Voivatko enkelit ja henkiolennot valehdella?

Anonyymi

Kyllä voivat, ainakin henkisyyskirjailija Diana Cooperin mukaan.

Lisää pohdintaa blogissa:
https://arotron.fi/voivatko-enkelit-valehdella/

25

2145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysy aina ovatko valosta!

      • Anonyymi

        Kristallina voi olla valopäänä intuitiivisesti värähdellen.


      • Anonyymi

        Kysy aina ovatko valosta!
        Näin on..Valo on voima!


      • Anonyymi

        Jos pelkää valehtelua niin ehkä on parempi jättää enkelit ja henget kokonaan. Jos vilpittömästi haluaa olla hyvän puolella, rukoilee ja tekee maadoitukset ja suojaukset, niin mitä muutakaan voi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pelkää valehtelua niin ehkä on parempi jättää enkelit ja henget kokonaan. Jos vilpittömästi haluaa olla hyvän puolella, rukoilee ja tekee maadoitukset ja suojaukset, niin mitä muutakaan voi?

        Mulle ei nuo maadoitukset toimi.Olen saanut omalla energiallani pois kaiken pahan myös unistani.
        Kristus on suoja mutta Michaelita pyytäkää apua !
        Jotkut sanovat maadoituksesta mutta se on ihan turhaa,maa/taivas.
        Kyllä se on kaupallista asiaa.
        Kaikkein voimakkain on RUKOUS !


      • Anonyymi

        Kysy aina ovatko valosta!

        Tai tunneko Jumalan on parempi!


    • Anonyymi

      Miksi ne eivät voisi valehdella silloin, jos kysytään ovatko ne valosta? Mikä kosminen taikakaava noissa sanoissa muka piilee, että meitä vahvemmat ja älykkäämmät muinaiset olennot eivät voisi huijata?

      Ei kyllä oikein vakuuta tämä "white light"-porukan hömppäily, anteeksi vaan.

      • Anonyymi

        Voihan sanoissa olla taikaa. Uskovatkin hokevat että jeesuksen nimessä yms.


      • Anonyymi

        Lihapää kommunikoi äänihuulilla ja puhe on vain värähtelevää aaltoliikettä ilmassa. Siksi elävä ihminen pystyy helposti valehtelemaan. Henkiolennoilla ei ole äänihuulia. Ehkäpä telepaattisella kommunikoinnilla ei pysty kusettamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sanoissa olla taikaa. Uskovatkin hokevat että jeesuksen nimessä yms.

        Voihan sanoissa olla taikaa. Uskovatkin hokevat että jeesuksen nimessä yms.

        Mitkä uskovaiset? He lahkolaisetko ?
        Heille se on pakko pulla,mulle se oikeus minkä sain vaikka ennen en uskonut.
        Kävelin Israelin Via Dolorosan ..meni aika ja tuli usko.
        Sotilas,joka oli uskoton on nyt Uskossa !


      • Anonyymi

        Jos näät joskus pahaa oksettavaa unta,kokeile..Jesus Kristus on suojanani !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sanoissa olla taikaa. Uskovatkin hokevat että jeesuksen nimessä yms.

        Voihan sanoissa olla taikaa. Uskovatkin hokevat että jeesuksen nimessä yms.

        Minä olen uskovainen,en lahkolainen,en edes kirkossa.
        Olin sotilas lähi-idässä..ja usko tuli Israelista.
        Sanoissa ei ole taikaa vaan se on totta !
        En hoe Kristusta, mutta tiedän hänen turvansa paremmin,kuin asevoimat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sanoissa olla taikaa. Uskovatkin hokevat että jeesuksen nimessä yms.

        "Uskovatkin hokevat että jeesuksen nimessä yms."

        No uskovat eivät kuitenkaan ole sitä mieltä että siinä itse sanoissa on jotain/mitään taikaa. Sellainen ajattelu on taikauskoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sanoissa olla taikaa. Uskovatkin hokevat että jeesuksen nimessä yms.

        Jeesuksen nimessä on oikeasti voimaa ja ihan mielettömästi !!
        Eikä ole taikaa..!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen nimessä on oikeasti voimaa ja ihan mielettömästi !!
        Eikä ole taikaa..!

