Myönnän etten taida päästä sinusta yli...

Anonyymi

Vaikka halusinkin ja kaiken mahdollisen keinon kokeilinkin. En tiedä miksi tunteesta on tullut niin vahva, vaikka oletkin ollut välillä ilkeä minua kohtaan. Myönnän kyllä myös oman ilkeyteni ja en ole ylpeä siitä halpamaisuudesta jolla sinua kohtelin, kun olin niin pettynyt siihen miten vaikeiksi asiat paljastuikaan ja kuinka ne rikkoivat sitä unelmaa jota olin etsinyt. Minä halusin sinut ja en saanut. Siitä seurasi pelko että menetän sinut ja se sai minut araksi, kiukkuiseksi ja väsyneeksi. Sinua sitten syytin kun en osannut katsoa peiliin.

Pahimmat pelkoni kävivät todeksi ja päädyin kovaan ahdinkoon. Unettomuutta, ärtyneisyyttä, laiskuutta ja väliinpitämättömyyttä. Purin energiiani kaiken tavoin ja sain jopa uusia harrastuksia, joilla olen yrittänyt hellittää tätä valtavaa tunnetta. Luovuus saa minut unohtamaan ulkoisen maailman aina hetkeksi, mutta aina jotenkin sieltä tulet kuitenkin vastaan. Jokin aina muistuttaa sinusta ja saa kaikesta aina niin kaunista, etten voi lopettaa vaan inspiroidun aina vaan uudestaan.

Sitten vielä kaikki mahdollinen muistuttaa sinusta. Ihmiset mainitsevat etunimeäsi minulle eri konteksteissa tietämättä mitä se sana minulle merkitsee. Televisiossa tulee ohjelma jossa joku muistuttaa sinusta ja kappas vain, sillä on aivan sama etunimi kuin sinulla. Jopa työni ohella on kohtaan etunimeäsi suhteellisen paljon ja tämä kaikki on vaivannut minua. Lasketaan vielä kaikki unet jotka sinusta olen nähnyt vuosien varrella, niiden tapahtumat ja sanomat jotka olen ymmärtänyt. Muistan niistä vieläkin jokaisen, joka myös tavallaan vaivaa...

Mutta en sinua ole unohtanut. Maailma ei tahdo sallia sitä tai minä itse en sitä tahdo sallia sitä, tai sitten molemmat. En tiedä miten nyt eteenpäin ja mitä kohtalo keksiikään, mutta sen tiedän että sinulla on aivan ainutlaatuinen ja valtava merkitys minulle, jota en varmaan edes vielä ymmärräkään. Ehkä me vielä jotain tulemme yhdessä kokemaan?

Kauhian pitkä teksti ja vain siksi, koska minulla on ikävä sua..

222

4223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikset kerro sitä hänelle?

      • Anonyymi

        Vähemmästäkin on koira kaatunut...


    • Anonyymi

      Et sitten saanut edes kerrottua kumpaa sukupuolta olet.

      • Anonyymi

        Sisältä kokonainen, muuten karju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisältä kokonainen, muuten karju.

        Jos aloitus olisi minulle niin voin sanoa että tämä alkaa olla tässä meillä ei tule olemaan yhteistä tulevaisuutta. Mutta kaikkea hyvää sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos aloitus olisi minulle niin voin sanoa että tämä alkaa olla tässä meillä ei tule olemaan yhteistä tulevaisuutta. Mutta kaikkea hyvää sinulle.

        Minä olen ajatellut noin ainakin sata kertaa tänä pitkänä aikana.


      • Anonyymi

        Ap on nainen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ajatellut noin ainakin sata kertaa tänä pitkänä aikana.

        Minun kohdallani se on näin ja tämä päätös on pysyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on nainen .

        Hän sanoi kyllä olevansa mies. Erikoinen olet-sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kohdallani se on näin ja tämä päätös on pysyvä.

        Niin ne aina on, mutta aina kannattaa toivoa ja yrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisältä kokonainen, muuten karju.

        Pakkomielle . Aikanaan siedin samanlaista äijää mutta en enää,sanoin että pidä k keskenäs, Yritti ja yritti mutta heivasin hänet koska leikki vaan tunteillan i ja alensin itseni mokoman narskun takia,,sai maistaa omaa lääkettään,en enää lämmennyt hänen leikkkikaveriksi ja nyt on missä onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkomielle . Aikanaan siedin samanlaista äijää mutta en enää,sanoin että pidä k keskenäs, Yritti ja yritti mutta heivasin hänet koska leikki vaan tunteillan i ja alensin itseni mokoman narskun takia,,sai maistaa omaa lääkettään,en enää lämmennyt hänen leikkkikaveriksi ja nyt on missä onkaan.

        Osanottoni huonosta mies maustasi. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on nainen .

        Ap on tarvittaessa myös mies. Onhan se nähty hyvänen aika!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on tarvittaessa myös mies. Onhan se nähty hyvänen aika!

        Kuka nyt on nähnyt ja kuka ei..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkomielle . Aikanaan siedin samanlaista äijää mutta en enää,sanoin että pidä k keskenäs, Yritti ja yritti mutta heivasin hänet koska leikki vaan tunteillan i ja alensin itseni mokoman narskun takia,,sai maistaa omaa lääkettään,en enää lämmennyt hänen leikkkikaveriksi ja nyt on missä onkaan.

        oliko sillä kans tytär ja sairastu skitsofreniaan ku tajus et ei hän voi toista tyttöä kohdelal noin aj toista premmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkomielle . Aikanaan siedin samanlaista äijää mutta en enää,sanoin että pidä k keskenäs, Yritti ja yritti mutta heivasin hänet koska leikki vaan tunteillan i ja alensin itseni mokoman narskun takia,,sai maistaa omaa lääkettään,en enää lämmennyt hänen leikkkikaveriksi ja nyt on missä onkaan.

        Sinä se mies jaksat vedättää näitä mielikuvituksellasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt on nähnyt ja kuka ei..

        Toiset ymmärtää jopa näiden mustamaalauksen motiivin. Ei ole mitään naista olemassakaan. Sairaita tyyppejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on tarvittaessa myös mies. Onhan se nähty hyvänen aika!

        Koko ajan se on ollut mies, hyvänen aika kun olet tyhmä ja sitkeästi sellainen


    • Anonyymi

      Kerro ihmeessä hänelle. Hän ansaitsee tietää.

      • Anonyymi

        Tämä nyt voi kuulostaa erittäin kummalliselta, mutta minun ei tule tehdä enää niin, vaan antaa asioiden tehdä tehtävänsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä nyt voi kuulostaa erittäin kummalliselta, mutta minun ei tule tehdä enää niin, vaan antaa asioiden tehdä tehtävänsä.

        Ei kuulosta kummalliselta, vain siltä, että jätät jotain kertomatta. Miten niin antaa asioiden tehdä tehtävänsä? Asiat itsessäänhän eivät tee mitään, vaan ovat, ihmiset sen sijaan tekevät paljonkin, asioita ja asioilla.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei kuulosta kummalliselta, vain siltä, että jätät jotain kertomatta. Miten niin antaa asioiden tehdä tehtävänsä? Asiat itsessäänhän eivät tee mitään, vaan ovat, ihmiset sen sijaan tekevät paljonkin, asioita ja asioilla.

        Kevät tulee odottamattakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevät tulee odottamattakin.

        Kevät tulee, sitten kesä, syksy ja talvi. Suomessa suurimman osan vuodesta joutuu märisemään, jos mieliala on kiinni valoisuuden määrästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevät tulee, sitten kesä, syksy ja talvi. Suomessa suurimman osan vuodesta joutuu märisemään, jos mieliala on kiinni valoisuuden määrästä.

        Tarkoitankin asioita, joihin ihmisen ei tarvitse tai edes pystyisi vaikuttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitankin asioita, joihin ihmisen ei tarvitse tai edes pystyisi vaikuttamaan.

        Sellaista ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista ei ole.

        Miten esimerkiksi tuo kevät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten esimerkiksi tuo kevät?

        No nyt menee ihan vaan tyhmäksi.


    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitat :)

      Olemme kaikki vaillinaisia ihmisiä ja oman kehittymisen tarpeen tunnustaminen on hyvin arvostettava ominaisuus. Löydän itsestänikin aina vikaa, kun asiat menee mönkään. Huomaan toistavani samoja virheitä rakkaudessa. Ja kuitenkin minun mottoni on että virheitä saa tehdä, mutta niistä pitää oppia. Mutta silti samat urpoilut joka kerta.

      • Anonyymi

        Kiitos ja kumarrus! Periksi ei anneta tässä iankaikkisessa elämässä.


    • Anonyymi

      Täällä varmaan jokainen nainen kuvittelee tuon olevan nyt hänelle, niin kuin minäkin.
      Jos olisit hän, sanoisin, että tuo on täysin samaa mitä itse tunnen sinua kohtaan. Vaan osaan sen peittääkin hyvin.

      • Anonyymi

        En minä kuvittele tuon olevan mulle vaikka nainen olenkin. Ei ole niin yleinen etunimi.


      • Anonyymi

        Kiitos kauniista sanoistasi, niistä tulee vähän jopa mahtava olo. Minä tiedän mistä sinä puhut ja olen tunnistanut sen. Ikävä että vasta nyt, mutta siinä piileekin aina suuri mahdollisuus. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kauniista sanoistasi, niistä tulee vähän jopa mahtava olo. Minä tiedän mistä sinä puhut ja olen tunnistanut sen. Ikävä että vasta nyt, mutta siinä piileekin aina suuri mahdollisuus. :)

        Kauan siinä menikin, jos hän olisit...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauan siinä menikin, jos hän olisit...

        Todellakin. Mutta nyt alan rakentamaan jotain suurta ja ehkä sinä pääset vielä aitiopaikalle sitä valvomaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin. Mutta nyt alan rakentamaan jotain suurta ja ehkä sinä pääset vielä aitiopaikalle sitä valvomaan. :)

        Kai ymmärrät, jos siis olisit hän.. Haluan että olet onnellinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai ymmärrät, jos siis olisit hän.. Haluan että olet onnellinen?

        Ei kyllä aina tunnu siltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä aina tunnu siltä.

        Ei varmaan tunnu, mahdako itse haluta toisen onnellisuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai ymmärrät, jos siis olisit hän.. Haluan että olet onnellinen?

        Een ole hän enkä tule olemaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan tunnu, mahdako itse haluta toisen onnellisuutta?

        Oma onneni on myös toisten onni. Siinä on viisaus ja vastaus.


    • Anonyymi

      Jo aloitus kertoo, että olet kiusaaja. Jatkuvaa hokemista täällä miten yrität päästä eroon. En halua sinua enää. Pysy kaukana.

      • Anonyymi

        Ei se sitä tarkoita, anteeksi. Ikävä että sinulle tuli noin kurja fiilis tekstini takia.


    • Anonyymi

      Veikkaan, että on näisen kirjoittama

      • Anonyymi

        Koska kaikki pääsi sisällä sanoo näin?


      • Anonyymi

        Niin ne monet tuntuu aina luulevan enkä osaa sanoa yhtään mistä johtuu. Mies on kuitenkin aloituksen takana ja sillä sipuli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne monet tuntuu aina luulevan enkä osaa sanoa yhtään mistä johtuu. Mies on kuitenkin aloituksen takana ja sillä sipuli!

        En ymmärrä tuota jankuttamista sukupuolesta ollenkaan. Tämä ”aloittaja on nainen” on melko monotoninen kaveri. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä tuota jankuttamista sukupuolesta ollenkaan. Tämä ”aloittaja on nainen” on melko monotoninen kaveri. Sivusta

        Tällä kertaa "nainen" hahahhaaaaaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä kertaa "nainen" hahahhaaaaaa.

        Naisena esiintymällä saa enemmän huomiota…


    • Anonyymi

      Ap esittää ja yrittää manipuloida ja saada keinolla millä hyvänsä..sanoi kirja

      • Anonyymi

        Kirja oikein kertoi, wau. Ehkä kannattaisi jättää itse nuo manipuloinnit väliin, nimittäin aloitus ei mielestäni viittaa mitenkään mihinkään sellaiseen joka sopii mielikuvitusleikkeihisi tai mitä ikinä käytkään pääsi sisällä läpi. Tämä sivusta suht hyvällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirja oikein kertoi, wau. Ehkä kannattaisi jättää itse nuo manipuloinnit väliin, nimittäin aloitus ei mielestäni viittaa mitenkään mihinkään sellaiseen joka sopii mielikuvitusleikkeihisi tai mitä ikinä käytkään pääsi sisällä läpi. Tämä sivusta suht hyvällä

        Wau..olen eri mieltä, edes aloittajaa mainita et kumpi tä


    • Anonyymi

      Minusta sinua ei kannata jatkaa tota teidän välistä kamppailua? Hyvä keino jos olet epävarma toisesta, ota etäisyyttä häneen, jos on kiinnostunut sinusta tulee luoksesi ja pyrkii kanssasi kanssakäymisen? Jollei tämä toteudu niin, ette ole oikeita toisillemme?

      Eikä kannata tehdä siitä elämää suurempaa, koska silloin on vaarana, että tilanteet kärjistyvät ja toinen voi ylireakoida, lähtee koston tielle, koska koki sinut petturiksi itselleen? Kärsi tekemisistäsi tai tekemättä jättämisistäsi? ​Mielikuvista syntyy silloin helposti harhoja

      Puhukaa asiat toisillemme selviksi, silloin pääsette kaikesta paljon helpommalla. Olettamalla asioita, tilanteet muuttuvat helposti aina vain huonommiksi ja kärjistyvät, jolloin teistä tulee toisillenne pahimmat vihamiehet, kun näkemyserot synnyttävät vastakkain asettelua ja ärtymystä?

      • Anonyymi

        Tulemme kyllä toimeen ja tiedämme hyvin säännöt, jotta kumpikin voi toimia täysin mielin. Luottamus on kuitenkin isoin ongelma ja molemmat tietää sen. Kumpikaan ei vain tahdo olla se aktiivinen ja samasta syystä vielä.


    • Anonyymi

      Mitään muuta kuin antanut väärää/ vääriä signaaleja. Jos jostain syystä pitää valita niin se ei ole sinä.

      • Anonyymi

        Jos ne on selvästi vääriä, niin silloin ne eivät ole vääriä. Mutta oikeassa olet että parasta pitäisi antaa eikä sitä pahinta, siinä myönnän virheeni.


    • Anonyymi

      En ole mielestäni ollut ilkeä sinulle.

      • Anonyymi

        Enemmän olet ollut ystävällinen ja ne muutamat hienoimmat hetket niin rakastettavan ihana.


    • Anonyymi

      Kokonaan sivusta. En usko, että sinä ja kohteesi olette tehneet kaikki tarvittava suhteenne edistämiseksi.
      Tunnen ehkä yksinäiseksi itsensä tuntevan naisen. Haluaisin häntä auttaa, avautumaan ja löytämään itselleen lähellä omaa ikäänsä olevan miehen.
      Itsellä en ikäni ja kuntoni takia katso olevan mahdollisuuksia enää monta vuotta elää laitoshoidon ulkopuolella.

      Kun itse olin ihan pihalla ja yksinäinen kolmekymppinen, etsin yhteiskunnan palveluverkostoista terapeutteja ja auttajia.
      Aviopuolisoni menehtyi pitkähkön avioliittomme jälkeen, sairasteltuaan 1½ vuotta.

      • Anonyymi

        Sinulla on hyvä sydän ja sen näkee kirjoituksestasi. Syvimmät osaanottoni puolisosi menetyksestä.


    • Anonyymi

      Toivottavasti polut yhdistyvät jonain kauniina päivänä <3 vain sitä toivon

      • Anonyymi

        Niin minäkin ja uskon ettei siihen mene enää kauaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin ja uskon ettei siihen mene enää kauaa...

        Hieno positiivinen asenne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno positiivinen asenne

        Hyvä me!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä me!

        Ööö... vai hyvä te?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööö... vai hyvä te?

        Positiivinen asenne on jo puolivoittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Positiivinen asenne on jo puolivoittoa.

        Puolivoittoa.... voittoa mistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolivoittoa.... voittoa mistä?

        Mistä tahansa asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tahansa asiasta.

        No ei ihan noin tarkkaan olisi tarvinnut selventää asiaa. Olisit edes jotain voinut jättää arvailun varaan :)


      • Anonyymi

        Kyllä sen polut yhdistyy kuule vielä monen monituisen naisen kanssa. 😂
        Best of luck!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen polut yhdistyy kuule vielä monen monituisen naisen kanssa. 😂
        Best of luck!

        Juu en yhtään epäile.


    • Anonyymi

      Sellaisia me olemme, molemmat oletamme menettäneemme toisemme.
      Minä en osaa tehdä enää mitään asian hyväksi, yritin kyllä jossain vaiheessa...

      • Anonyymi

        Ei meidän tarvitse. Ihan rauhassa vaan.


      • Anonyymi

        Minä en ainakaan oleta että olisin menettänyt sinut. Tiedän että jotain tulee tapahtumaan, se on vaan ajan kysymys että milloin.


    • Anonyymi

      Mikä se nimi on mikä kaikkialla toistuu?

      • Anonyymi

        Vaikkapa Kai


      • Anonyymi

        Nimestä löytyy F ja A kirjain, ei siittä kuitenkaan sen enempää. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimestä löytyy F ja A kirjain, ei siittä kuitenkaan sen enempää. :)

        Fanni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fanni?

        Ihana nimi, mutta ei se oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana nimi, mutta ei se oikea.

        Sofia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana nimi, mutta ei se oikea.

        Sofia on nimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on nimi?

        Niin kaunis nimi, että kuinka voisin enää mitään kieltää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kaunis nimi, että kuinka voisin enää mitään kieltää?

        Sofia B ? 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia B ? 🤣

        Ai Sofia Jessica? Ei oikein osu, sillä nyt on kyse jostain paljon harvinaisemmasta ja mystisemmästä naisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai Sofia Jessica? Ei oikein osu, sillä nyt on kyse jostain paljon harvinaisemmasta ja mystisemmästä naisesta.

        Sofia Belorf, joka karjun unelma ! 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia Belorf, joka karjun unelma ! 🤣

        No on joo varmasti, mutta ei tämän karjun. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kaunis nimi, että kuinka voisin enää mitään kieltää?

        Sofia on todella kaunis nimi. Olisin halunnut tyttärelle yhdeksi nimeksi. Mies ei halunnut liian yleinen ja moderni kuulemma. Mutta jospa nyt tunnistaa ja löytää sinut kun nimikin tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on todella kaunis nimi. Olisin halunnut tyttärelle yhdeksi nimeksi. Mies ei halunnut liian yleinen ja moderni kuulemma. Mutta jospa nyt tunnistaa ja löytää sinut kun nimikin tiedossa.

        Todellakin on! Siinä on jotain ihanan säväkkäää ja silti niin majesteetillinen. Vielä todella, siis todella vanha nimi ja kreikkalainen tarkoitus sanalla Sofia on "Viisaus". En ihmettele miksi Hagia Sofia nimettiiin oikeassa loistossaan juuri Sofiaksi. Se on vain kauneinta mitä maailma voi ihmiselle tarjota. Yleinen ja moderni ei todellakaan, miehesi on vain yleissivistymätön.

        Hän ei minua täältä löydä tai ainakaan tietääkseni ole koskaan edes käynytkään. Hänet löydän ihan toisesta paikasta, kuin täältä ja siitä olen syvästi kiitollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin on! Siinä on jotain ihanan säväkkäää ja silti niin majesteetillinen. Vielä todella, siis todella vanha nimi ja kreikkalainen tarkoitus sanalla Sofia on "Viisaus". En ihmettele miksi Hagia Sofia nimettiiin oikeassa loistossaan juuri Sofiaksi. Se on vain kauneinta mitä maailma voi ihmiselle tarjota. Yleinen ja moderni ei todellakaan, miehesi on vain yleissivistymätön.

        Hän ei minua täältä löydä tai ainakaan tietääkseni ole koskaan edes käynytkään. Hänet löydän ihan toisesta paikasta, kuin täältä ja siitä olen syvästi kiitollinen.

        Varmaan kannattaa tuota ylistysvirttä kertoa siellä toisessakin paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kannattaa tuota ylistysvirttä kertoa siellä toisessakin paikassa.

        Seuraavalla kerralla mainitsenkin jotain pientä tuosta edellisestä. Ehkä saan hymyn ehkä en, mutta kiitos ideasta!


      • Anonyymi

        Pelottavaa toisen palvomista lähentelee. Kuin olisi joku jumal olento.


      • Anonyymi

        Palstatrolleille taitaa olla yhteistä hyökätä aina kateudesta? Ei oikeassa elämässä kukaan huomioi, niin täytyy palstalla sitä kerjätä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottavaa toisen palvomista lähentelee. Kuin olisi joku jumal olento.

