1.cor. 12:3
Therefore I want you to know that no one who is speaking by the Spirit of God says, “Jesus be cursed,” and no one can say, “Jesus is Lord,” except by the Holy Spirit
Lestadian Lutherian people:Test your self,
7
50
Vastaukset
- Anonyymi
Demonipesä voisi jättää tämän palstan rauhaan. Rukoilen demonipesälle parannuksen armoa, että loppuis tuo jumalaton riukuminen!
Kun väität Jeesukseen uskomista demonipesäksi, niin toivon että sinut katsotaan syyntakeettomaksi, että vältyt taivaallista tuomiolta. Onhan kohtuutonta vaatia kauhalla siltä jolle on lusikalla annettu.
On mielenkiintoista tietää kenen puoleen käännyt rukouksessasi, kun vellu ei voi tunnustaa Jeesusta Herrakseen kuten Raamattu edellyttää.- Anonyymi
Mistä sinä saalemikko ja pinna olette saaneet yliannostuksen vierasta jeesusta, te tekopyhät ja omavanhurskaat irvailijat?
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä saalemikko ja pinna olette saaneet yliannostuksen vierasta jeesusta, te tekopyhät ja omavanhurskaat irvailijat?
Kieltämättä olisi suuri houkutus vastata humoristisesti koomiseen raivonpurkaukseesi,mutta en sitä tee.
Väiteesi meistä ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa.
Olemme kristittyjä joille Jeesus on Herra, kuten Raamattu edellyttää.
Te taikauskon orjat voitte sitten uskoa siihen syntiinne, siihen teillä on lupa.
- Anonyymi
Jospa sovitaan, ettei kommentoida tänä armon 2022 - vuotena näitä jotka "pilkaten" kirjoittelevat täällä, niin tuskinpa kovin pitkään yksinänsä jaksavat tuota tehdä ?
Vaikka, mistä tuon tiennee, sitkeitä ovat !!!Minä ja pinna siis olemme käskytyksesi ulkopuolella kun emme pilkkaa.
Harmi vaan että vl-kommentit ovat miltei poikkeuksetta pilkkaa.
Olemme vl-palstalla ja kielsit palstan ydinsisllön kommentoinnin. Very sad:-(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175800
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641- 502849
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262846Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332286Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452280Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme211825Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747- 381500
- 1711363