Tesla oli keksijä, joka oli kiistatta nero.
Tesla-autot, anteeksi "autot" ovat ylihinnoiteltua Amerikkalaista paskaa, jonka tuotteet leviää jokaisesta paikasta. Akut ei kestä, tai niitä ei voi korjata, maalit hilseilee, kuten omistajansa karvat, ovia ei saa talvella auki. Auto on kyllä talvella lämmin, mutta sitten akku sippaa, etkä pääse kaupan pihasta kotiin.
N. Tesla ei olisi hyväksynyt mitenkään, että näin paska tuote laitetaan hänen nimiinsä pilaamaan tarkan miehen mainetta. Teslaa ei ole suunniteltu tarkasti. Tesla-autot ovat vain Muskin narsismin jatkeita, joita myydään rikkaille ja epävarmoille laumasieluille!
Teslan paska laatu syö Nicola Teslan maineen!
6
246
Vastaukset
- Anonyymi
Tesla on vain nimi ja miten nuo asiat vaikuttavat toistensa tekemisiin jne.... olet nolo.
- Anonyymi
Juu Tesla oli nero. Ei varmaankaan sallisi nimeään käytettävän näin kyseenalaista laatua olevissa autoissa. Aikoinaan sanottiin; Saabismi on sairautta. Nyt voisi kysyä; onko Teslaadiolaisuus tervettä? Esitin tämän Teslafanien Facebookissa, lensin ulos alta aikayksikön. Totista porukkaa. Ihminen on sellaaanen otus, ku se lyö kätensä paskaan, saa se huojennusta mielelleen jos mahdollisimman moni muukin kokee saman kohtalon. Olen tutustunut Teslaan ajamalla, olemalla kyydissä ja lukemalla netistä kokemuksia. Ei voi vanha ukko kuin ihmetellä. Kyllä Teslan laatu saa paljon muuttua jotta moisen hankkisin. Ajelen mieluummin diisselillä tai hevosella.
- Anonyymi
No vanhan on aina vaikea tottua mihinkään uuteen ja jo pelkkä perusplko uutta kohtaa johtaa siihen.
- Anonyymi
Joo, Tesla on paska auto.
Ongelma vaan, että kaikki muut autot ovat vielä paskempia.
Siksi Tesla on ainoa, jolla suostun ajamaan. - Anonyymi
TM kestotesti. Tesla. On autoilu tehty aika epämukavaksi ja vaikeaksi. Tesla uskovaisethan pitävät sitä täydellisenä. Eihän kukaan myönnä työntäneensä kättään Psk:an. Voi voi.
- Anonyymi
Hyvin sanottu ja samaa mieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla654040- 512790
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162143Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä141977- 991963
Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?841639Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?3591503Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511430Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81426- 581197