Tesla oli keksijä, joka oli kiistatta nero.
Tesla-autot, anteeksi "autot" ovat ylihinnoiteltua Amerikkalaista paskaa, jonka tuotteet leviää jokaisesta paikasta. Akut ei kestä, tai niitä ei voi korjata, maalit hilseilee, kuten omistajansa karvat, ovia ei saa talvella auki. Auto on kyllä talvella lämmin, mutta sitten akku sippaa, etkä pääse kaupan pihasta kotiin.
N. Tesla ei olisi hyväksynyt mitenkään, että näin paska tuote laitetaan hänen nimiinsä pilaamaan tarkan miehen mainetta. Teslaa ei ole suunniteltu tarkasti. Tesla-autot ovat vain Muskin narsismin jatkeita, joita myydään rikkaille ja epävarmoille laumasieluille!
Teslan paska laatu syö Nicola Teslan maineen!
9
356
Vastaukset
- Anonyymi
Tesla on vain nimi ja miten nuo asiat vaikuttavat toistensa tekemisiin jne.... olet nolo.
- Anonyymi
Juu Tesla oli nero. Ei varmaankaan sallisi nimeään käytettävän näin kyseenalaista laatua olevissa autoissa. Aikoinaan sanottiin; Saabismi on sairautta. Nyt voisi kysyä; onko Teslaadiolaisuus tervettä? Esitin tämän Teslafanien Facebookissa, lensin ulos alta aikayksikön. Totista porukkaa. Ihminen on sellaaanen otus, ku se lyö kätensä paskaan, saa se huojennusta mielelleen jos mahdollisimman moni muukin kokee saman kohtalon. Olen tutustunut Teslaan ajamalla, olemalla kyydissä ja lukemalla netistä kokemuksia. Ei voi vanha ukko kuin ihmetellä. Kyllä Teslan laatu saa paljon muuttua jotta moisen hankkisin. Ajelen mieluummin diisselillä tai hevosella.
- Anonyymi
No vanhan on aina vaikea tottua mihinkään uuteen ja jo pelkkä perusplko uutta kohtaa johtaa siihen.
- Anonyymi
Joo, Tesla on paska auto.
Ongelma vaan, että kaikki muut autot ovat vielä paskempia.
Siksi Tesla on ainoa, jolla suostun ajamaan. - Anonyymi
TM kestotesti. Tesla. On autoilu tehty aika epämukavaksi ja vaikeaksi. Tesla uskovaisethan pitävät sitä täydellisenä. Eihän kukaan myönnä työntäneensä kättään Psk:an. Voi voi.
- Anonyymi
Hyvin sanottu ja samaa mieltä
- Anonyymi
Taidat olla ihan vähän tai enemmän vajakki. Ainakin akuthan noissa on suorastaan parhaita. Muutenkin moottori(t) kestävää. Alusta saisi olla järeämpää kamaa kuin paskaa mersua.
S Model on laadukkaasti tehty....sen jälkeen on pitänyt vähän alkaa laskemaan laatua.
Vähän typerää suunnittelua talviseen Suomeen tietyt jutut. - Anonyymi
Minulla oli Volkswagen Passat...2.0tdi biturbo DSG....arvaa tuliko kalliiksi....sitten minulla oli Volvo V90 2.0 D5...arvaapa tuliko se kalliiksi.
Nyt on S....ei mitään vikaa. Edellisistä porsi mm. moottorit.
On se vaan halpaa ajamista. Myös tehokasta. Joka auto on katellut takavaloja.- Anonyymi
Voi sinua, olet aikamoinen reppana kun noita juttuja keksit ja muutenkin kun yrität elvistellä jollain autolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627