        Sitä ei kyllä äkkiseltään uskoisi. Uskovat esimerkiksi ovat pahimpia pelkojen lietsojia ja uskovat vain pahaan henkimaailmaan, valehteluun ja petetyksi tulemiseen.
        Tuomitsevat niitä jotka ajattelevat eri tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen nimessä on oikeasti voimaa ja ihan mielettömästi !!
        Eikä ole taikaa..!

        Jos ajatellaan näitä henkimaailman yhteyksiä niin voimaa on siinäkin että asioita tehdään puhtaalla sydämellä ja vilpittömästi. Kielteiset henget eivät ole sillä värähtelyn taajuudella vaan kaukana siitä. Kun mukana on rukous, suojaus ja auttamisen halu niin sieltä ei pääse kielteinen läpi.


    • Anonyymi

      Entä jos ne onkin ivalosta?

      • Anonyymi

        Niin jos ovatkin ivalosta ja jonkin verran huonokuuloisia? Niin että kun kysyt että oletteko te valosta he vastaavat myöntävästi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En usko että Jeesus on parempi kuin henkiparannushoidot.
        Kristittyjen parannustouhut on ainakin yhtä tyhjän kanssa, niissä ei kukaan parane. Pelkkää show meinikiä ja lume hoitoja. Olen monenlaisia energiahoitoja myös kokeillut. Ne antavat kyllä mielenrauhaa ja jonkinlaista henkistä hyvää oloa mutta se menee ohi aika nopeasti ja ei todellakaan sairauksiin auta.


    • Anonyymi

      Valo vetää puoleensa myös pimeyttä, valitettavasti, varsinkin kun se lisääntyy. Ei tarvitse edes olla henkimaailmaan yhteydessä, sieltä vaikutetaan silti. Useampi meedio on kuvannut että minulla olisi kaunis aura ja että huonot henkiolennot yrittävät vaikuttaa negatiivisesti. En ole tullut ajatelleeksi. Epämääräinen huono olo henkisesti ja matala mieliala voi olla sen seurausta tässä tapauksessa.
      Ajattelin että on muistettava päivittäin rukoilla ja pyydettävä ja visualisoitava suojausta. Henkiä en pelkää ja uskon lujasti hyvään henkimaailmaan. Hyvä voittaa aina pahan. Henkimaailmassa on myös niitä alempia tasoja mitkä haluavat yhteyttä.

