Mitä tehdä epämääräisen naisen kanssa?

Anonyymi

Olen edelleen ihastunut naiseen, jonka tapasin vuosia sitten, kun työskentelimme yhdessä. Silloin olimme melkein päivittäin tekemisissä, nykyään näen hänet satunnaisesti lenkillä, kaupassa tai muualla hyvin arkisessa paikassa. Muutama päivä sitten hän hymyili minulle flirttaillen ja olen huomannut hänen muutenkin tuijottavan minua kaukaa kiinnostuneena. Luulin, että vihdoin voitaisiin edetä ja pääsisin tutustumaan häneen paremmin ja kysymään treffeille. Olen aistinut kiinnostuksen olevan molemminpuolista ja olemme flirttailleet avoimesti aiemmin. Kävin jopa mielessäni jo läpi, miten hoitaisin tilanteen, kun seuraavan kerran tavataan. Mutta nyt yhtäkkiä hän ei ole huomaavinaan minua ja on jotenkin etäinen, jopa vihaisen oloinen. Emme ole riidelleet enkä ole torjunut häntä yms. Onko tämä hänen keinonsa testata kiinnostustani vai merkki siitä, että minun tulisi mennä eteenpäin? Mitä te tekisitte?

11

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika epätodennäköistä, että joku alkaisi testaamaan kiinnostusta tuossa tilanteessa, jos yhtäkkiä nähdään, eikä ole mitään säännöllistä kanssakäymistä. Todennäköisesti hän on hämmentynyt ja epäselvyydessä missään mennään teidän väleissänne, jos on jo vuosia kulunut aikaa, ja siksi vaikuttaa etäiseltä. Mene vaan juttelemaan hänelle tavallisesti, kyllä tilanne siitä vähitellen avautuu. Tuollaiset satunnaiset yhtäkkiset kohtaamiset ovat kuitenkin aika eri asia kuin jatkuva kontakti arjessa, mikä teillä on ennen ollut.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä kuin edellä. Lisäksi sovi tapaaminen ettei jää sattuman varaan, muuten tuskin etenee. Hankalaa alkaa puhua vakavia lenkillä tai marketissa yks kaks.

    • Anonyymi

      Ajan kanssa välit etääntyy ellei tavata. Lähesty itse tätä naista jos toivot välienne palaavan ennalleen. Näin tekisin.

    • Anonyymi

      Helppoa kun kuitenkin näet häntä joskus. Ajattele, jos et näkisi koskaan.

    • Anonyymi

      Itse olet epämääräinen.

      • Anonyymi

        Kertoisitko lisää, jotta voisin mahdollisesti tunnistaa itseni ja korjata tilanteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko lisää, jotta voisin mahdollisesti tunnistaa itseni ja korjata tilanteen?

        Olet kiintynyt hyvännäköiseen ja olet tavallisennäköinen lesbo fantasiamaailmoissaan.


    • Anonyymi

      Ehkä kaikki NAISET ovat epämääräisiä....🙂

      • Anonyymi

        Eivät tosiaankaan ole.


    • Anonyymi

      Eläisin eläämääni.

      • Anonyymi

        Niinpä, kyllä tilanne etenee ihan luonnostaan jos molemmat sitä haluavat, kun kerran nähdään livenä vuosien ajan. Eihän muuten syntyisi yhtäkään paria.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe