Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

96

  1. Suomen pohjoisin järvi ?

    Asken tuli uusintana Superjahti: siinä kysyttiin: mikä on Suomen pohjoisin järvi. Oikea vastaus muka Pulmankijärvi. Muut
    Maantiede
    4
    200
  2. Kaamos on tullut!

    Se alkoi jo; Kaamos; Apteekkien mainoslehden mukaan: kaamos on nyt täällä. On se kumma, että maantieteellistä ilmiötä pi
    Maantiede
    4
    740
  3. Huulirasvaa ja astmalääkettä.

    Norjalaiset saavat syyttää itseään, kun hiihdon arvostus on romahtanut. Johaugin huulirasva käry oli pakollinen peiteta
    Hiihto
    2
    68
  4. Majavalla harvesteri?

    Viime keskiviikkoisessa Ylen majava illassa asiantuntija sanoi, että majava pystyy kaatamaan halkaisijaltaan 30cm:n haav
    Biologia
    4
    121
  5. Pysäköinti.

    Oliskohan poliiseilla joskus senvarran aikaa, että kävisivät"neuvomassa" Opistontiellä Kupiaisen P-alueen kohdalla mitä
    Kitee
    0
    60
  6. Vuosikymmenten vaihtuminen

    Mistähän löytyisi yhtä jämäkkä/pätevä matematiikan opettaja, kun minulla oli viimeksi koulussani, että opettaisi mediall
    Matematiikka
    106
    282
  7. Viimeinen käyttöpäivä?

    Olen ateisti ja tiedän ,että päivä, jona heitän ns. lusikkani nurkkaan lähestyy vääjäämättä; pääsempähän pois tästä järj
    Mitä kuoleman jälkeen?
    4
    67
  8. Vieraslajit?

    Nythän olisi maahamme Lähi-idästä ängenneille sotilaskarkureille työtä, johon riittää vajaan tunnin koulutus ja työ ei l
    Maahanmuutto
    6
    40
  9. Tv ohjelmien näkyvyys Itä-Suomessa

    YlenTv alueuutisten uudistus meni keturalleen täällä Susirajalla. Olen joutunut monta kertaa suuntaamaan antennini vuoro
    Yle
    3
    233
  10. Valon taittuminen jäässä

    Läksimme kaverini kanssa n. viikko ennen joulua laskemaan talviverkkoja. Vetonarun uittolaitteena meillä oli uusi, itse
    Fysiikka
    3
    83