Mikä on moniurahihnan ja kiristinrullien suositeltava vaihtoväli kilometreinä ja vuosissa?Mitä kaikkea sinne pitää uusia, hihnan vaihdon yhteydessä?
Honda Accord 2.0 2009-2014
4
225
Vastaukset
- Anonyymi
60.000 - 100.000 mailia, tarpeen mukaan jos hihnassa näkyy vaurioita
ei kai sinne muuta tarvi vaihtaa kuin hihna jos rullat pyörii herkäst eikä niiden laakerointi pidä ääntä
toki jos haluaa olla ehdottoman varma autonsa luotettavuudesta niin vaihtaa hihnan ja rullat vaikka ne näyttäisi ja kuulostaisi ihan kunnossa olevilta - Anonyymi
10 vuotta ja 150tkm mittarissa ja hihna näyttää hyvältä, eikä mitään kitinöitä pidä, niin ajetaan nyt vielä tovi.🤔
- Anonyymi
Itse vaihdoin, erimerkkisessä autossani, 12 vuoden kohdalla hihnan. Ihan hyvässä kunnossa näytti silmämääräisesti olevan mutta... varmuus ennenkaikkea.
Uusi hihna tuntui huomattavasti elastisemmalta, että joku muutos siinä vanhassa oli kyllä tapahtunut.
- Anonyymi
120000 km on hyvä se on minun civicin ainoa huolto remmi tulpat vaiht.öljy jarruneste toki öljyt ajallaan ja jarrupalat... 200000km ajan ja vaihtoon
4 civikkä ollut n.,20000km ajettuna ostettuja yks huolto ja vain hyvin toimii
siis määräaikaishuolloista vain rahamenetystä sanon minä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4233631Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181612- 1141432
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851399Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991368Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591316- 501246
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi891159Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331027- 39960