Mikä on moniurahihnan ja kiristinrullien suositeltava vaihtoväli kilometreinä ja vuosissa?Mitä kaikkea sinne pitää uusia, hihnan vaihdon yhteydessä?
Honda Accord 2.0 2009-2014
4
216
Vastaukset
- Anonyymi
60.000 - 100.000 mailia, tarpeen mukaan jos hihnassa näkyy vaurioita
ei kai sinne muuta tarvi vaihtaa kuin hihna jos rullat pyörii herkäst eikä niiden laakerointi pidä ääntä
toki jos haluaa olla ehdottoman varma autonsa luotettavuudesta niin vaihtaa hihnan ja rullat vaikka ne näyttäisi ja kuulostaisi ihan kunnossa olevilta - Anonyymi
10 vuotta ja 150tkm mittarissa ja hihna näyttää hyvältä, eikä mitään kitinöitä pidä, niin ajetaan nyt vielä tovi.🤔
- Anonyymi
Itse vaihdoin, erimerkkisessä autossani, 12 vuoden kohdalla hihnan. Ihan hyvässä kunnossa näytti silmämääräisesti olevan mutta... varmuus ennenkaikkea.
Uusi hihna tuntui huomattavasti elastisemmalta, että joku muutos siinä vanhassa oli kyllä tapahtunut.
- Anonyymi
120000 km on hyvä se on minun civicin ainoa huolto remmi tulpat vaiht.öljy jarruneste toki öljyt ajallaan ja jarrupalat... 200000km ajan ja vaihtoon
4 civikkä ollut n.,20000km ajettuna ostettuja yks huolto ja vain hyvin toimii
siis määräaikaishuolloista vain rahamenetystä sanon minä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833