Kehitysvamma vai ADHD/
3
743
Vastaukset
- Anonyymi
Millaisia roolileikkejä leikit lapsena?
- Anonyymi
Otin telkkarista kauniista ja rohkeista suosikki näyttelijän rooli hahmon itselle ja yhdistin johonkin kirjan hahmon kanssa sen roolin. Eli olen ilmeisesti osannut näytellä niin hyvin, että vasta nyt 2020 tuli ohjaaja joka on nepsy työntekijä sanoi että minulla on vaikea ADHD ja sano että jos on minulla ADHD periytyy sanoin, että isäni ihan samanlainen kuin minä. Eli en voi kieltää etteikö isäni ole myös ADHD ihminen tai Asperger eli Autismin kirjon ihminen. Koska isäni on käynyt lukion, mutta hermostunut äänistä kuten minä. Vai voiko joku jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi käydä lukion ja ammattikorkeakoulun?
- Anonyymi
Sinulla periaatteessa voisi olla joku autismikirjon juttu. Se selittäisi, miksi sinusta yritetään saada persoonallisuushäiriöistä. Esimerkiksi aspergerit ovat aika introverttejä, joten eivät ole sosiaalisesti niin taitavia. Varmasti ovat töksöjä ihmisinä ja hermostuessaan jopa vaarallisia. Kehitysvammainen ei varmasti pysty käymään läpi tuota koulutusta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108