Juvalle pitäisi saada paikallisliikennettä 2022-2029 Seuraavan sopimuksen kilpailutus Hankintapäätös tehdään teknisessä lautakunnassa vasta ensi tiistaina eikä tarjousvertailu ole vielä julkinen. Esityslistateksti on kuitenkin jo julkaistu. Sen mukaan tarjouksen jättivät Savonlinja, Soisalon Liikenne ja Vekka Group ja Ihastjärven Linja Oy, Pohjolan Liikenne Ab ja Vihavaisen Taksi Oy Länsilinjat
Juvalle pitäisi saada paikallisliikennettä 2022-2029 Seuraavan sopimuksen kilpailutus
12
1053
Vastaukset
- Anonyymi
riitääisi kalustoa 2022-2029
- Anonyymi
riitääisi kalustoa 2022-2029
- Anonyymi
mitkä bussit on valittu juvan Paikallisliikentseen 2023-2029
- Anonyymi
Riittääkö matkustajia?
- Anonyymi
Paikallisliikennettä Juvalla? Hä? Vittu ruumisauto ajaa Juvalla saman asian. Kuka Juvalla tarvitsee paikallisliikennettä? Eihän Juvalla ole edes ketään kuka kulkee bussilla vai ruumiitako näillä oli tosiaan tarkoitus kuljettaa? Ihme, ettet metroa esittänyt?
- Anonyymi
ei käy Ruumisautoa juvalla Pitäisi Hevoskärryt tai Joukkoliikennettä Tai Paikallisliikennettä Juvalla Hä
- Anonyymi
Muistan ajan kun hevoskärryillä käytiin kirkolla, ja talvella reellä.
- Anonyymi
Joulukirkkoon ja niin kaunis luonto ja tähdet.Juvalta voisi päästä vanhaa junarataa syrjäkylille ainakin aamulla meno ja illalla paluu kesälomalaiset turistit ja mökkiläiset käyttäisi kyllä jos ravintolavaunu ja hienot maisemat.
- Anonyymi
Savonlinja ostaa ruumisbussin juvan Paikallisliikentseen 2023-2029
- Anonyymi
juvalla on kuollut martti Talvela kampukselta yksi koululainen kuoli koulusta ruumisautoon viety hautausmaalle kuollut koronavirukselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juvalla on kuollut martti Talvela kampukselta yksi koululainen kuoli koulusta ruumisautoon viety hautausmaalle kuollut koronavirukselta
Voi olla että kuoli muuhun mutta virus nopeutti sitä eikä rokotteita ole vieläkään oikeasti tutkittu eikä sivuoireita.
- Anonyymi
Soisalon lestalinja. Kuskit vaihtuu, kuin Matkuksen pyöröovessa henkilöt.
Varkaudessakin vaihtoivat liikennöitsiän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940