Mitä toivoisit minulta?

Anonyymi

Kyllä minä huomaan sen jännityksen välillämme. Huomaan miten aika kuluu siivillä. Huomaan suloisen epävarmuutesi ja pienet sähläämisesi. Ja tiedän olen itse aivan samanlainen. Uskon tämän olevan molemminpuolista. Hei, ei me muuten tässä tilanteessa oltaisi yhä edelleen vuosien päästä. Vaan se tilanne ei ole helpottunut mihinkään. Mietin taas viime tapaamisen jälkeen; mitä oikeastaan minusta haluat? Miten toivoisit minun käyttäytyvän? Mitä tekevän tai sanovan? Tahdotko, että tästä ylipäätään ystävyys koskaan syvenee vai toivotko kaiken jatkuvan kuten tähänkin asti? Kyllä: minä olen ollut sinuun ihastunut jo alusta asti, siitä lähtien kun ensimmäisen kerran teimme töitä yhdessä. Nyt näemme muuten...

18

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näemmekö nykyään harrastuksessa? Toivon että tekisit jo aloitteen.

    • Anonyymi

      Milloin näimme viimeksi ja missä tilanteessa? Kuvailemasi nimittäin sopii erittäin hyvin...

      • Anonyymi

        Tällä viikolla, paikassa jossa sovimme näkevämme :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä viikolla, paikassa jossa sovimme näkevämme :)

        Osuu aivan liian hyvin... Uskaltaisitko sanoa minun tai sinun nimen alkukirjaimen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuu aivan liian hyvin... Uskaltaisitko sanoa minun tai sinun nimen alkukirjaimen?

        Tai sitten voit itse kertoa jotain tai vastata vastavuoroisesti... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten voit itse kertoa jotain tai vastata vastavuoroisesti... :)

        Jätetään siis arvuutteluun. ;)


    • Anonyymi

      Muuten kovin tuttua, paitsi että näemme oikeastaan vain töissä tai työasioissa.

      Muutenkin, päätin just että pakko lopettaa tämä haihattelu..

    • Anonyymi

      No ei se selviä muuten kuin puhumalla. Ja jos jännite on ollut jo vuosia, eikö juttu etene melkein itsestään kun kerran olette tekemisissä. Vai estääkö jokin syy etenemistä? Joka tapauksessa kannattaa puhua asia selväksi, ettei se jää ikuisesti roikkumaan.

    • Anonyymi

      Olen ihastunut sinuun, siksi olen niin kummallinen. Monta vuotta jo on tunteita ollut sinua kohtaan. Ujouteni takia pelkkä moikkaaminen on vaikeaa, koska jännitän seurassasi aika paljon, etenkin kun emme ole jutelleet vähään aikaan. Mutta kun katsoit minua viimeksi, tunsin kaiken. Et usko miten paljon mietin sitä tilannetta vieläkin. Olet vastustamaton ja niin upea.❤️

      Kun näet minut uudestaan, tule puhumaan ja ole se ihana sama ihminen, mikä olet aina ollutkin. Tai etsi minut Facebookista ja laita kaveripyyntö, jos se tuntuu helpommalta. :) Haluan kertoa kaiken. Haluan sinut.

      • Anonyymi

        Sä haluat hänet, mut hänen pitäisi etsiä sut facesta ja lähestyä sinua? Oi aikoja, oi tapoja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä haluat hänet, mut hänen pitäisi etsiä sut facesta ja lähestyä sinua? Oi aikoja, oi tapoja...

        Aloittaja juuri pyysi antamaan toiveita siitä, miten voisi itse toimia.


    • Anonyymi

      Haluan sinut elämääni, koska inspiroit minua olemaan parempi ihminen. Olisi ihanaa, jos jäisit juttelemaan, kun nähdään seuraavan kerran. Tai edes hymyilisit, kuten viimeksi - menin aivan sekaisin ;) Olet ollut sydämessäni jo pitkään ja haluaisin vihdoin kertoa sen sinulle.

      • Anonyymi

        No jumslauta kerro !!!!! Kyl hän vastaan ottaa !!!!!! 😊. Antaako takaisin jotain ?sitä jäät sit oottaaan 😊


    • Anonyymi

      Jahkailu ja soutaminen/huopaaminen on aika raskasta ja tympäisevää. Tilanteen pitkittäminen vuosikausia ei tuo siihen mitään lisäarvoa tai innostusta, alkaa vaan ärsyttää ja tulee epävarmuutta. Lähesty häntä suoraan, jos haluat jotain muuta kuin leikkiä ihastumista.

    • Anonyymi

      Voisitko sanoa edes paikkakunnan? Tämähän voi olla missä vaan ja monella näyttäisi "osuvan" ....

      • Anonyymi

        Ei näistä koskaan mitään tarkempia tietoja kuule. Varmaan pelkkiä fantasioita kaikki tai sitten jostain neuroottisesta syystä äärimmäistä pelkoa elämää kohtaan.


      • Anonyymi

        Miksi keski-ikäset naiset leikkii ylipäänsä arvuutteluleikkiä netissä?
        A) pelkäävät oikeaa kohtaamista ja pakkeja
        B) hauskaa ajanvietettä
        C) ovat omaksuneet passiivisen roolin, odottavat toisen lukevan ajatuksia ja tekevän aloitteen asiassa kuin asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi keski-ikäset naiset leikkii ylipäänsä arvuutteluleikkiä netissä?
        A) pelkäävät oikeaa kohtaamista ja pakkeja
        B) hauskaa ajanvietettä
        C) ovat omaksuneet passiivisen roolin, odottavat toisen lukevan ajatuksia ja tekevän aloitteen asiassa kuin asiassa.

        Nykyajan ilmiö, ennen kaikki tekivät nopeasti aloitteen ja asioista puhuttiin avoimesti. Ehkä tuo loputon leikkiminen liittyy kertakäyttökulttuuriin, yksittäinen ihminen ei ole tärkeä ja voidaan korvata kenellä tahansa, joten miksi vaivautua mitään. Tunteet on pintapuolisempia kun ennen. Miksi kukaan vakavissaan oleva jatkaisi pelleilyä loputtomasti, ei sitä oikein voi flirttailunakaan pitää enää muutaman kuukauden jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe