Borgepeäskä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
96
Suomen pohjoisin järvi ?
Asken tuli uusintana Superjahti: siinä kysyttiin: mikä on Suomen pohjoisin järvi. Oikea vastaus muka Pulmankijärvi. Muut4328Kaamos on tullut!
Se alkoi jo; Kaamos; Apteekkien mainoslehden mukaan: kaamos on nyt täällä. On se kumma, että maantieteellistä ilmiötä pi4829Huulirasvaa ja astmalääkettä.
Norjalaiset saavat syyttää itseään, kun hiihdon arvostus on romahtanut. Johaugin huulirasva käry oli pakollinen peiteta2121Majavalla harvesteri?
Viime keskiviikkoisessa Ylen majava illassa asiantuntija sanoi, että majava pystyy kaatamaan halkaisijaltaan 30cm:n haav4177Pysäköinti.
Oliskohan poliiseilla joskus senvarran aikaa, että kävisivät"neuvomassa" Opistontiellä Kupiaisen P-alueen kohdalla mitä094Vuosikymmenten vaihtuminen
Mistähän löytyisi yhtä jämäkkä/pätevä matematiikan opettaja, kun minulla oli viimeksi koulussani, että opettaisi mediall106454Viimeinen käyttöpäivä?
Olen ateisti ja tiedän ,että päivä, jona heitän ns. lusikkani nurkkaan lähestyy vääjäämättä; pääsempähän pois tästä järj4117Vieraslajit?
Nythän olisi maahamme Lähi-idästä ängenneille sotilaskarkureille työtä, johon riittää vajaan tunnin koulutus ja työ ei l674Tv ohjelmien näkyvyys Itä-Suomessa
YlenTv alueuutisten uudistus meni keturalleen täällä Susirajalla. Olen joutunut monta kertaa suuntaamaan antennini vuoro3381Valon taittuminen jäässä
Läksimme kaverini kanssa n. viikko ennen joulua laskemaan talviverkkoja. Vetonarun uittolaitteena meillä oli uusi, itse3142