      • Anonyymi

        Valo vetää puoleensa myös pimeyttä,
        NO EI TODELLAKAAN,Mitä paskaa kirjoitat?
        Vai,kirjoitatko/tarkoitatko,että pimeys haluaa valoon kaikesta huolimatta,vaikka he/ne ei pääse!
        Minulla oli kanssa näkijä:)) sanoi,että kaksi kiinnittymää on pahan tuomana..
        Ihmettelin kovin,kun ei oikein voi olla..
        Olen xxxx todella xxxx,ja hän puhui paskaa,näin luulen.
        Koska osaa maadotuiksen ja Ae Micahelin suojan..mutta nekään ei ole niin suuria,kuin mitä käytän.
        Aina on valo,suuri valo joka auttaa pois kaikesta pahasta!
        Koskaan sinun ei tarvitse visualisoida oikeasti,sinut on koukuttettu siihen,huomaan !
        Rukous on hyvä,kun tuntuu siltä mutta mitään pakko rituualia ei tarvise tehdä.
        Synnyitkö sinä tänne elämään elääämäsi vai muiden tahtojen mukaan?
        Elämä opettaa aikanaan milloin Rukouksen aika on .
        Henkiä et pelkää mutta ...älä edes kutsu niitä,koska minä tiedän..
        PÄÄSTÄ IRTI NIISTÄ, jos tunnet niitä.
        Kuitenkin luulen,ettet ole varma,ettet tunne?
        Olet aloittelija vielä asioissa.
        Henkimaailmassa on niitä alempia tasoja mitkä haluavat yhteyttä????
        Silloin olet todella heikko ihminen,juoppo,narkki ..eli et osaa..
        Sinulla on kaikkea mutta se YKSI PUUTTUU ?
        Sen takia minä kirjoitan ja luen hölmönä kirjoitustasi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valo vetää puoleensa myös pimeyttä,
        NO EI TODELLAKAAN,Mitä paskaa kirjoitat?
        Vai,kirjoitatko/tarkoitatko,että pimeys haluaa valoon kaikesta huolimatta,vaikka he/ne ei pääse!
        Minulla oli kanssa näkijä:)) sanoi,että kaksi kiinnittymää on pahan tuomana..
        Ihmettelin kovin,kun ei oikein voi olla..
        Olen xxxx todella xxxx,ja hän puhui paskaa,näin luulen.
        Koska osaa maadotuiksen ja Ae Micahelin suojan..mutta nekään ei ole niin suuria,kuin mitä käytän.
        Aina on valo,suuri valo joka auttaa pois kaikesta pahasta!
        Koskaan sinun ei tarvitse visualisoida oikeasti,sinut on koukuttettu siihen,huomaan !
        Rukous on hyvä,kun tuntuu siltä mutta mitään pakko rituualia ei tarvise tehdä.
        Synnyitkö sinä tänne elämään elääämäsi vai muiden tahtojen mukaan?
        Elämä opettaa aikanaan milloin Rukouksen aika on .
        Henkiä et pelkää mutta ...älä edes kutsu niitä,koska minä tiedän..
        PÄÄSTÄ IRTI NIISTÄ, jos tunnet niitä.
        Kuitenkin luulen,ettet ole varma,ettet tunne?
        Olet aloittelija vielä asioissa.
        Henkimaailmassa on niitä alempia tasoja mitkä haluavat yhteyttä????
        Silloin olet todella heikko ihminen,juoppo,narkki ..eli et osaa..
        Sinulla on kaikkea mutta se YKSI PUUTTUU ?
        Sen takia minä kirjoitan ja luen hölmönä kirjoitustasi..

        Henkimaailmassa on niitä alempia tasoja mitkä haluavat yhteyttä????

        On ihmisiä jotka harrastavat henkisiä asioita vastuuttomasti ja kritiikittömästi. Aakkoslaudat ja automaattikirjoitus esimerkiksi ovat varsinkin sellaisia, että sieltä voi tulla helposti mitä tahansa. Onhan paljon kielteisiäkin kokemuksia näistä ollut, että on tullut tyhjiä lupauksia ja imartelevia viestejä. Kannattaa muistaa rukous ja suojaukset jos alkaa jotakin mediaalisia juttuja harrastamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkimaailmassa on niitä alempia tasoja mitkä haluavat yhteyttä????

        On ihmisiä jotka harrastavat henkisiä asioita vastuuttomasti ja kritiikittömästi. Aakkoslaudat ja automaattikirjoitus esimerkiksi ovat varsinkin sellaisia, että sieltä voi tulla helposti mitä tahansa. Onhan paljon kielteisiäkin kokemuksia näistä ollut, että on tullut tyhjiä lupauksia ja imartelevia viestejä. Kannattaa muistaa rukous ja suojaukset jos alkaa jotakin mediaalisia juttuja harrastamaan.

        Spiritismillä tarkoitetaan yhteyttä henkimaailmaan ilman että rukoillaan ja käännytään Jumalan puoleen. Silloin kanava saattaa hyvinkin aueta jonnekin minne ei pitäisi.


    • Anonyymi

      En usko enkelien voivan valehdella. Heidän tehtävänsä on palvella Jumalaa. Langenneet enkelit ja pahat henget ovat asia erikseen. He ovat "kuolleita" johon Raamattu kieltää pitämästä yhteyttä. Kuolema tarkoittaa Raamatussa usein henkistä kuolemaa, eikä fyysisen ruumiin kuolemaa.
      Henkiolennot voivat valehdella. Siksi Raamattukin kehottaa koettelemaan henget ja sanoo että hedelmistään puu tunnetaan.
      On myös olemassa kosminen laki että samanlainen vetää puoleensa samanlaisia. Henkimaailma näkee ihmisen energiakentän ja kauniit värit vetävät puoleensa hyviä henkiolentoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe