Tarkoituksenani on lähteä tulevana keväänä muukalaislegioonaan. Onko tuoreita kokemuksia legioonasta? Entiten kiinnostaa 2. Rep. Matkassani on vain pari muttaa toinen on avovaimo ja 4v poika. Kuinka ottaa asia puheeksi puolison kanssa? Tämä on kuitenkin ollut suurin unelmani jo 10vuotta. Ei toki mikään perheellisen paikka ole mutta pääseehän sieltä jo ensimmäisen vuoden jälkeen lomille ja muutenkin teen reissutyötä joten erossa oleminen ei ole uutta. Mielipiteitä tilanteestani? Miten toimisitte? Onko muilla suunnitteilla legioonaan lähtö?
Muukalaislegioona
14
836
Vastaukset
- Anonyymi
Lähdet velkojia karkuun !
- Anonyymi
En ole velkaa mihinkään suuntaan, Paitsi pankille asunnosta mutta se homma on jo hoidossa. Ps vain asiallisia vastauksia ei trolleja
- Anonyymi
Ei sinne ämmää kannata mukaan ottaa eikä skidiä.
- Anonyymi
Mikä muuten on Suomen muukalaislegioona? Kaartin jääkärirykmentti, veikkaan.
- Anonyymi
Kyösti Pietiläinen muisteli eräässä kirjassaam, kun eräs jämpti "mamma" oli marssinut legioonan toimistoon ja käskenyt palauttamaan muijaa ja lapsia karkuun legioonaan lähteneen äijänsä. Niin siinä kävi, että legioona pisti miehen pellolle, eli takaisin huolehtimaan perheestään!
Luultavasti kaveri oli "unohtanut" mainita olevansa perheellinen ukkomies, eikä legioona tykännyt tietojen pimittämisestä.- Anonyymi
Taitaa olla Pietiläisen jutuissa vähän värikynää. Kyöstin aikaan edes murhamiehiä ei palautettu legioonasta joten tuskinpa perheensä jättänyttäkään. Legioona huolehtii omistaan
- Anonyymi
Mitenhän nyt korona-aikana legioonassa. Onkohan värväys käynnissä.
- Anonyymi
Aika nössö yksikkö on. UudJP:n entisenä santsarina on kanttia arvostella.
- Anonyymi
Sotkun munkkia mussuttavia äitin poikia😁
- Anonyymi
Jos et osaa Ranskaa sujuvasti niin ei sinua huolita legioonaan.
- Anonyymi
Totta, nykyään tanskankielisiäbtulijoita legioonazm tarpeeksi, ummikkoa ei huolita ka ei saa olla rikollista taustaa. Pääsyvaatimukset kiristyneet.
- Anonyymi
tykkäätkö takaluukkuhommista?
- Anonyymi
Jonkun se täytyy nuokin hommat hoitaa. Muistaa vaan huutaa että " putki puhdas ja seula selvä"🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun se täytyy nuokin hommat hoitaa. Muistaa vaan huutaa että " putki puhdas ja seula selvä"🤣
Yleensä siellä on joku este. Mitäs sittes?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402