        En minä tätä aloitusta siksi tehnyt, että trollit kerääntyisi palvomaan minua muka jumalana, vaan siksi että saan mutkia suoriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tätä aloitusta siksi tehnyt, että trollit kerääntyisi palvomaan minua muka jumalana, vaan siksi että saan mutkia suoriksi.

        Miten saat mutkia suoriksi, Kirjoittamalla ihmiselle joka ei lue näitä? Heität kauniita sanoja ja ajatuksia hänestä vaan muiden riepoteltavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saat mutkia suoriksi, Kirjoittamalla ihmiselle joka ei lue näitä? Heität kauniita sanoja ja ajatuksia hänestä vaan muiden riepoteltavaksi.

        Silloin kun alan kirjoittamaan, niin en tiedä muutakuin yhden tai kaksi asiaa joiden takia kirjoitan. Kirjoittaessa kuitenkin tulee jatkuvasti uusia kysymyksiä itselleni ja vastaan niihin sitä mukaan. Ajattelu tapahtuu siis juuri kirjoittamisen aikana ja se ajattelu työ järjestelee koko sisäisen infrastruktuurini uudelleen. Sitten on erittäin ihana kun ihmiset tulevat kyselemään ja myöskin kyseenalaistamaan kaikkea tekstissäni. Saan mietti vaan lisää ja vastata täydellä sydämellä, vahvistaen vain uskoani ja tahtoani tekemiseeni.

        Itseäni varten täällä kirjoitan ja olen alkanut nauttimaan ihmisten seurasta.


      • Anonyymi

        Luetaanko eri keskustelua? Kun tuntuu että en ymmärrä yhtää mitään mitä kommentoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun alan kirjoittamaan, niin en tiedä muutakuin yhden tai kaksi asiaa joiden takia kirjoitan. Kirjoittaessa kuitenkin tulee jatkuvasti uusia kysymyksiä itselleni ja vastaan niihin sitä mukaan. Ajattelu tapahtuu siis juuri kirjoittamisen aikana ja se ajattelu työ järjestelee koko sisäisen infrastruktuurini uudelleen. Sitten on erittäin ihana kun ihmiset tulevat kyselemään ja myöskin kyseenalaistamaan kaikkea tekstissäni. Saan mietti vaan lisää ja vastata täydellä sydämellä, vahvistaen vain uskoani ja tahtoani tekemiseeni.

        Itseäni varten täällä kirjoitan ja olen alkanut nauttimaan ihmisten seurasta.

        Niin no pessimistinen ajatusmaailmani ei voi olla sanomatta. Että.älä nyt hyvä ihminen rakenna itsellesi mitään hirveää pilvilinnoja toisesta jos ette edes ole yhdessä. Selvitä toisen tunteet ja realistinen käsitys asioista onko molemmilla sana tahtotila. On hienoa ja kaunista olla rakastunut. Pakkomielle eri juttu. Kukaan kuitenkaan tahdo muiden ihmisten lukevan "omia rakkaus kirjeitä " jos yhtään ymmärrät mitä tarkoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no pessimistinen ajatusmaailmani ei voi olla sanomatta. Että.älä nyt hyvä ihminen rakenna itsellesi mitään hirveää pilvilinnoja toisesta jos ette edes ole yhdessä. Selvitä toisen tunteet ja realistinen käsitys asioista onko molemmilla sana tahtotila. On hienoa ja kaunista olla rakastunut. Pakkomielle eri juttu. Kukaan kuitenkaan tahdo muiden ihmisten lukevan "omia rakkaus kirjeitä " jos yhtään ymmärrät mitä tarkoitan.

        Sanoit olevasi pessimistinen ja se kavahdutaa minua. Olen optimistinen ja nyt täytyy todeta että todellakin rakennan suuria ja kauniita linnoja. Koristelen ne värikkäillä ruusuilla ja suitsutan ilman ihanilla eteereillä. Valtaistuimet valan leeringillä ja hänen nimensä kaiverran syvälle sydämeeni. Minun unelmani ei pysy enää sisälläni vaan purkautuu ympärilleni kuin Disneyn sadusta, tähtipölyn vaikutusesta värit palaavat ja lämpö palaa jokaiseen nurkkaan.

        Miksi hän siis ikinä tyytyisi vain pilvilinnoihin, kun oikeat linnat nousevat hänen eteensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit olevasi pessimistinen ja se kavahdutaa minua. Olen optimistinen ja nyt täytyy todeta että todellakin rakennan suuria ja kauniita linnoja. Koristelen ne värikkäillä ruusuilla ja suitsutan ilman ihanilla eteereillä. Valtaistuimet valan leeringillä ja hänen nimensä kaiverran syvälle sydämeeni. Minun unelmani ei pysy enää sisälläni vaan purkautuu ympärilleni kuin Disneyn sadusta, tähtipölyn vaikutusesta värit palaavat ja lämpö palaa jokaiseen nurkkaan.

        Miksi hän siis ikinä tyytyisi vain pilvilinnoihin, kun oikeat linnat nousevat hänen eteensä?

        Juu runopoika jatkaa siitä sitten vaan runoilua. Onnea matkaan että saat sen prinsessasi ja puolivaltakuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu runopoika jatkaa siitä sitten vaan runoilua. Onnea matkaan että saat sen prinsessasi ja puolivaltakuntaa.

        Syvä kiitos! Onnea myös sinunkin matkallesi, mitä ikinä siltä toivotkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu runopoika jatkaa siitä sitten vaan runoilua. Onnea matkaan että saat sen prinsessasi ja puolivaltakuntaa.

        hän petti ja leikki katsoi mun perään samalla nuoleskeli toista naista luottamuksen kun menettää sitä on vaikea läheleen päästää aiheutti tahalaan traamaa yhdestä erosi jo oli uusi nainen kierroksessa oli visiin hauskaa pelaa ja leikkiä toisten tunteilla sen ex naiselta sain uhkailuja sydänten särkijään ei voi luottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hän petti ja leikki katsoi mun perään samalla nuoleskeli toista naista luottamuksen kun menettää sitä on vaikea läheleen päästää aiheutti tahalaan traamaa yhdestä erosi jo oli uusi nainen kierroksessa oli visiin hauskaa pelaa ja leikkiä toisten tunteilla sen ex naiselta sain uhkailuja sydänten särkijään ei voi luottaa

        Niin surullista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin surullista..

        asia kun kerran erehdyin hänen someen kirjoittaa
        irchen ja faceen olin hänen mustalla listalla
        jättin hänet rauhaan en viitsinyt hänen elämää enään häiritä

        tiesin sillon että kaikki on vain valhetta


    • Anonyymi

      Jäin vain miettimään onko hänen nimensä Anna. Koska sitähän tulee aika usein sanottua.

      • Anonyymi

        Hänen nimensä on vanha kuin taivas ja kaunis kuin taivaan aurinko. Ei kuitenkaan Anna.


    • Anonyymi

      Ihan karmiva ikävä ollut vuosikausia. Näkemättä.

      • Anonyymi

        Se on hyvä kuulla, sillä kertoo vain "karmivan" voimakkaasta tunteesta. Mukavaltahan se ei tunnu kuitenkaan. Tiedän koska olen kokenut sitä myös itse.


    • Anonyymi

      Tottakai tavataan hmm suukot hyvää yötä pus

      • Anonyymi

        Hyvää yötä!


    • Anonyymi

      Tiedän mies että sun työelämäkontekstissa on eräs samanniminen nainen kuin minä, harvinainen nimi onkin..ja tiedän että jouduit tilanteestani kaikkea miettimään, mutta haluan sanoa, että ihan ensisilmäyksellä ajattelin, että siinä mun vastakappale tai vähintään samanhenkinen ihminen, mutta ymmärsin että se ei ole mahdollista kuitenkaan. Sittemmin huomasin, että olit jopa yhtä tyly, kuin muillekin. Ajattelin sinusta jopa vähän ikävästi, mutta sitten mietin, jospa e olinkin minä joka pilasin sun elämän, elastisen laulun sanoin.
      Ehkä parempi jos olisimme nähneet useasti vaikkapa jossain kuppilassa, olisimme arkiintuneet, mutta harmiksemme emme taida sellaisissa käydä. Ja niin, minulla on ollut muitakin, elämää takana, tidän järjettömien ihastuksien voimat ja tuhon. Silti niin yksin jäin, kun en tiennyt mitä ajattelit joten sivuutin sinut. Anteeksi nyt kaikesta. En ole tiennyt. Ja tämä menee yli 40 v. Yli 30 v. naiselta.

      • Anonyymi

        Asia ei osu aloitukseen, mutta erittäin sydäntä särkevä kirjoitus. Hyvin kirjoitat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia ei osu aloitukseen, mutta erittäin sydäntä särkevä kirjoitus. Hyvin kirjoitat!

        Ei niin se vaan resonoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin se vaan resonoi

        Aivan! Hyvin sanottu.


      • Anonyymi

        Milloin ootte viimeksi nähneet? Entä seuraavan kerran?


    • Anonyymi

      Turhaa löpinää tämä

      • Anonyymi

        Sinun sisältösi onneksi nostaa sen tasoa ja roimasti. :)


    • Anonyymi

      Niin, siltä vaikuttaa ihme juttu kun ei päse.

    • Anonyymi

      Naiseksi naamioituva mies?

      • Anonyymi

        Mikä ihme teitä vaivaa kun kuvittelette miestä naiseksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihme teitä vaivaa kun kuvittelette miestä naiseksi!

        No ku vaa fibat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihme teitä vaivaa kun kuvittelette miestä naiseksi!

        Transvestiitti se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transvestiitti se on.

        Tekstuaalinen transu, joka haluaa olla netissä nainen, mutta ei tee prosessille mitään IRL kuten käänny SETAN puoleen


    • Anonyymi

      Koitappa avata näitä ajatuksia siellä oikean elämän puolella nainen.

    • Anonyymi

      Kai Vattu

    • Anonyymi

      Ihana teksti.

      • Anonyymi

        Kiitos :)


    • Anonyymi

      Jos et pääse yli, mene alitse. So simple.

      • Anonyymi

        Tai ympäri? Myös suunnan vaihtaminen on erittäin hyvä toimenpide.


    • Anonyymi

      Kuinka kertoisin sinulle enää tunteistani, kun sinulla ei ole aikaa pysähtyä. Minä yritän niin kovasti piä jotakin elämässäni. Ymmärsin tässä hiljentyessäni, että vain sinä olet läsnä ja ajatuksissani.

    • Anonyymi

      Ymmärrän todella hyvin tilanteen! Itse olin äskettäin samassa tilanteessa, mutta nyt jatkan elämääni onnellisesti. Itse pidin itsestäänselvyytenä sen, että haluan mielummin monta todella hyvää ja läheistä ystävää kuin jonkun yhden henkilön! Yritä keskittyä enemmän asioihin jotka tekevät sinut onnelliseksi. Kerää ihmiset jotka haluat pitää pitkän aikaa lähelläsi ja tukenasi. Ole rehellinen itsellesi. Tee lista ja - ominaisuudet.

      • Anonyymi

        Miksei voi olla monta läheistä ystävää ja yksi tietty henkilö? Vai onko kyse jostain seksisuhteista?


      • Anonyymi

        Tämä on hyvä ja jotain sen tapaista on meneillään...


    • Anonyymi

      särkyneestä lasipallosta ei voi koostua oikeaa,siihen särö jää,eikä se millään hiomalla lähde,aina hiertää.

    • Anonyymi

      Hei hei mitää kuuluu, jos sä sitä kysyt, niin ei tännekään paljon muuta. En vaan ole halunnut käydä, kun tulin aina surullisemmaksi, kun kaikki sieluni yritin myydä muukalaisille, muttei siitä mitään tullut. Kaunein kirjoitus ikinä, niin kuin sinä. Kyllä kyllä.

    • Anonyymi

      Älä minua enää mieti. Olet jo uuden rakkauden löytänyt elämääsi. Näin tässä pitikin käydä. Jos olisit tarpeeksi minusta välittänyt, et olisi muita alkanut edes vilkuilemaan. Joten sulje palsta ja unohda minut.

      • Anonyymi

        Vilkuilemaan 👍🏻😁


      • Anonyymi

        Niin,voi hyvin olla, että koko kirjoitus on pelkkää turhaa pohdintaa. Kirjoittajahan sanoi, että on kokeillut kaikkia keinoja, joten ilmeisesti myös muita suhteita. Ehkä hän ei vain ole antanut tarpeeksi aikaa niistä yhdellekään tai edes itselleen, että siitä/ niistä olisi syntynyt jotain enemmänkin. Jotainhan tämä ihminen on nyt jäänyt haikailemaan, särkynyttä unelmaako? Miksi unelmat eivät silti voisi toteutua jonkun toisen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,voi hyvin olla, että koko kirjoitus on pelkkää turhaa pohdintaa. Kirjoittajahan sanoi, että on kokeillut kaikkia keinoja, joten ilmeisesti myös muita suhteita. Ehkä hän ei vain ole antanut tarpeeksi aikaa niistä yhdellekään tai edes itselleen, että siitä/ niistä olisi syntynyt jotain enemmänkin. Jotainhan tämä ihminen on nyt jäänyt haikailemaan, särkynyttä unelmaako? Miksi unelmat eivät silti voisi toteutua jonkun toisen kanssa?

        Kuulostaa mielikuvitteelliselta tarinalta.


    • Anonyymi

      En pysty samaistumaan tähän kirjoitukseen, koska minulla ei ole ollut kaipaavia tunteita ketään kohtaan. Sellaiset pelkät kaukoihastumiset ovat riittäneet. Moneen vuoteen en ole ollut edes ihastunut keneenkään. Pidän ihmisistä jotka tunnen hyvin ja kaikki heidät näen pelkkinä ystävinä.

      • Anonyymi

        Kerro minulle rakkaudesta

        Meijän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro minulle rakkaudesta

        Meijän

        Kenen teijän rakkaudesta? En tunne teitä.


    • Anonyymi

      Jostain nimestä voi tulla tosi rakas. Samoin kävi itsellä. Kaikki samannimiset tuovat aivan erityisen ihanasti mieleen hänet. Paikat, joissa olin silloin tuntuvat rakkailta. Mietin, miksi asuminen paikassa, jossa asuin oli ihanaa. Siksi, koska ajattelin häntä ja se oli kaiken tuskankin keskellä ihanaa. Luonto oli kaunista, koska se muistutti hänestä.

    • Anonyymi

      Jos kahdella ihmisellä eo ole mitään sanottavaa kemiaa ei ole. Kaukoihastuksista puhutaan täällä? Miten ihmeessä aikuinen ihminen voi kaukoihastua? Ei mitenkään. Miksi tuhlata aikaansa sellaiseen kun on paljon muutakin. Ei aikuista ihmistä voi roikottaa vuosia jossain tuollaisessa tunteessa, ehkä jotain 24-26- vuotiasta voi ja silloin se on usein tahallista vanhemmalta mieheltä tai kahden nuoren on-off- suhde jossa on tehty pahoja asioita toiselle( pettämistä tai seksuaalista väkivaltaa), eikä päästä eroon toisesta, tai ajatellaan että ero on nolo asia.

      • Anonyymi

        Hyviä ajatuksia, joista sain myös ajateltavaa. Kiitos.


    • Anonyymi

      Kirjoititpa kauniisti. Olisi kauhean kiva omia tämä ja toivoa, että jotain vielä koemme yhdessä. Kai tällä kaikella on jokin merkitys ollut.

    • Anonyymi

      Uneni vaihtelloo suuresti. Ja se,etten todella näe hyvvee pahasta tai jotain siltä väliltä tiettyinä päivinä.

      Kammottavvoo oli kun viimeksi huomasin mitenkä aiko on vain männyt....

      Mun on saatava nukkua niin paljon kuin mahdollista.

      Jos valvon, mieltäni painoo usein pahuus. Tästä en tiedä miks se on näin. ??

      Silti en usko tekeväni mitteen typeröö.

      Ainnain siinä mielessä jos kotona pystyykin pysymmöön.

      Aikoinoon ei mitteen ies odotettu minultakkoon , vaikko kyllä kohtaloiden seurauksena kiellettiinkin aika lailla.

    • Anonyymi

      Kenelle näin kauniisti kirjoitat? Joku tunniste olisi paikallaan.

      • Anonyymi

        Jopa Kreikka ja Turkki tappelevat hänen nimestään.


    • Anonyymi

      Mullakin on sua kauhea ikävä. Olisi mielenkiintoista kuulla minkälainen sanoma unissasi on ollut ja olenko minä puhunut siellä unessa jotain?🙂

      • Anonyymi

        Niissä unissa toistuu usein kolme asiaa, jotka ovat Sinä, "kultaiset salit" ja puutarha. Puhetta ei ole kuulunut ja se tapa jolla kommunikoimme unissa on ollut vähän kuin rakastelua. Sanatonta, mutta silti kumpikin tietää mitä toinen haluaa. Vieressäni olet aina kulkenut niissä muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niissä unissa toistuu usein kolme asiaa, jotka ovat Sinä, "kultaiset salit" ja puutarha. Puhetta ei ole kuulunut ja se tapa jolla kommunikoimme unissa on ollut vähän kuin rakastelua. Sanatonta, mutta silti kumpikin tietää mitä toinen haluaa. Vieressäni olet aina kulkenut niissä muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta.

        En tarkoituksella kysynyt mitä olen tehnyt niissä unissa.😄 Oletko saanut selvää mitä unet yrittävät kertoa sinulle? Itse olen saanut paljon apua/vastauksia unien kautta.


      • Anonyymi

        Nähnyt unia kun hän hymyilee mulle. Kerran olimme jossain häissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoituksella kysynyt mitä olen tehnyt niissä unissa.😄 Oletko saanut selvää mitä unet yrittävät kertoa sinulle? Itse olen saanut paljon apua/vastauksia unien kautta.

        Kyllä olen aika hyvällä tuloksella. Näen paljon unia myös muista asioista, kuten maailman tulevista konflikteista ja jo tapahtuneista asioista, kuten Kalifornian massiiviset metsäpalot. Enneunia myös, tapahtuneet saman viikon aikana erittäin tarkasti kuten olen nähnyt. Kaikki alkoi ihan arkisista ja "normaaleista" asioista, mutta nyt tunnen kuinka vauhti kiihtyy.


    • Anonyymi

      Rakastan Sua ❤

      • Anonyymi

        Rakkautta on myös päästää irti. Ikuiset vankilat eivät ole rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkautta on myös päästää irti. Ikuiset vankilat eivät ole rakkautta.

        Mistä ikuisesta vankilasta puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ikuisesta vankilasta puhut?

        Se voi olla tila, huone, talo, paikka tai tunne, kokemus, mieliala. Miksi ei myös koko elämä tai koko kuolema?

        Sen tunnistaa siitä, että se kahlitsee ja se ei tunnu hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla tila, huone, talo, paikka tai tunne, kokemus, mieliala. Miksi ei myös koko elämä tai koko kuolema?

        Sen tunnistaa siitä, että se kahlitsee ja se ei tunnu hyvältä.

        En tiedä mistä puhut, eikä kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mistä puhut, eikä kiinnosta.

        Tunnistat sen kun se tulee tielle. Mutta älä pelkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistat sen kun se tulee tielle. Mutta älä pelkää!

        En kuule tiedä yhtään mistä puhut, saatanan lähettiläs ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuule tiedä yhtään mistä puhut, saatanan lähettiläs ;)

        Sitten vasta kun sattuu omalle kohdalle ja ei saatana tahdo kenenkään olemaan pelkäämättä. Hän tahtoo nimenomaan sitä pelkoa, jota kaikki meistä karttaa.


    • Anonyymi

      Tämä aloitus on kuin minun kynästä kirjoitettu ja nainen olen..

      • Anonyymi

        Miehekäs nainen olet sitten varmaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehekäs nainen olet sitten varmaan?

        Trollin lorua koko kirjoitus, pyörinyt täällä ainaskin ikuisuuden!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollin lorua koko kirjoitus, pyörinyt täällä ainaskin ikuisuuden!

        Oletko ollut täällä jo ikuisuuden ja aikojen alussa, kun ensimmäistä kertaa tänne kirjoitin? :)


      • Anonyymi

        Onhan se tietenkin todella kummalista, mutta samalla saa miettimään aloittajana omaa tekstiään ja sitä kuinka ihmiset sen näkevät. Minusta on nimittäin erittäin mielenkiintoista kun ihmiset kuvittelevat minua aina naiseksi. Onko se tunteellisuus vai mikä sitten? En nimittäin tahdo uskoa että "muut" suomalaiset miehet ovat mitenkään keskinkertaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollin lorua koko kirjoitus, pyörinyt täällä ainaskin ikuisuuden!

        Niin, tämä naista esittävä mies jota sinä sina yrität krypata toisinpäin. Säälittävä olet.


