Juvalle pitäisi saada paikallisliikennettä 2022-2029 Seuraavan sopimuksen kilpailutus

Anonyymi

Juvalle pitäisi saada paikallisliikennettä 2022-2029 Seuraavan sopimuksen kilpailutus Hankintapäätös tehdään teknisessä lautakunnassa vasta ensi tiistaina eikä tarjousvertailu ole vielä julkinen. Esityslistateksti on kuitenkin jo julkaistu. Sen mukaan tarjouksen jättivät Savonlinja, Soisalon Liikenne ja Vekka Group ja Ihastjärven Linja Oy, Pohjolan Liikenne Ab ja Vihavaisen Taksi Oy Länsilinjat

12

997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      riitääisi kalustoa 2022-2029

    • Anonyymi

      riitääisi kalustoa 2022-2029

    • Anonyymi

      mitkä bussit on valittu juvan Paikallisliikentseen 2023-2029

    • Anonyymi

      Riittääkö matkustajia?

    • Anonyymi

      Paikallisliikennettä Juvalla? Hä? Vittu ruumisauto ajaa Juvalla saman asian. Kuka Juvalla tarvitsee paikallisliikennettä? Eihän Juvalla ole edes ketään kuka kulkee bussilla vai ruumiitako näillä oli tosiaan tarkoitus kuljettaa? Ihme, ettet metroa esittänyt?

      • Anonyymi

        ei käy Ruumisautoa juvalla Pitäisi Hevoskärryt tai Joukkoliikennettä Tai Paikallisliikennettä Juvalla Hä


    • Anonyymi

      Muistan ajan kun hevoskärryillä käytiin kirkolla, ja talvella reellä.

      • Anonyymi

        Joulukirkkoon ja niin kaunis luonto ja tähdet.Juvalta voisi päästä vanhaa junarataa syrjäkylille ainakin aamulla meno ja illalla paluu kesälomalaiset turistit ja mökkiläiset käyttäisi kyllä jos ravintolavaunu ja hienot maisemat.


    • Anonyymi

      Savonlinja ostaa ruumisbussin juvan Paikallisliikentseen 2023-2029

      • Anonyymi

        juvalla on kuollut martti Talvela kampukselta yksi koululainen kuoli koulusta ruumisautoon viety hautausmaalle kuollut koronavirukselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juvalla on kuollut martti Talvela kampukselta yksi koululainen kuoli koulusta ruumisautoon viety hautausmaalle kuollut koronavirukselta

        Voi olla että kuoli muuhun mutta virus nopeutti sitä eikä rokotteita ole vieläkään oikeasti tutkittu eikä sivuoireita.


    • Anonyymi

      Soisalon lestalinja. Kuskit vaihtuu, kuin Matkuksen pyöröovessa henkilöt.
      Varkaudessakin vaihtoivat liikennöitsiän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe