Jää aina mieleen, eikä sille mahda mitään.
Hyvä peppu!
24
1434
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvän pepun omistaja ei välttämättä ole niin hyvä ihminen, kuin voisi olettaa? Voi hyvinkin sillä tietoisesti aiheuttaa harmia muille? Toisille se on ase äijämäisyyksiä vastaan? Jollet ole toiselle mieleen niin ei kannata kokeilla rajoja? Ehkä flirttailee tiettyyn rajaan asti, kunnes tulee hyökkäys tmv. Nolojen tilanteiden miehiä on olemassa, kun ymmärrys muuttuu valheeksi?
- Anonyymi
Sä et osaa tunnistaa hyvää ja pahaa. Käytöksesi kertoo sen. Olet ihan pihalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemus synnyttää mielikuvia ja antaa vastauksia toisista enemmän kuin toisista? Toisilla on harhojakin itsestä ja toisista? Aina ei itsekään tiedä kumpaan kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemus synnyttää mielikuvia ja antaa vastauksia toisista enemmän kuin toisista? Toisilla on harhojakin itsestä ja toisista? Aina ei itsekään tiedä kumpaan kuuluu?
Ketä vertaat ja kehen tällaisessa tilanteessa? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä johtuu vain siitä että yritän ymmärtää liiankin kanssa, oon ns. ylikiltti ihminen :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä vertaat ja kehen tällaisessa tilanteessa? ;)
Luonne vaikuttaa kaikkeen, toisilla on keinonsa vaikuttaa asioihin? Uskottavuus? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonne vaikuttaa kaikkeen, toisilla on keinonsa vaikuttaa asioihin? Uskottavuus? ;)
Kenen luonteesta puhut?
- Anonyymi
On siinä muutakin kuin hyvä peppu.
- Anonyymi
Niin kyllä onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä onkin.
Mitä muuta?
- Anonyymi
Sä Näät sen kauneuden välillämme
- Anonyymi
Onko sekin perrsseeestä lähtöisin
Hanki tekoperse itelles
- Anonyymi
Niin jää. Meillä kävi sellainen komea sähköasentaja. Voi hemmetti että sillä oli tiukka perse. Kun se kiipeili niissä työhuosuissa keittiöjakkaralla. Teki mieli ihan läpsästä.
- Anonyymi
No aijaa! PERFECTO 🥰😘
- Anonyymi
Se oli näky juuja huhhuh sanon vain 🖤🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli näky juuja huhhuh sanon vain 🖤🥳
Mikä hemmetin näky?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hemmetin näky?
Silmälaput auttaa!
- Anonyymi
Hyvä peppu on kiva, mutta ei se tyhjää päätä tai muuten hankalaa luonnetta korjaa. Ok peppu ja kiva luonne, se on👍🏻😉
- Anonyymi
Tyhjä pää ja hankala luonne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjä pää ja hankala luonne?
Ei hyvä peppu luonnetta korjaa. Se on vain kiva lisä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei korjaakaan, mutta sen veemäisen luonteenkin kestää paremmin, jos pimulla on hyvä peppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miten kenelläkään on aikaa keskustella tällaisista.
- Anonyymi
Tyhjä pää, hankala luonne, ruma peffa ja tekoripset.
Pitäkää ukkelit lahnanne ja sotanorsunne.
Tämä likka juoksee pyllyn kauniiksi ja huonot ajatunset jää lenkkipolun varteen. - Anonyymi
H:n peppu kyllä näytti hyvältä mustissa housuissa jotka päällä ulkona, uuh la la
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848