Kuvasin lenkillä https://i.imgur.com/lm8sZ8p.jpg
Pidempi (kaipa takasorkan) sorkan tai kavion jälki on noin 20 cm pitkä. Oma tietämykseni hirvistä on melkein nolla.
Mun hirvi on sesonkeina ostettuna jauhettua hirveä lähikaupasta ja peräisin mistä lie.
Pumpum on mulla vain sotimiseen ja ilotulituksiin.
Jos joku osaa kertoa onko toi hirven jälki, olisin kiitollinen.
Onko tässä hirven jälkiä?
5
571
Vastaukset
- Anonyymi
On hirven jälkiä. Hevosilla on kavio, sorkkaeläimillä kavio.
- Anonyymi
Niin siis sorkkaeläimillä on sorkat.
- Anonyymi
Kiitos.
Kuva on Vantaan Ruskeasannasta läheltä Sortti-asemaa, Helsinki-Vantaa -lentokenttä on ihan vieressä.
Hirven sorkkien jäljet. Taitaa olla niin, että etusorkat ovat isommat, koska niille kertyy enemmän painoa kuin takasorkille; iso hirvi joka tapauksessa.
- Anonyymi
Kiitos sullekin, tietämykseni lisääntyi.
Kuvan ottopaikka on tässä, silloin jäteasema oli vielä rakenteilla:
https://asiointi.maanmittauslaitos.fi/karttapaikka/?lang=fi&share=customMarker&n=6688532.459530525&e=389148.1576329878&title=Hirven jäljet&desc=&zoom=11&layers=[{"id":2,"opacity":100}]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051044
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43482
- 45472