Jää aina mieleen, eikä sille mahda mitään.
Hyvä peppu!
24
1525
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvän pepun omistaja ei välttämättä ole niin hyvä ihminen, kuin voisi olettaa? Voi hyvinkin sillä tietoisesti aiheuttaa harmia muille? Toisille se on ase äijämäisyyksiä vastaan? Jollet ole toiselle mieleen niin ei kannata kokeilla rajoja? Ehkä flirttailee tiettyyn rajaan asti, kunnes tulee hyökkäys tmv. Nolojen tilanteiden miehiä on olemassa, kun ymmärrys muuttuu valheeksi?
- Anonyymi
Sä et osaa tunnistaa hyvää ja pahaa. Käytöksesi kertoo sen. Olet ihan pihalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et osaa tunnistaa hyvää ja pahaa. Käytöksesi kertoo sen. Olet ihan pihalla.
Kokemus synnyttää mielikuvia ja antaa vastauksia toisista enemmän kuin toisista? Toisilla on harhojakin itsestä ja toisista? Aina ei itsekään tiedä kumpaan kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemus synnyttää mielikuvia ja antaa vastauksia toisista enemmän kuin toisista? Toisilla on harhojakin itsestä ja toisista? Aina ei itsekään tiedä kumpaan kuuluu?
Ketä vertaat ja kehen tällaisessa tilanteessa? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et osaa tunnistaa hyvää ja pahaa. Käytöksesi kertoo sen. Olet ihan pihalla.
Ehkä johtuu vain siitä että yritän ymmärtää liiankin kanssa, oon ns. ylikiltti ihminen :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä vertaat ja kehen tällaisessa tilanteessa? ;)
Luonne vaikuttaa kaikkeen, toisilla on keinonsa vaikuttaa asioihin? Uskottavuus? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonne vaikuttaa kaikkeen, toisilla on keinonsa vaikuttaa asioihin? Uskottavuus? ;)
Kenen luonteesta puhut?
- Anonyymi
On siinä muutakin kuin hyvä peppu.
- Anonyymi
Niin kyllä onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä onkin.
Mitä muuta?
- Anonyymi
Sä Näät sen kauneuden välillämme
- Anonyymi
Onko sekin perrsseeestä lähtöisin
Hanki tekoperse itelles
- Anonyymi
Niin jää. Meillä kävi sellainen komea sähköasentaja. Voi hemmetti että sillä oli tiukka perse. Kun se kiipeili niissä työhuosuissa keittiöjakkaralla. Teki mieli ihan läpsästä.
- Anonyymi
No aijaa! PERFECTO 🥰😘
- Anonyymi
Se oli näky juuja huhhuh sanon vain 🖤🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli näky juuja huhhuh sanon vain 🖤🥳
Mikä hemmetin näky?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hemmetin näky?
Silmälaput auttaa!
- Anonyymi
Hyvä peppu on kiva, mutta ei se tyhjää päätä tai muuten hankalaa luonnetta korjaa. Ok peppu ja kiva luonne, se on👍🏻😉
- Anonyymi
Tyhjä pää ja hankala luonne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjä pää ja hankala luonne?
Ei hyvä peppu luonnetta korjaa. Se on vain kiva lisä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyvä peppu luonnetta korjaa. Se on vain kiva lisä.
Ei korjaakaan, mutta sen veemäisen luonteenkin kestää paremmin, jos pimulla on hyvä peppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyvä peppu luonnetta korjaa. Se on vain kiva lisä.
En ymmärrä miten kenelläkään on aikaa keskustella tällaisista.
- Anonyymi
Tyhjä pää, hankala luonne, ruma peffa ja tekoripset.
Pitäkää ukkelit lahnanne ja sotanorsunne.
Tämä likka juoksee pyllyn kauniiksi ja huonot ajatunset jää lenkkipolun varteen. - Anonyymi
H:n peppu kyllä näytti hyvältä mustissa housuissa jotka päällä ulkona, uuh la la
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368