    • Anonyymi

      Luin koko viesti ketjun, ei osumaa. Mutta ajattelin kuitenkin kertoa - että sinulla on kyllä hieno ulosanti ja kirjoitat mielenkiintoisesti. Tätä oli mielenkiintoista seurata. Toivottavasti kaivattusi, myös näkee tuotantoasi jossain🤗

      • Anonyymi

        Sydämelliset kiitokset kauniista sanoistasi! Kaivattuni tulee näkemään vielä ja paljon, sen olen tänään luvannut. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydämelliset kiitokset kauniista sanoistasi! Kaivattuni tulee näkemään vielä ja paljon, sen olen tänään luvannut. :)

        Mitä se paljon on? Onko se silmin mähtävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se paljon on? Onko se silmin mähtävä?

        Paljon on tässä tapauksessa todella paljon. Hänelle kultaisen elämänpolun voin luvata ja siitä hän saa tietää taas lisää kun vain hänet kohtaankaan.


    • Anonyymi

      Ehkä Sofiasi vielä saat.

      • Anonyymi

        Miehen sydän tietää kyllä ja se vastaus antaa minulle kaikki voimani.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ja jälleen saivat kaikki muut paitsi minä. No tähän on jo niin tottunut tulla ottamaan pahaa mieltä täältä lisää.

      • Anonyymi

        Anteeksi, mutta mitä tarkoitatte? :o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, mutta mitä tarkoitatte? :o

        Samaa kuin eilenkin. Tulee vaan niin ikävä erästä jota muistutat. Ja juuri kun minun pitäisi osata kirjoittaa ja sanoa jotakin, menen mykäksi ja kivetyn. Paha vaiva :)


    • Anonyymi

      paskanrkki jauhaa täällä pedofiili juttujaan puhuu tyttärestään joka on 10v tää on siis päätytyitteen entinen toimari nimen satte kyllä selville

    • Anonyymi

      Ämpäriäkö täällä jonotetaan? 😂🤣😂🤣😂🤣😆

      • Anonyymi

        Joo. Punaisia muovisia, tilavuus: 10l


    • Anonyymi

      En tuu ikinä pääsee susta yli nainen kaikki johtaa aina lopulta takas suhun vaikka kuinka tukahduttaisin tunteita 🍀🙂 Yrittänyt ajatella sun olevan paha ämmä ja kaikkea paskaa taivaan ja maan väliltä mutta sydän ei anna periks ja järki ei kuuntele 😵 Vaikka olisia vuosia välissä näkemättä niin jopa yksi ohikulkeminenkin herättää taas tunteet pintaan, en haluu tällästä tää on hullua.

      • Anonyymi

        Kai sä tajuut et tuhosit luottamuksen ja sitä kautta kaiken muunkin?


      • Anonyymi

        Paha ämmä.😄Vuosia välissä näkemättä? Mitä ihmeen vuosia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sä tajuut et tuhosit luottamuksen ja sitä kautta kaiken muunkin?

        Nimeni ei ole Kai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimeni ei ole Kai

        Okei, YMMÄRRÄTKÖ, puusilmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimeni ei ole Kai

        Kirjoittaja tarkoitti todennäköisesti "Kaiketi" sanaa lyhenteellä "Kai". Ei tarkoittanut siis erisnimeä, kuten "Kai Mykkänen". Tälläinen huomio aloittajalta tähän sivukeskusteluun. En kaipaa miestä niin en halua sotkea nyt enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaja tarkoitti todennäköisesti "Kaiketi" sanaa lyhenteellä "Kai". Ei tarkoittanut siis erisnimeä, kuten "Kai Mykkänen". Tälläinen huomio aloittajalta tähän sivukeskusteluun. En kaipaa miestä niin en halua sotkea nyt enempää.

        Että semmonen seivaus; "kokonainen karju"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että semmonen seivaus; "kokonainen karju"

        Jotkut joskus kuvittelevat näkevänsä pelkässä osassa jo täyden kokonaisen..


    • Anonyymi

      Minä onneksi pääsin.
      T:yksi nainen

      • Anonyymi

        Hyvä sulle! Aloittaja itse asiaan suhtautuu vähän eri tavalla, kun en oikeastaan tahdo päästä edes yli hänestä.


    • Anonyymi

      Pääsin yli kesti n.3v . T. M

      • Anonyymi

        No niin onhan näitä menestystarinoitakin, ottakaa oppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin onhan näitä menestystarinoitakin, ottakaa oppia.

        Kaikesta pääsee t.m


      • Anonyymi

        Mukava kuulla että olet päässyt yli, mutta 3 vuotta on tosi pitkä aika ja siinä on varmasti haasteita? Ikävä tosin aina kuulla, että noinkin täytyy asioiden päättyä.


    • Anonyymi

      Hyvä että kirjoitat ja purkaat tunteitasi. Ero ottanut koville, olitteko kauan yhdessä? Jos et ole aivan nuori, auttaisiko eroterapia. Koita jaksaa!

      • Anonyymi

        Olemme olleet "tuttuja" ja välimme ovat hyvinkin erikoiset. Ei millään tavalla negatiiviset vaikka välillä niin tuntuukin. Eroa kohti emme ole matkalla, vaan siihen parempaan suuntaan. Ja olen vielä suhteellisen nuori. Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme olleet "tuttuja" ja välimme ovat hyvinkin erikoiset. Ei millään tavalla negatiiviset vaikka välillä niin tuntuukin. Eroa kohti emme ole matkalla, vaan siihen parempaan suuntaan. Ja olen vielä suhteellisen nuori. Kiitos!

        Haluaisitko kertoa lisää teidän väleistä? Millä tavalla hyvin erikoiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko kertoa lisää teidän väleistä? Millä tavalla hyvin erikoiset?

        Soidinmenoissa läikkyy ja räiskyy välillä todella pahastikin yli..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soidinmenoissa läikkyy ja räiskyy välillä todella pahastikin yli..

        Hullu metso!!

        "Metson soidin on keväisen metsän aamuyön ja aamuvarhaisen hieno näytelmä. Yksin jäänyt metso voi olla soidinkiihkossaan vihainen myös päiväsaikaan ihmiselle. Pitää olla varovainen, että kulkija ei satuta itseään - eikä varsinkaan metsoa.
        Joskus metso jää yksin soidinpaikalleen, kun metsät ovat pirstoutuneet. Silloin tavataan myös ”hulluja metsoja”. Kun ukkometsot eivät löydä soitimelle toisia ukkometsoja kisailemaan eikä naaraitakaan eli koppeloita ilmesty paikalle, saattavat linnut purkaa voimaansa ja kiihkoaan ohi kulkevaan ihmiseenkin.
        Ukkometso voi juosta tai jopa lentää vauhdikkaasti kohti ihmistä ja iskeä siivenpankolla tai nokkasta voimakkaasti. Sen kanssa pitää olla varovainen. Mutta ennen kaikkea pitää olla varovainen metson vuoksi, ettei lintu satuta tuoksinassa itseään.
        "Havunoksalla tai kepillä, jota pitää viistosti metson edessä, ukkoa voi varovasti ohjata etäämmälle. Tai sitten voi nostaa saapasta metson eteen.
        Mutta ei pidä eikä saa käyttää muuta voimaa. Kannattaa vain perääntyä ja seurata metson liikkeitä – ja metso on tyytyväinen kun voitti kilpakumppaninsa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullu metso!!

        "Metson soidin on keväisen metsän aamuyön ja aamuvarhaisen hieno näytelmä. Yksin jäänyt metso voi olla soidinkiihkossaan vihainen myös päiväsaikaan ihmiselle. Pitää olla varovainen, että kulkija ei satuta itseään - eikä varsinkaan metsoa.
        Joskus metso jää yksin soidinpaikalleen, kun metsät ovat pirstoutuneet. Silloin tavataan myös ”hulluja metsoja”. Kun ukkometsot eivät löydä soitimelle toisia ukkometsoja kisailemaan eikä naaraitakaan eli koppeloita ilmesty paikalle, saattavat linnut purkaa voimaansa ja kiihkoaan ohi kulkevaan ihmiseenkin.
        Ukkometso voi juosta tai jopa lentää vauhdikkaasti kohti ihmistä ja iskeä siivenpankolla tai nokkasta voimakkaasti. Sen kanssa pitää olla varovainen. Mutta ennen kaikkea pitää olla varovainen metson vuoksi, ettei lintu satuta tuoksinassa itseään.
        "Havunoksalla tai kepillä, jota pitää viistosti metson edessä, ukkoa voi varovasti ohjata etäämmälle. Tai sitten voi nostaa saapasta metson eteen.
        Mutta ei pidä eikä saa käyttää muuta voimaa. Kannattaa vain perääntyä ja seurata metson liikkeitä – ja metso on tyytyväinen kun voitti kilpakumppaninsa."

        Kuulostaa jotenkin tutulta, pakko myöntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullu metso!!

        "Metson soidin on keväisen metsän aamuyön ja aamuvarhaisen hieno näytelmä. Yksin jäänyt metso voi olla soidinkiihkossaan vihainen myös päiväsaikaan ihmiselle. Pitää olla varovainen, että kulkija ei satuta itseään - eikä varsinkaan metsoa.
        Joskus metso jää yksin soidinpaikalleen, kun metsät ovat pirstoutuneet. Silloin tavataan myös ”hulluja metsoja”. Kun ukkometsot eivät löydä soitimelle toisia ukkometsoja kisailemaan eikä naaraitakaan eli koppeloita ilmesty paikalle, saattavat linnut purkaa voimaansa ja kiihkoaan ohi kulkevaan ihmiseenkin.
        Ukkometso voi juosta tai jopa lentää vauhdikkaasti kohti ihmistä ja iskeä siivenpankolla tai nokkasta voimakkaasti. Sen kanssa pitää olla varovainen. Mutta ennen kaikkea pitää olla varovainen metson vuoksi, ettei lintu satuta tuoksinassa itseään.
        "Havunoksalla tai kepillä, jota pitää viistosti metson edessä, ukkoa voi varovasti ohjata etäämmälle. Tai sitten voi nostaa saapasta metson eteen.
        Mutta ei pidä eikä saa käyttää muuta voimaa. Kannattaa vain perääntyä ja seurata metson liikkeitä – ja metso on tyytyväinen kun voitti kilpakumppaninsa."

        Maistuu vähän kanalta, hyvää tulee padassa


    • Anonyymi

      Sairasta, älytöntä!!

    • Anonyymi

      No voi harmi😢. Mä oon päässyt susta yli. Joten...

      • Anonyymi

        Mitäs sitten täällä teet?


    • Anonyymi

      kaikki asiat ei liity sinuun mitä chatissä kirjoitan !

    • Anonyymi

      Onpa oikeesti sairaita vastauksia ap:lle. Ei voi muuta sanoa. Eikö ihmistä voi yhtään kannustaa ja kuunnella mitä hänellä on sanottavana. Häntä kommentoidaan ketjussa oudoksi ja mitä kaikkea, osa mainostaa että on päässyt irti ym. Niin, että ap on aika erikoinen ja harhainen, kun vieläkin on tykästynyt ja siis ylipäätään tuntee. Se on muuten sangen mielenkiintoinen juttu, että jos kerrot jostain fyysisestä vammasta tai kivuista niin muutkin alkaa kertoa omistaan ja monet vielä yrittää laittaa paremmaksi. Missä on empatiakyky, kyky kuunnella toista, kyky auttaa ja lohduttaa eikä lannistaa. Olkoon alotus provo tai ei, niin ei voi muutakuin ihmetellä, mutta jatkakaa.

      • Anonyymi

        No mitä voi odottaa? Suoli24 on mt -potilaitten, juoppojen, nistien ja muuten vaan hörhöjen mekka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä voi odottaa? Suoli24 on mt -potilaitten, juoppojen, nistien ja muuten vaan hörhöjen mekka.

        Antaa ihmisten höpöttää.


    • Kosmisen luokan ongelma. Ei se enää sadan vuoden päästä tunnu miltään, jos ei leukojen puuttuessa nauratakaan.

    • Anonyymi

      mulla oli salaisen akenttin tehtävä josta en saa puhua

    • Anonyymi

      Tuskin on mulle koska se on jo vanha juttu. En tiedä mitä sanoa mutta voidaanhan me olla ainakin enemmän kuin "puolituttuja" jopa ystäviä? Tilanne oli vaikea ja lopulta ajauduimme erilleen pitkäksi aikaa ettemme enää edes nähneet. Niin vaikeaa on käydä läpi tätä asiaa ehkä ei tarvitsekaan? Parempi olisi aloittaa aivan kokonaan uudelleen tuttavina kuin vasta tavanneet niin ei tarvitsisi stressata ja kumminkin tietäisimme toisemme... Aina olen tykännyt sun positiivisuudesta toivon ettet ainakaan liikaa mua mieti jos se haittaa muuta tekemistäsi 🙂

      • Anonyymi

        Onko nimesi Sofia?


    • Anonyymi

      selvä jäädään vain kaveri tasolle
      älä sit odota rakkaustarinaa

    • Anonyymi

      Sitten ollaan samassa veneessä 😘❤️😚

      • Anonyymi

        Toivottavasti samassa Espanjalaisessa sotalaivassa. Buenos dias!


    • Anonyymi

      Jotain tunnisteita tästä Sofiasta?

    • Anonyymi

      Mitä täällä aina pälätetään.

    • Anonyymi

      koko suomi seuraa sohvin rakkaustarinaa

      • Anonyymi

        Aika omissa maailmoissaan elävää porukkaa vissiin sitten


    • Anonyymi

      Ihana kirjoitus❤

    • Anonyymi

      Ai niin mutta mies ei naiselle saa olla ilkeä .

    • Anonyymi

      Eksyin tänne syystä tuntemattomasta. Melkein voisi olla, että kerrot minusta. Onko tekstin aloittajalla lapsia?

      • Anonyymi

        Vastaus on: onhan niitä pari kolme siunaantunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus on: onhan niitä pari kolme siunaantunut.

        Jos olis neljä, niin olis osunu lähelle. Siitä kyllä on pari vuotta melkein kun viimeks, kyseisen naisen näin. Joten intuitioni oli väärässä.
        Mut kaikkea hyvää sulle, ikävästä huolimatta. :)


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe