Tylsä perjantai

Anonyymi

Voisit kutsua kylään mies.

35

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tänne saat tulla.

      • Anonyymi

        Kutsu niin tulen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutsu niin tulen.

        Tule kylään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule kylään.

        😁👌 nyt lähdetään kaikki sinne🚕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁👌 nyt lähdetään kaikki sinne🚕

        Bileet pystyyn :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bileet pystyyn :)

        Monta teitä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutsu niin tulen.

        Kerro kordinaatit minne kutsun laitan niin heti tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bileet pystyyn :)

        Eikö koronarajotukset vähän haittaa geimejä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö koronarajotukset vähän haittaa geimejä??

        No EI haittaa! Vai meinasiks poliisit soittaa? Pitäs sen nyt saappaanki jo tajuta että aivan turhia kaikki rajotukset,ne jotka haluaa bailata niin ne sen tekee. Kuntosalien sulku yhtä tyhjän kanssa, mä tiedän monta personal traineria jotka treenauttavat valmennettaviaan ihan koko ajan, kun ei siihen sitä salia tarvita😏passittomilla järki pelaa ja ihan jäätävä verkostoituminen käynnissä ympäri maailmaa, meitä ei nujerreta. Joten let’s party!


    • Anonyymi

      Tule kylään.

      • Anonyymi

        Oikeasti IRL KUTSU!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti IRL KUTSU!!!

        Kerro ensin kuka olet? Tai kenet ajattelit minun olevan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ensin kuka olet? Tai kenet ajattelit minun olevan?

        Sä oot just se todella tärkeä minulle? Ilman sua en tiedä mitä tekisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot just se todella tärkeä minulle? Ilman sua en tiedä mitä tekisin?

        Aivan niin, tietysti. Kuinka sen unohdin? Jos niin, sitten tiedät minne tulla. Ei siihen tarvita muita kutsuja. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti IRL KUTSU!!!

        Iwill stay by your side now Forever. Iwill always only be in love with you. Is it true when you say that you love me? And is true that i'm the one? Hänelle tämä.En tiedä lukeeko hän tämän mutta toivon niin. Soitin tämän äsken kun tulin kotiin, ja häntä ajattelin. Soitin sähkökitaralla ilman vahvistinta, ei kuullostanut kyllä niin hyvältä. Nyt en käytä sanoissani superlatiivejä kun hänestä puhun, sen takia kun joku vetää joka tapauksessa herneet nenään. Niin.käy aina jos puhun hänestä kauniisti. Suututan jonkun siitä aina. Niinpä ajattelen häntä kauniisti, onneksi sitä ei kukaan voi estää. Tänään pitäisi käydä vähän aikaisemmin nukkumaan, on vähän uni velkaa. Onneksi tämä talo on nykyisin hiljainen kuin huopatossu tehdas. Ilta kävely kyllä pitäisi tehdä,saa sitten paremmin nukuttua. Justiin meinasin kirjoittaa, sen sanan mikä joitakin ahdistaa niin vaikea pitää tunteet sisälläni. Kun en osaa teeskennellä tunteita enkä ajatuksiani olen sellainen kuin olen. Mielestäni ihmisen pitää olla se mikä on eikä vetää mitään rooleja. Eli oma itsensä. Mutta hänelle oikein hyvää viikonloppua,muista levätä tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iwill stay by your side now Forever. Iwill always only be in love with you. Is it true when you say that you love me? And is true that i'm the one? Hänelle tämä.En tiedä lukeeko hän tämän mutta toivon niin. Soitin tämän äsken kun tulin kotiin, ja häntä ajattelin. Soitin sähkökitaralla ilman vahvistinta, ei kuullostanut kyllä niin hyvältä. Nyt en käytä sanoissani superlatiivejä kun hänestä puhun, sen takia kun joku vetää joka tapauksessa herneet nenään. Niin.käy aina jos puhun hänestä kauniisti. Suututan jonkun siitä aina. Niinpä ajattelen häntä kauniisti, onneksi sitä ei kukaan voi estää. Tänään pitäisi käydä vähän aikaisemmin nukkumaan, on vähän uni velkaa. Onneksi tämä talo on nykyisin hiljainen kuin huopatossu tehdas. Ilta kävely kyllä pitäisi tehdä,saa sitten paremmin nukuttua. Justiin meinasin kirjoittaa, sen sanan mikä joitakin ahdistaa niin vaikea pitää tunteet sisälläni. Kun en osaa teeskennellä tunteita enkä ajatuksiani olen sellainen kuin olen. Mielestäni ihmisen pitää olla se mikä on eikä vetää mitään rooleja. Eli oma itsensä. Mutta hänelle oikein hyvää viikonloppua,muista levätä tarpeeksi.

        Tämä on kyllä hieno..🤔✨


    • Anonyymi

      Minulla on keravan parhaat kanit.

    • Anonyymi

      Joo tule nainen tietty, näytän sulle yhden jutun. Et oo varmaan sitä ennen nähny?

      • Anonyymi

        Mininakki on aina yhtä jännä näky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mininakki on aina yhtä jännä näky.

        Jaa, sullako on oikeaa tietoa?


      • Anonyymi

        Missä se undulaatti on ?


    • Anonyymi

      Ilahtuisin ikihyviksi jos soittaisin mun ovikelloaan. Juteltais ja keittäisin sulle soropin, vaikka en ite juokaan kaffetta. Seuraksi olisin juonut.
      Tänään kuiten ilahutti seesteinen päivä...aikaiseen iltaan asti se matalalta paistoi. Aurinkon tarjous laitto koskien vaan tätä päivää. Huomiseksi saadaan lumisadetta.

    • Anonyymi

      Liian hyvää ollakseen totta tällaiset. Ei voi muuta todeta. Ehkä, jos oikeasti tunnettaisiin toisemme. Vaan sellaistakaan ei tapahdu... On tämä elämä.

      • Anonyymi

        Sultako se poro karkas

        Ekkö pitäny hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sultako se poro karkas

        Ekkö pitäny hyvin

        Ei ole poronhoito kovinkaan tuttu laji. Vaan mitä tuolla kettuilulla luulet saavuttavasi?


      • Anonyymi

        Ymmärrätkö hän on naimisissa, siis varattu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö hän on naimisissa, siis varattu!

        V*tut on. Mene ottamaan lääkkeet harhoihisi.


    • Anonyymi

      Ihana teksti klo 18:27 kirjoittajalla. I will stay on yhä edelleen upea biisi.

    • Anonyymi

      Tuo kylään kutsu ei oikein ole kirjallinen. Oletko kuullut pienestä kylästä, keskellä pelottavien kaupungeiksi yhdistyvien hirviökeskittymien pienestä pierusta, minkä tulivoima ei räjäyttänyt keskellä vuorien lakien, mikä kaikui korkialta kiinasta, heiluivat korvat japaniassa, lehdet havisivat, roikkui laamanni orressa, sielä se roikkusi.....
      https://m.youtube.com/watch?v=T2CoNvyJNR0

    • Anonyymi

      Hän voi tulla kutsumattakin, en pahastu.

      • Anonyymi

        Samat sanat.


      • Anonyymi

        Ku en tule!


      • Anonyymi

        Joku suomalainen artisti lupasi jättää takaoven auki jos sitä haluan käyttää. Arvostan! Oliko Chisu vai Anna Puu?


    • Anonyymi

      Pari perjantaita vielä ja on kuu jossa niitä on neljä. Lähes samanverran on vuoden joka kuussa 🎨🌕

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe